Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Whaaaaaaaar *rent rondjes* Tool , oh god, en Placebo en nog meer ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nieuwsbrief
>> ROCK WERCHTER WINT ILMC ARTHUR AWARD << Feest ten huize Rock Werchter! Dit weekend mocht het festival voor de tweede keer in drie jaar tijd (en dat is uitzonderlijk !) de ILMC Arthur Award voor Beste Festival in ontvangst nemen. Tijdens de ILMC, de International Live Music Conference, die elk jaar in maart in Londen wordt georganiseerd, komt internationale live-muziekindustrie samen en worden traditie-getrouw de Arthur Awards uitgereikt. Meer dan 2.500 professionals uit de hele wereld kunnen op voorhand hun stem uitbrengen. Ook in 2004 kreeg Rock Werchter de prijs voor Beste Festival. Andere prijswinnaars dit jaar waren onder andere de Ahoy uit Rotterdam, verkozen tot “Beste Zaal” en U2, die aan de haal gingen met de prijs voor “Beste Tour”. >> TICKETINFO & START VOORVERKOOP << Vanaf zaterdag 18 maart, zijn de tickets voor Rock Werchter telefonisch, via internet en via sms in verkoop. Vanaf donderdag 30 maart zijn de tickets ook verkrijgbaar via de KBC Ticketshop. Per persoon kunnen er max. 4 festivaltickets besteld worden. Bestel tijdig je tickets! Nieuwigheid dit jaar is dat het openbaar vervoer inbegrepen is in elk festivalticket. Vorig jaar waren enkel de 4dagen-tickets geldig als vervoersbewijs op trein en bus. Nu kunnen dus ook festivalgangers met een dagticket gratis gebruik maken van trein en bus dankzij hun festivalticket. TICKETPRIJZEN: Festivaltickets (camping niet inbegrepen/excl. reservering- en portkosten) 4 dagen: 132 euro Dagticket donderdag 29 juni: 60 euro Dagticket vrijdag 30 juni: 60 euro Dagticket zaterdag 1 juli: 60 euro Dagticket zondag 2 juli: 60 euro Inbegrepen in ticket: toegang tot het festival, één heen- en één terugreis per trein vanuit elk Belgisch NMBS-station tot Leuven, één heen- en één terugreis met festivalbus De Lijn van Leuven naar Werchter. Nederlanders (en andere buitenlanders) reizen vanaf het eerste Belgische station over de grens gratis met hun Rock Werchter festivalticket. Een internationaal treinbiljet van en naar dat eerste Belgische station dient nog steeds te worden gekocht. Wat De Lijn betreft: de tickets zijn enkel geldig op de speciale festivalbussen vanuit Leuven Station naar/van Werchter, niet op andere lijnen. Campingtickets Net zoals de vorige jaren kan kamperen enkel als je in bezit bent van een campingticket. Een campingticket kost 15 euro, ongeacht de duur van het verblijf op de camping. Prijs tijdens het festival zal 20 euro voor een campingticket zijn. De campings zijn open van donderdag 29 juni tot maandagmiddag 3 juli. Let wel: op woensdagavond is er GEEN kampeermogelijkheid in Werchter en blijven de campings gesloten ! De TW campings worden uitgebaat door lokale verenigingen en niet door de festivalorganisatie. De Gemeentebesturen van Haacht en van Rotselaar coördineren het geheel en leggen de regels vast met betrekking tot prijs, openingsuren, aantal toiletten, polsbandjes, verlichting, brandgangen, opkuis, ... TICKETS KUNNEN VANAF ZATERDAG 18 MAART OP DE VOLGENDE MANIEREN BESTELD WORDEN: BELGIË Telefonisch: Goformusic: 0900 2 60 60 Internet: www.goformusic.be SMS: Code naar 3060 (0,50 euro/verstuurde-ontvangen SMS) Om van deze snelle dienst gebruik te kunnen maken, is het noodzakelijk om geregistreerd te zijn bij Goformusic én SMS Ticketing aan te duiden. Alle info via www.goformusic.be. Rock Werchter-dagticket donderdag 29 juni SMS-Code: RWA Rock Werchter-dagticket vrijdag 30 juni SMS-Code: RWB Rock Werchter-dagticket zaterdag 1 juli SMS-Code: RWC Rock Werchter-dagticket zondag 2 juli SMS-Code: RWD Rock Werchter-combiticket don 29/6 tem zon 2/7 SMS-Code: RWE Rock Werchter-campingticket SMS-Code: RWF NEDERLAND Telefonisch: Teleticketservice: 0900 45 000 45 Internet: www.goformusic.be ANDERE LANDEN Telefonisch: +32 34 00 00 34 Internet: www.goformusic.be PROXIMUS VERWENT ZIJN KLANTEN Wie lid is van de Proxiclub of de Pay&Go Club en bestelt via Goformusic SMS-ticketing, krijgt 5 euro korting per besteld ticket. Deze actie is geldig voor max. 2 bestelde festivaltickets per lid van Proxi- of Pay&Go Club. Alle Proximus-klanten kunnen gratis lid worden van de Proxi- of Pay&Go Club. Inschrijven kan via de respectievelijke websites van beide clubs, alle info via www.proximus.be en www.goformusic.be. >> OP HET WEB << Weet meer over TW via www.rockwerchter.be. Ze zijn duurder geworden. Meen ik mij te herinneren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Spijtig van Sigur Ros, Eels en Mogwai maar daar heb ik geen 132 euro voor over. En dan heb je nog eten, drinken, service en reserveringskosten... De affiche is wel beter dan vorig jaar maar vorig jaar voelde ik me bekocht nadat Ryan Adams en The Mars Volta wel erg zwak werden vervangen. Ook het jaar ervoor met David Bowie vond ik de vervanging uitermate zwak. Geen Werchter voor mij dit jaar. Ooh ja, Bob Dylan komt niet omdat ze kiezen voor de jeugd maar The Who komt wel. Grappig. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dit jaar proberen via internet. Even een creditcard van iemand lenen...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat: