Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Platvoet en z'n vriendjes (The Land Before Time) is de eerste die ik me nog kan herinneren.
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben als kleuter nooit naar de bios geweest. En met mijn moeder en haar vriend nu zie ik dat ook niet gebeuren eigk. Lijkt me wel is leuk om gewoon met het gezinnetje een leuke familiefilm te gaan kijken ofzo. ![]() Naja ga ik fijn veel romantische films kijken met het vriendje, das veeeeeeeeeeeeeeeeel fijner. ![]()
|
De eerste keer dat ik naar de bioscoop ging, was in groep 5. We gingen met de hele klas in de bus naar de film 'Lang leve de Koningin'. Jammer genoeg was de buschauffeur veel te laat, zodat we de eerste helft van de film gemist hadden.
|
![]() Ging er samen met m'n ouders en m'n broertje heen, was toen ongeveer 7 jaar. Vond het 'n erg mooie film, met spannende en zielige stukjes, en was helemaal onder de indruk ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 03-04-2006 om 14:42. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wow, ik heb geen idee meer
![]() Heb er zoveel gezien. Een van de eerste diek me kan herinneren gezien te hebben was "Honey I Shrunk The Kids". Geen idee meer of dat nou op verjaardagsfeestje was of 'zomaar'. En Home Alone zal ik er ook wel gezien hebben. My Stephmother is An Alien is ook een van de eerste films diek er gezien heb volgens mij. Maar zeker niet de eerste..
Laatst gewijzigd op 05-04-2006 om 17:21. |
![]() |
|
Belle en het beest. Ik was twee en mijn ouders waren met mij en mijn nichtje naar de bioscoop. Mijn nichtje heeft uiteindelijk de hele film liggen slapen en ik zat ineengedoken bij papa op schoot omdat ik het zo eng vond.
Maar tis nu nog één van mijn disney favorieten ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Topic voor tips wat te doen met elkaar (dates, dagelijks enz.) Verwijderd | 500 | 31-05-2007 17:32 | |
Software & Hardware |
[Videokaart] Beeld op standby bij eerste X keer opstarten Stefanie | 2 | 25-10-2005 17:16 | |
Software & Hardware |
[X-Box] Modden Chimera | 2 | 18-10-2004 04:04 | |
Seksualiteit |
hoe was je eerste tongzoen? muziek_fan | 171 | 30-11-2002 20:42 | |
Films, TV & Radio |
waar erger jij je het meest aan in bios/Filmhuis?? sublime | 54 | 03-10-2002 14:25 | |
Films, TV & Radio |
the X-Files the movie ~Miracle~ | 5 | 05-01-2002 00:10 |