Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2006, 17:37
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
O god, ik mis hem.. ik mis hem zo erg...

Volgens mij wordt dat ook nooit minder...
Advertentie
Oud 14-04-2006, 17:37
Silvie
Silvie is offline
Goed!
Gister samen naar de bioscoop geweest. En dadelijk zie ik hem weer. Ik heb en kadootje voor hem gekocht dus ben benieuwd of hij het leuk vind (denk het haast wel).
En morgen 1,5 maand
Oud 14-04-2006, 18:00
__
__ is offline
TOPPIEWOPPIEFLOPPIE eeehh.
Oud 14-04-2006, 18:29
T!ne
T!ne is offline
Morgen zie ik hem eindelijk weer Hij is zo een cutie^^
Oud 14-04-2006, 18:41
Metal
Metal is offline
Citaat:
__ schreef op 14-04-2006 @ 19:00 :
TOPPIEWOPPIEFLOPPIE eeehh.
Dinsdag as. een halfjaar. And counting.<3
Oud 14-04-2006, 19:00
Verwijderd
Vandaag bijna drie uur samen weggeweest. Even lekker gewandeld en gepraat op Bussloo. Eerst voelde het wat vreemd en waren we beiden aan het aftasten hoe of wat, voor mijn gevoel. Daarna werd ik wat minder stug en ging het al een stuk beter. Heerlijk om ook gewoon lekker samen te kunnen wandelen zonder het gevoel te hebben dat je wat moet zeggen of wat dan ook. Op een gegeven moment ergens gaan zitten en heb ik voorgelezen wat ik geschreven had. Daarna daar over gepraat en weer gaan wandelen. Over alles kunnen we nog steeds praten. Maar ergens ook wel erg irritant dat ik niet gewoon lekker boos en nukkig kan blijven
Maar heerlijk om gewoon lekker weg te zijn samen. Niet bij hem op zijn kamer te zitten bv, waar ik me toch een beetje ongemakkelijk voel vanwege zijn moeder. En ook niet bij mij ofzo. Wat neutraler, lekker uitwaaien en je hebt ruimte, lekker natuur om je heen, etc etc. Echt genieten

En superlachen om te horen dat een vriendin van ons denkt dat ik een andere jongen uit ons vaste donderdagavondgroepje leuk vind. En dat ze het hadden gehad over wat ik tegen die jongen had gezegd (dat mn ex had gezegd dat hij het niet erg zou vinden als ik met die jongen zou zoenen) toen ik weg was, maar dat wist ik ook wel. En toen kwam die vriendin dus daar mee. Ach, ze denken allemaal lekker maar. Ik weet hoe het zit, een heel goede vriendin en mijn ex ook. Als ik ontken dan zit ik natuurlijk in de ontkenningsfase ofzo en als ik zeg dat het wel zo is dan worden haar gedachten bevestigd En het kan me ook niet zoveel schelen Er zijn wel ergere mensen die je leuk zou kunnen vinden en over wie er roddels over jou zouden kunnen ontstaan
Het mooiste is dan dat toen mn ex en die jongen gisteren nog naar de stad gingen die jongen telkens vroeg of hij het erg zou vinden etc. Al heb ik voor mezelf zoiets van: door de reactie van hem op die opmerking van mij heb ik t gevoel dat hij het niet zou doen en ook niet zou willen.

Zo met hem, die vriendin en die vriend naar Ice Age 2 Echt zin in. Heb al een beter gevoel dan de afgelopen dagen
Oud 14-04-2006, 19:02
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Goed. Wel in de trant van: "gelukkig heb ik geen relatie".
Oud 14-04-2006, 19:34
SugarCoatedSour
SugarCoatedSour is offline
Moet beter kunnen.
Oud 14-04-2006, 20:01
Li
Li is offline
Gisteravond van 22.00-06.00 samen ons helemaal klem gezopen, lopen heersen op de dansvloer en lekker tot 14.00uur in bed gelegen en daarna brak geluncht.
Hij had natuuuurlijk weer allemaal meisjes om zich heen, maar hij wilde alleen maar met mij dansen

Nog steeds lekker onbezorgd verliefd na 6 maandjes
Oud 14-04-2006, 20:22
Drez
Drez is offline
.
Morgen naar Terschelling weer <3.
Oud 14-04-2006, 21:22
Metal
Metal is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 14-04-2006 @ 20:02 :
Goed. Wel in de trant van: "gelukkig heb ik geen relatie".
Whatever gast.
Oud 14-04-2006, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 14-04-2006 @ 18:37 :

Weet niet hoe lang het terug blijft komen, maar vandaag heb ik hem eigenlijk nauwelijks gemist (in tegenstelling tot gisteren )... dus het wordt wel minder, af en toe

Qimm is tof En mijn moeder ook. En ons hondje helemaal.
Oud 15-04-2006, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 14-04-2006 @ 19:41 :
Dinsdag as. een halfjaar. And counting.<3
je ziet dr maar 3 keer per maand
Oud 15-04-2006, 00:16
Verwijderd
Citaat:
rxn schreef op 15-04-2006 @ 01:13 :
je ziet dr maar 3 keer per maand
Daarom blijft het zo lang leuk
Oud 15-04-2006, 00:22
Verwijderd
Ik ben al dat gezeur om me heen zo zat! Waarom heeft niemand gewoon de ballen om iets op de man af te vragen? Stelletje losers...
Oud 15-04-2006, 01:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik word een beetje moe van een van mijn collega's. Ze vraagt me steeds dingen over mannen (op wat voor type ik val, of ik op oudere mannen val, wat mijn droomman is) en ze probeert me aan iedereen te koppelen. De eerste keer vond ik het nog wel grappig, maar nu ze zelfs als er een klant staat gaat zeggen "oh, vind je hem niet aantrekkelijk? Ik vind 'm wel iets voor jou hoor!" vind ik het wel irritant worden. En mijn andere collega (een man dus) is er ook de dupe van, want hij heeft ooit eens gezegd dat ik een goede muzieksmaak heb en nu probeert zij steeds afspraakjes voor ons te regelen. Echt heel vervelend.
Ik ben gewoon niet het type dat zo hard opzoek gaat en constant afspraakjes heeft met verschillende jongens. Ik wil gewoon 1 iemand voor een hele lange tijd, hoe lang het ook duurt voor i die gevonden heb.
Oud 15-04-2006, 01:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 14-04-2006 @ 18:37 :

Ik dacht precies hetzelfde. Dat het nooit over zou gaan, dat ik altijd van hem zou houden. Alles deed me aan hem denken en dan moest ik weer huilen omdat ik hem zo miste.
Maar op een gegeven moment word het minder, zie je in dat je hem helemaal niet zo nodig hebt als je dacht.
Het kan even duren, maar het word echt minder. Echt waar.
Oud 15-04-2006, 09:01
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
I C U schreef op 14-04-2006 @ 14:50 :
Mjah, moe. Suf. Zin in morgen, overmorgen. Freedom. O ja, mijn relatie met het roze papiertje wordt steeds inniger

Hihi, die van mij ook

Gisteren naar Less Than Jake geweest en ik mocht naar Amsterdam rijden met zijn auto
Tijdens het concert wilde hij in het midden staan en ik aan de zijkant. Stond ik daar alleen, had ik sjans (Wel zielig voor die jongen/man dat na afloop mijn vriend naar me toe kwam en hij zag dat ik al bezet was )
Oud 15-04-2006, 09:24
duivelaartje
duivelaartje is offline
Offtopic:
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 15-04-2006 @ 10:01 :
Gisteren naar Less Than Jake geweest en ik mocht naar Amsterdam rijden met zijn auto
Ooh daar wilde ik ook heen! Maar ik kon niemand vinden die met mij mee wilde.
Oud 15-04-2006, 09:51
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-04-2006 @ 23:11 :
Weet niet hoe lang het terug blijft komen, maar vandaag heb ik hem eigenlijk nauwelijks gemist (in tegenstelling tot gisteren )... dus het wordt wel minder, af en toe

Qimm is tof En mijn moeder ook. En ons hondje helemaal.
yeuy! En Ja jullie hondje is cool

Ja, voel me nog steeds goed, we zijn gezellig
Oud 15-04-2006, 10:47
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Hm, hij is werken nu, zometeen met zijn moeder de stad in.. Het zijn weer hele leuke dagen, en dan te denken dat ik maandag pas weer weg moet.. Heerlijk.
Oud 15-04-2006, 11:33
Verwijderd
Mis 'm wel weer, zo 's morgens vroeg, maar het is niet meer zo gruwelijk. Echt idioot; ik moet ervoor zorgen dat ik niet moe en/of ziek ben, want dan voel ik me wél heel verdrietig. Stom, dat m'n emoties zo afhankelijk zijn van hoe ik me fysiek voel...
Oud 15-04-2006, 11:46
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Morgen.
Oud 15-04-2006, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 15-04-2006 @ 12:33 :
Mis 'm wel weer, zo 's morgens vroeg, maar het is niet meer zo gruwelijk. Echt idioot; ik moet ervoor zorgen dat ik niet moe en/of ziek ben, want dan voel ik me wél heel verdrietig. Stom, dat m'n emoties zo afhankelijk zijn van hoe ik me fysiek voel...
Heb je al een ongesteldheid gehad sinds t uit was?

Of heb je daar nooit zoveel last van
Oud 15-04-2006, 12:12
Moustache
Moustache is offline
Kutter met de dag, ik moet er mee stoppen, want dit is voor ons allebei geen goed idee.
Oud 15-04-2006, 12:16
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
De date was echt heel leuk Komt vast een vervolg
Oud 15-04-2006, 12:41
Verwijderd
Straks even ergens wat drinken met mijn zwager en zijn vriendinnetje, samen met Menahem uiteraard.
Gisteren was het uitgaan erg gezellig, maar het is gewoon vreselijk fijn om thuis te komen wetende dat hij daar is, en dat hij helemaal van mij is
Oud 15-04-2006, 12:46
Verwijderd
goed, volgens mij gaat het weer beter ofzo. niet dat het daarvoor kut ging, maar nu is het ineens leuker ofzo.
Oud 15-04-2006, 13:39
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
In het echt is hij tof en hitsig en leuk en lief, maar op MSN is hij gewoon een irritant joch.
Oud 15-04-2006, 13:48
Verwijderd
Ja. Dat was het dus. Gisteravond was van alles tegelijk. Onverwacht, heerlijk, maar toch raar. Ik heb er geen spijt van. Ben blij dat het met hem was, maar toch wilde ik eigenlijk nog even wachten. Mja. Komt goed. Vanavond uiteten met de groep en dan verjaardag. Heb er zin in, maar nu eerst in bad.
Oud 15-04-2006, 14:10
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:
Ming-Xia schreef op 15-04-2006 @ 12:46 :
Morgen.
Correctie: VANAVOND!
Oud 15-04-2006, 14:33
Verwijderd
Goed, zoals altijd
We weten waarschijnlijk waar we gaan eten met de familie (= ouders en zussen) nadat we getrouwd zijn
Oud 15-04-2006, 15:39
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Over twee uurtjes ga ik ophalen op het station. Whiii.
Oud 15-04-2006, 16:04
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 15-04-2006 @ 02:19 :
Ik dacht precies hetzelfde. Dat het nooit over zou gaan, dat ik altijd van hem zou houden. Alles deed me aan hem denken en dan moest ik weer huilen omdat ik hem zo miste.
Maar op een gegeven moment word het minder, zie je in dat je hem helemaal niet zo nodig hebt als je dacht.
Het kan even duren, maar het word echt minder. Echt waar.
En wat Morgan zei... dat blijf ik dan maar hopen.. Het gaat ook al best vaak goed met mij hoor, maar mijn bui kan in 1 seconde helemaal omslaan...
Oud 15-04-2006, 16:27
ST*R
ST*R is offline
Ging t net weer goed tussen hem en mn beste vriendin, gaat t gister weer helemaal mis..
Ooow en hij maakt er echt een té groot probleem van, en hij moet niet zo jaloers doen! Ik snap wel waarom hij dat is, maar het is vervelend..
Ik heb t wel een beetje gehad met hem, maar vind m ook wel weer leuk en ook wel zielig voor hem, dat het hem allemaal zo'n pijn doet enzo..
Nouja ik zie hem vanavond
Oud 15-04-2006, 17:10
Toet0r
Toet0r is offline
soms kan ik mensen wel schieten! Maar t was vandaag wel heel gezellig met een vriendinnetje (en tevens het zusje van mn beste vriend)
Vanavond zie ik mn ex weer eens, sinds een week of 4. De eerste keer sinds ie een nieuwe vriendin heeft. Ik zie er ergens best tegen op..
Oud 15-04-2006, 18:43
loveys
loveys is offline
Citaat:
ST*R schreef op 15-04-2006 @ 17:27 :
Ik heb t wel een beetje gehad met hem, maar vind m ook wel weer leuk
Oud 15-04-2006, 18:56
Verwijderd
Terwijl ik dit tik galmt Bryan Adams door de speakers met Heaven, en verdorie, die man heeft gewoon gelijk!
Oud 15-04-2006, 20:32
Estar
Estar is offline
Ik mis hem
Oud 15-04-2006, 20:34
Chryseïs
Chryseïs is offline
Ik mis hem wel een beetje, maar aan de andere kant is er ook een last van me afgevallen, alhoewel ik niet doorhad dat ik er zo'n last van had.

Voorlopig maar even rust.
Oud 15-04-2006, 22:31
T!ne
T!ne is offline
Vandaag was zo leuk! Moest even met hem iets bespreken, maar dat ging vlotter dan verwacht. Alleen spijtig dat mama mij niet te laat thuis wou, anders was ik nog mee uit gegaan..
En oh hij is zo een plaagbeest
Oud 15-04-2006, 22:54
woezel
woezel is offline
zo..dronken,grof,onbeleefd..krijgen een soort van ruzie.ik hoorde van mn zus dat ie daarna aan het huilen was. hij gaat er onder door. maar ik weet niet of energie in hem moet stoppen; ik vrees dat ie het alleen moet doen. urgh

oh ik zit verder heel lekker in mn vel, gisteren concert, per ongeluk sigaret tegen arm van hete gast, goed voor een gesprekje, en nog een gesprekje na het concert en ik heb hem meteen ook maar uitgenodigd voor een feestje. was best trots op mezelf omdati k normaal gezien heel erg verlegen ben.
Oud 16-04-2006, 03:17
Mindfields
Mindfields is offline
Vannacht uit geweest in heuse DISCOTHEEK (das iets anders dan de cafes in Arnhem, discotheken hebben ze alleen in gaten) en 't vriendinnetje waar ik nu logeer (woonde eerst bij mij, maar is verhuisd ) heeft daar zo'n leuke jongen ontmoet en bij hem tzelfde verhaal: woonde in een stad, en nu in een gat.. ook pas sinds kort.. en hij is zo leuk en ik ben zo blij voor haar
bedoel, als een jongen 100x keer tegen je vriendin (ik dus) zegt dat ze (mijn vriendin) zo leuk is en daarbij zo lief is en daarbij ook nog nuchter is... keep up the good work
sorry ben een beetje aangeschoten maar ben nu vrolijk
want ik gun t haar!!

pardon my spelling plz
Oud 16-04-2006, 04:24
Toet0r
Toet0r is offline
omg ik heb te ernstige dingen gedaan vannacht. Daar wil ik morgen niet aan herinnert worden Verder was het wel supergezellig en schaam ik me wel een beetje tegen over de ex, maar misschien is het ook maar goed dat ie vind dat ik me weer als een idioot heb gedragen, misschien vergeet ik hem dan sneller.

maar omg ik doe dingen die echt niks voor mij zijn. Slechte alcohol.
Oud 16-04-2006, 08:33
Verwijderd
Citaat:
Toet0r schreef op 16-04-2006 @ 05:24 :
Slechte alcohol.
Slecht excuus
Oud 16-04-2006, 08:43
farai
farai is offline
waarom doet afscheid nemen telkens zo'n pijn?
Oud 16-04-2006, 10:24
I C U
I C U is offline
Sommige dingen moet je gewoon niet weten. Pfff. Maar ach, het geeft je weer stof tot nadenken, ook wel es leuk. Ik vermaak me prima, dat dan weer wel!

Ben benieuwd wat mn beste mattie van 't cadeautje gaat vinden Echt te prachtig gewoon!

@ Spekkie: Slaat je motor nu ook niet meer af? Ghehe.
Oud 16-04-2006, 11:10
Haligh
Haligh is offline
.
Oud 16-04-2006, 11:38
Whisky
Whisky is offline
Verwarrend, raar. Wat wil hij? En waarom? Waarom is er die vage spanning? Ik dacht juist dat het weer makkelijker werd...
Oud 16-04-2006, 11:57
cagie
cagie is offline
Bevind met met hem in 1 groot grijs gebied... Maar ik zie hem volgende week zaterdag waarschijnlijk en misschien wordt het dan eens allemaal duidelijk... Ik hoop het tenminsten want eigenlijk is al die twijfel en onduidelijkheid helemaal niks.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten