Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2006, 19:20
bakbeest
bakbeest is offline
ik kan me niet voorstellen dat je verslaafd raakt aan roken, joints roken wel. maar het effect van nicotine.. nee sorry dat doet me echt niets. ik rook wel soms trouwens maar ik koop nooit peuken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2006, 19:36
boxx
boxx is offline
En in joints zit geen nicotine natuurlijk..

Maar ff vraagje tussendoor ik heb dit weekend voor het eerst (1e keer dat ik effect had iig) geblowed maar ik kreeg er echt koppijn van.. dat is toch niet normaal?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 19:49
bakbeest
bakbeest is offline
koppijn krijgen is erg normaal, maar pas op.
De derde keer dat ik ging blowen gaf ik mezelf een dikke overdose.
Ik raakte werkelijk in een bad trip en alles deed kankerpijn. En ik spacde gewoon zo hard dat ik dingen begon te zien enzo. duurde 2-3 uur lang en ik heb gekotst bij stadhuis amersfoort en heel amersfoort doorgelopen voordat ik weer normaal was.

voor de rest is wiet heel leuk hoor maar je moet soms de juiste gedachten hebben om niet je kut te gaan voelen (veel blowende mensen hebben hier nooit last van)
maar pijn versterkt het wel.

Dat van die nicotine is wel waar. Maar waarom vind ik sigaretten niet boeiend en joints wel(..ok ook niet ZO boeiend)?
Ik heb dat gedoe over wietverslaafden wel gelezen die dan in feite aan nicotine verslaafd zijn. Maar ik denk echt niet dat dat het geval is als ik een joint wil roken.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 19:58
Skreature
Skreature is offline
Je bent er sneller aan verslaafd dan je zelf denk, want je denkt altijd nog te kunnen stoppen, wat niet altijd lukt.
Ga gewoon niet roken, hier heeft onze lieve heer ons ook niet voor geschapen
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 20:00
bakbeest
bakbeest is offline
Hmm ik rook toch al wel dik een jaar hier en daar een sigaretje en de helft van de keren vind ik het niet leuk de andere keren een beetje.
Mag ik van jou volgens de here wel blowen?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 22:16
Skreature
Skreature is offline
Citaat:
bakbeest schreef op 24-04-2006 @ 21:00 :
Hmm ik rook toch al wel dik een jaar hier en daar een sigaretje en de helft van de keren vind ik het niet leuk de andere keren een beetje.
Mag ik van jou volgens de here wel blowen?
Kijk hier maar, ergens onder aan:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1381538
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 22:17
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
bakbeest schreef op 24-04-2006 @ 20:20 :
ik kan me niet voorstellen dat je verslaafd raakt aan roken, joints roken wel. maar het effect van nicotine.. nee sorry dat doet me echt niets. ik rook wel soms trouwens maar ik koop nooit peuken
praat toch niet zo stom man haha

dat is juist het sluipende gevaar, dat je er niks van merkt en dat je dus ongemerkt verslaafd raakt. je denkt telkens dat je makkelijk kan stoppen en op een gegeven moment kan dat niet meer.
Oud 25-04-2006, 00:01
Skreature
Skreature is offline
Citaat:
Hulk schreef op 24-04-2006 @ 23:17 :

dat is juist het sluipende gevaar, dat je er niks van merkt en dat je dus ongemerkt verslaafd raakt. je denkt telkens dat je makkelijk kan stoppen en op een gegeven moment kan dat niet meer.
Deze reactie is gezegend
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 16:58
bakbeest
bakbeest is offline
Citaat:
Hulk schreef op 24-04-2006 @ 23:17 :

uhm je hebt wel gelijk maar ik heb ook gewoon totaal geen drang naar roken/blowen en heb ook geen moeite met (drugsloze) periodes (lees vakantie) e.d.

ik denk dat het gewoon niet echt wil hooken bij me ofzo

en dan christelijke gezwats is niet grappig
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 17:27
Verwijderd
Citaat:
bakbeest schreef op 25-04-2006 @ 17:58 :
uhm je hebt wel gelijk maar ik heb ook gewoon totaal geen drang naar roken/blowen en heb ook geen moeite met (drugsloze) periodes (lees vakantie) e.d.

ik denk dat het gewoon niet echt wil hooken bij me ofzo

en dan christelijke gezwats is niet grappig
Hoho. Wacht even.

Eerst kom je iedereen even vertellen dat het niet verslavend is omdat jij dat niet zo ervaart, in tegenstelling tot wat echt letterlijk álle wetenschappers (zog. 'ervaringsdeskundigen'(moi incluis) nog niet eens meegerekend!!), en dan begin je over christelijk gezwets? Jammer voor je, maar go count your marbles and see if you lost any....
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 17:38
Skreature
Skreature is offline
Citaat:
deadlock schreef op 25-04-2006 @ 18:27 :
Hoho. Wacht even.

Eerst kom je iedereen even vertellen dat het niet verslavend is omdat jij dat niet zo ervaart, in tegenstelling tot wat echt letterlijk álle wetenschappers (zog. 'ervaringsdeskundigen'(moi incluis) nog niet eens meegerekend!!), en dan begin je over christelijk gezwets? Jammer voor je, maar go count your marbles and see if you lost any....
Ik geef je gelijk!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 17:58
Verwijderd
Citaat:
deadlock schreef op 25-04-2006 @ 18:27 :
Hoho. Wacht even.

qft idd.
dat jij niet wilt geloven dat nicotine verslavend werkt is fijn voor je, maar het doet niets af aan het feit dat nicotine verslavend werkt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten