Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
2) Niet letterlijk. Maar ik voel me aangesproken als 'mens'. Als je had gezegd "sommige mensen" dan had ik er geen commentaar op gegeven, nu wel ![]() 3) Jammer eigenlijk, vindt je ook niet? ![]() ![]()
||
Citaat:
mensen... wat hebben sommigen het toch moeilijk... en dan nog, dit mag dan wel een openbaar forum zijn, het is geen informatie bron voor een maandblad hoor!!!
||
Citaat:
"niet dat ik zeg dat dat bij abt gebeurd, maar er zijn wel ineens opvallend veel mensen die eerst kritiek hadden, en het nu jammer vinden dat hij weg gaat" ja!! hier zeg ik dus niet dat ik het over jou heb... ik zeg VEEL mensen... wie weet val jij daar helemaal niet onder.. het was ook helemaal niet persoonlijk bedoeld, en het was al helemaal niet persoonlijk op jou gericht. tuurlijk mag je je aangesproken voelen als mens, maar je zei zelf: ik heb nooit gezegt.... blablabla hier heb je het dus over jezelf, over wat JIJ hebt gezegt!!! 3. ok, laten we de lol erin houden, ik wil niemand aanvallen ofzo.... ok? ![]()
||
Citaat:
en elke openbare publicatie (een post op dit forum valt daar ook onder) mag gebruikt worden als bron òf zelfs lettelrijk overgnomen worden, tenzij het auteursrechtelijk is beschermd en ga niet blaten dat je posts op dit forum auteursrechtelijk zijn beschermd, want dat zijn ze niet ![]()
||
Citaat:
![]() 2) wat vinden de forumbazen hier van? 'k vindt dat je zo een betere bron hebt dan dat je 100 mensen uit 1 zelfde dorp gaat ondervragen over een bepaald onderwerp. Zo krijg je toch een veel beter beeld over de denkwijze van 'scholieren'?
||
Citaat:
het gaat mij hier dus vooral om dat het ONGEVRAAGD gebeurt. tuurlijk heb je zo een beter resultaat, dat begrijp ik ook wel. maar ik blijf het toch schunnig vinden ![]()
||
Citaat:
![]() 2) tuurlijk heb je zo een betere bron (hoewel je hier natuurlijk geen betrouwbare bronnen hebt; iedereen kan zomaar invullen waar hij vandaan komt en wat zijn leeftijd is. dit geeft dus geen zekerheid) maar ik denk dat als hij een beeld wou hebben over de denkwijze van scholieren, dat hij hier ook een enquete had kunnen plaatsen... maar goed dat heeft ie dus niet gedaan... naja.. khoop voor um dat ie er nog wat aan heeft ![]()
||
Citaat:
![]() 3) Laten we het inderdaad gezellig houden en elkaar niet gaan aanvallen, dat is immers nergens voor nodig ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() 3)kopje thee??? ![]()
||
Citaat:
Dan wordt het wel niet gepubliceerd maar men maakt er wel gebruik van, vindt je dat ook erg?
||
Citaat:
![]() 2) Hm, 'k vindt het fijner dat hij elk onderwerp apart bespreekt dan dat hij je een paar vragen geeft waar je niet zulke goede discussies mee kan houden.
|
laat ik het zo zeggen: ik zou het niet leuk vinden als ik ineens in een blad lees:
ik heb onderzoek gedaan naar de gedachtegang van jongeren op het forum liefde & relatie van www.scholieren.com begrijp je?
|
mja weet niet hoe ethis het is om iemand die denkt via het forum een glashelder beeld te hebben van hoe de gemiddelde jongere (die niet per sé op het forum komt, dat toont een simpel stukje statistiek aan) denkt over brpaalde zaken om een stuk daarover te publiceren. Dan kun je uit de context gerukte zooi wel verwachten...
ben ook benieuwd of je ernaar luistert als sommige mensen aangeven niet gequoot te willen worden om een of andere reden... Een goede journalist doet dat nml...
||
Citaat:
'k zou het wel ok vinden, 'k 'schaam' me niet voor m'n eigen mening ofzo.
||
Citaat:
||
Citaat:
en dat glashelder beeld is natuurlijk een uitspraak van de abt, niet van de persoon achter de abt, ik ga er vanuit dat dat duidelijk is ![]() en ik denk eignelijk dat de abt ons niet gaat quoten, maar ons meer als indirecte bron gaat gebruiken 'jongeren voelen zich vrij op internet' ipv 'ene Southraider meldde dat hij zich vrij voelt op internet'
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() en dit is misschien wel een discussiepunt voor jongeren, maar het is een openbare gelegenheid die door de hele werled bezocht kan worden, dus je weet dat je het risico loopt dat onbekende volwassenen je mening lezen ![]()
||
Citaat:
idd... KAN worden...maar dat gebeurt nu niet. en heb ook geen zin om me info daarvoor aan te passen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ze hoeven alleen maar uit nederland te komen (en er wonen genoeg nederlanders in nieuw-zeeland) en scholieren in te typen bij google... als je geen zin hebt om je info aan te passen zodat bekenden je niet kunnen traceren, moet je ook niet zeuren dat je traceerbaar bent...
||
Citaat:
mystery komt op school en een klasgenoote laat haar zien wat ze nu weer op Internet ontdekt heeft. Nou jongens we gaan een paar mensen uitzoeken... Alle posts van mystery worden gezocht en haar seksleven wordt even in het giechelende vriendinnengroepje doorgenomen... knappe persoon die niet rood wordt ![]() PS WAT doet dit op L&R??? ik raak hem altijd kwijt ![]() en... onderzoeken naar 'de gemiddelde' persoon zijn altijd zeer waardeloos omdat uiteindelijk niemand precies zo denkt en het dus eigenlijk loze onzin is...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
hoeveel van je schoolgenoten halen verslagen van s.com? doe eens voor de grap een enquête hier met de vraag hoe je op het fourm beland bent... negen van de tien mensen melden dat ze hier eerst voor verlsgne kwamen en later eens voor de grap of per ongeluk op een van de fora terecht kwamen... als ik jou was en ik wilde anoniem blijven, zou ik mijn info aanpassen of ophouden emt zeiken ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
hm, 'k kwam hier via een link van het Pauze forum ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() maar zoals ik al zei: maak me nogal druk om niks... ![]()
||
Citaat:
imho kunnen er hoogstens tien reply's verwijderd worden in het kader van verbod-op-chatten, de rest van onze reply's zijn inhoudelijk interessant ![]()
||
Citaat:
ik heb verdorie aardig wat energie in mijn reply's op jou gestoken en zoals je nu doet, lijkt het alsof je gewoon aan het flamen was, verder niets ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() slaap lekker mensen... ennuh, forumbazen: sorry voor het offtopic gelul.. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() (ff serieus: hij zei dat ie alles ging gebruiken voor een onderzoek)
||
Citaat:
1) on topic blijven 2) ons begeven naar de dichtsbijzijnde chatroom ?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ja, en vooral dat laatste maakte je je nogal druk om ![]() slaap lekker he, doeg.
|
|