Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en over jouw ********: In ieder geval ben je absoluut niet lelijk, maar ook niet perfect, maar zoals hier al is gezegd, is dat niemand. Jij bent grijzende op je 21ste. Ik heb ook een haarprobleem; ben 18 en je ziet al wel dat ik kaal begin te worden. Tja, niet leuk, zeker niet, maar ik heb het leren accepteren, door er heel open over te zijn. Als jij dat ook doet over je uiterlijk en innerlijk accepteren de mensen het ook, want ze kunnen er niet omheen. Dat is niet makkelijk en heeft tijd nodig. Maar uiteindelijk zien de mensen dat je er niet (meer) mee zit en worden volgens mij dan zelfs jaloers op je dat je je over jezelf geen zorgen om maakt, terwijl zij zich druk maken over hun kleinste uiterlijke kwaaltjes. En zoals je in je posts overkomt ben je volgens mij best een toffe peer.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Het heeft in ieder geval tijd nodig, in die zin dat ik het ook ervaren moet dat er niks aan de hand is. Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Elke avond enorm waardeloos voelen Noeleke | 32 | 28-07-2010 13:27 | |
Psychologie |
Ik wil niet terug naar mijn oude situatie, wat moet ik doen? trophus | 11 | 25-07-2007 18:20 | |
Psychologie |
Hoe vul ik de leegte op? trophus | 30 | 24-06-2007 09:49 | |
Liefde & Relatie |
Waarom ben je vrijgezel? Shitonya | 498 | 17-07-2004 19:56 | |
Psychologie |
ik weet niet wat ik voel of wie i kben? help me HelpMePlease | 12 | 28-02-2003 07:14 | |
Psychologie |
te bang om fouten te maken, als ik er een maak voel ik me heel dom en waardeloos John Sickbock | 6 | 16-12-2001 19:32 |