![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien ligt het aan het forum zelf, anders moet je het even posten op Meldpunt&Mededelingen ofzo. Nouja, tenzij het je niet stoort. Dan post je het niet. ![]() Ontopic, gisteren maar weer eens Natural Born Killers gezien. Blijft goed. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: The Gold Rush (1925) Eén van de mindere Charlie Chaplin films. Ik ergerde me aan het feit dat ik een 'vernieuwde' versie had met voice-over en nieuwe montage/muziek, terwijl de oorspronkelijke versie gewoon 'silent' was. Zonde... Het verhaal was wel okee, maar niet zo leuk en grappig als ik had gehoopt. 3.5/5 |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder beweert geen van de serieuze kranten/tijdschriften (zonder een sterbeoordeling) dat de film een meesterwerk is. Maar goed, als de tv-krant wel vindt dat de film een meesterwerk is, dan past dit prima binnen de marges van de "approval rate" van Munich. Er zijn immers duidelijk ook mensen die de film geen meesterwerk vinden, dus dat heft elkaar weer op.
|
Four Brothers - Ging wel, Andre Benjamin/3000 was verrassend leuk. Mark Wahlberg mag de kogel krijgen. Voorderest heb ik me wel vermaakt. 6.5.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
OT: Requiem for a Dream Na Pi weer een visueel en muzikaal geweldige film. Hij maakte niet zoveel indruk op mij (eigen schuld, dikke bult? ![]()
||
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
edit: zie wijziging in mijn vorige bericht. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Danny the Dog - Waarschijnlijk beter bekend als "Unleashed", maargoed. Prima film, leuke combinatie van Aziatische absurditeit, Schotse botheid en wat Hollywood sentiment. Jet-Li gaf een zeer overtuigende preformance als Danny (het hondje dus), Bob Hoskins en Morgan Freeman deden hun trucje ook weer prima en Kerry Gondon was lief. Doe daar nog een toffe soundtrack bij en je hebt een goede film. Een aanrader 7.5/10
Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom (Spring, Summer, Autumn, Winter... and Spring) - Mooie film van de immens populaire Ki-duk Kim. We volgen een heilige monk en zijn student op een soort van geïsoleerd eiland. Dit wordt gedaan door telkens een bep. seizoen te filmen, en aan elk seizoen wordt een leeftijd en 'thema' verbonden. Het is dus niet zo dat we de leerling 4 seizoenen lang als peuter zien en hem in zijn hutje zien bidden. Lekker vredig en rustgevend, met toch een aantal aangrijpende scénes. Mooi geschoten en mooie muziek. Niet voor iedereen, maar ik vond 'm erg mooi. 8/10
Laatst gewijzigd op 06-02-2006 om 09:12. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|