In het begin viel ik op zijn krachtige uitstraling. Hij kwam binnen en hij viel meteen op, maar dan zonder alle aandacht op te eisen. Na een paar keer gekletst te hebben kwam ik erachter dat hij gevoel voor humor heeft, met beide benen op de grond staat en erg makkelijk in de omgang is.
Daarnaast vond ik hem een mooi kop hebben met een stel lieve ogen. Bovendien is hij een wat groter is dan ik, wat ik toch wel fijn vind eigenlijk.
Dat het echt wat werd kwam omdat ik me aangetrokken voelde doordat hij voor dingen wil knokken die hij belangrijk vindt, hij het leuk vind om dingen met andere mensen te doen (wat wel fijn is aangezien ik best veel sociale contacten heb) hij respect heeft voor me, mij een goed gevoel geeft, hij vind maar weinig dingen raar, goede muzieksmaak (naar mijn mening dan he, maar toch) hij is prettig gestoord, trekt zich niet zoveel aan van wat anderen vinden en heeft een eigen mening. Hij staat altijd achter me (wat overigens niet wil zeggen dat hij het altijd met me eens is) en probeert er altijd voor me te zijn. Hij geeft een beschermt gevoel en laat me heel duidelijk merken dat ik de enige ben voor hem. (scheelt bovendien ook dat anderen dat ook aan hem merken. Niet dat ik de enige ben die dat idee heeft

) Ik voel me veilig en op mijn gemak bij hem. Hij probeert er altijd leuk uit te zien, is spontaan en verrast me vaak. Hij is geduldig, ik kan urenlang met hem kletsen maar ook helemaal in een deuk liggen om niets.
En
En
En
En
Tsja, ben nog steeds onwijs verliefd denk ik