Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2006, 22:29
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Stomme, stomme, stomme actie! Waarom doe ik dat nou, waarom moet ik het altijd weer voor mezelf verpesten. Bah.
Oud 24-02-2006, 22:30
Redhair
Redhair is offline
Gothic, goed dat je dat inziet!
Zouden er meer moeten doen.
Oud 24-02-2006, 22:49
WolterB
WolterB is offline
Bwa, kutgevoel

Edit:
Is weer goed

Laatst gewijzigd op 24-02-2006 om 23:07.
Oud 24-02-2006, 23:10
George
George is offline
Ik kan hier niet tegen, altijd op de tweede plaats komen. Hij vindt paddo's eten met z'n vriendjes dus belangrijker dan dat wij een jaar wat zouden hebben, belangrijker dan mij. En telkens pas op het laatste moment onze afspraak afzeggen. M'n laatste beetje sociale leven naar de kloten, fijn fijn.
Oud 24-02-2006, 23:12
Roosje
Roosje is offline
Nee, nu weten ze alles. Kutzooi. KUTZOOI.
Oud 25-02-2006, 06:17
Miracle
Miracle is offline
Bah bah bah. Waarom is het zo koud.
Oud 25-02-2006, 09:32
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Redhair schreef op 24-02-2006 @ 23:30 :
Gothic, goed dat je dat inziet!
Zouden er meer moeten doen.
Tnxc. Maar ook ik kon het niet alleen... ben nu een stukje ouder en heb hulp gehad en dat is voor jou ook mogelijk...
Oud 25-02-2006, 09:37
farai
farai is offline
Mn hond schijnt weg te zijn.

en het vreemde is....het doet me ni eens iets.
Oud 25-02-2006, 09:38
farai
farai is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 25-02-2006 @ 10:37 :
Mn hond schijnt weg te zijn.

en het vreemde is....het doet me ni eens iets.
edit: is intss alweer terecht. Mijn moeder in paniek voor nix.
Oud 25-02-2006, 10:13
rare kwast
rare kwast is offline
zo mijn wijkje weer bijna gedaan..
nog een iemand op bed leggne straks rond 12 uur.. weer door de wind heen fietsen *gaap*
stomme planning ook.. ze wilde eerst dat ik hem er om 7 uur uithaalde en ontbijt deed enzo en om 9 uur zou ik em er weer in leggen..
ja daaag hijs dr net uit.. maar goed nu wachten dus..

wel weer slecht geslapen..
eerst paniek en huilen toen na ene ofzo weg gesukkeld in een droom over mijn vader en zn huisplekken die erger werdne en toen werd ik weer wakker.. was het pas 3 uur.. ja toen niet meer geslapen dus..

S had nog gesmst.. hoe het bij de dokter was gegaan..
(ik had trouwens een poging gedaan tot bellen.. maar toch maar weer gestopt.. ze ging naar verjaardag.. staat zo stom (vind ik)
en hoe t verder met me ging..

ja zwaar kut..
*but You don't need to bother
I don't need to be
I'll keep slipping farther *
Oud 25-02-2006, 12:34
Verwijderd
ik wil niet naar school maandag. Maar ik wil ook niet nog langer niets doen. En dat kind mailt al een week niet terug over het startdocument. Ik kon er niets meer mee. Bah, kutzooi. en dan gaat iedereen weer druk op elkaar leggen, en die stomme lessen in t engels. En ik moet Antwerpen nog betalen. En..bah. bahbahbah.
Oud 25-02-2006, 12:40
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mushu schreef op 24-02-2006 @ 21:42 :
ik vind dit ook het mooiste stukje uit het liedje. en de zin:

Maar zodra de nacht weer nadert, slaan je dromen op de vlucht

super mooi
Oud 25-02-2006, 12:44
Verwijderd
ik ben moe, duf en draaierig, maar zó goedgehumeurd
Oud 25-02-2006, 12:56
Hawahaai
Hawahaai is offline
Vervelend, zo'n hele berg werk waar je tegenop kijkt omdat je nog moet beginnen, wetende dat het pas in mei of juni af is...
Verder ben ik wel goedgehumeurd vandaag, het zonnetje schijnt en dalijk mag ik weer lesgeven (helaas wel in de 'sfeer van carnaval').
Oud 25-02-2006, 13:10
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Dolores schreef op 24-02-2006 @ 21:04 :
Ik kwam vandaag per ongeluk op een pro-ana site terecht, ik ben nog steeds niet over de schrik heen.
Die sites zouden dan ook verboden moeten worden

Hm, het wakkergevoel was van korte duur, maar voel me wel weer stukken beter dan donderdag en zo... En ik heb gisteren een cd gekocht en daar word ik dan wel weer blij van Nu kan ik heel de dag kei hard "Hoe het voelt" meezingen, gna
Oud 25-02-2006, 13:53
Verwijderd
vakantie!! heerlijk. Mijn ouders gaan morgen op vakantie en ik ga een paar daagjes bij mijn broer logeren. Hij moet wel gewoon naar college enzo, maar die tijd kan ik mooi besteden aan mijn huiswerk. En dan kan ik een beetje leren om op kamers te wonen. Ik heb het er eventjes met mijn ouders over gehad en ik denk dat ik komend schooljaar al op kamers ga. Dan kan ik het langzaam leren, heb ik mijn ouders nog dicht in de buurt. Als het dan even niet gaat kan ik gewoon naar huis gaan. Ik denk dat het grootste probleem is dat ik niet uit mezelf wakker word, dus misschien moet ik voor die tijd mijn medicatie nog wat verminderen.

Verder heb ik opeens last van mijn stuitje . Maar even kijken hoe dat gaat. Ik ben in ieder geval weer wat meer ontspannen! Geen last meer van mijn rug/schouders/nek. Wat een proefwerkweek toch met je kan doen .
Oud 25-02-2006, 14:25
cagie
cagie is offline
Gister samen met mijn moeder en ex-schoonmoeder gegeten. Was voor het eerst sinds we uit elkaar zijn gegaan dat ik zijn moeder weer zag. Was heel gezellig maar voelde zo raar. De laatste keer dat ik met mijn moeder en zijn moeder ging eten, was hij er ook bij. En vond het zo vreemd dat hij nu niet aan tafel zat. Het haalde weer allerlei herinneringen boven aan onze relatie en voor het eerst sinds een lange tijd heb ik weer gehuild om hem. Niet alleen omdat we uit elkaar zijn maar ook vanwege de manier waarop hij nu doet tegen mij. Wist niet dat een gezellig etentje ook zoveel dingen weer boven zou halen en dat ik me na afloop alleen maar kut zou voelen.
Oud 25-02-2006, 15:17
Gothic
Gothic is offline
Leuk geshopt . Een mooie puma-tas gekregen van mn papa , een leuk kort spijkerrokje gekocht voor het feest (in de hoop dat m'n trainer er gevoelig voor is ) en een leuk shirtje ...
Oud 25-02-2006, 15:31
Cesar
Cesar is offline
Na een flinke dip van een jaar heb ik eindelijk weer mijn leven een beetje op orde. Als je me een jaar geleden had verteld dat het allemaal goed zou komen had ik het niet gelooft. Het duurde even, maar ik heb me er zelf weer uitgeholpen. Geen hulp, niks. Beetje bij beetje ben ik aan mezelf gaan werken en nu voel ik me echt goed. Ik sta weer sterk in mijn schoenen en heb mijn oude leven weer opgepakt. Tijd voor een nieuwe start.

Ik ga nooit meer terugvallen en dezelfde fouten maken. Ik heb er van geleerd en het heeft me een beter persoon gemaakt. Ik ben echt blij met mezelf en ik ben van plan vanaf nu van elk moment te gaan genieten. Ik maak me nergens meer zorgen over.

Het zijn ook de kleine dingen die het leven mooi maken. De hond die in de tuin rent, goeie films, muziek van Ennio Morricone, veel sport. Het voelt daarnaast goed om weer single te zijn. Nooit tekort aan aandacht gehad en flirten blijft altijd leuk. Geen lange relaties meer voor mij.

En eindelijk toegelaten tot mijn droomstudie. Stiekem voelt het ook wel goed om verhalen te horen van mensen die het niet hebben gehaald en niet door de selectie kwamen. Jongens van mijn eigen leeftijd die te onvolwassen overkwamen en kerels van rond de 25, met een HBO of WO diploma op zak die niet door de simulatortesten kwamen. Levenservaring de gekste.

En dit alles van een puur pessimist met een hekel aan opgewekte blije personen Go figure. Deze hele post voelt een beetje dom aan en het "lieve dagboek"/ livejournaal gehalte is wel erg hoog, maar het voelt eerlijk gezegd goed aan om even voor een keer van je af te schrijven. Mag ook wel toch?

Laatst gewijzigd op 25-02-2006 om 15:34.
Oud 25-02-2006, 15:50
rare kwast
rare kwast is offline
omg

ik luister ademnood van linda, roos en jessica..
ze zijn op t geweldige idee gekomen om die te doen op de bonte avond..
(ik vertrek maandag een weekje naar een huis met 'de groep')

en nu moet dat lied op repeat...

*iemand medelij??*
Oud 25-02-2006, 16:02
Nijn*
Nijn* is offline
Gisteravond was zo verwarrend. Het was geweldig aan de ene kant, ik wist dat ik 'die wereld' nooit meer wilde verlaten, aan de andere kant voelde ik me een onwijze junk. Ik schrok me dood toen ik in de spiegel keek, ik herkende mezelf niet meer. Ik weet niet waar ik mee bezig ben, ik kwets iedereen zo ontzettend! Mijn moeder is zo teleurgesteld in me, ze is echt verdrietig. Ik weet dat het mijn eigen schuld is, hoe heb ik het zo ver kunnen laten komen.. waar ben ik in godsnaam mee bezig?
Oud 25-02-2006, 16:19
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Cesar schreef op 25-02-2006 @ 16:31 :
Deze hele post voelt een beetje dom aan en het "lieve dagboek"/ livejournaal gehalte is wel erg hoog, maar het voelt eerlijk gezegd goed aan om even voor een keer van je af te schrijven. Mag ook wel toch?
Dat mag zeker, is juist leuk om hier ook eens wat positiefs te lezen
Oud 25-02-2006, 18:52
rare kwast
rare kwast is offline
pff...

mn oudste broer zijn vrouw en twee zoontjes (5 en 2.5) waren hier net.. (ja ik ben tante)

ik ben gebroken.. mn broer moest me hebben.. mn oudste neefje was me als klimtuig en hamertje tik aant gebruiken en de uk die doet natuurlijk mee met zn broer dus die moet je nog in de gaten houden ook..
springen, klimmen, slaan, kietelen, prikken..

en t stomme is.. dat t heus wel gezellig is maar t me niet meer raakt zoasl 'vroeger'.. ja ik ben tante.. en??
Oud 25-02-2006, 20:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Blehbahblaaahbleeehgrrrraaaahhhhwwwwwrrrraannaaah

Uren me door loodzware Engelse tekst zitten ploegen over 'nieuwe media' en nog maar op 1/3 van de stof van het examen van woensdag.
Onderwijl nog zwaar gefrustreerd in m'n pogingen door breezahzusje dat harde negermuziek wil draaien de hele tijd. Je zou toch denken dat iemand van 18 weet dat je iemand die studeert niet op zo'n manier niet moet storen? En dan vraag je of die muziek zachter mag, krijg je een hoop gesnauw en ben je een 'zeikerd'.
Nu heb ik het studeren maar even opgegeven, maar zit nog steeds in de 'muziek' van zusje; carnavalsmuziek.
Oud 25-02-2006, 20:52
Gothic
Gothic is offline
Shit, het verkeerde team heeft gewonnen. We moeten weer een kampioenswedstrijd spelen, terwijl wij eigenlijk niets te winnen of te verliezen hebben... Wordt heftig, moeilijk, vervelend en stressvol. Erg jammer, had niet gehoeven. En ik sta niet reserve helaas. Maar positief bekijken, ik heb nog 2 wedstrijden om indruk te maken op de trainer. Dus daar ga ik voor ...

We hebben tenslotte toch niets te verliezen hè...
Oud 25-02-2006, 20:57
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dolores schreef op 24-02-2006 @ 21:04 :
Ik kwam vandaag per ongeluk op een pro-ana site terecht, ik ben nog steeds niet over de schrik heen.
Pro-ana?
Oud 25-02-2006, 21:01
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-02-2006 @ 21:57 :
Pro-ana?
pro anorexia. Sites die zeggen dat anorexia hebben een lifestyle is ipv een ziekte...
Oud 25-02-2006, 21:08
Verwijderd
ja pcies..

Bluh carnaval sucks.
Oud 25-02-2006, 21:21
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-02-2006 @ 21:57 :
Pro-ana?
Zie de reactie van Gothic.
Oud 25-02-2006, 21:23
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gothic schreef op 25-02-2006 @ 22:01 :
pro anorexia. Sites die zeggen dat anorexia hebben een lifestyle is ipv een ziekte...
OMG Wat een zieke bastards! Daar moet idd een vloek op.

Ik sta op het breekpunt. Nog eventjes... nog héél eventjes.. en dan wurg ik m'n zusje. Ik heb het gehád!
Oud 25-02-2006, 21:27
rare kwast
rare kwast is offline
ik vind t stom dat m-a niet online komt
Oud 25-02-2006, 21:43
snoopy
snoopy is offline
nouhou... M'n moeder gaat naar Berlijn in april en dat precies in het weekend van m'n wk! (ja, wereldkampioenschap...)
Kan ze dr niet bij zijn. Nou ja, ze baalt zelf nog meer dan ik, geloof ik, maar ik vind t echt jammer
Oud 25-02-2006, 22:04
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ze is nu weg, gelukkg. *slaakt zucht van verlichting*
Oud 25-02-2006, 22:24
Tink*
Tink* is offline
Ik ben wel wat van de verwarring kwijt. Ik weet niet of mensen het snappen of überhaupt zelf linken leggen of wat dan ook maar ik ben het kwijt. Denk ik.

En ik vind dat ik de carnavalsgekte tot nu toe nog goed ontvlucht ben, behalve een paar vervelende mensen nog weinig last gehad.

Ik durf niet bij m'n beste vriend te slapen. Maar dat is denk ik omdat het nog zo druk was in mijn hoofd en ik kan niet tegen onverwachte dingen waar ik me niet op voor kan bereiden. En nou ja, ik slaap wel in een andere vakantie een keer bij hem ofzo, als ik me er goed op voor kan bereiden.
Oud 25-02-2006, 22:35
kroot
kroot is offline
ik ben net terug van een concert van mijn oude opleiding, was leuk om iedereen weer eens te zien en te horen.
Verder ging ik wel werken vanochtend,maar zelfs mijn baas zei op een gegeven moment, dat ik maar moest gaan uitzieken. Dus nu ga ik lekker lang slapen..
Oud 25-02-2006, 23:28
Verwijderd
Ik voel me lui, en een nietsnut.
Oud 26-02-2006, 01:43
coopergirl
coopergirl is offline
Bluh, gelul
Oud 26-02-2006, 09:41
moon
moon is offline
oorpijn ! Pijn in mijn knie ! depri. ! (wat is er nog gezond aan mij?)
Oud 26-02-2006, 10:28
marrel
marrel is offline
Voor het eerst, carnaval sucks. Als ik zo op de tv kijk kan het zo gezellig zijn he, waarom hier dan niet.

En ma. je bent de liefste die bestaat.
Oud 26-02-2006, 10:32
snoopy
snoopy is offline
blegh... al m'n leuke plaatjes zijn OF stom als avatar OF te groot
Oud 26-02-2006, 10:35
farai
farai is offline
Citaat:
snoopy schreef op 26-02-2006 @ 11:32 :
blegh... al m'n leuke plaatjes zijn OF stom als avatar OF te groot
ik heb ook da probleem. Wil al zo lang mn ava 'ns veranderen maar heb geen geschikt plaatje.
Oud 26-02-2006, 10:37
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vind die van jullie beide anders hartstikke leuk, hoor

OT: ik heb geen zin en ik ben moe en het is carnaval en vanavond blijft een vriendin van mijn zusje slapen. Ik hoop dat ze niet heel licht slaapt, want ik moet morgen om zes uur op en is zielig als ze dan wakker word. Dat vond ik tenminste, maar toen zei mijn vader dat het nog veel zieliger is als zij in het holst van de nacht thuiskomen en ons wakker maken. Daar had hij gelijk in
Oud 26-02-2006, 12:07
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik wil nieuwe vrienden.
Oud 26-02-2006, 12:29
Verwijderd
Ik heb net nog eens het magnetron-topic op L&G gelezen. Ik heb geloof ik nog nooit hard op gelachen naar aanleiding van een topic, maar dit keer was het raak!

Strakjes naar Utrecht, heb er wel zin in!
Oud 26-02-2006, 12:34
moon
moon is offline
leven is stom , dood is stom en half leven zoals ik nu doe is al helemaal . Ik voel me vandaag echt heel depri. geen idee waarom zo ineens. blegh .
Oud 26-02-2006, 13:16
rare kwast
rare kwast is offline
big hug @ moon en alle andere uiteraard

-----

ik voel me leeg en rot..
moet veel doen vandaag maar kom tot niets..
was weer vroeg wakker (tis een wonder) en ging laat slapen (nog biggerder wonder)
het net wel een paar uur op mn bed gelegen.. gewoon niet de energie op te staan..
nu inmiddels wel gedoucht.. weer ff energie verzamelen..

zit met een vriendin op msn..
nou heerlijk toch dat je een weekje weg gaat blablablabl leuk toch.. gezellig toch..

snap je t niet of wil je t niet snappen??
waar iedereen zin in heeft en lol maakt moet ik echt zooooo veel energie in stoppen..

ik voel niets, niets meer dan leegte hoe kan t dan leuk zijn

sorry hoor.. ik doe positief denken..

jaaaa onwijs gaaf, kickuh cool man.. we gaan zoooo veel leuke dingen doen.. goh ik denk dat ik nooit meer die lachkick uit ga komen.. zo beter?
Oud 26-02-2006, 13:58
Hanneke
Hanneke is offline
Wtf, hoe een telefoontje en een (helaas veel te kort) msngesprek je hele dag goed kunnen maken. Serieus, mijn dag is echt weer helemaal goed, kan niet meer stuk
Oud 26-02-2006, 13:58
snoopy
snoopy is offline
Jeej! Ik ga samen met m'n beste vriend een huisje zoeken
Heb er zin in!
Oud 26-02-2006, 14:01
Verwijderd
Net kwam de optocht door de straat. Ik hoop zo dat de bus gewoon rijdt! Ik sta al helemaal klaar, maar de bus vertrekt pas over een uur . Dat is nou mijn tik, ik ben heel bang om te laat te komen. Nouja, beter een uur te vroeg dan een uur te laat he!

*dikke knuf* voor iedereen die hem kan gebruiken. Ik wou dat ik jullie wat energie kon geven. Er zijn echt wel dingen in het leven die de moeite waard zijn! Maarja, ik weet dat het niet veel zin heeft dat te zeggen.
Oud 26-02-2006, 15:15
rare kwast
rare kwast is offline
*zucht*

waarom zegt je broer altijd die dingen die je ook raken..
tis misschien wel een geintje maar ik neem t persoonlijk..

daarnaast heb ik al de hele dag hoofdpijn, een leeg gevoel.. geen energie om iets te ondernemen, geen zin in morgen/volgende week en brandende ogen van de tranen..

How will I laugh tomorrow if I can’t even smile today

----------------

aaaaaaaaaaaaaaahh ik word gek van mn hoofd.. waarom zit daar nou niet eens een uitknop op
malen, malen, malen.. blijven denken, blijven vol houden, alles blijven doen..

ik voel me leeg.. zo leeg, zo zwart en donker van binnen, zo veel donkere gedachten

ik voel me verdrietig, waarom weer ik eigenlijk niet.. omdat ik me niet meer anders kan voelen denk..
zo graag zou ik iets anders willen voelen.. maar iedere poging mislukt op een of andere manier en voel ik niet meer dan leegte

ik ben boos op mezelf, boos omdat ik mensen teleurstel, boos omdat ik nog geen enkel doel heb bereikt die ik nu had willen bereiken..
[SIZE=0,5]ik heb veel op papier gezet in een soort afscheidsbrief[/SIZE]

*zucht*

Laatst gewijzigd op 26-02-2006 om 16:56.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten