Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2006, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 21-03-2006 @ 16:44 :
Team is wel het leukste..
Maar 1 vs 1 vs 1 vs 1 (vier tegen elkaar dus) is ook wel grappig.
Ik ben dan meestal de oppertunist de van een afstand pijlen schiet en bommen gooit
Of met peach blijven zweven boven het level.
Hangt dan wel af welk level.

Hyrule Tempel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2006, 16:09
Verwijderd
Citaat:
DarkSavior schreef op 21-03-2006 @ 16:23 :
Ja zeker, maar dat kan alleen met bepaalde characters.

Als je iemand vastpakt en je kiest voor beneden kan je hem nadat die bounced tegen de grond nog een keer vastpakken.
Moeilijk om uit te leggen, moet je gewoon zien.

Fox kan ook een move met behulp van een platform dat je de hele tijd onsterfelijk bent.
Niet echt handig, maar wel grappig.
O ja, maar dat is gewoon een combo. De meeste characters hebben die moves wel, bijvoorbeeld Link, Bowser en idd Fox. Het gaat er gewoon om dat ze een sterke move hebben die ze vaak kunnen herhalen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Laurens schreef op 21-03-2006 @ 17:09 :
O ja, maar dat is gewoon een combo. De meeste characters hebben die moves wel, bijvoorbeeld Link, Bowser en idd Fox. Het gaat er gewoon om dat ze een sterke move hebben die ze vaak kunnen herhalen.
Maar bij deze move kan je er helemaal niets tegen doen, tenzij de gebruiker een foutje maakt.

En het kan alleen bij Ice Climbers.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 16:36
Young Predator
Young Predator is offline
Citaat:
Maar bij deze move kan je er helemaal niets tegen doen, tenzij de gebruiker een foutje maakt.
Lol. Als je recovered kun je bij elke tactic en move wat doen.
Oud 21-03-2006, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Young Predator schreef op 21-03-2006 @ 17:36 :
Lol. Als je recovered kun je bij elke tactic en move wat doen.
Er is een recover tijd voor elke char, en die is bij iedereen verschillend.

Nou is het zo dat Ice Climbers bij het vastpakken en naar beneden gooien hun tegenstander laten stuiteren. En als ze na de stuiter weer omhoog komen kan je ze nog een keer vastpakken, etc. Maar zoals ik al zei, dit geldt niet voor elke tegenstander.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 17:23
Young Predator
recover tijd voor elke char? Wat bedoel je daarmee.
Ik denk dat we over 2 verschillende dingen praten.

Ik bedoelde recover als in de zin van : Als je omlaag wordt gegooid kom je op de grond, met aanraking van de grond en direct blokken doe je een recover ( zo´n coole slide waarmee je meteen klaarstaat voor action )

( als je dit niet doet zou je dus idd omhoog stuiteren, of in de meeste gevallen eerst liggen op de grond>vervolgens opstaan. )

Laatst gewijzigd op 21-03-2006 om 17:25.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Young Predator schreef op 21-03-2006 @ 18:23 :
Ik bedoelde recover als in de zin van : Als je omlaag wordt gegooid kom je op de grond, met aanraking van de grond en direct blokken doe je een recover ( zo´n coole slide waarmee je meteen klaarstaat voor action )

( als je dit niet doet zou je dus idd omhoog stuiteren, of in de meeste gevallen eerst liggen op de grond>vervolgens opstaan. )
Inderdaad, dan werkt die move dus niet
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Laurens schreef op 21-03-2006 @ 19:00 :
Inderdaad, dan werkt die move dus niet
Dan was het een n00b, en wtf doet een n00b op een BOTB East vs West Tournament.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 20:27
Verwijderd
Citaat:
DarkSavior schreef op 21-03-2006 @ 20:43 :
Dan was het een n00b, en wtf doet een n00b op een BOTB East vs West Tournament.
Say again?

Het heeft niks met n00b zijn te maken: die combo die je eerder postte kun je inderdaad blocken d.m.v. een goede timing. Als je op het moment dat je de grond raakt op [Analoge stick naar beneden] drukt, sta je onmiddelijk weer op en voorkom je dat je nog een keer omhoog stuitert.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 08:46
Young Predator
Klopt. En ik dacht dat daar de juiste benaming 'recover' voor was.
Maar het werkt op elke situatie. Zeker als iemand aan het edge-garden is kun je hem echt zwaar hard kloppen door achter hem te recoveren met meteen een smash erachter.

@ laurens. Kun je met jiggly ook onder Final Destination door vliegen ( van ene naar andere kant ) ?
Ik wel, en dat is kick-ass

Laatst gewijzigd op 22-03-2006 om 08:49.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 08:53
Verwijderd
Citaat:
Young Predator schreef op 22-03-2006 @ 09:46 :
@ laurens. Kun je met jiggly ook onder Final Destination door vliegen ( van ene naar andere kant ) ?
Ik wel, en dat is kick-ass
Mwoah, ik ben niet zo into dat soort truukjes . Het is eerlijk gezegd ook al een dikke vijf maanden geleden dat ik het spel voor het laatst heb gespeeld, dus ik mag wel weer wat gaan oefenen straks...
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 11:28
Reynaert
Reynaert is offline
Als je een toernooi organiseert zorg dan wel dat je degelijke regels hanteert (items UIT, 1vs1 en 2vs2, stock battle, enz.)

En even een terzijde: jullie zijn geen match voor mijn wavedash en edgehog skillz
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Reynaert schreef op 22-03-2006 @ 12:28 :
Als je een toernooi organiseert zorg dan wel dat je degelijke regels hanteert (items UIT, 1vs1 en 2vs2, stock battle, enz.)

En even een terzijde: jullie zijn geen match voor mijn wavedash en edgehog skillz
Items uit? Ik kan begrijpen dat je bepaalde items (schadeherstellende items en de hamer bijvoorbeeld) uit wilt zetten, maar SSB zonder items is geen SSB meer
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 15:01
Young Predator
Wavedashen is niet boeiend meer tenzij je kunt bomdashen.
En als we dan toch aan het opscheppen zijn... I dont need no wavedash.

En uiteraard stock...( 4 levens )

4 levens... items is nog ff gevoelig.
Geen vervelende abuse-maps enz. ( kirby map met die fck blokjes, hyrule temple, big blue, enz. )
Oud 22-03-2006, 15:27
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Door al dit gepraat heb ik het vandaag toch maar weer eens uit de kast gepakt...

Begonnen met een 1 vs 1 vs 1 vs 1 match:
Ik was Link (uiteraard) en gespeeld tegen Ganondorf, Fox en Samus. Uiteraard heb ik ze alledrie afgemaakt...

Daarna pakte ik Roy, tegen Jigglypuff, Dr. Mario en Marth. Uiteraard ook gewonnen

Ik speelde stock met 10 levens by the way, en de handicap van iedereen op 9.
Oud 22-03-2006, 15:30
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ik hoop dat ik in het volgende deel(WI-FI <3) Tom Nook op zijn bek mag slaan

Homerun met nintendogs kan ook geen kwaad

Zijn er eigenlijk meer mensen die het liefst met Ice Climbers spelen?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 15:35
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Laurens schreef op 19-03-2006 @ 12:08 :
Heb je ooit wel eens een battle gespeeld tegen iemand die Jigglypuff goed beheerst?
Ja, damm dan moet je echt alles uit de kast halen.
Maar er is geen beter gevoel dan een jiggly weg meppen met een honkbal knuppel
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 15:46
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Reynaert schreef op 22-03-2006 @ 12:28 :
Dan is de hele chaos weg, en dat maakt juist de game
Zelf lijkt mij het leukst ieder voor zich, items aan, juist geen stock maar tijd.
En als je erg laf of flauw speelt komt het er meestal toch wel op neer dat het 3 tegen 1 word
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 16:08
Reynaert
Reynaert is offline
Het punt met die items is dat het de battles heel erg random maakt, en dat is binnen een toernooi-structuur ongewenst. Maar om gewoon te funnen zijn ze wel erg leuk natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 16:09
Verwijderd
Mister Game&watch heb ik ook nog niet voorbij zien komen..

die heb ik zelf ook niet bijster vaak gespeeld, vond het gewoon geen leuk ventje..
Jigglypuff lijkt mew el een uitdaging, om die goed te kunnen spelen, ga ik eens proberen
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 22-03-2006 @ 17:09 :
Jigglypuff lijkt mew el een uitdaging, om die goed te kunnen spelen, ga ik eens proberen
Jigglypuff is imo een zwáár onderschat character
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 17:00
Young Predator
Mr.Game&Watch is een van me main characters. Is op alle aspecten gewoon goed en balanced, alleen zo´n shitty come-back.
en een 9 slaan is ook altijd wel tof. ^^. Daarbij komt dat je constant harde klappen kan uitdelen ( putje omhoog, vlaggetje zwaaien en smashen maar ) en natuurlijk : Game&Watch mept iedereen ook echt tot het end wel de map uit. Gewoon met bakje erachter aan springen.
Oud 22-03-2006, 17:43
Verwijderd
Hm, ik vond Game en Watch altijd het meest waardeloze character. Maargoed, ik heb er dan ook maar een keer of vier mee gespeeld
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 19:03
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik heb hem eigenlijk nog nooit bestuurd en ik ben het ook niet van plan. Hij heeft het namelijk mooi verpest voor zichzelf door me met een stoel voor m'n harses te rammen
Oud 22-03-2006, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 22-03-2006 @ 20:03 :
Ik heb hem eigenlijk nog nooit bestuurd en ik ben het ook niet van plan. Hij heeft het namelijk mooi verpest voor zichzelf door me met een stoel voor m'n harses te rammen
De eikel.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 09:03
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Laurens schreef op 22-03-2006 @ 18:43 :
Hm, ik vond Game en Watch altijd het meest waardeloze character. Maargoed, ik heb er dan ook maar een keer of vier mee gespeeld
Idd, hij heeft wel goede moves, maar hij is traag en niet echt soepel.
Wel props voor nintendo dat ze em in de game hebben verwerkt
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 15:45
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 23-03-2006 @ 10:03 :
Idd, hij heeft wel goede moves, maar hij is traag en niet echt soepel.
Wel props voor nintendo dat ze em in de game hebben verwerkt
Alleen die emmermove was goed
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 21:34
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Vandaag nog een leuk meevallertje gehad in SSBM:

Ik speelde gewoon een multiplayer-matchje, kreeg ik in een keer een nieuwe trofee!!
Tom Nook.... Ik natuurlijk ff kijken wat ik onbewust heb volbracht:
Spoiler

Ik heb ze nu allemaal op drie na of zo.
Crazy hand, Captain Olimar en nog een geloof ik....Ik weet dat ik daarvoor alle verschillende bonussen moet hebben...
Oud 24-03-2006, 09:12
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 23-03-2006 @ 22:34 :

Crazy hand, Captain Olimar en nog een geloof ik....Ik weet dat ik daarvoor alle verschillende bonussen moet hebben...
Captain Olimar heb ik zelfs, dan kan ie niet zo moeilijk zijn om te halen
Moet je effe opzoeken wat je ervoor moet doen
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 09:16
Verwijderd
er is toch ook zo'n troffee die je krijgt na iets van 1 miljoen matches/uur te spelen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 09:27
Captain N
Captain N is offline
Citaat:
Laurens schreef op 22-03-2006 @ 17:52 :
Jigglypuff is imo een zwáár onderschat character
Die slaap move is zo dodelijk, tijd geleden vet zitten trainen op timing, leuk als je vrienden dan over de vloer zijn en zoiets hebben van die jiggly ram ik wel even het scherm uit, want idd iedereen onderschat dat ding.

zzzzzzzz...KAPLOEF! en geen idee wat ze overkomt

Mijn standaard chars zijn trouwens Fox, Link en Cap Falcon, maar eigenlijk speel ik met iedereen op game en watch en iceclimbers na.
Oud 24-03-2006, 09:33
foefighter
foefighter is offline
wanneer moet je die slaapmove nou precies uitvoeren want ik krijg het echt niet voor elkaar
Oud 24-03-2006, 09:48
Captain N
Captain N is offline
Als jou poppetje je tegenstander overlapt zeg maar, dus je moet elkaar echt precies kruisen wil het werken.
Oud 24-03-2006, 10:12
Verwijderd
Huh maar wat is het effect dan?
Voor zover ik weet valt je tegenstander alleen in slaap. dus is het alleen nuttig op de rand van het veld, zodat ie gewoon slapend de afgrond in dondert, of dat je 'm terwijl ie slaapt een harde mep kan geven.
Of houdt die slaap-move iets anders in, omdat jij zegt dat je mekaar moet overlappen, terwijl de range van de slaapliedje toch ietsje groter is.

(kan het zelf ff niet uitproberen omdat mn GC is uitgeleend.. hoewel, heb mn n64 wel nog.. ga daar eens op kijken )
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 10:15
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 24-03-2006 @ 11:12 :
ik weet niet of het een 100% zeker K.O. is, maar als je em goed uitvoert volgens mij wel
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 10:29
Captain N
Captain N is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 24-03-2006 @ 11:12 :
Voor zover ik weet valt je tegenstander alleen in slaap. dus is het alleen nuttig op de rand van het veld, zodat ie gewoon slapend de afgrond in dondert, of dat je 'm terwijl ie slaapt een harde mep kan geven.
Of houdt die slaap-move iets anders in, omdat jij zegt dat je mekaar moet overlappen, terwijl de range van de slaapliedje toch ietsje groter is.

(kan het zelf ff niet uitproberen omdat mn GC is uitgeleend.. hoewel, heb mn n64 wel nog.. ga daar eens op kijken )
Jiggly heeft 2 moves, 1 waarbij die een slaapliedje zingt en je tegenstander in slaap valt (welke imo vrij nutteloos is omdat tegen de tijd je klaar bent met zingen je tegenstander alweer wakker wordt :/

en een move waarbij jiggly zelf gaat slapen, als je die mist ben je dus een sitting duck voor een paar seconden, maar als je die raakt dan vliegt je tegenstander een aardig eind het veld uit, tis geen 100% KO maar met ongeveer 50%dmg kan je er vrij zeker van zijn dat die history is
Oud 24-03-2006, 11:04
Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
Captain N schreef op 24-03-2006 @ 11:29 :
Jiggly heeft 2 moves, 1 waarbij die een slaapliedje zingt en je tegenstander in slaap valt (welke imo vrij nutteloos is omdat tegen de tijd je klaar bent met zingen je tegenstander alweer wakker wordt :/

en een move waarbij jiggly zelf gaat slapen, als je die mist ben je dus een sitting duck voor een paar seconden, maar als je die raakt dan vliegt je tegenstander een aardig eind het veld uit, tis geen 100% KO maar met ongeveer 50%dmg kan je er vrij zeker van zijn dat die history is
Die zingmove moet je uitvoeren nog voordat je in de buurt van je tegenstander bent, dus bij voorkeur vanuit de lucht op hem vallen. Je hebt dan al even gezongen en dus ben je eerder klaar met die move dan dat je tegenstander wakker wordt. Als je dit goed oefent kan je daarna meteen de slaapaanval uitvoeren, best een geinige combo. Maar naar mijn mening is Jigglypuff vrij waardeloos, de rollover zie je van ver aankomen, rest kan je heel makkelijk blocken of ontwijken, jiggly is licht en vliegt ver, heeft geen sterke smashes, enz.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Reynaert schreef op 24-03-2006 @ 12:04 :
Die zingmove moet je uitvoeren nog voordat je in de buurt van je tegenstander bent, dus bij voorkeur vanuit de lucht op hem vallen. Je hebt dan al even gezongen en dus ben je eerder klaar met die move dan dat je tegenstander wakker wordt. Als je dit goed oefent kan je daarna meteen de slaapaanval uitvoeren, best een geinige combo. Maar naar mijn mening is Jigglypuff vrij waardeloos, de rollover zie je van ver aankomen, rest kan je heel makkelijk blocken of ontwijken, jiggly is licht en vliegt ver, heeft geen sterke smashes, enz.
Het feit dat die slaapaanval een 100% knockout is bij >35% schade maakt het meer dan goed. Ik speel negen van de tien keer met Jigglypuff: als je de timing oefent en Sleep dus een beetje goed kan uitvoeren ben je een sterke tegenstander. Die rollover is erg handig als je mensen wilt raken die proberen te recoveren (terug naar het speelveld willen komen).
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 12:05
Reynaert
Reynaert is offline
Hm ja ik weet niet welke mode je speelt maar ik speel eigenlijk alleen 1vs1, 5 stock, no items, enz. (toernooi regels) En als je die mode speelt heb je echt niets aan Jiggly imho.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Reynaert schreef op 24-03-2006 @ 13:05 :
Hm ja ik weet niet welke mode je speelt maar ik speel eigenlijk alleen 1vs1, 5 stock, no items, enz. (toernooi regels) En als je die mode speelt heb je echt niets aan Jiggly imho.
Ik speel 1vs1, 5 stock, items aan (m.u.v. max tomato, heart, hammer, flower en andere lame items). M'n broertje speelt dan altijd met capt. Falcon en ik kan hem met Jigglypuff goed aan. En zo slecht speelt hij niet .

Maar als ik tegen Fox of een andere erg snelle tegenstander moet kies ik toch liever voor Fox of zelfs Pichu
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 17:44
Young Predator
1. De knock-out ( onder b ) move van jiggly heet rest
2. Je rest niet als je niet kunt raken
3. Je raakt altijd als je precies in z´n buik zit. Ofwel grotere characters zijn veel makkelijker te resten, en kleine characters hoeven alleen in je te lopen.
4. Wil je echt goed met jiggly kunnen spelen, probeer dan in mid-air te resten.
5. Jiggly is juist wel goed, omdat je de tegenstander op afstand kunt houden. Niet veel characters kunnen dat ( op afstand houden, gewoon beetje vliegen en knokken )
6. Tegenstander ± 80% damage : Sleep ze en ze liggen hoe dan ook langer te maffen dan dat jij je aanval doet.
7. jiggly is een normal pokemon. Mewtwo is dus erg weak vs jigglypuff aangezien Hij Psychic is
8. rollout is echt dom. Als je tegenstander beetje aan de rand van de map staat, en zich laat raken wanneer jiggly terugrolt, rolt jiggly de map af.

Laatst gewijzigd op 24-03-2006 om 17:47.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Young Predator schreef op 24-03-2006 @ 18:44 :
1. De knock-out ( onder b ) move van jiggly heet rest
2. Je rest niet als je niet kunt raken
3. Je raakt altijd als je precies in z´n buik zit. Ofwel grotere characters zijn veel makkelijker te resten, en kleine characters hoeven alleen in je te lopen.
4. Wil je echt goed met jiggly kunnen spelen, probeer dan in mid-air te resten.
5. Jiggly is juist wel goed, omdat je de tegenstander op afstand kunt houden. Niet veel characters kunnen dat ( op afstand houden, gewoon beetje vliegen en knokken )
6. Tegenstander ± 80% damage : Sleep ze en ze liggen hoe dan ook langer te maffen dan dat jij je aanval doet.
7. jiggly is een normal pokemon. Mewtwo is dus erg weak vs jigglypuff aangezien Hij Psychic is
8. rollout is echt dom. Als je tegenstander beetje aan de rand van de map staat, en zich laat raken wanneer jiggly terugrolt, rolt jiggly de map af.
Your point being?

Punt 6 is een goede tip, wist ik niet.
Van punt 7 geloof ik geen bal, Mewtwo is nog steeds even sterk als altijd als je tegen Jigglypuff vecht.
Punt 8 is niet waar, zodra je een tegenstander raakt stopt de roll
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 18:05
Young Predator
is goed kerel. Ga maar eens aan de rand van final destination staan. Laat jiggly je paseren door te sidesteppen, en laat je vervolgens ( als jiggly terugrolt tegen je aan ) raken. Jiggly rolt vervolgens van de map af

En mijn point being: Mischien wat nuttige informatie omdat iedereen wel een hoge/lage heeft van jigglypuff.

ohja, en dat van Mewtwo vs jiggly is een grapje. Keek je nooit of speelde je nooit pokemon
Oud 24-03-2006, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Young Predator schreef op 24-03-2006 @ 19:05 :
is goed kerel. Ga maar eens aan de rand van final destination staan. Laat jiggly je paseren door te sidesteppen, en laat je vervolgens ( als jiggly terugrolt tegen je aan ) raken. Jiggly rolt vervolgens van de map af

En mijn point being: Mischien wat nuttige informatie omdat iedereen wel een hoge/lage heeft van jigglypuff.

ohja, en dat van Mewtwo vs jiggly is een grapje. Keek je nooit of speelde je nooit pokemon
Ja ok, dan rol je er inderdaad vanaf Ik doelde er meer op dat als je de tegenstander echt raakt, de rol dan stopt.

Ik keek idd nooit pokémon
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 20:12
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 24-03-2006 @ 10:12 :
Captain Olimar heb ik zelfs, dan kan ie niet zo moeilijk zijn om te halen
Moet je effe opzoeken wat je ervoor moet doen
Voor capt. Olimar moet je een Pikmin-save op je memorycard hebben.
En ik heb dat spel niet en het lijkt me ook niet echt leuk, dus....
Oud 24-03-2006, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 24-03-2006 @ 21:12 :
Voor capt. Olimar moet je een Pikmin-save op je memorycard hebben.
En ik heb dat spel niet en het lijkt me ook niet echt leuk, dus....
Oe da's wel koel, dat je een savegame van een ander spel moet hebben
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 17:14
Suspender
Suspender is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 23-03-2006 @ 22:34 :

Tom Nook... [/B]
wow die wil ik ook
Oud 25-03-2006, 17:43
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Suspender schreef op 25-03-2006 @ 18:14 :
wow die wil ik ook
Als je veel speelt krijg je die vanzelf, want je hebt 1000 munten nodig....
Oud 25-03-2006, 18:26
Verwijderd
Krijg je trouwens nog iets bijzonders als je alle trophy's hebt gehaald?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 17:50
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Laurens schreef op 25-03-2006 @ 19:26 :
Krijg je trouwens nog iets bijzonders als je alle trophy's hebt gehaald?
weet ik niet...
Reageren

Regels voor berichten