Sylph schreef op 30-03-2006 @ 22:26 : Ja, die driesprong - het leek wel carnaval. Alleen wist ik niet echt waarom de Kerk deze dans wel accepteerde - ik had als antwoord dat 'de dans enkel een godsdienstig karakter had en niet voor vermaak bedoeld was' en dat de dans onderdeel was van de bedevaart en daarom acceptabel.
Wat hadden anderen bij deze vraag?
Zoals ook in de tekst stond beschreven, vertegenwoordigde de driesprong de 3 Heiligheden , ik weet niet of dit Nederlands correct is. Maar ik vond het een vrij makkelijke vraag.
Ik wel, maar ik dacht dat dat geen reden was dat de Kerk de dans accepteerde
31-03-2006, 22:17
Verwijderd
Ik vond het ook goed te doen. Ik heb 5 kantjes geschreven, maar ons examenpapier is iets groter dan een A4 vel. Ik was 30 min. voor tijd klaar en ik denk dat ik er wel een voldoende uitgesleept heb.
wat heeft iedereen veel geschreven! ik heb 5 a4tjes geschreven met witregels erbij tussen elke vraag (vond de leraar handig). ik vond blok 1 juist wel moeilijk. verder was het wel te doen, ben benieuwd
Ik had 40 of 50 punten en dat stond volgens de norm die onze school hanteerde voor een 6,6; maar het moet volgens de landelijke norm en dan kan het nog ietsje verschillen. Ik ben benieuwd
Ik had 61 punten en het totaal aantal te behalen punten was geloof ik 82. De norm is nog niet bekend, maar mijn leraar gaat er vanuit dat mijn punt tussen de 7 en 8 zit. Een redelijk resultaat voor die 15 min. die ik er voor geleerd heb.
Ik ga het herkansen . Nog drie uur de tijd om pijn aan mijn hand te krijgen van het schrijven! Hopelijk gaat het nu wat beter want deze keer was het stom.