Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2006, 23:53
Verwijderd
Tja, ze is gewoon heet
Plus dat ik van mezelf veel te druk ben en chaotisch. Nu wordt dat niet altijd minder bij haar want ze kan er zelf ook wat van, maar voor mn gevoel kan ik bij haar gewoon ff CHILLEN of zo en dat geeft me in mn kop rust of zo Ik weet niet, als ik bij haar ben geweest kan ik er weer even tegen zeg maar
Buiten dat kan ik gewoon veel met haar lachen en zitten we een heel eind op 1 lijn en dat is wel zo prettig

omg wat een kwijlpost ;x
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2006, 00:05
Verwijderd
In het begin viel ik op zijn krachtige uitstraling. Hij kwam binnen en hij viel meteen op, maar dan zonder alle aandacht op te eisen. Na een paar keer gekletst te hebben kwam ik erachter dat hij gevoel voor humor heeft, met beide benen op de grond staat en erg makkelijk in de omgang is.
Daarnaast vond ik hem een mooi kop hebben met een stel lieve ogen. Bovendien is hij een wat groter is dan ik, wat ik toch wel fijn vind eigenlijk.

Dat het echt wat werd kwam omdat ik me aangetrokken voelde doordat hij voor dingen wil knokken die hij belangrijk vindt, hij het leuk vind om dingen met andere mensen te doen (wat wel fijn is aangezien ik best veel sociale contacten heb) hij respect heeft voor me, mij een goed gevoel geeft, hij vind maar weinig dingen raar, goede muzieksmaak (naar mijn mening dan he, maar toch) hij is prettig gestoord, trekt zich niet zoveel aan van wat anderen vinden en heeft een eigen mening. Hij staat altijd achter me (wat overigens niet wil zeggen dat hij het altijd met me eens is) en probeert er altijd voor me te zijn. Hij geeft een beschermt gevoel en laat me heel duidelijk merken dat ik de enige ben voor hem. (scheelt bovendien ook dat anderen dat ook aan hem merken. Niet dat ik de enige ben die dat idee heeft ) Ik voel me veilig en op mijn gemak bij hem. Hij probeert er altijd leuk uit te zien, is spontaan en verrast me vaak. Hij is geduldig, ik kan urenlang met hem kletsen maar ook helemaal in een deuk liggen om niets.

En
En
En
En

Tsja, ben nog steeds onwijs verliefd denk ik

Laatst gewijzigd op 27-04-2006 om 00:09.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 15:21
__
__ is offline
Citaat:
Kapt. Roodbaard schreef op 27-04-2006 @ 00:53 :
omg wat een kwijlpost ;x
aardige dingen over mij zeggen is niet meteen een kwijlpost hoor
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 15:30
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 27-04-2006 @ 16:21 :
aardige dingen over mij zeggen is niet meteen een kwijlpost hoor

<3
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 16:04
snoopy
snoopy is offline
waardoor ik me aangetrokken voelde toen ik hem ontmoette:
* ondeugende uitstraling (ogen, vooral)
* interesse in me (mijn vader was pas overleden en ik kon bij hem mijn verhaal kwijt)
* hij had (heeft) dezelfde humor als ik

waardoor ik me nog steeds tot hem aangetrokken voel:
eigenlijk dezelfde dingen
Reageren

Regels voor berichten