Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2006, 20:14
freakinaround
freakinaround is offline
beter komt ie snel uit.
Oud 07-02-2006, 20:15
Captain N
Captain N is offline
Beter van niet, mn personal life wordt al vergald door WoW, krijg ik dalijk dat er ook nog eens bij
Oud 07-02-2006, 20:23
TommytheCat
TommytheCat is offline
Ik geloof geen zak van die openingspost

Ben inmiddels wel weer hooked aan Diablo2 terwijl ik ook met WoW bezig ben, dus veel vrije tijd heb ik niet meer
Oud 10-02-2006, 15:44
Daboman
Daboman is offline
zou mooi wezen. Ik heb ook diablo II gespeeld en vond het een leuk spel. Diablo I heb ik nooit gespeeld. Met de donkere sfeer vond ik op zich niets mis, vooral niet in act IV. Maar goed, ik heb deel 1 dan ook niet gespeeld.

De sfeer in wow is inderdaad wel heel anders. Eigenlijk niet beter, of slechter, maar niet goed met elkaar te vergelijken. Maar ik moet toegeven dat het niet op veel plaatsen dezelfde donkere sfeer krijgt als diablo II.

Tevens vind ik dat dit met een korreltje zout moet worden genomen...
Oud 12-02-2006, 13:57
blupp
blupp is offline
Als t nou 3d is en perspectief van boven zoals we het gewend zijn met de eerste 2 deeltjes..dan is de gameplay misschien nog hetzelfde. Als ze het helemaal 3d gaan maken, geen haar op mn hoofd die eraan denkt dat te kopen, sorry hoor...sommige games moeten gewoon niet veranderd worden van 2d naar echt 3d
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 18:35
Verwijderd
Citaat:
blupp schreef op 12-02-2006 @ 14:57 :
Als t nou 3d is en perspectief van boven zoals we het gewend zijn met de eerste 2 deeltjes..dan is de gameplay misschien nog hetzelfde. Als ze het helemaal 3d gaan maken, geen haar op mn hoofd die eraan denkt dat te kopen, sorry hoor...sommige games moeten gewoon niet veranderd worden van 2d naar echt 3d
ja laten we vooral niet inovatief zijn en de hele tijd dezelfde succes formule herhalen woopty
je hebt er nog niet eens iets van gezien, kansloze post

en sowieso, als alles dalijk veel groter is red je het echt niet meer met dit perspectief, dan moet je wel gewoon vrij rond kunnen kijken.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 20:41
Menahem
Menahem is offline
Vet, ik kijk er naaruit!
Ogame begint namelijk ook alweer snel te vervelen
Oud 13-02-2006, 01:36
blupp
blupp is offline
Citaat:
Fishy schreef op 12-02-2006 @ 19:35 :
ja laten we vooral niet inovatief zijn en de hele tijd dezelfde succes formule herhalen woopty
je hebt er nog niet eens iets van gezien, kansloze post

en sowieso, als alles dalijk veel groter is red je het echt niet meer met dit perspectief, dan moet je wel gewoon vrij rond kunnen kijken.
Ja man echt wel kansloze post hè, je mening geven mag natuurlijk niet meer Hoe wou je met echt 3d, dus niet van bovenaf, bijv.zien waar vandaan er op je geschoten wordt, dat leuke deel van dat je alles om je heen kan zien is dan in ieder geval weg waardoor het spel sowieso rustiger gemaakt moet worden(minder monsters tegelijk, minder snelheid) omdat je er anders geen aarsh meer van snapt als je elke halve seconde een andere kant op moet kijken. Het kon al flink chaotisch kon worden in D2, van D1 weet ik niet..nooit gespeeld
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 09:05
Jolt
Jolt is offline
Diablo 3, de 3 van 3d ....
Oud 13-02-2006, 09:48
Wammus
Wammus is offline
Precies. Van mij mogen ze hem ook helemaal 3d maken.

Dat met dat chaotisch in D2 viel trouwens reuze mee. Je moet alleen niet als een bezetene rond gaan rennen en direct op alles wat er rondloopt in gaan hakken. De monsters staan in redelijk kleine groepjes en die moet je gewoon een voor een aanpakken. Wat ook belangrijk is is dat je in een stuk gaat lopen waar je zeker weet dat je de monsters aan kan zodat mocht je een keer freaking veel ventjes tegenkomen je ze wel aan kan en ze je niet met 3 slagen aswhoopen. En een beetje goede equipment is natuurlijk ook een vereiste. Anders schiet het helemaal niet op.
Oud 14-02-2006, 12:46
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 13-02-2006 @ 10:48 :

Dat met dat chaotisch in D2 viel trouwens reuze mee. Je moet alleen niet als een bezetene rond gaan rennen en direct op alles wat er rondloopt in gaan hakken. De monsters staan in redelijk kleine groepjes en die moet je gewoon een voor een aanpakken. Wat ook belangrijk is is dat je in een stuk gaat lopen waar je zeker weet dat je de monsters aan kan zodat mocht je een keer freaking veel ventjes tegenkomen je ze wel aan kan en ze je niet met 3 slagen aswhoopen. En een beetje goede equipment is natuurlijk ook een vereiste. Anders schiet het helemaal niet op.
my thoughts

en sowieso dat verhaaltje me die pijlen die je niet ziet aankomen snap ik helemaal geen ruk van
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 20:55
Naz
Naz is offline
jullie moeten maar eens een trailer van Titan's Quest bekijken, dat perspectief is prima te doen in D3
Oud 19-02-2006, 10:45
Verwijderd
Eindelijk! Nu hopen dat we maar niet nog tig jaar hoeven te wachten!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 11:38
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
wammus schreef op 13-02-2006 @ 10:48 :

Echt niet als je allemaal high level skills heb die grote area damage doen, firewalles, meteors, etc.

Gewoon iedereen lokken en dan boem paf dood.
Oud 19-02-2006, 13:38
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Jolt schreef op 19-02-2006 @ 12:38 :
Echt niet als je allemaal high level skills heb die grote area damage doen, firewalles, meteors, etc.

Gewoon iedereen lokken en dan boem paf dood.
Dat geldt inderdaad voor de Sorceres, Hamerpalladin, Elemental Druid, PB Necro (zegmaar alle casters). Voor mellee is dat echter niet het geval (met als uitzondering mischien een WW Barb). Daar moet je (als je aan solo play doet in teams maakt het allemaal niet zoveel uit mits je maar een beetje bij elkaar in de buurt blijft) weldegelijk opletten met waar je heen gaat. Dat bedoelde ik dan ook.

Ps Firewalls zijn altijd al kut geweest.
Oud 19-02-2006, 16:15
Verwijderd
Jammer, ik ben namelijk net met VurigVerlangen de firewall-scorceres begonnen. Het lijkt me wel leuk om tactisch te gaan spelen. Vast een stuk spannender dan spammen met frozen orbs en lightening enz.

Maar over Diablo III weer; ik las op de site van Gaming Steve (zie eerste pagina) ergens dat hij zei dat hij het in een uitzending later die week er nog eens over zou hebben. Heeft hij dat gedaan? Ik heb wat rondgezocht of fora en nieuwsgroepen en niemand rept er meer over Diablo III dan dat ze normaal doen. Steve verliest steeds meer geloofwaardigheid, ongeacht zijn opmerkelijke voornaam.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 23:58
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 19-02-2006 @ 17:15 :
Jammer, ik ben namelijk net met VurigVerlangen de firewall-scorceres begonnen. Het lijkt me wel leuk om tactisch te gaan spelen. Vast een stuk spannender dan spammen met frozen orbs en lightening enz.

Maar over Diablo III weer; ik las op de site van Gaming Steve (zie eerste pagina) ergens dat hij zei dat hij het in een uitzending later die week er nog eens over zou hebben. Heeft hij dat gedaan? Ik heb wat rondgezocht of fora en nieuwsgroepen en niemand rept er meer over Diablo III dan dat ze normaal doen. Steve verliest steeds meer geloofwaardigheid, ongeacht zijn opmerkelijke voornaam.

LUH-3417
ik snap inderdaad ook niet wat zijn ouders bezielde.
Oud 20-02-2006, 08:48
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
wammus schreef op 19-02-2006 @ 14:38 :
Dat geldt inderdaad voor de Sorceres, Hamerpalladin, Elemental Druid, PB Necro (zegmaar alle casters). Voor mellee is dat echter niet het geval (met als uitzondering mischien een WW Barb). Daar moet je (als je aan solo play doet in teams maakt het allemaal niet zoveel uit mits je maar een beetje bij elkaar in de buurt blijft) weldegelijk opletten met waar je heen gaat. Dat bedoelde ik dan ook.

Ps Firewalls zijn altijd al kut geweest.
Echt niet, magic all the way.

Dikke ownage melee is voor n00bs
Oud 21-02-2006, 18:41
blupp
blupp is offline
En zo is het dus toch maar een dom rumoertje
En het spel is soms echt wel chaotisch, of je moet wel heel sloom spelen. *denkt bv aan flayers in worldkeep*
Met citaat reageren
Oud 21-02-2006, 18:43
blupp
blupp is offline
Citaat:
Fishy schreef op 14-02-2006 @ 13:46 :
my thoughts

en sowieso dat verhaaltje me die pijlen die je niet ziet aankomen snap ik helemaal geen ruk van
Euhm...schietende monstertjes die rondrennen? Of je loopt in een soort hinderlaag, zou t apart vinden als je dan nog alle dingen op je af kan zien komen en dan ontwijken, of je heb achteruitkijkspiegels
Met citaat reageren
Oud 21-02-2006, 20:04
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
blupp schreef op 21-02-2006 @ 19:43 :
Euhm...schietende monstertjes die rondrennen? Of je loopt in een soort hinderlaag, zou t apart vinden als je dan nog alle dingen op je af kan zien komen en dan ontwijken, of je heb achteruitkijkspiegels
Hoge Evade skills of teleport, en snel reageren!
Oud 21-02-2006, 20:41
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Jolt schreef op 20-02-2006 @ 09:48 :

Want?

Ik vind een WW Barb toch behoorlijk hard heerschend. Dikke dammage en AR, hoge resists, xx% dual leach en een hoge defense armor en je bent praktisch onverslaanbaar. Ik zie niet in wat daar n00b aan is.
Oud 21-02-2006, 21:18
Verwijderd
Ik probeerde ooit een WW-Barbarian te maken, maar die kreeg nogal last van heel veel pijn toen hij een bosspack van manaburnende etters in wervelde. Hoe los je zoiets op als post-1.10 WW-Barbarian?

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 21-02-2006, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 20-02-2006 @ 09:48 :

Melee is moeilijker dan dan magic....

Bij melee moet je met meer dingen rekening houden met met magic.
Lekker spammen met orbs en teleporten, das beef.
Geef mij maar een lekker zorgvuldig samengestelde equipment dat alles pwned.

Enigma zuigt, net als wammus.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2006, 21:22
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 21-02-2006 @ 22:18 :
Ik probeerde ooit een WW-Barbarian te maken, maar die kreeg nogal last van heel veel pijn toen hij een bosspack van manaburnende etters in wervelde. Hoe los je zoiets op als post-1.10 WW-Barbarian?

LUH-3417
Bedoel je niet manaburnende spammende Iron maiden monstertjes?
Als je hoge defence hebt, goede shield block en mana leech moet het wel goed komen.
Natuurlijk is veel life ook essentieel, ongeveer ~8k bij een barb.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2006, 23:32
Verwijderd
Citaat:
blupp schreef op 21-02-2006 @ 19:43 :
je kan toch rondkijken en zie je die dudes gewoon staan?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2006, 23:58
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 21-02-2006 @ 22:20 :

En bedankt.
Oud 22-02-2006, 09:01
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 21-02-2006 @ 22:20 :

Magic weinig hp MP is zo op, je moet rekening houden met casting time. Leuke dingetjes, magic is gewoon vet

Echte mannen gebruiken geen brute kracht maar magic!

Anyway, Diablo 2 op Hell is het dus nutteloos
Oud 22-02-2006, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 22-02-2006 @ 10:01 :
Magic weinig hp MP is zo op, je moet rekening houden met casting time. Leuke dingetjes, magic is gewoon vet

Echte mannen gebruiken geen brute kracht maar magic!

Anyway, Diablo 2 op Hell is het dus nutteloos
Ja inderdaad, maar over het algemeen is het makkelijker om je equipment samen te stellen dan bij melee.
Met de goede spulletjes moet Hell ook geen problemen opleveren.

Tenzij je Wirt's Leg gebruikt als wapen....

Citaat:
wammus schreef op 22-02-2006 @ 00:58 :
En bedankt.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2006, 10:59
Verwijderd
Ik ben ook weer begonnen
Met citaat reageren
Oud 22-02-2006, 11:15
Q
Q is offline
Citaat:
GooseFeather schreef op 22-02-2006 @ 11:59 :
Ik ben ook weer begonnen
Ik ga echt niet meer beginnen, mn hammerdin met sojs en alle dure rommel is nu toch al verlopen dus ik wacht wel op Diablo III al begint het steeds meer erop te lijken dat het gewoon een broodje aap was.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2006, 12:40
Verwijderd
Citaat:
DarkSavior schreef op 22-02-2006 @ 11:33 :
Tenzij je Wirt's Leg gebruikt als wapen....
Ik heb gisteren toevallig wel Bloodraven er van langs gegeven met een socketed Wirt's Leg. Eigenlijk had ik er twee moeten hebben en gaan dual wielden met gemmed houten poten.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 22-02-2006, 12:47
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 22-02-2006 @ 13:40 :
Ik heb gisteren toevallig wel Bloodraven er van langs gegeven met een socketed Wirt's Leg. Eigenlijk had ik er twee moeten hebben en gaan dual wielden met gemmed houten poten.

LUH-3417
En ik heb een Perfecth Archon met Ber Ith Jah.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2006, 12:53
blupp
blupp is offline
Citaat:
Jolt schreef op 21-02-2006 @ 21:04 :
Hoge Evade skills of teleport, en snel reageren!
Ja idd, die beide dingen heb je dan nodig, en dat gaat gewoon sneller als je het overzicht heb met een camera van boven. Dus ik denk dat de snelheid of drukte of allebei een beetje naar beneden moet worden geschroefd, geloof niet dat iemand m'n punt begrijpt maargoed
Met citaat reageren
Oud 22-02-2006, 12:59
Jolt
Jolt is offline
Of ze moeten hem ontwikkelen voor high end pc 's
Oud 22-02-2006, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Q schreef op 22-02-2006 @ 12:15 :
Ik ga echt niet meer beginnen, mn hammerdin met sojs en alle dure rommel is nu toch al verlopen dus ik wacht wel op Diablo III al begint het steeds meer erop te lijken dat het gewoon een broodje aap was.
give me sojs

(ja verlopen, ik zag het wel )
Met citaat reageren
Oud 22-02-2006, 15:18
Verwijderd
Citaat:
DarkSavior schreef op 22-02-2006 @ 13:47 :
En ik heb een Perfecth Archon met Ber Ith Jah.
Ik krijg meer bonuspunten voor stijl.

LUH-3417
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten