Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2006, 14:46
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
lawallan schreef op 23-01-2006 @ 15:41 :
Ja het speelde zich af voor onze steentijd , ze zullen in dit filmpje niet echt slaan, maar het zijn wel de soort mensen die het ook echt doen. Nooit gehoort van ''happy slapping''?
Hoe weet je nou dat ze happy slappen? Vooroordelen

Alle keren dat ik een happyslapping meemaakte (1e of 2e hand) waren de daders skins btw.

Eén keer een echt extreem filmpje uit Rusland gezien. NOOIT weer! Huilend heb ik het na een halve minuut weer uit gezet.
Oud 23-01-2006, 14:57
lawallan
lawallan is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 23-01-2006 @ 15:46 :
1 Hoe weet je nou dat ze happy slappen? Vooroordelen

2 Alle keren dat ik een happyslapping meemaakte (1e of 2e hand) waren de daders skins btw.
1 Ik zei ook niet dat zij het perse doen, maar dat dit soort jongens die geweldadige filmpjes maken en het op internet zetten wel het soort zijn die ook happy slapping filmpjes zouden kunnen maken.

2 dus? ik beweer ook niet dat alleen donkere jongens het doen als je dat bedoelt.
Oud 23-01-2006, 15:02
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
lawallan schreef op 23-01-2006 @ 15:57 :
1 Ik zei ook niet dat zij het perse doen, maar dat dit soort jongens die geweldadige filmpjes maken en het op internet zetten wel het soort zijn die ook happy slapping filmpjes zouden kunnen maken.

2 dus? ik beweer ook niet dat alleen donkere jongens het doen als je dat bedoelt.
1 Dat zeg ik; je gaat er al bij voorbaat van uit dat 'dit soort jongens' happyslapping filmpjes zou kunnen maken. Als ik nou zeg dat clowns, omdat ze elkaar met opblaashamertjes meppen dat doen vind je het ook gek.

2 btw = By The Way = ik zeg het zomaar als leuke mededeling zonder verdere implicaties.
Reageren

Regels voor berichten