Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik sport veel, momenteel 6/7 x per week, loophard, wielren en mountainbike. Hoe het mijn lifestyle beinvloed, alleen qua dingen met andere doen, maar niet dat ik me anders kleed. Ik kleed me nog steeds als als wat goede vraag sommige vinden me gothic andere weer gek . . . maar dat boeit niet. In iedergeval heeft het op die manier geen invloed gehad op mijn lifestyle.
|
Verwijderd
|
vroeger altijd op zwemmen gezeten later op duiken (met flessen you know) en skieen en snowboarden, maar das allemaal redelijk neutraal, toen ik zelf een kleding smaak kreeg begon het eerst met o'neil shirtjes enoz net als ieder jochie van 13 toen
en daarna meer de kak kleren (komt denk ik omda ik op een gymnasium zit en toen redelijk veel met die mensen omging) en ik vind die kleding gewoon mooi. ik zit dit seizoen voor het eerst op tennis omdat mijn neef zei dat het leuk is, en hij heeft zwaar gelijk, is echt super. zit sinds 2 jaar op roeien omdat een collega van het werk (hema) een keer vroeg of ik mee ging, en mijn vrijdag avond is sinds dien ff 2 uurtjes roeien in de middag en daarna feesten in clubhuis. mijn sport is eigenlijk pas na mijn kleding smaak gekomen ![]() |
![]() |
|
Ik sport zelf ongeveer 1 maal per week, eerder was het altijd ballet. Daarna werd het earobics. Nu fitniss ik met een vriendin. Toch heeft dit niet echt iets te maken met mijn lifestyle. Bij sommige andere mensen kan het echter wel heel wat te maken hebben.
|
ik denk dat je keuze van de manier van leven en denken enzo iets met je lifestile te maken heeft.... (logish dus..) en dat dus een sport ook tot die keuzes behoord dus dat je een sport kiest wat het beste bij je past qua gedrag enzo. ik zelf doe voetbal en ik denk dat da ook wel bij mij past! gewoon een beetje lompe sport! ja nie dat ik echt lomp ben ofzo maar ja het past beter bij mij dan dat ik heel voorzichtig moet zijn ofzo bij een sport... valt het allemaal nog te volgen?????
![]() |
![]() |
|
hmmzz wel lollig om over na te denken, maar ik denk dat het bij mijn sport niet zo is... Ik korfbal en dat doe ik al 13 jaar en al mijn teamgenoten jongens en meiden ook allemaal meer dan 8 jaar... dus ik ken ze allemaal wel redelijk goed en toch zijn we heel erg verschillend qua lifestyle dus ik denk niet echt dat het de sport is die je lifestyle veranderd, maar vooral met de mensen wie je omgaat... al ben ik het daar ook al niet echt mee eens.. maar daar ging het hier niet over
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hehe, er was een periode waar ik echt helemaal into the skateboard scene was. Kleding, kapsel, muziek echt alles was er op afgestemd, totdat ik op een boze dag last begon te krijgen van m'n rug en een tijdje niet meer kon skateboarden. Dat resulteerde uiteindelijk tot steeds minder skateboarden en uiteindelijk tot het normaal worden, helaas
![]() Enige wat er voor mij over is gebleven uit die tijd is de geweldig goede muziek en natuurlijk de pieken in m'n haar ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik dans nu 10 jaar. Ik doe/deed verschillende stijlen: klassiek ballet, jazzdance, moderne dans. Ik sta denk ik, zoals rosi al zei, meer open voor klassieke muziek e.d. Op de balletschool waar ik dans zitten zoveel verschillende soorten mensen (daar komen de hokjes) : kakkers, modepopjes, alto's, gothics en dat vind ik juist ontzettend gezellig. Het zijn misschien niet de typische balletmeisjes die je daar verwacht. Het zou kunnen dat ik daardoor wat toleranter ben tegenover verschillende kledingstijlen.
|
![]() |
Ik skateboard al heel lang. Ben dus ook skater, maar dat is gewoon een lifestyle die bij de sport hoort, of een sport die bij de lifesyle hoort. Als je skateboard (en het dus leuk vind) dan ga je de skater lifestyle natuurlijk ook cool vinden.
Ik begrijp niet meer wat ik wou zeggen ![]() naja Skate and Destroy dan maar
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het was erg laat dus ik was een beetje vaag aan het doen
![]() Een vriendin van mij board trouwens ook. En ze kan het nog eens vet goed ook! Echt stoer, meisjes die skateboarden. Een jongen een 360° flip zien doen (zoals ik ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb al erg veel decks getrashed. Stuk of 8 in 2 gebroken, stuk of 5 nose of tail afgebroken en nog een stuk of 10 helemaal afgebrokkeld.
Momenteel heb ik dit setup: Flip deck van Geoff Rowley Tensor MD trucks met Independent kingpin (vorige was gebroken, das die dikke vijs in je truck) Halo's fluogroene hardware (vijsjes) Wielen van Spitfire (Tosh Townend pro model 50mm) Speed Demons roullementen. Allemaal supergoed. Kheb trouwens ook een Blind gehad (ooit) na 2 weken gebroken ![]() ![]()
|
![]() |
Ik zit al bijna 12 jaar op klassiek ballet, en ik denk niet dat het enigszins invloed heeft op m'n "lifestyle". Aan de mensen die ik van het balletten ken, zie ik wel dat het niet echt 1 bepaald soort type is die aan ballet doet, dus ik denk dat het hiervoor niet echt opgaat...
|
als ik tijd vrij heb dan skate ik, een week lang niet geskate is een week niet geleefd
![]() bluuh |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Enquete over jou muzieksmaak en stijl Saaaz | 69 | 28-06-2006 09:52 | |
Games |
vragenlijst gamers SuperSanne | 14 | 01-10-2003 21:29 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 |