![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() (ja ik ben vandaag wezen winkelen en dat was gvd kut. En ik ben KWAAD. Want blijkbaar ben ik te vet om ook maar gewone kleren te mogen kopen. Om er leuk bij te lopen. Ik moet maar rare wijde gewaden aan omdat ik geen maat 42 heb. Dan zou ik echt liever te dun zijn hoor. Alle kleren die ik zie hangen zijn namelijk in S en XS te vinden en niet groter. De hele wereld is vertiefd ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik bedoelde het toch niet letterlijk...
||
Citaat:
||
Citaat:
mee eens als je aan Marilyn komy kom je aan mij!!!! (liz hurley, is btw wel wat dikker geweest als ons mooie Marilynetje, alleen niet ten alle tijden ![]() btw aanTS idd vette reactie, t is echt opvallend (triest ) dat mensen wel met ziektes kunnen gooien en dat normaal vinden en zelf niet tegen zoiets kunnen, en ik maak zelfs uit jou woorden op dat zij het heel kritisch zei, en jij soort van neutraal. mensen kunnen er gewoon niet tegen om met de neus op de feiten gedrukt te worden, jij bent slank op n gezonde manier en dat zou zij waarschijnlijk ook wel willen. dikkere mensen zijn naar mijn mening echt niet gelijk minder mooi ofzo maar op zown manier jaloers zijn opo iets wat ze zelf niet hebben, of dat nou natuurlijke aanleg is om veel te kunnen eten zonder aan te komen of een dicipline om niet te veel te snoepen en te bewegen maakt denk ik niet eens uit het lijkt af en toe wel alsof je als slank persoon zijnde, gedwongen bent om alle vette/ongezonde tot je te nemen. een koekje afslaan omdat je je slanke figuur ook wilt behouden (hoeft niet per se door t mode-beeld te komen feit blijft gewoon dat t niet gezond is om vet/zoet te eten) kan zowat niet....... |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Slank is voor velen een ideaal. Ik denk dat wat dikkere mensen zich bedreigd voelen, omdat ze met het verschil geconfronteerd worden. Maar het slaat natuurlijk nergens op, vooral met dat anorexia... Ikzelf heb het net omgekeerd gehad. Een heel slank meisje maakte de opmerking dat ik dik was. Je kunt wel raden wat ik ongeveer heb teruggezegd denk ik. Maar ik had het nooit gezegd als zij niets gezegd had...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat wil dus niet direct zetten dat er een causaal verband zit tussen televisie, modebeeld en anorexia, maar een correlatie zit er wel degelijk. En als klap op de vuurpijl is het nog wel leuk om te vermelden dat de diverse sociale studies elkaar soms radicaal tegenspreken, dus zoveel zegt een enkel scriptietje ook weer niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Misschien zou ik ook meer aan kunnen komen, maar ik sport best veel&eet niet zo veel snoep, maar dat heeft niks met afvallen te maken. Ik ga me er gewoon goed van voelen&ik wil gezond blijven. Ik zou misschien liever iets aankomen maar ik vind het het belangrijkt dat ik gezond ben, dus zou ik me ook nooit vol gaan proppen met eten om maar 'aan te komen'.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en waar moet het dan aan liggen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En als ik dan een L of XL vind dan past het meestal nog niet. ![]() meh.
||
Citaat:
Ik zie ook altijd maat 40-44 hangen, dat zijn de maten die in de uitverkoop blijven hangen...
||
Citaat:
Hoewel.. Maat 40 en 42 zie ik écht vaak hangen, maar daaronder en boven misschien minder? Stom eigenlijk. Ik word ook altijd chagrijnig van winkelen ![]()
||
Citaat:
Ik kan in ieder geval bekant nooit 34 vinden en 32 al helemaal niet (bestaat dat eigenlijk wel? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik zou ze willen boycotten, maar de hele dag naakt rondlopen is niet echt een optie. Maar ja, wat gothic zegt kan best wel kloppen. Ik onthoud het natuurlijk als ik strontchagrijnig thuiskom omdat ik niks heb kunnen vinden. edit: Bij de H&M hebben ze volgens mij wel veel in maat 34. toch?
||
Citaat:
Maar toen ging mijn moeder mijn mooie nieuwe trui wassen en nu is hij gekrompen. En ik ben wel dun, maar ook weer niet zó dun ![]()
||
Citaat:
![]() als je wat dikker bent, krijg je meteen van die tyfus kleren. het hangt gelijk, tis niet leuk ofzo. tword meteen anders. tjek die hoeren h&m xxl afdeling. meteen van de ouwe prammen kleding, met glitters en hangtiett-shirts opbokken met je teringzooi, koop wat leuks in stelletje honden ![]() zo ![]()
|
|