![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Rij gewoon altijd door, maar ben wel een 'heer' in het verkeer. Er word dus netjes gestopt voor een zebrapad als er mensen staan (ja... dus ook als ik met 80 Km/h aan kom gejakkerd ![]() Optrekken? Als het Gti-tje warm is moet je 'em gewoon op zijn staart trappen. Bijzondere verrichtingen?: Hoe meer hoe beter, die houd ik dus prima bij. Wat is er aangeleerd en blijven hangen van de rijles?: Gordel om (ook voor de mede passagiers, willen ze geen riem dan is de boete voor diegene zelf!). Spiegelen! Erg belangrijk. Olie, benzine, ruitenvloeistof en koelvloeistof checken ook blijven hangen. (maar wat wil je als je zellf een auto hebt moet je wel). Wat is er verder bijgeleerd?: Na 5 maanden stage in Duitsland, zorgen voor een goede doorstroom van het verkeer. Dus als je ziet dat iemand twijfelt zelf de keuze maken om door te rijden. (ja ook als iemand eigenlijk voorrang heeft maar je ziet dat diegene al begint met pompend remmen). Richting aangeven! Doe ik ALTIJD en OVERAL!!! Bij het passeren van een auto, fietser, vuilnisbak. Bij het uitrijden van een parkeerplaats. Je kunt het zo gek nog niet bedenken, maar bij iedere verplaatsing naar links of rechts word er richting aangegeven! Tja denk dat ik zo behoorlijk complete info heb doorgegeven. Tja ik rijd gewoon door ('soms' te hard).
||
Citaat:
![]() Zelf rij ik graag door, 100 waar je 80 mag, 50 ipv 30 enz. Op de snelweg trap ik ook graag door, helaas wil ie niet harder dan 170. (190 bult af) ![]() Rode stoplichten respecteer ik behalve 's avonds als het erg rustig is, verder trek ik redelijk sportief op. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het van die zondagsrijders die constant in de 5e versnelling lijken te rijden. Trap dat gaspedaal toch eens in! ![]() Inhalen draai ik m'n hand ook niet voor om, dan moeten ze maar doorrijden. Ik zit niet graag bij andere in de auto, want ik rij zelf het beste, wat ook geldt voor kaartlezen. Mijn navigator krijgt een scheldbui over zich heen als ie me ook maar een zijstraatje verkeerd instuurt. Vreemd dat ik wel altijd m'n gordel omdoe, altijd richting aangeef, en altijd lichten aanheb. Ik denk altijd dat ik een aanwinst ben voor het verkeer, maar ik heb zo het idee dat het vies tegenvalt. ![]()
Laatst gewijzigd op 13-03-2006 om 00:53. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() En Roos: Ik heb ook een achteruitkijkspiegel ![]() Alles is vooral een kwestie van goed in je spiegels kijken en goed vooruit kijken. Al merk ik trouwens dat ik toch vaker over mijn rechterschouder kijk dan ik dacht ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|