![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hangt dan wel af welk level. ![]() Hyrule Tempel. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het kan alleen bij Ice Climbers. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou is het zo dat Ice Climbers bij het vastpakken en naar beneden gooien hun tegenstander laten stuiteren. En als ze na de stuiter weer omhoog komen kan je ze nog een keer vastpakken, etc. Maar zoals ik al zei, dit geldt niet voor elke tegenstander. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het heeft niks met n00b zijn te maken: die combo die je eerder postte kun je inderdaad blocken d.m.v. een goede timing. Als je op het moment dat je de grond raakt op [Analoge stick naar beneden] drukt, sta je onmiddelijk weer op en voorkom je dat je nog een keer omhoog stuitert. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar er is geen beter gevoel dan een jiggly weg meppen met een honkbal knuppel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zelf lijkt mij het leukst ieder voor zich, items aan, juist geen stock maar tijd. En als je erg laf of flauw speelt komt het er meestal toch wel op neer dat het 3 tegen 1 word ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wel props voor nintendo dat ze em in de game hebben verwerkt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Moet je effe opzoeken wat je ervoor moet doen |
![]() |
||
Citaat:
zzzzzzzz...KAPLOEF! en geen idee wat ze overkomt ![]() Mijn standaard chars zijn trouwens Fox, Link en Cap Falcon, maar eigenlijk speel ik met iedereen op game en watch en iceclimbers na.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en een move waarbij jiggly zelf gaat slapen, als je die mist ben je dus een sitting duck voor een paar seconden, maar als je die raakt dan vliegt je tegenstander een aardig eind het veld uit, tis geen 100% KO maar met ongeveer 50%dmg kan je er vrij zeker van zijn dat die history is
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar als ik tegen Fox of een andere erg snelle tegenstander moet kies ik toch liever voor Fox of zelfs Pichu ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Punt 6 is een goede tip, wist ik niet. Van punt 7 geloof ik geen bal, Mewtwo is nog steeds even sterk als altijd als je tegen Jigglypuff vecht. Punt 8 is niet waar, zodra je een tegenstander raakt stopt de roll ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik keek idd nooit pokémon ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik heb dat spel niet en het lijkt me ook niet echt leuk, dus....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat: