Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2006, 18:22
Fides
Fides is offline
Pff, weer een tegengoal door een verkeerde buitenspelval
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2006, 19:06
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 16-05-2006 @ 22:56 :
Ik zie nu pas dat het best een goede lichting deze keer is

Veel mensen met eredvisie ervaring, ook basisplaats ervaring. Stijn Schaars kan wel eens heel belangrijk worden, vroeger werd hij al opvolger van Cocu genoemd, denk nu echt dat hij het kan worden

Verder leuk dat Verhaegh en Benson mee doen, maar ja zo kijk ik tegen aan
dit zei ik 10 dagen geleden...Nu ik het gezien heb, 1 begrip: slappe hap
Oud 26-05-2006, 19:08
S.Einstein
S.Einstein is offline
Jammer Jammer, 1-1

Nu wordt het moeilijk om de halve finale te halen.
Mja.. we blijven hopen
Oud 26-05-2006, 19:14
McDuck
McDuck is offline
Nouja vandaag wel beter gespeeld dan woensdag, maar nog niet echt super. In de tweede helft waren er weer veel slechte passes. En waar ik me helemaal aan erger heet Nick Hofs en kan geen vrije trappen nemen. Tegen Oekraine was dat al erg duidelijk, alles wat hij nam ging over, of in ieder geval niet tussen de palen. Toen zei ik hier al thuis dat iemand anders vandaag de vrije trappen moest gaan nemen. Maar nee, weer Hofs en weer allemaal verprutst. Als Hofs nu ook nog de vrije trappen tegen Italie gaat nemen word ik gek. Misschien staat hij hoger op het lijstje dan anderen, maar als je in twee crusicale wedstrijden alle vrije trappen verprutst, mag je toch verwachten dat iemand anders ze eens neemt.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 19:53
Fides
Fides is offline
Pff, Hofs, De Ridder en Emanuelson eruit aub. En een linksbuiten die voorzetten kan geven.
Hofs die zich met zn 1.65 gedraagd als de koning van het veld terwijl hij geen bal raakt. De Ridder die zich niet vrijloopt en wanneer hij de bal heeft zich vrijwel altijd vast loopt op de 3e speler die hij voorbij wil.
Emanuelson gewoon niet opstellen wanneer de tegenstander aantreed met een buitenspeler. Urby kan namelijk gewoon niet verdedigen.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 20:10
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
1 punt uit 2 wedstrijden met de op papier zwaarste wedstrijd voor de boeg... einde verhaal lijkt me? Het is natuurlijk afwachten wat Italië en Oekraïne tegen elkaar doen en dan zelf winnen tegen Italië.
Oud 26-05-2006, 20:13
NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
wie weet komt San Foppe nog met een tactische meesterzet ofzo
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 20:57
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Heb er niks van gezien maar zag dat Gerritsen als linksbuiten neer werd gezet? De beste jongen is stijfrechts, hoe ze daar dan bij komen weet ik niet..
Oud 27-05-2006, 10:46
Fides
Fides is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 26-05-2006 @ 21:57 :
Heb er niks van gezien maar zag dat Gerritsen als linksbuiten neer werd gezet? De beste jongen is stijfrechts, hoe ze daar dan bij komen weet ik niet..
Foppe is zo lomp geweest om gewoon geen linksbuiten op te roepen. Die kerel is gewoon dom. Eerst dus geen linskbuiten oproepen. Dan 4-4-2 gaan spelen met Huntelaar, terwijl Huntelaar het 100% moet hebben van voorzetten van de flanken. Tevens kan hij niet overweg met creatieve voetballers. Foppe heeft al ruzie (gehad) met Medunjanin en Owusu-Abeyie. Kortom, achter de geraniums met die vent.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2006, 14:31
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Bullshit, hij had gewoon gelijk wat betreft Quincy en die heeft jong Oranje op het vorige toernooi ook geen ronde verder gebracht. Verschrikkelijk persoon die ik er ook niet bij hoefte te zien. En wie had hij als linksbuiten mee moeten nemen?
Oud 28-05-2006, 12:33
Fides
Fides is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 27-05-2006 @ 15:31 :
Bullshit, hij had gewoon gelijk wat betreft Quincy en die heeft jong Oranje op het vorige toernooi ook geen ronde verder gebracht. Verschrikkelijk persoon die ik er ook niet bij hoefte te zien. En wie had hij als linksbuiten mee moeten nemen?
Boeiend dat hij een verschrikkelijk persoon is. Als hij doelpunten voor je voorbereid of scoort kan hij van veel waarde zijn. Hij heeft t vorige toernooi wel een aantal assists gegeven vanaf links.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 12:42
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 27-05-2006 @ 15:31 :
Kom op man, hij was verschrikkelijk goed, daar kun je niet omheen.
Oud 28-05-2006, 13:16
Welgemeend
Welgemeend is offline
Als we doorgaan moeten we maandag met 2 doelpunten verschil van Italie winnen toch? Lijkt me een vrijwel onmogelijke opgave, wel heel jammer, want het was een sterk team (op papier).
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 13:32
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-05-2006 @ 13:42 :
Kom op man, hij was verschrikkelijk goed, daar kun je niet omheen.
Nee niet mee eens, hij was de eerste wedstrijd geweldig ja, maar daarna is het bergafwaarts gegaan en bij Arsenal heeft hij zich al helemaal niet kunnen profileren
Oud 28-05-2006, 21:07
Fides
Fides is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 28-05-2006 @ 14:32 :
Nee niet mee eens, hij was de eerste wedstrijd geweldig ja, maar daarna is het bergafwaarts gegaan en bij Arsenal heeft hij zich al helemaal niet kunnen profileren
Tijdens dat toernooi heeft hij ook andere wedstrijden bovengemiddeld gespeeld. Ik herinner me nog die assist tegen Australie bijvoorbeeld.

Bij Arsenal heeft hij concurrentie van Pires, Van Persie, Bergkamp, Henry en Reyes gehad. Logisch dat hij vertrok.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 21:47
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Fides schreef op 28-05-2006 @ 22:07 :
Tijdens dat toernooi heeft hij ook andere wedstrijden bovengemiddeld gespeeld. Ik herinner me nog die assist tegen Australie bijvoorbeeld.

Bij Arsenal heeft hij concurrentie van Pires, Van Persie, Bergkamp, Henry en Reyes gehad. Logisch dat hij vertrok.
Maar vertrekken naar Rusland is dat een goede keuze geweest? Ik betwijfel het, maar ik ben toch al geen Quincy fan
Oud 28-05-2006, 21:54
Fides
Fides is offline
Dat was idd dom. Naar Moskou gaan.

Wat is die Toulalan een wereldspeler zeg.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 23:01
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 28-05-2006 @ 14:32 :
Hij had nooit bij Arsenal moeten spelen op die leeftijd. Dat werkt gewoon maar zelden, is al zo vaak gebleken. Maar Arsenal staat er nou eenmaal om bekend een fantastisch beeld te hebben van spelers in het buiten- en binnenland. Ik vond hem één van de weinige spelers die erbovenuit stak in dat tournooi, of je nou van pingelaars houdt of niet.
Oud 29-05-2006, 20:04
Fides
Fides is offline
Pff, kut de Haan. Kies je ervoor met maar 1 vleugelaanvaller te spelen. Zet je Castelen op linksbuiten....
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 20:17
Fides
Fides is offline
Gelukkig, Castelen naar rechts. Emanuelson iets aanvallender op links.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 21:12
Fides
Fides is offline
Foppe zal wel tot 2 minuten tot tijd wachten om er een nieuwe spelverdeler in te zetten 8).
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 21:32
Fides
Fides is offline
Citaat:
Fides schreef op 29-05-2006 @ 22:12 :
Foppe zal wel tot 2 minuten tot tijd wachten om er een nieuwe spelverdeler in te zetten 8).
Wat zeg ik: met nog 10 seconde te spelen zeg hij Medunjanin erin.
Edit: toch weer niet
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 15:22
WolterB
WolterB is offline
Ze hebben het iig gehaald, nu Frankrijk, wat ik niet echt succesvol zie aflopen.
Oud 30-05-2006, 18:08
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Jeuj, ze hebben toch nog de halve finale gehaald. Heel moeizaam, want ze gaan door op onderling resultaat. En het spel was ook niet je-van-het gister. Tegen Frankrijk, dat tot nu toe alle wedstrijden won, zullen ze toch echt wel uit een ander vaatje moeten tappen, anders wordt het niets. Maja, de halve finale halen is natuurlijk beter dan er in de eerste ronde uitvliegen.
Oud 01-06-2006, 19:33
WolterB
WolterB is offline
En toen zat Nederland bijna in de finale, door onder meer 2 doelpunten van Hofs

Hij speelt zn beste wedstrijd, net als Castelen
Oud 01-06-2006, 19:37
Verwijderd
Waarom ? Dat is toch juist ?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 19:52
Bob der Bär
Bob der Bär is offline
w00t
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 19:52
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 01-06-2006 @ 20:37 :
Waarom ? Dat is toch juist ?
Absoluut, had t alleen totaal niet verwacht met het tot dusver vertoonde spel.

Deze wedstrijd was heerlijk om te zien, alleen een verschrikkelijk stomme fout waardoor de 2-2 viel.

Nu de twee sterkste landen eruit liggen, is er ook kans dat de finale gewonnen wordt.
Oud 01-06-2006, 20:02
bazz1982
bazz1982 is offline
hopen dat ze niet met teveel vertrouwen de finale ingaan, want die tegenstander staat er natuurlijk ook niet voor niets en zal tegen nederland volledig geconcentreerd spelen.
Oud 01-06-2006, 20:50
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
nou staat er niet voor niks.. 2 goede wedstrijden en je staat in de finale

ik kén zelfs een ploeg die met 1 goede wedstrijd de finale haalt
Oud 01-06-2006, 20:52
Mitros
Mitros is offline
Ik heb het met een half oog gevolgd, maar Frankrijk was toch wel beter, alleen de afwerking

Mooie goal van Huntelaar
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 21:10
Gimme more beer
Nederland heeft enorm veel geluk gehad, maar natuurlijk is het erg leuk dat ze het gehaald hebben
Oud 01-06-2006, 22:37
Mitros
Mitros is offline
Tegen oekraine dus, mooie strafschoppenserie
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 06:59
McDuck
McDuck is offline
Citaat:
Mitros schreef op 01-06-2006 @ 23:37 :
Tegen oekraine dus, mooie strafschoppenserie
Wraak

Maar ik heb wel het idee dat we ze aankunnen..
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 22:07
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zozo, we flikken het toch tegen die sterke Fransen! Heb de verlenging gezien, was echt spannend. En nu wraak nemen tegen de Oekraïne!
Oud 03-06-2006, 06:34
WolterB
WolterB is offline
Eigenlijk is dit ook het scenario wat in '88 gebeurde met het grote oranje.

Eerst verliezen van een oostblokland, daarna twee keer moeten prsteren, waarna in de volgende ronde dé titelkandidaat geklopt werd om het vervolgens op te nemen tegen de ploeg waar eerst van verloren werd

Nu nog hopen op dezelfde afloop
Oud 03-06-2006, 10:41
NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
Foppe is echt retegoed
Met citaat reageren
Oud 03-06-2006, 11:25
Fides
Fides is offline
Citaat:
WolterB schreef op 03-06-2006 @ 07:34 :
Eigenlijk is dit ook het scenario wat in '88 gebeurde met het grote oranje.

Eerst verliezen van een oostblokland, daarna twee keer moeten prsteren, waarna in de volgende ronde dé titelkandidaat geklopt werd om het vervolgens op te nemen tegen de ploeg waar eerst van verloren werd

Nu nog hopen op dezelfde afloop
+Huntelaar als nieuwe van Basten
Met citaat reageren
Oud 04-06-2006, 20:29
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Het gaat goed, de eerste helft is bijna afgelopen en we staan 2-0 voor!
Oud 04-06-2006, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 04-06-2006 @ 21:29 :
Het gaat goed, de eerste helft is bijna afgelopen en we staan 2-0 voor!
Ja, netjes hoor. Zou echt leuk zijn voor Nederland.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2006, 21:21
Supreme Dutch
Ik denk dat Foppe zélf de juiste selectie gekozen heeft, daar had hij onze hulp niet voor nodig
Met citaat reageren
Oud 04-06-2006, 21:33
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Bijna afgelopen en nog steeds 2-0!

Campione, campione...

En nu nog hetzelfde voor het "grote" Oranje over 5 weken.

Edit: 3-0! Campione, campione...

Laatst gewijzigd op 04-06-2006 om 21:36.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2006, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 04-06-2006 @ 22:33 :
Bijna afgelopen en nog steeds 2-0!

Campione, campione...

En nu nog hetzelfde voor het "grote" Oranje over 5 weken.

Edit: 3-0! Campione, campione...
Die laatste was mooi.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2006, 21:38
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Oud 04-06-2006, 21:45
Ketjing
Ketjing is offline
Na de eerste wedstrijden was ik kritisch, nu ben ik bijna lyrisch. Gewoon goed gespeeld, echt een team met af en toe geniale momenten van spelers en De Zeeuw, damn de openbaring
Oud 04-06-2006, 21:56
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik vond het wel erg goed. Je moet vast voorzichtig zijn met vooruit kijken. Met het oog op de perstaties van -17, komt er toch een mooie generatie voetballers aan.

De Zeeuw was, zoals Ketjing zei, fantastisch.
Oud 04-06-2006, 22:07
Mitros
Mitros is offline
Pff, ik moest echt terug denken aan 88 toen ik als 5 jarige de straat op rende om het te vieren

Man, wat mooi, Het nederlandse jeugdvoetbal zit echt in de lift
Met citaat reageren
Oud 04-06-2006, 22:37
Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Wow
Oud 04-06-2006, 22:37
Gimme more beer
Citaat:
Mitros schreef op 04-06-2006 @ 23:07 :
Pff, ik moest echt terug denken aan 88 toen ik als 5 jarige de straat op rende om het te vieren
Toen was ik twee

Maar inderdaad genieten. En Neeskens weer even gezien, prachtkerel
Oud 04-06-2006, 22:46
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Prachtig, ook mooi gevoetbald vooral de eerste helft. Na de eerste twee wedstrijden had ik ze afgeschreven. Zoveel ging er fout, er kwam geen pass aan enzovoort. Deze wedstrijd was echt een wereld van verschil met de eerste wedstrijd tegen Oekraine.
Reageren

Regels voor berichten