Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2002, 22:57
*mystery*
*mystery* is offline
sorry hoor, ik vind het gewoon echt een heel schunnige manier van gebruik maken van mensen
Oud 21-06-2002, 23:01
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
*mystery* schreef:

SJIEZZZZZ

kom op zeg... ik zeg toch ook niet dat jij een hekel had aan abt?!!! ik zeg zelfs niet dat ik dat had... en ik zeg ook niet wat de hele wereld denkt... pim fortuyn was niet bedoeld als voorbeeld voor zijn ideeen, maar als voorbeeld dat eerst heel veel mensen kritiek op hem hadden, en toen werd ie ineens als god verklaard... (niet dat ik zeg dat dat bij abt gebeurd, maar er zijn wel ineens opvallend veel mensen die eerst kritiek hadden, en het nu jammer vinden dat hij weg gaat)
ik heb nooit het woord debiel gebruikt, jij loopt daarmee te strooien. en ja ik vind het schunnig gedrag. ik vind het een beetje stiekem gebruik maken van mensen. echt alsof je eerst een gesprek met iemand voert, en dat hij dan aan het eind zegt: o, trouwens, ik ga dit gesprek wel publiceren...
en ja, ik wil wel graag lezen wat hij dan te zeggen heeft... is niet zo raar hoor... voor jou misschien...
en nee, ik heb niet mijn diepste gevoelens bloot gegeven, maar ik vind het gewoon niet kunnen dat je iemands mening gebruikt voor iets waar het hier helemaal niet voor bestemd is. dit is een forum waar je je problemen en mening kwijt kan. niet een forum om mensen maar even te testen.
snappie?
moeilijk he...
en nu quote ik LETTERLIJK:
Citaat:
ik was zijn debiele stellingen nogal zat
Citaat:
ik heb nooit het woord debiel gebruikt, jij loopt daarmee te strooien.

en over het schunnige gedeelte, als jij niet wil dat iemand jouw meningen en uitspraken gebruikt, moet je ze niet op een openbaar forum posten....
Oud 21-06-2002, 23:03
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
*mystery* schreef:

1) heb ik het hier over jou dan?
2) heb ik jou naam genoemd?
3) nee... niet alles gaat over jou hoor...
1) Je hebt het over de mensen in het algemeen, ik ben daar 1 van.
2) Niet letterlijk. Maar ik voel me aangesproken als 'mens'. Als je had gezegd "sommige mensen" dan had ik er geen commentaar op gegeven, nu wel
3) Jammer eigenlijk, vindt je ook niet?
Oud 21-06-2002, 23:06
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
Lindansje schreef:

en nu quote ik LETTERLIJK:

en over het schunnige gedeelte, als jij niet wil dat iemand jouw meningen en uitspraken gebruikt, moet je ze niet op een openbaar forum posten....
ik heb het woord debiel niet in dit topic gebruikt...
mensen... wat hebben sommigen het toch moeilijk...
en dan nog, dit mag dan wel een openbaar forum zijn, het is geen informatie bron voor een maandblad hoor!!!
Oud 21-06-2002, 23:07
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
*mystery* schreef:

maar niet dat hij het zou publiceren.
Waarom vindt je het zo erg dan dat dit zou kunnen gebeuren [het publiceren]?
of blijft dat een 'mystery'?
Oud 21-06-2002, 23:10
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
moenbase schreef:

1) Je hebt het over de mensen in het algemeen, ik ben daar 1 van.
2) Niet letterlijk. Maar ik voel me aangesproken als 'mens'. Als je had gezegd "sommige mensen" dan had ik er geen commentaar op gegeven, nu wel
3) Jammer eigenlijk, vindt je ook niet?
1 en 2 :
"niet dat ik zeg dat dat bij abt gebeurd, maar er zijn wel ineens opvallend veel mensen die eerst kritiek hadden, en het nu jammer vinden dat hij weg gaat"

ja!! hier zeg ik dus niet dat ik het over jou heb... ik zeg VEEL mensen... wie weet val jij daar helemaal niet onder.. het was ook helemaal niet persoonlijk bedoeld, en het was al helemaal niet persoonlijk op jou gericht. tuurlijk mag je je aangesproken voelen als mens, maar je zei zelf: ik heb nooit gezegt.... blablabla
hier heb je het dus over jezelf, over wat JIJ hebt gezegt!!!

3. ok, laten we de lol erin houden, ik wil niemand aanvallen ofzo.... ok?
Oud 21-06-2002, 23:10
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
*mystery* schreef:

ik heb het woord debiel niet in dit topic gebruikt...
mensen... wat hebben sommigen het toch moeilijk...
en dan nog, dit mag dan wel een openbaar forum zijn, het is geen informatie bron voor een maandblad hoor!!!
nee, ik zal het even precies zeggen... je hebt het woord 'debiele' gebruikt... nu tevreden?

en elke openbare publicatie (een post op dit forum valt daar ook onder) mag gebruikt worden als bron òf zelfs lettelrijk overgnomen worden, tenzij het auteursrechtelijk is beschermd

en ga niet blaten dat je posts op dit forum auteursrechtelijk zijn beschermd, want dat zijn ze niet
Oud 21-06-2002, 23:12
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
*mystery* schreef:

1) ik heb het woord debiel niet in dit topic gebruikt...
mensen...
2) dit mag dan wel een openbaar forum zijn, het is geen informatie bron voor een maandblad hoor!!!
1) Oeps, blijkbaar toch wel he
2) wat vinden de forumbazen hier van? 'k vindt dat je zo een betere bron hebt dan dat je 100 mensen uit 1 zelfde dorp gaat ondervragen over een bepaald onderwerp. Zo krijg je toch een veel beter beeld over de denkwijze van 'scholieren'?
Oud 21-06-2002, 23:12
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
moenbase schreef:

Waarom vindt je het zo erg dan dat dit zou kunnen gebeuren [het publiceren]?
of blijft dat een 'mystery'?
ik vind het opzich niet zo erg ofzo, ik lig nu niet op de grond te janken hoor... ik vind het gewoon schunnig dat mensen iets ONGEVRAAGD gaan publiceren. Dat vind ik gewoon niet horen.
het gaat mij hier dus vooral om dat het ONGEVRAAGD gebeurt.
tuurlijk heb je zo een beter resultaat, dat begrijp ik ook wel. maar ik blijf het toch schunnig vinden
Oud 21-06-2002, 23:14
Verwijderd
vet hij zegt alleen maar dat ie weggaat en nog zo'n vette discussie
Oud 21-06-2002, 23:15
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
moenbase schreef:

1) Oeps, blijkbaar toch wel he
2) wat vinden de forumbazen hier van? 'k vindt dat je zo een betere bron hebt dan dat je 100 mensen uit 1 zelfde dorp gaat ondervragen over een bepaald onderwerp. Zo krijg je toch een veel beter beeld over de denkwijze van 'scholieren'?
1)ja, debiel, nu wel ja
2) tuurlijk heb je zo een betere bron (hoewel je hier natuurlijk geen betrouwbare bronnen hebt; iedereen kan zomaar invullen waar hij vandaan komt en wat zijn leeftijd is. dit geeft dus geen zekerheid)
maar ik denk dat als hij een beeld wou hebben over de denkwijze van scholieren, dat hij hier ook een enquete had kunnen plaatsen... maar goed dat heeft ie dus niet gedaan... naja.. khoop voor um dat ie er nog wat aan heeft
Oud 21-06-2002, 23:15
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
ikke-eva schreef:
vet hij zegt alleen maar dat ie weggaat en nog zo'n vette discussie
ja vet he!!!??!!!
Oud 21-06-2002, 23:16
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
*mystery* schreef:

1 en 2 :
"niet dat ik zeg dat dat bij abt gebeurd, maar er zijn wel ineens opvallend veel mensen die eerst kritiek hadden, en het nu jammer vinden dat hij weg gaat"

ja!! hier zeg ik dus niet dat ik het over jou heb... ik zeg VEEL mensen... wie weet val jij daar helemaal niet onder.. het was ook helemaal niet persoonlijk bedoeld, en het was al helemaal niet persoonlijk op jou gericht. tuurlijk mag je je aangesproken voelen als mens, maar je zei zelf: ik heb nooit gezegt.... blablabla
hier heb je het dus over jezelf, over wat JIJ hebt gezegt!!!

3. ok, laten we de lol erin houden, ik wil niemand aanvallen ofzo.... ok?
1 & 2) dat zei je ook pas in je tweede post Maar ok, daar zal ik niet verder over door blijven zeuren.

3) Laten we het inderdaad gezellig houden en elkaar niet gaan aanvallen, dat is immers nergens voor nodig
Oud 21-06-2002, 23:17
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
moenbase schreef:

1 & 2) dat zei je ook pas in je tweede post Maar ok, daar zal ik niet verder over door blijven zeuren.

3) Laten we het inderdaad gezellig houden en elkaar niet gaan aanvallen, dat is immers nergens voor nodig
1&2) ja, daar gaat het hier nu natuurlijk niet om

3)kopje thee???
Oud 21-06-2002, 23:19
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
*mystery* schreef:

ik vind het opzich niet zo erg ofzo, ik lig nu niet op de grond te janken hoor... ik vind het gewoon schunnig dat mensen iets ONGEVRAAGD gaan publiceren. Dat vind ik gewoon niet horen.
het gaat mij hier dus vooral om dat het ONGEVRAAGD gebeurt.
tuurlijk heb je zo een beter resultaat, dat begrijp ik ook wel. maar ik blijf het toch schunnig vinden
Maar, vindt je het dan ook 'schunnig' als mensen er ideeën op na houden en ze in de praktijk gaan uitvoeren. Omdat het 'gepikt' of 'afgekeken' is?
Dan wordt het wel niet gepubliceerd maar men maakt er wel gebruik van, vindt je dat ook erg?
Oud 21-06-2002, 23:20
*mystery*
*mystery* is offline
daar moet ik nog ff een n8je over slapen
Oud 21-06-2002, 23:21
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
*mystery* schreef:

1)ja, debiel, nu wel ja
2) tuurlijk heb je zo een betere bron (hoewel je hier natuurlijk geen betrouwbare bronnen hebt; iedereen kan zomaar invullen waar hij vandaan komt en wat zijn leeftijd is. dit geeft dus geen zekerheid)
maar ik denk dat als hij een beeld wou hebben over de denkwijze van scholieren, dat hij hier ook een enquete had kunnen plaatsen... maar goed dat heeft ie dus niet gedaan... naja.. khoop voor um dat ie er nog wat aan heeft
1)

2) Hm, 'k vindt het fijner dat hij elk onderwerp apart bespreekt dan dat hij je een paar vragen geeft waar je niet zulke goede discussies mee kan houden.
Oud 21-06-2002, 23:22
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
*mystery* schreef:

1&2) ja, daar gaat het hier nu natuurlijk niet om

3)kopje thee???
1&2) -gesloten-

3) Omdat je het zo lief vraagt
Oud 21-06-2002, 23:22
*mystery*
*mystery* is offline
laat ik het zo zeggen: ik zou het niet leuk vinden als ik ineens in een blad lees:
ik heb onderzoek gedaan naar de gedachtegang van jongeren op het forum liefde & relatie van www.scholieren.com
begrijp je?
Oud 21-06-2002, 23:23
Tampert
Tampert is offline
mja weet niet hoe ethis het is om iemand die denkt via het forum een glashelder beeld te hebben van hoe de gemiddelde jongere (die niet per sé op het forum komt, dat toont een simpel stukje statistiek aan) denkt over brpaalde zaken om een stuk daarover te publiceren. Dan kun je uit de context gerukte zooi wel verwachten...

ben ook benieuwd of je ernaar luistert als sommige mensen aangeven niet gequoot te willen worden om een of andere reden... Een goede journalist doet dat nml...
Oud 21-06-2002, 23:24
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
laat ik het zo zeggen: ik zou het niet leuk vinden als ik ineens in een blad lees:
ik heb onderzoek gedaan naar de gedachtegang van jongeren op het forum liefde & relatie van www.scholieren.com
begrijp je?
Omdat je liever anoniem wilt blijven, omdat ook jij hebt meegedaan aan de discussies?
'k zou het wel ok vinden, 'k 'schaam' me niet voor m'n eigen mening ofzo.
Oud 21-06-2002, 23:28
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
moenbase schreef:

Omdat je liever anoniem wilt blijven, omdat ook jij hebt meegedaan aan de discussies?
'k zou het wel ok vinden, 'k 'schaam' me niet voor m'n eigen mening ofzo.
ik schaam me ook niet voor mijn mening, ik kom er open voor uit. maar kijk, ik vind dit een discussiepunt voor jongeren, en niet de halve wereld hoeft te weten wat ik denk, en dat ik hier kom... er zijn namelijk ook nog mensen die mij kennen. en die kennen ook mijn naam. maar die komen hier nooit. en dat wil ik zo houden, want je hoeft niet altijd te praten met mensen die je kent. en als zij strax op deze site komen, en de naam mystery, en de info daarbij lezen.... weten ze gelijk wie ik ben.... en dat hoeft van mij niet...
Oud 21-06-2002, 23:29
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
Tampert schreef:
mja weet niet hoe ethis het is om iemand die denkt via het forum een glashelder beeld te hebben van hoe de gemiddelde jongere (die niet per sé op het forum komt, dat toont een simpel stukje statistiek aan) denkt over brpaalde zaken om een stuk daarover te publiceren. Dan kun je uit de context gerukte zooi wel verwachten...

ben ook benieuwd of je ernaar luistert als sommige mensen aangeven niet gequoot te willen worden om een of andere reden... Een goede journalist doet dat nml...
misschien is dit forum een van abts bronnen...
en dat glashelder beeld is natuurlijk een uitspraak van de abt, niet van de persoon achter de abt, ik ga er vanuit dat dat duidelijk is

en ik denk eignelijk dat de abt ons niet gaat quoten, maar ons meer als indirecte bron gaat gebruiken 'jongeren voelen zich vrij op internet' ipv 'ene Southraider meldde dat hij zich vrij voelt op internet'
Oud 21-06-2002, 23:30
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
*mystery* schreef:

ik schaam me ook niet voor mijn mening, ik kom er open voor uit. maar kijk, ik vind dit een discussiepunt voor jongeren, en niet de halve wereld hoeft te weten wat ik denk, en dat ik hier kom... er zijn namelijk ook nog mensen die mij kennen. en die kennen ook mijn naam. maar die komen hier nooit. en dat wil ik zo houden, want je hoeft niet altijd te praten met mensen die je kent. en als zij strax op deze site komen, en de naam mystery, en de info daarbij lezen.... weten ze gelijk wie ik ben.... en dat hoeft van mij niet...
aanvulling: mijn hele seksleven is hier namelijk ook te lezen... en dat kan ik hier (nu nog) neerzetten, omdat toch niemand mij kent...
Oud 21-06-2002, 23:31
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
*mystery* schreef:

pas je info dan aan, dan kunnen ze je nooi traceren

en dit is misschien wel een discussiepunt voor jongeren, maar het is een openbare gelegenheid die door de hele werled bezocht kan worden, dus je weet dat je het risico loopt dat onbekende volwassenen je mening lezen
Oud 21-06-2002, 23:32
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
Lindansje schreef:

pas je info dan aan, dan kunnen ze je nooi traceren

en dit is misschien wel een discussiepunt voor jongeren, maar het is een openbare gelegenheid die door de hele werled bezocht kan worden, dus je weet dat je het risico loopt dat onbekende volwassenen je mening lezen

idd... KAN worden...maar dat gebeurt nu niet.
en heb ook geen zin om me info daarvoor aan te passen
Oud 21-06-2002, 23:33
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
*mystery* schreef:

Ahja, dat snap ik wel, maar nu kunnen die mensen toch nog 'per ongeluk' op deze site komen?
Oud 21-06-2002, 23:36
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
*mystery* schreef:

hoe weet je dat deze site niet door mensen uit nieuw-zeeland bezocht wordt?

ze hoeven alleen maar uit nederland te komen (en er wonen genoeg nederlanders in nieuw-zeeland) en scholieren in te typen bij google...

als je geen zin hebt om je info aan te passen zodat bekenden je niet kunnen traceren, moet je ook niet zeuren dat je traceerbaar bent...
Oud 21-06-2002, 23:37
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
*mystery* schreef:

ik zie het volgende tafereel voor me:

mystery komt op school en een klasgenoote laat haar zien wat ze nu weer op Internet ontdekt heeft. Nou jongens we gaan een paar mensen uitzoeken... Alle posts van mystery worden gezocht en haar seksleven wordt even in het giechelende vriendinnengroepje doorgenomen...

knappe persoon die niet rood wordt

PS WAT doet dit op L&R??? ik raak hem altijd kwijt ...

en... onderzoeken naar 'de gemiddelde' persoon zijn altijd zeer waardeloos omdat uiteindelijk niemand precies zo denkt en het dus eigenlijk loze onzin is...
Oud 21-06-2002, 23:39
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
Lindansje schreef:

hoe weet je dat deze site niet door mensen uit nieuw-zeeland bezocht wordt?

ze hoeven alleen maar uit nederland te komen (en er wonen genoeg nederlanders in nieuw-zeeland) en scholieren in te typen bij google...

als je geen zin hebt om je info aan te passen zodat bekenden je niet kunnen traceren, moet je ook niet zeuren dat je traceerbaar bent...
poewie... Nieuw Zeeland?! dat maakt me niet uit hoor! zolang er maar geen mensen komen die ik ken!!!
Oud 21-06-2002, 23:39
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
Tampert schreef:

ik zie het volgende tafereel voor me:

mystery komt op school en een klasgenoote laat haar zien wat ze nu weer op Internet ontdekt heeft. Nou jongens we gaan een paar mensen uitzoeken... Alle posts van mystery worden gezocht en haar seksleven wordt even in het giechelende vriendinnengroepje doorgenomen...

knappe persoon die niet rood wordt

PS WAT doet dit op L&R??? ik raak hem altijd kwijt ...

en... onderzoeken naar 'de gemiddelde' persoon zijn altijd zeer waardeloos omdat uiteindelijk niemand precies zo denkt en het dus eigenlijk loze onzin is...
aaaah joh, ik loop alleen maar te zeiken
Oud 21-06-2002, 23:41
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
*mystery* schreef:

poewie... Nieuw Zeeland?! dat maakt me niet uit hoor! zolang er maar geen mensen komen die ik ken!!!

hoeveel van je schoolgenoten halen verslagen van s.com?

doe eens voor de grap een enquête hier met de vraag hoe je op het fourm beland bent... negen van de tien mensen melden dat ze hier eerst voor verlsgne kwamen en later eens voor de grap of per ongeluk op een van de fora terecht kwamen...

als ik jou was en ik wilde anoniem blijven, zou ik mijn info aanpassen of ophouden emt zeiken
Oud 21-06-2002, 23:42
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
*mystery* schreef:

aaaah joh, ik loop alleen maar te zeiken
tis ook al laat he, toch maar een nachtje over slapen. Men [de Grote Forumbaas] haalt waarschijnlijk de helft van de reply's toch wel weg
Oud 21-06-2002, 23:44
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Lindansje schreef:

doe eens voor de grap een enquête hier met de vraag hoe je op het fourm beland bent... negen van de tien mensen melden dat ze hier eerst voor verlsgne kwamen en later eens voor de grap of per ongeluk op een van de fora terecht kwamen...

als ik jou was en ik wilde anoniem blijven, zou ik mijn info aanpassen of ophouden emt zeiken

hm, 'k kwam hier via een link van het Pauze forum
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
Lindansje schreef:

als die schoolgenoten mystery zien staan denken ze (hoop ik) niet gelijk aan mij... maar dan nog... ze zijn echt wel dom genoeg om niet in mijn info te kijken hoor... (hoop ik ook) en mijn ouders ook (hoop ik al helemaal...!!!)
maar zoals ik al zei: maak me nogal druk om niks...
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
moenbase schreef:

tis ook al laat he, toch maar een nachtje over slapen. Men [de Grote Forumbaas] haalt waarschijnlijk de helft van de reply's toch wel weg
okee, er wordt nu snel op elkaar gereageerd, maar vervallen we tot nutteloze offtopicreply's?

imho kunnen er hoogstens tien reply's verwijderd worden in het kader van verbod-op-chatten, de rest van onze reply's zijn inhoudelijk interessant
Oud 21-06-2002, 23:46
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
*mystery* schreef:

als die schoolgenoten mystery zien staan denken ze (hoop ik) niet gelijk aan mij... maar dan nog... ze zijn echt wel dom genoeg om niet in mijn info te kijken hoor... (hoop ik ook) en mijn ouders ook (hoop ik al helemaal...!!!)
maar zoals ik al zei: maak me nogal druk om niks...
warom maak je mij dan ook druk om niks?

ik heb verdorie aardig wat energie in mijn reply's op jou gestoken en zoals je nu doet, lijkt het alsof je gewoon aan het flamen was, verder niets

Oud 21-06-2002, 23:46
moenbase
moenbase is offline
Wat is het verband tussen het afscheid van de abt en jou vriendinnen en/of ouders die zouden kunnen verschijnen op dit forum?
Oud 21-06-2002, 23:47
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
Lindansje schreef:

okee, er wordt nu snel op elkaar gereageerd, maar vervallen we tot nutteloze offtopicreply's?

imho kunnen er hoogstens tien reply's verwijderd worden in het kader van verbod-op-chatten, de rest van onze reply's zijn inhoudelijk interessant
jaa... kan wel.. kga d'r maar ff een n8je over slapen denk ik...
slaap lekker mensen...
ennuh, forumbazen: sorry voor het offtopic gelul..
Oud 21-06-2002, 23:48
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Wat is het verband tussen het afscheid van de abt en jou vriendinnen en/of ouders die zouden kunnen verschijnen op dit forum?
das een goeie... daar moet ik nog ff over nadenken... misschien als je de vorigen leest, dat je ergens een verband kan vinden

(ff serieus: hij zei dat ie alles ging gebruiken voor een onderzoek)
Oud 21-06-2002, 23:49
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Lindansje schreef:

ik heb verdorie aardig wat energie in mijn reply's op jou gestoken en zoals je nu doet, lijkt het alsof je gewoon aan het flamen was, verder niets

zullen 'we' dan:
1) on topic blijven
2) ons begeven naar de dichtsbijzijnde chatroom
?
Oud 21-06-2002, 23:49
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
Lindansje schreef:

nou, ga lekker slapen meid... sleep well
Oud 21-06-2002, 23:50
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
moenbase schreef:

zullen 'we' dan:
1) on topic blijven
?
chatroom is imho niet nodig, lees ff een paar reply's terug
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
moenbase schreef:

zullen 'we' dan:
1) on topic blijven
?
2. is goed... zie je zo, ik heet gewoon mystery
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
*mystery* schreef:

das een goeie... daar moet ik nog ff over nadenken... misschien als je de vorigen leest, dat je ergens een verband kan vinden

(ff serieus: hij zei dat ie alles ging gebruiken voor een onderzoek)

ja, en vooral dat laatste maakte je je nogal druk om

slaap lekker he, doeg.
Oud 21-06-2002, 23:52
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Lindansje schreef:

chatroom is imho niet nodig, lees ff een paar reply's terug

ja maar dat ging allemaal iets te snel allemaal 'iedereen' post maar wat door mekaar

ook weltrusten he
Oud 21-06-2002, 23:54
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
*mystery* schreef:

2. is goed... zie je zo, ik heet gewoon mystery

okay
Oud 21-06-2002, 23:55
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat: