Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben vooral curieus naar track 5, dat moge duidelijk zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ Fake: Prima, maandagmiddag breng ik hem uit, dus voor die tijd gaarne in mijn mailbox. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik liet hem een stukje horen en toen: [21:25:38] Anuschka Sto: dit is van Stokslagen [21:25:40] Anuschka Sto: mijn gelegenheidsproject [21:25:50] Botulism: Hahahaha. ![]() [21:25:57] Botulism: Het KLINKT gewoon als stokslagen. ![]() [21:26:00] Anuschka Sto: ![]() [21:27:04] Botulism: Ik zie echt een of andere vadsige middeleeuwse troubadour voor me met op zijn bierbuik een hond die voor de gelegenheid tot grote trom is omgetoverd, en daar slaat ie dan met een dikke stok tegenaan. ![]() [21:27:11] Anuschka Sto: ![]() [21:27:17] Anuschka Sto: een mooier compliment bestaat niet ![]() [21:27:33] Botulism: Ik MEEN het. ![]() [21:27:48] Anuschka Sto: daar is vast een songtitel op te bedenken ![]() [21:27:59] Anuschka Sto: of ik noem hem gewoon Ik zie echt een of andere vadsige middeleeuwse troubadour voor me met op zijn bierbuik een hond die voor de gelegenheid tot grote trom is omgetoverd, en daar slaat ie dan met een dikke stok tegenaan [21:28:06] Botulism: ![]() [21:28:29] Botulism: Dat 'ik zie voor me' moet je dan weglaten, misschien. [21:28:55] Botulism: 'Een of andere vadsige middeleeuwse troubadour met op zijn bierbuik een hond die voor de gelegenheid tot grote trom is omgetoverd, en daar slaat ie dan met een dikke stok tegenaan.' [21:29:18] Botulism: Mijn zegen heb je. ![]() [21:29:21] Anuschka Sto: ![]() ![]() Dus vandaar. Laatst gewijzigd op 10-05-2006 om 22:23. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je bedoeld dat je werkelijk een midi-bestand gaat insturen?!
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben al even lekker bezig geweest, hoop dat mijn nummertje een beetje spreekwoordelijk in de smaak valt ![]() Mag dat "melodietje" trouwens uit meerdere stemmen bestaan, of moet het echt heel simpel zijn allemaal? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() edit; mijn track is overigens af en in gestuurd ![]() Laatst gewijzigd op 15-05-2006 om 00:03. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|