Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2006, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Laurens schreef op 03-02-2006 @ 15:10 :
Hoe zit dat trouwens met die Timber Maniacs bladen, die je overal in FF VIII vindt? Het schijnt iets te maken te hebben met de dromen over Laguna, maar tot nu toe merk ik geen verschil in de dromen als ik er veel of juist weinig oppak (in verschillende savegames)?.
Och, als je ze vindt kun je ze later terug lezen in Selphie's dagboek op een van de pc's in Garden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2006, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 03-02-2006 @ 16:24 :
Och, als je ze vindt kun je ze later terug lezen in Selphie's dagboek op een van de pc's in Garden.
Aha, dat is wel leuk

Ja, serieus.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 21:33
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
D@mien schreef op 03-02-2006 @ 12:22 :
Ik moet deel 1 nog es kopen...maar et feit dat je met Goofy en Donald Duck moet spelen spreekt neit écht niet aan.. terwijl ie erg goed zou moeten zijn..
Deel 1 is super tof, heb me er mee vermaakt, geloof 30 uur of zo .
Deel 2 maar downloaden geen zin om 3 maanden te wachten.

Citaat:
Carn schreef op 03-02-2006 @ 15:23 :
Maar wel de enige chick die fatsoenlijk een long-range attack had. Yuffie teh win

FF7 blijft ook mijn favo, na FF6.

Ik vind Caith Sith overigens niet eens zo`n slecht personage, zeker als je de geschiedenis weet. Iig een stuk interessanter karakter dan zo`n Quina van FF9 ofzo En waarom Caith bij je groep komt wordt ook nog wel duidelijk.
Daar heb je toch niks aan, die Yuffie, had altijd Cloud, Red XII, Vincent (sniper + dubbele damage skill ) en geloof tifa of cid

Die limits breaks of trance bij FF9 valt echt vies tegen
FFX had leuke, FF7 ook wel en 8 ook wel maar ook niet echt super, zelfde geld voor FF9, Kingdom Hearts had dat ook niet echt, wel jammer.
Oud 04-02-2006, 02:40
D@mien
D@mien is offline
Kep net in FFVII de 'secret cut-scene' met Cloud en Zack gekeken, en daarna 'Last Order: Final Fantasy VII' gekeken..hi jkomt op veel punten woordelijk overeen met de game
Voor degenen die niet weten wat Last Order is, het is een bonus-aflevering die op de DVD van Advent Children staat en die gaat over het incident in Nibelheim en de ontsnapping van Zack en Cloud uit de Shinra-mansion. Zeker de moeite waard..
Oud 04-02-2006, 02:48
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Jolt schreef op 03-02-2006 @ 22:33 :
Die limits breaks of trance bij FF9 valt echt vies tegen
FFX had leuke, FF7 ook wel en 8 ook wel maar ook niet echt super, zelfde geld voor FF9, Kingdom Hearts had dat ook niet echt, wel jammer.
Trance zoog stierenkloten ja...binnen no-time had je ze allemaal en deden ze ook allemaal 9999dmg, dus et maakte geen hol uit welke je nam.. De limit breaks van VIII waren van sommige characters wel cool, maar et feit dat die van Squall en Rinoa random waren maakte het vrij waardeloos.. De overdrives van FFX waren ook wel in orde, behalve dat Grand Summon van Yuna véél te krachtig is voor de game...vrijwel alle bosses kon je slopen met 'grand summon -> overdrive door GS -> overdrive van Aeon zelf'..alleen Semour had daar antwoord op..

Wel klote dat DoC pas in Juni in de VS uitkomt (volges gamefaqs)... dan hebben wij em rond de kerst ofzo..maargoed.. om die tijd te overbruggen hebben ze mod-chips uitgevonden
Oud 04-02-2006, 09:39
Jolt
Jolt is offline
Man met squal was dat super, gewoon Renzokuken all the way zorgen dat hij weinig HP had
Oud 04-02-2006, 12:58
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Jolt schreef op 04-02-2006 @ 10:39 :
Man met squal was dat super, gewoon Renzokuken all the way zorgen dat hij weinig HP had
Renzokuken was wel leuk, maar dat je een vrij kleine kans had op Lionheart vond ik een beetje nep..
En weinig HP is voor mietjes... Aura all the way
Oud 04-02-2006, 17:57
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 04-02-2006 @ 03:40 :
Kep net in FFVII de 'secret cut-scene' met Cloud en Zack gekeken, en daarna 'Last Order: Final Fantasy VII' gekeken..hi jkomt op veel punten woordelijk overeen met de game
Voor degenen die niet weten wat Last Order is, het is een bonus-aflevering die op de DVD van Advent Children staat en die gaat over het incident in Nibelheim en de ontsnapping van Zack en Cloud uit de Shinra-mansion. Zeker de moeite waard..
Yup, nu snap ik ook eindelijk dat moment dat Sephiroth uit de reactor komt, wat hij in z'n hand heeft. In de game leek het altijd gewoon zo'n helm van die soldaten. In de anime zie je echt dat het hoofd van Jenova is.

Oh en Trance in FF9 was klote. Opladen duurde lang, had je hem eindelijk was het gevecht al zo goed als afgelopen. Trance verspild.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 20:54
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 04-02-2006 @ 13:58 :
Renzokuken was wel leuk, maar dat je een vrij kleine kans had op Lionheart vond ik een beetje nep..
En weinig HP is voor mietjes... Aura all the way
Die kans is imo vrij groot. Ik kan wel veilig stellen dat in 65% van de Renzokukens die ik uitvoerde de Lionheart als finishing move kreeg, wat vrij veel is, gezien de hoeveelheid schade die je ermee kunt toebrengen.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 03:47
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Laurens schreef op 04-02-2006 @ 21:54 :
Die kans is imo vrij groot. Ik kan wel veilig stellen dat in 65% van de Renzokukens die ik uitvoerde de Lionheart als finishing move kreeg, wat vrij veel is, gezien de hoeveelheid schade die je ermee kunt toebrengen.
Dan zal een laag HP je kans op je sterkste LB verhogen.. als je op Full Power nl met aura aan je LBs gaat beginnen is de kast iig met Rinoa erg laag dat je Invincible Moon of die andere krijgt(*naam vergeten...hoe kan ik...* et zal wel aan et tijdstip liggen )... et is vaak aleen maar angelo cannon ofzo..
Oud 05-02-2006, 07:18
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
N00dles schreef op 27-01-2006 @ 01:40 :
Waarom moeten bestaande games nou weer talloze vervolgen krijgen in de vorm van wat klaarblijkelijk gewoon een (volkomen overbodige) verkrachting is van het origineel?
Kon me herinderen dat mensen dit ook zeiden toen zelda/mario/metroid/MG in 3d gingen
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 10:01
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 05-02-2006 @ 04:47 :
Dan zal een laag HP je kans op je sterkste LB verhogen.. als je op Full Power nl met aura aan je LBs gaat beginnen is de kast iig met Rinoa erg laag dat je Invincible Moon of die andere krijgt(*naam vergeten...hoe kan ik...* et zal wel aan et tijdstip liggen )... et is vaak aleen maar angelo cannon ofzo..
Wishing Star Het schijnt dat als je Wishing Star krijgt i.c.m. de meteor magic, je enorm veel schade kunt doen, nog wel meer dan de LionHeart. Ik heb het iig nog niet uitgeprobeerd.

Ik neem aan dat je met een laag HP sterkte LB krijgt dan met aura: het zou wel het eerlijkste zijn natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 22:03
Jolt
Jolt is offline
Ik liep altijd rond met laag HP bij FF8 en heb eindelijk een paar Yans verslagen , bij FF9 eerst ff Dragron Crest, Thievery en alle skills maxen, dan eindelijk die bosses verslaan

Ik moet nog mijn Ultimate weapon vinden, waar kan ik die halen man, slechte equipment heeft FF9

Heb wel fucking zin in Kingdom Hearts II
Oud 06-02-2006, 08:53
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 05-02-2006 @ 23:03 :
Ik liep altijd rond met laag HP bij FF8 en heb eindelijk een paar Yans verslagen , bij FF9 eerst ff Dragron Crest, Thievery en alle skills maxen, dan eindelijk die bosses verslaan

Ik moet nog mijn Ultimate weapon vinden, waar kan ik die halen man, slechte equipment heeft FF9

Heb wel fucking zin in Kingdom Hearts II
Heb je de ultimate synthesist al gevonden? Daar kun je erg goede uitrustingen krijgen.
Spoiler

En inderdaad, het maxen van je skills is erg handig. Je wordt er een stuk sterker door, vooral door ze tijdens eindbazen (doh) goed af te stemmen. Voor de eindbaas is vooral
Spoiler
erg handig.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 15:36
Zyh
Zyh is offline
Om maar even oude koeien uit de sloot de halen..

ik had de hoop op een euro release al een tijdje opgegeven maar ik kwam hem laatst ineens tegen in de fame in a'dam voor 40 euries.

Ben er nog niet echt ver mee, maar wat ik heb gespeelt is wel ok. Ziet er grafisch echt gelikt uit (alles in de advent children stijl) en het speelt ook zeker niet verkeerd.

Je bent dus vincent en je moet devil may cry stylo door je level heenlopen en opdrachten doen, dit varieeerd van simpel weg door een level heen knallen tot het helpen van andere FF7 figuren die ergens aan t knokken zijn tot het beschermen van onschuldige dorpelingen etc

Je hebt een gun (cerberus) en in de loop van het spel kom je hier upgrades voor tegen. Ik heb nu al een sniper scope gevonden, een ding voor een shotgun achtig effect, een long range add on en een fire materia die je dus op je gun kunt plaatsen.

Je kan je geweer op 3 manieren pimpen (3 slots) , bv slot 1 een sniperscope+ fire materia en slot 2 je shotgun en in slot 3 je standaard wapen met thunder materia en long range (om maar even wat op te noemen). In-battle kan je met 1 druk op de knop van wapen(slot) verwisselen dus dat is ook nice gedaan.

Je kan ook (geloof ik) op elk punt je spel saven wat ook een dikke plus is

Ik zal nog wat verder moeten spelen om meer hierover te vertellen maar tot nu toe is het echt een gaaf spel en sowieso de hele FF7 sfeer is duidelijk herkenbaar (locaties, namen, characters enz)

zo, iemand anders al ervaringen met dit spel ??
Oud 03-04-2007, 23:56
Verwijderd
Yup heb het spel ook al een tijd.
Het speelt vrij makkelijk weg en is ook redelijk simpel.
Toch blijft het wel interessant, vooral door de kleurrijke typische Japanse anime/game style badguys
De meeste reviews die ik er echter over lees zijn niet echt lovend helaas
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten