Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2006, 12:38
JJ13
JJ13 is offline
nou, het was de dag voordat we wat kregen. we gingen samen naar de stad en wat eten. toen kwamen we een vriendin van hem tegen en die ging met ons mee de hele tijd. op dat moment baalde ik er wel van, maar nu zie ik haar vaak, aardig meisje. we hebben een tijd hand in hand gelopen en t was gezellig. savonds ging ik naar mn kamer en hij ging naar huis. verder niks gebeurd. de dag erna moesten we samen werken en toen t rustig was heeft ie me gezoend (t hing al een tijdje in de lucht, maar ik durfde niet )
Oud 02-05-2006, 14:33
Dzjun
Dzjun is offline
Eerst wat gaan drinken, toen uiteten geweest en toen weer wat gaan drinken.. Was heel gezellig maar er is nog niks gebeurd...Komt vast nog wel!
Oud 02-05-2006, 16:14
Jolene
Jolene is offline
We hadden afgesproken bij de mcdonalds omdat ik de weg naar zijn huis niet wist en ik het daar nog wel kon vinden.Hij stond al te wachten met zijn fiets en zei helemaal niks waar ik nogal pissig om werd "ben je nog van plan om wat te gaan zeggen? of zal ik maar tegen mezelf gaan ouwehoeren" daar moest ie om lachen waardoor het ijs een beetje gebroken was.De rest weet ik niet meer zo goed (3 jaar geleden) alleen dat hij op de grond zat en ik op zn schoot ging zitten en hem zoende want hij durfde overduidelijk niet.2 maanden later zei ik dat ik het wou uitmaken waarop hij reageerde met""oh dat wil ik eigenlijk niet maar zal ik het dan maar doen?" wat ik een beetje maf vond, maar als hij graag tegen zijn vrienden wou zeggen dat hij mij gedumpt had ach .
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 16:46
Verwijderd
Mijn eerste afspraakje ooit weet ik eigenlijk niet meer.. Hmmm.

Eerste afspraakje met mijn vriend had hij een soort speurtocht naar hemzelf uitgezet, was echt heel lief en leuk. Verder wat gedronken en uit eten geweest, alleen kon ik van de zenuwen en kriebels bijna geen hap door mijn keel krijgen. Ja.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 01-05-2006 @ 19:50 :
Ik was naar Leeds gevlogen om hem voor het eerst te zien. Ik zou van het vliegveld met de bus naar Leeds gaan, en hem dan bellen om te zeggen waar ik was.
Toen ik net was uitgestapt en ik met mijn telefoon in de hand aan het zoeken was op de plattegrond werd er ineens op m'n schouder getikt. Hij was het, en hij gaf me een gigantische knuffel, kneep me bijna fijn.
Daarna hebben we de hele dag door de stad gelopen. Hij heeft me vanalles laten zien, hippe platenzaken, de bekende markt, we hebben in een parkje bij een fontein gezeten, naar 'kunstwerken' gekeken op Granary Wharf...
En dat allemaal zonder elkaars hand los te laten. 's avonds bracht hij me naar mijn hotel. We hebben toen wat muziek zitten luisteren, wijn gedronken en zitten kletsen. En toen ineens was het stil en gaven we elkaar onze eerste zoen. Na zo'n 45 minuten keek hij me ineens aan. Hij zuchtte en zei dat hij niet kon geloven dat ik bang was dat hij me niet leuk zou vinden. Wat weer resulteerde in nog een half uur non-stop zoenen. En toen moest hij weg, want zijn ouders wisten niet dat hij bij mij was.
Nog geprobeerd zijn haar + t-shirt wat te fatsoeneren en na een laatste zoen voor het hotel ging hij echt weg.
Die nacht in mijn grote hotel bed kon ik alleen maar denken aan hoe leuk/lief hij was en dat ik niet kon geloven dat ik 'm had gezoend. Heel kort geslapen en om 9 uur 's ochtends stond hij alweer voor de deur, en zijn we verder gegaan....
Klinkt fijn

Mijn eerste ontmoeting met hem was op het station in Enschede; we hadden tot toen ruim een jaar vrijwel dagelijks gemaild en gechat. Om twaalf uur stond ik braaf naar de trein te kijken waar hij uit zou komen, toen tien minuten later iedereen er wel uit was, en ik hem nergens zag, werd ik nerveus. Brr! Wat als ik hem niet herkende? Om half een kwam er weer een trein, en toen de eerste mensen uitgestapt waren, zag ik hem op me aflopen. Het eerste wat ik dacht was dat hij lelijke schoenen had en een lelijke tas Hij grijnsde, ik zei;'je bent te laat!' en dat brak het ijs
We zijn door de stad naar mijn huis gelopen, waar mijn moeder met koffie zat te wachten. Daar hebben we even gezeten, ik enorm nerveus We zijn ergens wat gaan drinken en hebben gepraat. Maar we waren allebei nerveus. Hij bleef eten, ik kreeg geen hap door m'n keel
Toen hij wegging was ik eerst heel blij, omdat ik even alleen wilde zijn, mijn gedachten op een rijtje zetten. Maar toen hij me heel braaf drie keer op m'n wangen zoende en de trein weg reed, wilde ik meteen dat hij was gebleven. Mja, en niet veel later wisten we van elkaar dat we elkaar erg leuk vonden en volgde al snel een tweede afspraak. Bij de derde afspraak bleef hij slapen
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 18:33
Li
Li is offline
Eerste dates zijn meestal drankje doen, shoppen of uit eten.
Met mn huidige vriendje zijn we eerst lekker knus in een restaurantje wezen eten en daarna naar een caberet voorstelling. Toen hij me thuis bracht hebben we gezoend op de motorkap van z'n auto
Maakte echt niks uit wat voor date we zouden hebben, want we vonden elkaar daarvoor al echt te leuk
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 18:40
Verwijderd
Citaat:
mumumumumugen schreef op 29-04-2006 @ 20:07 :
tell the whole story, inclusive details
leer engels.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 08:26
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 02-05-2006 @ 19:40 :
leer engels.
nee, beter nog: spreek gewoon Nederlands als er geen reden is om Engels te spreken!
Oud 03-05-2006, 10:21
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Li schreef op 02-05-2006 @ 19:33 :
Eerste dates zijn meestal drankje doen, shoppen of uit eten.
Met mn huidige vriendje zijn we eerst lekker knus in een restaurantje wezen eten en daarna naar een caberet voorstelling. Toen hij me thuis bracht hebben we gezoend op de motorkap van z'n auto
Maakte echt niks uit wat voor date we zouden hebben, want we vonden elkaar daarvoor al echt te leuk
Ik ben gewon naar mn vriendin toegegaan. En daar films gekeken enzo en wat geskatet en ook gegeten daar
Oud 04-05-2006, 02:21
*** is offline
Ik weet eigenlijk niet echt wat onder mijn eerste afspraakje valt. Moet je het daarvoor ook allebei als dusdanig benaderen?
Ik denk dat het varen, voor me laten koken en een filmpje kijken was. Maar de eerste officiele was een hele avond kroeg hangen.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 08:34
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Mijn alleralleraller eerste? Tjah, wennen, onzeker, maar er vloeide wel iets uit voort Dat heeft 11 maanden geduurd.

De laatste keer dat er ook iets uit voort vloeide was zeer geslaagd, lekker wezen poolen toen en nog ergens wat gedronken.
Oud 07-05-2006, 21:12
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Netjes thuis ophalen, en meegenomen om naar de film te gaan. Het was al mijn vriendin, dagje ervoor dan (13 februari, dus ja eerste afspraakje op de 14e).

We pakten de bus 170 naar Amsterdam Leidscheplein, en gingen een beetje zoenen, hangen enz.

Naar een restaurant geweest, lekker gegeten met zijn 2en, wijntje erbij, kaarslicht... Perfect.

Daarna naar de bios (Fun With Dick And Jane), iets daarvan gezien, want we waren bezig, en nu (bijna 3 maanden later) nog steeds stapelverliefd op elkaar
Oud 07-05-2006, 21:23
Crimson
Crimson is offline
Eerste afspraakje ooit dan maar:
ik was 13 en ik ging voor 't eerst naar de kroeg, waar ik teveel dronk en daarna gingen we poolen.
De dagen daarna volgden we steeds dit ritueel, totdat we een keer zoenden en toen hadden we dat, tada. Die relatie heeft overigens een 1 jaar en 9 maanden geduurd en is nu al jaaaaren uit.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Juda[NL] schreef op 07-05-2006 @ 22:12 :
We pakten de bus 170 naar Amsterdam Leidscheplein, en gingen een beetje zoenen, hangen enz.
Big no-no, het Max Euweplein is tegenwoordig the place to be.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 17:56
groovy
groovy is offline
Mijn 1e afspraakje vond ik helemaal niet zo leuk, die jongen was helemaal verliefd op mij, ik kreeg een roos van hem en vervolgens wilde hij me zoenen, maar ik wilde dat absoluut niet, want ik verkeerde toen nog in de waanvoorstelling dat zoenen vies was haha "waarom zou ik vrijwillig speeksel uitwisselen met iemand, bah!! en die tong erbij, iiieeeuuww!"

Haha..nouja daarna heb ik hem genegeerd (hoe flauw van mij eigenlijk..) en heeft hij nog wat liefdesbrieven gestuurd waar ik nooit meer wat op terug gestuurd heb.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 18:57
Pruts0r
Pruts0r is offline
t was op zich wel leuk

Ik ging naar haar toe en we zouden film kijken, nja dat is dan al eigenlij kiets heel droogs. Eerst hebben we dan nog wat geskatet en effe gevoetbald en toen gingen we dan film kijken, twee uur was ik dus daar.

IK was onder filmkijken wel ontspannen, maar ik was op dat moment zo verlegen dat ik nog geeneens dr hand vast durfde te pakken , ik had ook eigenlijk helemaal niet verwacht dat het tot dat zou komen . Toen zette ik me over dat moment heen en dat ging dus verder goed enzo.

Ik bleef ook al direct op het eerste afspraakje daar eten, en achteraf kreeg ik van mn vriendin te horen dat dr ouders me heel beleefd en net vonden terwijl mijn ouders vaak het tegenovergestelde zeggen, mja ouders willen het altijd overdreven inpeperen

Daarna effe een potje gekaart en toen weer boven filmkijken Toen kwam dus ook het moment van de eerste zoen, en zij was echt supernerveus en zenuwachtig, maar volgens mij nog niet zo erg als ik Ik was gewoon zo nerveus dat ik bijna miste.

Maar het was toch heel fijn. En toen om 9 uur pas lnaar huis gegaan
Oud 08-05-2006, 21:31
loeserr
loeserr is offline
mijn papa en mama waren naar groningen met broederlief dus ik was alleen thuis, ik meldde het slachtoffer dat ik alleen thuis was waarop hij zei ik heb nog een leuke film liggen zullen we die bij jou kijken

zo gezegd zo gedaan, de hele dag (ja we hebben 3 films achter elkaar gekeken) hebben we stijf naast elkaar gezeten terwijl we van elkaar wisten hoe leuk we elkaar vonden

ik was nog nooit bij zijn huis geweest dus toen hij aan het eind vd middag naar huis ging zei ik dat ik wel ff mee zou fietsen, en toen waren we bij zijn huis en zegt hij krijg ik nog een kus

hij probeerde me te zoenen maar ik riep heel hard dat durf ik niet hoor volgens mij kan ik niet zoenen ik had al wel vaker gezoend maar toch weeniet waarom ik dat zei

waarop hij zei is maar 1 manier om achter te komen en hij kuste me en ik deed mijn mond open en we zoenden en we leefden nog lang en gelukkig en zijn 5 maanden later nog steeds samen
Oud 08-05-2006, 22:55
***ailá***
***ailá*** is offline
er was echt geen bal aan
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 23:28
Lente
Lente is offline
Ik had hem ontmoet tijdens het uitgaan en daarna hebben we een keer afgesproken. We gingen wat drinken in een café en ik was te laat Na het drinken en kletsen gingen we naar de film, Hannibal. Hij wilde de hele tijd zoenen maar ik wilde de film kijken want die was veel te spannend om er ook maar iets van te missen
Toen bracht hij me naar de bus en onderweg gingen we steeds zoenen. Hij zei dat ik tof was en dat vatte ik op als een soort liefdesverklaring
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 18:10
Warsocket
Warsocket is offline
nou haar opgehaald met de trein
wat gepraat wat we zouden doen,
na wat gelpen te hebben bij de bios aangekomen nja bios was dicht.

toen keken we elkaar bedroeft aan en hebben we maar voor de bios gezoent, toen wat gaan eten en haar weer op de trein gezet
Oud 09-05-2006, 20:21
Orpheo
Orpheo is offline
gemeet op neutral grounds, daarna wat gaan drinken, eten. met z'n tweetjes gaan wandelen, langs de mediamarkt geweest, grootste lol gehad aldaar (als je de enige klanten bent in de winkel...) daarna naar een parkje geweest, en gezoend..... drie kwartier lang ofzo...? daarna haar op de trein gezet. geslaagd afspraakje!

nu kijken wat de toekomst ons brengt...
Oud 10-05-2006, 13:51
Bl0ndje
Bl0ndje is offline
water in een wijnglas en m&m's in een schaaltje
en knuffelen en tv kijken,
toen hij me naar huis bracht een roos gekregen
Oud 10-05-2006, 15:46
Lugosi
Lugosi is offline
eerste ooit was op vakantie, we gingen met een hele groep naar de kermis omg en toen pakte hij mijn hand en hebben we de hele tijd hand in hand gelopen en gekletst en later geknuffeld.
de volgende dag zoenden we pas.

ik vond hem eerst helemaal niet leuk maar toen later wel, hehe.
Oud 10-05-2006, 17:18
fractuur
fractuur is offline
Eerste afspraakje.. pfff. Dat was volgens mij in de bios. Saaie film, achteraf een saaie jongen. Doordat alles veel te snel was gelopen heb ik het toch nog 2,5 maanden met elkaar volgehouden.

Mijn laatste date van mijn ex was nog het vreemdst. Uitmaken, wat gaan drinken, nachtvoorstelling *zoenen*, nog wat gaan drinken *zoenen*. Ik kwam echt zwaar aangeschoten thuis rond een uur of vijf 's nachts.
Reageren

Regels voor berichten