Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2006, 10:17
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Soms leuk, soms niet. Als ik me kut voel wil ik dat iemand me vasthoudt, maar het is ook wel leuk om te doen waar je zin in hebt, wanneer je er zin in hebt en met wie je er zin in hebt. En ik vind daten tof. <3
Maarja soms wil ik wel meer dan een oppervlakkige relatie met een jongen, want meer komt er meestal niet van als ik met jongens date.
Maargoed, ik heb belangrijkere dingen om mij druk om te maken.
Oud 08-02-2006, 15:13
Verwijderd
Ook vrijgezel. En het hangt me al jaren de strot uit. Vooral nu ik ouder wordt en iedereen om me heen gaat samenwonen e.d. Krijg af en toe wel eens het gevoel dat ik alleen over blijf.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 16:27
Kayleigh
Kayleigh is offline
Geweldig!

Had hiervoor een jaar een relatie met iemand in het buitenland; bracht naast veel liefde en geluk ook een hoop frustratie en verdriet met zich mee. Ben zo opgelucht dat ik die knoop heb daargehakt! Geniet van het vrijgezellenbestaan en lever het bij voorkeur niet in binnenkort.. of hij moet HEEL leuk zijn
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 20:16
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Gothic schreef op 06-02-2006 @ 16:59 :
Vind je!!!!!
Vind ik ja. Ik heb vanaf mijn 14e best veel relaties gehad en ik heb veel meegemaakt op dat gebied, dus ik vind het heerlijk om nu tijd voor mezelf te hebben en om geen rekening te hoeven houden met iemand.
Oud 08-02-2006, 20:18
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Here_is_Johnny schreef op 08-02-2006 @ 16:13 :
Ook vrijgezel. En het hangt me al jaren de strot uit. Vooral nu ik ouder wordt en iedereen om me heen gaat samenwonen e.d. Krijg af en toe wel eens het gevoel dat ik alleen over blijf.
En dat terwijl je er goed uit ziet Ga je vaak uit oid, ik bedoel, kom je wel veel onder de mensen?
Oud 08-02-2006, 20:57
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 08-02-2006 @ 11:17 :
Soms leuk, soms niet. Als ik me kut voel wil ik dat iemand me vasthoudt, maar het is ook wel leuk om te doen waar je zin in hebt, wanneer je er zin in hebt en met wie je er zin in hebt. En ik vind daten tof. <3
Maarja soms wil ik wel meer dan een oppervlakkige relatie met een jongen, want meer komt er meestal niet van als ik met jongens date.
Maargoed, ik heb belangrijkere dingen om mij druk om te maken.
Zoiets. Ja. Ik kom nooit verder dan een paar dates. Een enkele keer heel veel dates met een bepaald meisje (of noemen ze dat tegenwoordig een relatie?). Maar echt serieus word het nooit! De meeste leuke meiden zijn totaal niet zoals ik ben, en de meiden die dat wel zijn vind ik weer niet leuk.

Je ziet er trouwens ontzettend lief uit! Eigenlijk zouden we een keer moeten daten...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 21:11
Jolt
Jolt is offline
lol
Oud 08-02-2006, 21:16
Alistar
Alistar is offline
Ik ben nu bijna 6 maanden vrijgezel. Ik heb nog tot voor kort een beetje met mn ex lopen 'klooien', en ik mis m nog best vaak. Afgezien van dat punt vind ik t wel relaxt. Je hoeft met niemand rekening te houden (als je bijvoorbeeld een avondje uitgaat, loop je niet steeds te denken: oh hij zit thuis, niet te laat maken), je kan lekker je eigen gang gaan......ik vind t lekker zo. Al neemt dat niet weg dat ik natuurlijk wel mn ogen openhou Het zijn die kleine dingen, zoals lekker tegen iemand aan kunnen kruipen. Dat kan ik echt niet zomaar bij elke jongen voor 1 avond en daarna niet meer.

Laatst gewijzigd op 08-02-2006 om 21:19.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 21:19
Verwijderd
Ha vandaag is het leuk. Ik mag ongestoord extra aandacht geven aan mensen en ik mag zo vaag doen als ik wil en ik mag leuk dromen enzo.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 22:16
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Rachel:'Chandler, Monica just broke my new lamp!'
Chandler: 'Neat. I'm gonna die alone!'
Rachel: 'Okay... you win.'
Met citaat reageren
Oud 09-02-2006, 00:15
Verwijderd
Citaat:
We schelen dan wel twee jaar, maar die ervaring heb ik in mijn omgeving helemaal niet. Ook niet tijdens mijn studentstage, waar toch veel werkende mannen en vrouwen van in de dertig rondliepen, waren er nog genoeg mensen zonder vaste relatie.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2006, 00:25
Wammus
Wammus is offline
Ik vind het nu toch wel weer eens tijd worden voor een relatie. Ik ben nu 1.5 jaar single ofzo en het komt me nu m'n strot uit. Helemaal als al m'n maten waarmee ik normaal op zaterdag in de kroeg hing nu allemaal geen tijd meer hebben omdat ze met hun vriendin weet ik het wat gaan doen en ik dus nu al 3 zaterdagen thuis zit. Dat is me de afgelopen weet ik het hoeveel jaar nog niet overkomen.

Daarnaast mis ik toch echt wel iemand om tegenaan te liggen enzo.
Oud 09-02-2006, 07:51
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Alistar schreef op 08-02-2006 @ 22:16 :
Al neemt dat niet weg dat ik natuurlijk wel mn ogen openhou
Hehe, me too
Oud 09-02-2006, 09:35
Verwijderd
Citaat:
CoveredEyes schreef op 08-02-2006 @ 21:18 :
En dat terwijl je er goed uit ziet Ga je vaak uit oid, ik bedoel, kom je wel veel onder de mensen?
Ga vaak genoeg uit. Natuurlijk niet elk weekend maar ja: ik heb een eigen huis enzo dus je hebt dan niet de luxe om al je geld over de balk te smijten. Heb een leuke baan, veel vrienden, alles dus eigenlijk wel. Maar dat ene belangrijke iets in m'n leven dus niet.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2006, 09:57
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Here_is_Johnny schreef op 09-02-2006 @ 10:35 :
Ga vaak genoeg uit. Natuurlijk niet elk weekend maar ja: ik heb een eigen huis enzo dus je hebt dan niet de luxe om al je geld over de balk te smijten. Heb een leuke baan, veel vrienden, alles dus eigenlijk wel. Maar dat ene belangrijke iets in m'n leven dus niet.
lose the earring
Oud 09-02-2006, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 09-02-2006 @ 10:57 :
lose the earring
Die foot's die daar staan zijn al aardig oud. Dus die is al lang uit.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2006, 16:37
xXkiraXx
xXkiraXx is offline
Flirten !!
Oud 09-02-2006, 16:58
Daboman
Daboman is offline
Ik ben vrijgezel.

Sinds 2 jaar maak ik me er niet druk meer om. Ik heb genoeg afleiding, het studentenleven is vrij druk En ik ga niet zomaar m'n laatste restje vrije tijd aan een losse flodder besteden. Tijd ervoor maken? Okey is goed, maar dan moet ze het wel waard zijn. En ik vind mijn laatste vrije tijd heel waardevol.

Bovendien hebben veel van m'n beste vrienden hetzelfde. En ik heb genoeg mensen om mee te praten als ik met iets zit. Daaronder zijn ook genoeg meisjes.

En verder maak ik gemakkelijk kennis met mensen, dus ik kom nog wel s iemand tegen

Here_is_johnny, het kan heel snel gaan. Een vriend van me had tot voor kort nooit een vriendin gehad en sinds kort hebben ze het al over samenwonen. Gewoon niet zo druk maken. Dan straal je ook een relaxedheid uit. Je kunt toch ook bij andere mensen terecht met je problemen?
Oud 09-02-2006, 17:20
Papillonne
Papillonne is offline
Vrijgezel, nog nooit een echte 'serieuze' relatie gehad en intussen dus wel toe aan een ander soort relatie dan puur platonische. Draait niet alleen om de seks, juist vooral om de intimiteit: tegen iemand aan kunnen leunen, een arm om je heen, het gevoel van veiligheid en geborgenheid (tenminste dat is mijn voorstelling van 'intimiteit') en iemand die je het gevoel geeft dat je bijzonder bent.

Maar goed, keep on dreaming he
Met citaat reageren
Oud 09-02-2006, 22:09
ThunderW
ThunderW is offline
Citaat:
Papillonne schreef op 09-02-2006 @ 18:20 :
Vrijgezel, nog nooit een echte 'serieuze' relatie gehad en intussen dus wel toe aan een ander soort relatie dan puur platonische. Draait niet alleen om de seks, juist vooral om de intimiteit: tegen iemand aan kunnen leunen, een arm om je heen, het gevoel van veiligheid en geborgenheid (tenminste dat is mijn voorstelling van 'intimiteit') en iemand die je het gevoel geeft dat je bijzonder bent.

achja, zo'n droom heb ik ook. hopen dat ie ooit nog eens uit komt
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 13:50
Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
ThunderW schreef op 09-02-2006 @ 23:09 :
achja, zo'n droom heb ik ook. hopen dat ie ooit nog eens uit komt
Volgens mij zijn er heel veel mensen met zo'n droom... Alleen komen ze elkaar niet tegen? Zonde...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Papillonne schreef op 11-02-2006 @ 14:50 :
Volgens mij zijn er heel veel mensen met zo'n droom... Alleen komen ze elkaar niet tegen? Zonde...
Jawel. Dat heet 'datingsite'. En uit de praktijk van zulke datingsites zie je dan ook dat het delen van de gezamenlijke behoefte aan een speciaal iemand helemaal geen garantie is voor een gelukkige relatie.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 18:09
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-02-2006 @ 16:41 :
En uit de praktijk van zulke datingsites zie je dan ook dat het delen van de gezamenlijke behoefte aan een speciaal iemand helemaal geen garantie is voor een gelukkige relatie.
Dat ja. Een relatie moet allereerst spontaan ontstaan.
Oud 11-02-2006, 18:10
Mephisto
Mephisto is offline
Voel me eeuwige vrijgezel. Relaties zijn bij mij op de een of andere manier nagenoeg nooit een lang leven beschoren
Oud 11-02-2006, 20:18
Roos
Roos is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-02-2006 @ 16:41 :
Jawel. Dat heet 'datingsite'. En uit de praktijk van zulke datingsites zie je dan ook dat het delen van de gezamenlijke behoefte aan een speciaal iemand helemaal geen garantie is voor een gelukkige relatie.
Hehe, ik had me voor de lol aangemeld bij een datingsite (www.loveisonline.com) en ik stond in de top10 meest bekeken profielen Jammer dat je moest betalen om je inbox te kunnen lezen, daar had ik natuurlijk geen zin in
(heb me inmiddels al weer afgemeld hoor )
Oud 11-02-2006, 20:46
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben nu een half jaar vrijgezel, en het bevalt eigenlijk wel goed.
wat ik wel heel erg mis uit mn vorige relatie is het samen in slaap vallen en samen wakker worden. weet niet waarom, maar dat vond ik altijd heel erg fijn.
maar voorlopig nog geen relatie, ben genoeg leuke jongens tegen gekomen maar er houdt me altijd iets tegen van het een stapje verder nemen en me aan iemand binden. denk omdat ik zo gekwetst ben in mn vorige relatie.
voorlopig vrijgezel dus, en dat vind ik niet eens zo erg.
Oud 11-02-2006, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Bell schreef op 06-02-2006 @ 20:05 :
ben vrijgezel...

en ben over de periode dat ik het leuk vond...
mis dus wel iemand...
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 10:09
vrijgezel
vrijgezel is offline
Ik ga moeilijk relaties aan... naja ik heb bindingsangst dus zodra ik een relatie heb begin ik "weg te rennen"
Op het moment sta ik wel weer wat meer open voor een relatie maar er is ook een stukje angst dat me tegen houd.
Ik heb zoiets van ik ben nog maar 20 en een relatie komt wel heb er een paar achter de rug dus weet hoe het is, maar soms mis ik wel een arm om me heen.
Oud 12-02-2006, 15:40
Barones
Barones is offline
Ik heb nog niet echt een serieuze relatie. Het zal vanzelf wel een keer komen. Ik ga niet zoeken, ik wil gewoon iemand tegenkomen. Bovendien ben ik qua jongens ook erg onzeker, dus dan is het vrijgezellenbestaan een simpele uitweg ja.
Soms mis ik het ook wel een beetje, maar dan denk ik; het komt vanzelf wel
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 16:19
angel--1987
angel--1987 is offline
helemaal geweldig!!!
geen verplichtingen, kan doen wat ik wil, geen jaloerse jongens om je heen!

en bedoel ben jong...kan me hele leven nog een vriend nemen toch!
Oud 12-02-2006, 19:11
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Zo van ik ben nu ook vrijgezel
enne aan de ene kant zou k graag weer een vriendin willen
maar aan de andere kant heb k geen zin in problemen
en aan nog een andere kant vind k gwn dat k een vriendin wil waar natuurlijk geen problemen mee zijn
ofwel ja, vrijgezel is kut
Oud 12-02-2006, 19:49
Megadeth
Megadeth is offline
Na 19 jaar vrijgezel geweest te zijn heb ik nu al een dik jaar een relatie. Zou niet meer anders willen... je kan altijd bij diegene terecht.. hebt echt een toekomst beeld dat je met diegene oud wilt worden etc.

Als je vrijgezel bent heb je dat niet echt? Je leeft meer met de dag.. ik leef naar de dag toe dat we eindelijk gaan samenwonen.

Het is op dit moment wel super enzo dat vrijgezel zijn.. lekker geen verplichtingen enzo, maar over 5 jaar wil je toch wel iets vasts..
Oud 12-02-2006, 19:57
Yolcu
Yolcu is offline
Ik ben wel weer eens toe aan een vriendje, ik ben nu 2,5 maand vrijgezel. Maar voorlopig ga ik even nergens aan beginnen, want over 2 maanden vertrek ik voor 6 maanden naar het buitenland en dan wil ik geen vriendje in Nederland hebben..

Maar bij mij gaat het ook in golven. Soms wil ik gewoon ff een arm om me heen.. iemand om lekker tegenaan te liggen in bed. Maar tegelijkertijd zit ik wel lekker in mn vel, en als ik een vriendje zou hebben zou ik waarschijnlijk ook niet voor zo lang naar het buitenland gaan, dus ik ben wel blij dat ik lekker single ben nu. In november ben ik weer klaar voor een vriendje
Oud 12-02-2006, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Papillonne schreef op 09-02-2006 @ 18:20 :

Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 10:38
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 12-02-2006 @ 20:49 :
Het is op dit moment wel super enzo dat vrijgezel zijn.. lekker geen verplichtingen enzo, maar over 5 jaar wil je toch wel iets vasts..
Duh, maar ik ben nu nog jong! Ik kan nog lang genoeg aan iemand vast zitten!
Oud 13-02-2006, 10:41
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
CoveredEyes schreef op 06-02-2006 @ 16:30 :
Hey mensen!
Ik kon geen vrijgezellen topic meer vinden, maar ik vind wel dat deze hier hoort! Wie van jullie is vrijgezel? En wat vindt je daarvan? Vindt je dat leuk of baal je daar van?

Ik ben nu dik een half jaar vrijgezel en tot nu toe bevalt het me prima! Soms wel momenten dat ik iemand mis, maar daar kan ik mee leven!

Ach, ik zou me een ander leven moeilijk kunnen voorstellen.
Oud 13-02-2006, 10:48
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 13-02-2006 @ 11:41 :

Oud 13-02-2006, 10:57
Verwijderd
Ik ben nu officieel ook al 5 maanden vrijgezel, maar we zijn pas gestopt met klooien sinds 2 maanden. Het was m'n eerste relatie, daarvoor ben ik altijd vrijgezel geweest. Ik moet zeggen dat het nu wel moeilijker is weer te wennen aan het vrijgezel zijn dan voor ik iets met m'n ex had. Want het bekende cliché: je weet nu wat je mist als vrijgezel.
Maar het begint steeds meer te wennen en eigenlijk vind ik het al niet eens heel erg meer. Alleen mis ik gewoon soms iemand om tegenaan te kruipen en naast wakker te worden. Soms dus nog wel moeilijke momenten, het gaat een beetje op en neer. Maar om te zeggen dat ik weer echt klaar ben voor een vriendje... nee. En heel erg is dat niet
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 23:39
Jolt
Jolt is offline
kut
Oud 14-02-2006, 00:35
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Jolt schreef op 14-02-2006 @ 00:39 :
kut
Ik dacht nog wel dat ik de enige was die het daarbij zou laten.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 14-02-2006 @ 00:39 :
kut
QFT.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 18:57
Yvietje
Yvietje is offline
Ik ben vrijgezel soms vind ik dat heerlijk, soms ook weer niet ik mijn wel een vriend, verliefd zijn dat gevoelens zijn ook heerlijk!
Oud 15-02-2006, 19:00
blupp
blupp is offline
Ik geniet nu al meer dan 3 maanden van de heerlijke rust, dus nee ik mis het niet zo atm. Niet dat de relatie zo uberslecht was
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 20:41
ThunderW
ThunderW is offline
Citaat:
Papillonne schreef op 11-02-2006 @ 14:50 :
Precies, en dat is eigenlijk best wel jammer. Maarja, we moeten het er maar mee doen.

Ohja, ook nog zoiets, de leukere wonen altijd te ver weg
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 13:13
neilvt
neilvt is offline
Ik ben ook alweer bijna 5 maanden vrijgezel.
Ik zit er niet echt zo mee, ik weet dat als er weer iemand op mijn pad komt waar ik moeite voor wil doen, ik dat ook ga doen. Maar die ben ik nog even niet tegengekomen...
En soms dan mis ik de aandacht wel eens een dagje, maar er is niks mis met vrijgezel zijn
Met citaat reageren
Oud 18-02-2006, 18:07
Verwijderd
Ach, over het algemeen vind ik het niet zo erg en als ik afleiding hebt boeit het me echt nauwelijks. Alleen als je iedereen om je heen een relatie ziet krijgen begint het af en toe wel te kriebelen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2006, 18:15
folkofiets
folkofiets is offline
begind na 16 jaar best wel te irriteren. Net als dat eeld op m'n hand
Oud 18-02-2006, 19:30
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Nog geen maand vrijgezel...

Tja, het draait weer meer om mezelf. Ik vind een vriendin leuk, en vind het soms ook jammer dat ik het uit heb gemaakt met haar, Maar als ik de redenen weer opsom waarom het niet ging... dan weet ik dat het beter is.

Er zijn genoeg leuke dames, dus ogen open and go for it
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 01:31
WickedDevil
WickedDevil is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-02-2006 @ 18:51 :
Kut.
Oud 19-02-2006, 02:24
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 11-02-2006 @ 21:18 :
Hehe, ik had me voor de lol aangemeld bij een datingsite (www.loveisonline.com) en ik stond in de top10 meest bekeken profielen Jammer dat je moest betalen om je inbox te kunnen lezen, daar had ik natuurlijk geen zin in
(heb me inmiddels al weer afgemeld hoor )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten