Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2006, 21:10
Verwijderd
whatever, wat is het verschil tussen bellen en met iemand praten die naast je zit? En dit was in de drukke/rumourige avondspits, 's ochtends wanneer het doodstil is, okay.
Advertentie
Oud 15-02-2006, 21:22
Verwijderd
Mensen die telefoneren zijn veel irritanter, omdat ze niet doorhebben hoe hard ze praten en ze ratelen maar door omg. Sommige mensen gaan zelfs een stuk of vijf telefoongesprekken aan in één treinrit, dat zie in mensen in person niet met elkaar doen hoor. Of het uitmaken via de telefoon. Of uitgebreid bespreken wat je vanavond wilt eten omg.
Oud 15-02-2006, 21:25
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 15-02-2006 @ 22:22 :
Mensen die telefoneren zijn veel irritanter, omdat ze niet doorhebben hoe hard ze praten en ze ratelen maar door omg. Sommige mensen gaan zelfs een stuk of vijf telefoongesprekken aan in één treinrit, dat zie in mensen in person niet met elkaar doen hoor. Of het uitmaken via de telefoon. Of uitgebreid bespreken wat je vanavond wilt eten omg.
ugh ja inderdaad, maar wat helemaal erg is is dat ' omg ik mis jou meeeheerrrrr ' gewauwel. doe dat lekker als je thuis bent ofzo.

gelukkig ga ik niet vaak met de trein.
Oud 15-02-2006, 21:31
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 15-02-2006 @ 22:22 :
Misschien moet je zelf dan ook maar eens de stiltecoupe opzoeken
Oud 15-02-2006, 21:31
Verwijderd
Die bestaan niet in de paupertreinen waar ik me in verblijf
Oud 15-02-2006, 21:38
Verwijderd
Wow, stiltecoupe's. Dat klinkt als een droom die werkelijkheid wordt, in wat voor treinen vertoeven ze doorgaans?

Overigens was dat nóg een voordeel aan de rokerscoupe's, daar had je geen kinderen en veel minder mensen dan in alle andere. Ik mis ze.
Oud 15-02-2006, 21:42
Verwijderd
stiltecoupe's zijn niet aparte hokjes, het zijn gewoon normale treincoupe's maar dan een sticker van een poppetje met een vinger voor zn mond ergens in de coupe geplakt en buiten op de trein. Je merkt meestal niet eens dat je erin zit. mietjes
Oud 15-02-2006, 21:44
Verwijderd
Soms plakt er een mooie sticker met illustratie op het raampje hor
Oud 15-02-2006, 21:53
Glory
Glory is offline
zz niet zo overgevoelig uuh bellen is okay en ook in de trein. anders zijn er geen gesprekken meer of af te luisteren.
ik ben gefrustreerd want ik probeer iets te fixen in dat kuttige indesign b
Oud 15-02-2006, 21:59
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
Roxane schreef op 15-02-2006 @ 22:10 :
whatever, wat is het verschil tussen bellen en met iemand praten die naast je zit? En dit was in de drukke/rumourige avondspits, 's ochtends wanneer het doodstil is, okay.
precies. als het iemand is die op een normale toon praat moet je gewoon niet zeuren.
Oud 15-02-2006, 22:01
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 15-02-2006 @ 22:53 :
zz niet zo overgevoelig uuh bellen is okay en ook in de trein. anders zijn er geen gesprekken meer of af te luisteren.
herrie vind ik op zich geen probleem, krijsende kinderen kan ik eventueel ook nog wel hebben, maar ik voel me altijd vreselijk ongemakkelijk als ik ongewild gesprekken afluister. van die situaties waarin je er niet omheen kan om te luisteren. dan voel ik me zo bescheten of hoe zeg je het, zo'n gluurder, gluiperd, viespeuk. kut welk woord is het ook alweer.
Oud 15-02-2006, 22:02
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
en als iemand in zichzelf praat?
Oud 15-02-2006, 22:06
Glory
Glory is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 15-02-2006 @ 23:01 :
herrie vind ik op zich geen probleem, krijsende kinderen kan ik eventueel ook nog wel hebben, maar ik voel me altijd vreselijk ongemakkelijk als ik ongewild gesprekken afluister.
ik heb af en toe wel de neiging om dan ook te gaan staren maar eh verder vind ik het vooral vermakelijk. heowel ik laatst trouwnes in de trein zat bij echt een enge freak en toen ik kon hem echt niet negeren. en dat was even naar.
Oud 15-02-2006, 22:08
Verwijderd
ik ben net kk hard gebeukt in de glijbaan en ik genoot van de aandacht
Oud 15-02-2006, 22:09
Glory
Glory is offline
als in geneukt?
Oud 15-02-2006, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 15-02-2006 @ 23:09 :
als in geneukt?
nee want dat schrijf je met een n
Oud 15-02-2006, 22:11
Glory
Glory is offline
het zou een synoniem kunnen zijn, vandaar.
Oud 15-02-2006, 22:12
Verwijderd
ooh okay dan zal ik het even nuanceren.

mijn Fijne Vrienden bleken graag Opstoppingen te houden in de glijbaan en dan moet je net zolang slaan en geslagen worden tot je die claustrofobische kk buis uit kan, zodoende.
Oud 15-02-2006, 22:17
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
z0pje schreef op 15-02-2006 @ 23:12 :
ooh okay dan zal ik het even nuanceren.

mijn Fijne Vrienden bleken graag Opstoppingen te houden in de glijbaan en dan moet je net zolang slaan en geslagen worden tot je die claustrofobische kk buis uit kan, zodoende.
ik krijg hier rillingen van lekkere fobie voor zwembaden en dan in het bijzonder glijbanen. hoe vaak ben ik wel niet in paniek geraakt als ik eens een poging deed
Oud 15-02-2006, 22:17
__
__ is offline
ik heb vandaag gechilled met twee matties en we hebben ruzie gehad en gechagrijnd tegen mekaar en lol gehad en hustler tv gekeken en ovenpasta gemaakt en gezongen en getriviant en chocoladeijs met tia maria gegeten en en en. morgen kunnen we tot kwart voor 10 uitslapen en dat is chill.
Oud 15-02-2006, 22:19
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 15-02-2006 @ 23:17 :
ik krijg hier rillingen van lekkere fobie voor zwembaden en dan in het bijzonder glijbanen. hoe vaak ben ik wel niet in paniek geraakt als ik eens een poging deed
ik ben wat steviger gebouwd dan jij
en soms hou ik er wel van om door jongens eens flink gemept te worden in plaats van dat ze weer even willen voelen

Maar goed, je mist verder vrij weinig aan het zwembad. Je zou eens een video moeten zien van het volk dat er op vrijdag avond (DiScCCOSwEmmUHUH) komt, dan kan je beter gaan paardrijden .
Oud 15-02-2006, 22:28
grandmommy
grandmommy is offline
hmm eigenlijk is die fobie voor het zwembad iets wat tamelijk los staat van die overdekte glijbanenfobie. en eigenlijk ben ik een zeikerd want ik heb anders nooit claustrofobie en voor die enge jochies die me willen verkrachten hoef ik ook niet bang te zijn want ' kom maar op me ik heb aids.' Dus eigenlijk heb ik gewoon een compleet loze fobie. Maarja, dat kan er nog wel bij, ik heb ook een duikbotenfobie en een walvissenfobie. lol.
Oud 15-02-2006, 22:30
Electriq
Electriq is offline
Vandaag ging ik naar t neue huisje van EPD en dat was hip. Samen een koffiezetapparaat gekocht en naar de Ikea en daar hebben we zweedse ballen gegeten en op bedjes gelegen huhuhu
Oud 15-02-2006, 22:30
Verwijderd
duikboten als je duizend dagen onder water zit word je helemaal loco volgens mij. op gegeven moment gaat er een van die bemanningsleden IEH IEH IEH psycho, volgens mij Ik hoef ook geen duikboot.

oh en andere ijzingwekkende avonturen voor ik ga slapen: ik denk dat ik een 10 heb voor mn engels tentamen en als het niet zo duw ik die choleratrut van de trap
Oud 15-02-2006, 22:37
Verwijderd
De laatste tijd gaan soms die security poortjes piepen als ik erdoorheen loop met alleen maar sleutels, portemonnee en dat soort spul.......

straal ik?
Oud 15-02-2006, 22:40
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
z0pje schreef op 15-02-2006 @ 23:30 :
duikboten als je duizend dagen onder water zit word je helemaal loco volgens mij. op gegeven moment gaat er een van die bemanningsleden IEH IEH IEH psycho, volgens mij Ik hoef ook geen duikboot.

nah de binnenkant van een duikboot vind ik wel gaaf, maar de buitenkant er was een hele tijd geleden zo'n reclame op tv van een duikboot die uit een sloot kwam, jezus wat een kutreclame, ik kon er niet naar kijken. Ik kan er niet tegen als er opeens iets heel erg groots vanonder het water tevoorschijn komt. gelukkig is het een fobie waar ik zelden echt last van heb, want ik woon nou niet bepaald in een duikbotenrijk gebied.
Oud 15-02-2006, 22:43
Verwijderd
ik moet ineens lachen om de posts van z0pje, die nu ook nog es een man blijkt te zijn, het moet niet gekker worden

ik was vandaag op school waar ik als enige uit mijn werkgroepje wel wat deed, speelde ik amélie en werd bijna omhelsd door een meisje uit een andere klas want ze zei omgkanjijamélieopdepianoomgomgwtf en ze kwam naast me staan springen, ik schrok er eigenlijk een beetje van

daarna at ik een mc chicken menu bij de mac donalds en nu hoef ik voorlopig weer even geen macdo want ik vind t toch eigenlijk niet zo heel erg lekker, in de bus naar huis heb ik het gezwijmel aangehoord van een vriendinnetje die helemaal verliefd is op een klasgenoot en ik werd er stiekem een beetje gek van, thuis at ik quiche want ik had natuurlijk al weer honger, keek ik will & grace en vond ik grace tof

en ik wil leren breien
Oud 15-02-2006, 22:44
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 15-02-2006 @ 23:40 :
nah de binnenkant van een duikboot vind ik wel gaaf, maar de buitenkant er was een hele tijd geleden zo'n reclame op tv van een duikboot die uit een sloot kwam, jezus wat een kutreclame, ik kon er niet naar kijken. Ik kan er niet tegen als er opeens iets heel erg groots vanonder het water tevoorschijn komt. gelukkig is het een fobie waar ik zelden echt last van heb, want ik woon nou niet bepaald in een duikbotenrijk gebied.
ja kut is dat
ook zoiets; na Jaws kon ik nooit meer zomaar een zwembad induiken, ben nog steeds lichtelijk paranoïde klotenhaai
Oud 15-02-2006, 22:46
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 15-02-2006 @ 23:40 :
Nou je zag bij die reclame dat ze zelfs uit sloten kunnen komen, je weet maar nooit!!! Stay clear from water.
Oud 15-02-2006, 22:51
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
K-pax schreef op 15-02-2006 @ 23:46 :
Nou je zag bij die reclame dat ze zelfs uit sloten kunnen komen, je weet maar nooit!!! Stay clear from water.
ja maar gelukkig zijn de sloten hier drooggevallen

maar ai, dan heb je ook nog die bloedbellen uit IT die uit je gootsteen komen
het leven is een horror en ik ben het slachtoffer
Oud 15-02-2006, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 15-02-2006 @ 23:43 :

daarna at ik een mc chicken menu bij de mac donalds
wat eet je allemaal vadsige dingen in utrecht mijns
Oud 15-02-2006, 22:54
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
cut_off schreef op 15-02-2006 @ 23:37 :
De laatste tijd gaan soms die security poortjes piepen als ik erdoorheen loop met alleen maar sleutels, portemonnee en dat soort spul.......

straal ik?
dat had ik ook een hele tijd, ik dacht dat 't mn laptop was maar ik had een v&d bonnetje in mn tas rondslingeren waar nog sneaky zo'n magneetding inzat..
Oud 15-02-2006, 22:56
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb dat met mijn beugelbh's
Oud 15-02-2006, 22:57
matt trakker
matt trakker is offline
misschien moet je ze dan 'ns gewoon afrekenen bij de kassa
Oud 15-02-2006, 22:57
Electriq
Electriq is offline
af en toe een magneetje drlangs halen
Oud 15-02-2006, 22:59
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 15-02-2006 @ 23:57 :
misschien moet je ze dan 'ns gewoon afrekenen bij de kassa
dat is voor paupers.

maar nu je het zegt, ze zijn van Hema en daar zit altijd zo'n kaartje met snuf in wat je eruit dient te knippen.
Oud 15-02-2006, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 15-02-2006 @ 23:52 :
hahaha inderdaad en je moet die school aanklagen, broodje unox is een pistoletje en niet zo'n pauperbroodje, fakers
niet dat ik broodjes unox eet ofzo
Oud 16-02-2006, 00:06
ZerO
ZerO is offline
Ik heb gisteren gewerkt en ik had allemaal gefrustreerde mensen aan de lijn, hun valentijnsdag was zeker niet zo toppie nou nou. Vandaag alweer gewerkt dikke lol en daarna ben ik naar hotel New York geweest om wat te drinken enzo. Nu ben ik thuis en uitgeput.
Oud 16-02-2006, 01:39
Verwijderd
$ik heb net gedronken en nu heb ik lol "S\
oh en ik wil slpen
Oud 16-02-2006, 01:49
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 16-02-2006 @ 02:39 :
oh en ik wil slpen
dat komt me bekend voor
Oud 16-02-2006, 01:51
Verwijderd
Citaat:
Gadje schreef op 16-02-2006 @ 02:49 :
dat komt me bekend voor
hoi ik hb jr gsmsmt
Oud 16-02-2006, 01:55
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 16-02-2006 @ 02:51 :
hoi ik hb jr gsmsmt
me gewat!??!!
je moet niet zoveel drinken wat dan weet ik niet meer wat je bedoeld
Oud 16-02-2006, 01:55
Verwijderd
Citaat:
Gadje schreef op 16-02-2006 @ 02:55 :
me gewat!??!!
je moet niet zoveel drinken wat dan weet ik niet meer wat je bedoeld
oh fuck you
kijk maar in fabiennes telefoon
Oud 16-02-2006, 01:57
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 16-02-2006 @ 02:55 :
oh fuck you
kijk maar in fabiennes telefoon
fabienne is al naar huis, en je bedoelt fotoboek zeker ja
Oud 16-02-2006, 07:32
kuik
kuik is offline
ik moest naar school en werken en jezus die vrouw praatte zoveel, echt de hele tijd. ik was echt blij toen ik de ramen mocht lappen buiten, even rust. maar voor de rest was ze wel heel tof. oooh en ik mag bij een kamer in het oostelijk centrum van amsterdam kijken, supervet.
Oud 16-02-2006, 08:45
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 16-02-2006 @ 02:39 :
oh en ik wil slpen
k zag het,
Oud 16-02-2006, 09:27
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik was gisteren jarig en t was wel leuk. savonds ging ik met mijn ganggenoten in huis een feestje bouwen op de gang en heb me flink lamgezopen en dikke pret gehad
Oud 16-02-2006, 09:37
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik heb een nieuwe spijkerbroek gekocht, maar iedereen denkt dat ik hem al jaren heb En ik kan eindeloos jamie oliver kijken, dus neem ik het tegenwoordig maar op , dus vriendje is nu sip omdat ie denkt dat hij niet meer interessant is, tewijl ik een heel duur geurtjevoor hem had gekocht

Oh en ik heb alle mogelijke afleveringen van eindelijk op dvd weten te krijgen en aangezien ik de enige ben die ditleuk vind, ga ik lekker morgen alles kijken
Oud 16-02-2006, 10:20
grandmommy
grandmommy is offline
pittige tijden is
Oud 16-02-2006, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 15-02-2006 @ 23:52 :
omg ja
ik ga maar es gezonder eten
Advertentie