|
|
Bekijk resultaten poll: Welke column is het beste? | |||
Het was maar een droom |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 41.18% |
Loop in de zon |
0 | 0% |
Pietter Post |
7 | 41.18% |
Ontsnapt speelkonijn |
2 | 11.76% |
Een ode aan het nieuws |
1 | 5.88% |
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-04-2006 om 10:43. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als ik voor mijn plezier een column (of wat dan ook!) lees, let ik niet al te veel op spelfouten. Als die fouten een argument zijn om geen stemmen uit te brengen op 'Het was maar een droom', moet je als schrijver niet al te beledigd zijn. Lezers die daar niet tegen bestand zijn, zijn - om me maar in de stijl van de titel uit te drukken - een korte nachtmerrie. (Ik ben niet de schrijver van 'Het was maar een droom') |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hadden we nu maar de hogere Captain Planet-machten zoals de dichters om daar doorheen te zien en de Werkelijke, Goddelijke Kunst te zien! LUH-3417 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar om poëzie en/of proza nu kunst te noemen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zie in de proza toch liever meer de woorden zoals ze horen en de werkwoorden zoals ze horen, omdat ik toch haast moordneigingen krijg als iemand 'ik wordt' durft te schrijven. De boodschap is natuurlijk belangrijk, maar de vorm is wat dat betreft ook belangrijk. Dat geldt ook voor gedichten. Meer woorden aan vuilgemaakt dan eigenlijk de bedoeling was. Anyhow, tekst met spelfouten is turnoff, als het er teveel zijn, kan het de prullenmand in. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar.. 'Bert Lusjes' en 'Per Rood'.. (pietter post) Laatst gewijzigd op 19-04-2006 om 13:24. |
![]() |
|
|