Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik moet zeggen dat ik echt verbaasd ben, had het niet verwacht, maar ben wel blij.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je mag mensen toch wel om hun mening vragen? Was het gezegde niet: eerst denken dan doen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar wat ik na dat stukje zei, is toch relevant? |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ja die 400 euro dien je gewoon terug te krijgen. Ik hoop dat die kerel een échte vent is en het je 'gewoon' terug geeft (maar zoals al velen hebben gezegd, 'waarschijnlijk gaat dat niet gebeuren') WTF 2000 euro? Nu begrijp ik dus écht helemaal dat liefde verschrikkelijk blind maakt. (zijn er trouwens geen vrienden en/of vriendinnen geweest die je een spiegel hebben voorgehouden zo van: 'nou meid dit kan echt niet door de beugel!') ![]() Ik ben benieuwd. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en succes met het afronden van deze situatie/periode. Big hug Gent ![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Elkaar kado's geven was dus ook gewoon de sfeer van onze relatie en heeft in mijn ogen niets te maken met naïeviteit want ik gaf hem dingen uit liefde niet zodat ik achteraf met een bonnetje naar hem toe kon gaan om geld terug te vorderen. Laatst gewijzigd op 14-03-2006 om 21:04. |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Hij rekende er totaal niet op om het terug te krijgen, maar ineens, twee jaar nadat de relatie uitwas, nam ze contact met hem op omdat ze wilde terug betalen en is er ook een soort contract opgesteld dat ze elke maand een bepaald bedrag terugstort, wat dan ook elke maand keurig gebeurt! Het kan dus ook wel andersom ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is echt iets anders als je geliefde opeens veel geld kwijt raakt dan als je iets begint met een sloeber die al een sloeber is. Ik vind het daarom ook niet naïef van je, je hield van hem (neem ik aan ![]() Iig fijn dat hij beloofd heeft het terug te betalen. Het zal idd wel een tijdje duren maar het komt er iig aan.. Succes ermee!
||
Citaat:
![]() -misschien had je het gewoon meteen even moeten vragen ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Sorry ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik bedoelde aan hem vragen voor de duidelijkheid. Blijkbaar wilde hij het wel teruggeven dus het meteen vragen had je een hoop stress en zo gescheeld. ![]() Nonaj, mja ik was dit topic zo aandachtig aan het lezen dat ik vergat dat het alleen maar doorgelinkt was. ![]()
|
![]() |
|
|