Dankje, begon het eindelijk beter te gaan met mij.. (ik had haar al geruime tijd niet meer gezien, en dat was maar goed ook) ga ik weer eens uit, kom ik haar tegen met haar ex (nu dus weer haar vriend

). Sociaal als ik ben zeg ik hallo tegen haar, zij kijkt me met minachting aan en zegt wel hallo tegen mij terug maar draait zich om alsof ik er niet meer was en begon klef te doen voor mijn ogen!! Schande, waar is het respect gebleven in haar.. ik ken haar niet meer terug als het lieve meisje waarop ik was gevallen. Het verhaal begint steeds rare wendingen te krijgen. Ik heb nu wel spijt dat ik zoveel tijd in haar heb gestoken als ze me nu toch zo snel aan de kant heeft gezet voor een oude vertrouwde relatie met haar ex. Vriendschap van mij zet ze idd enorm op het spel en dit verdien ik zeker niet. Zoals je zegt: niet een hand vol maar een land vol.. ik heb geduld, en dat had ik haar ook gegeven maar dit is de derde keer dat ze mijn geduld/verrtouwen op de proef heeft gesteld en nu ben ik ontploft.

Deze topic begon ik omdat ik wat wilde weten over haar vage ongesteldheidstemming maar tis nu helemaal omgedoopt tot een topic over vaagheid in mn relatieleven.. sorry