Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Mijn eerste ontmoeting met hem was op het station in Enschede; we hadden tot toen ruim een jaar vrijwel dagelijks gemaild en gechat. Om twaalf uur stond ik braaf naar de trein te kijken waar hij uit zou komen, toen tien minuten later iedereen er wel uit was, en ik hem nergens zag, werd ik nerveus. Brr! Wat als ik hem niet herkende? Om half een kwam er weer een trein, en toen de eerste mensen uitgestapt waren, zag ik hem op me aflopen. Het eerste wat ik dacht was dat hij lelijke schoenen had en een lelijke tas ![]() ![]() We zijn door de stad naar mijn huis gelopen, waar mijn moeder met koffie zat te wachten. Daar hebben we even gezeten, ik enorm nerveus ![]() ![]() Toen hij wegging was ik eerst heel blij, omdat ik even alleen wilde zijn, mijn gedachten op een rijtje zetten. Maar toen hij me heel braaf drie keer op m'n wangen zoende en de trein weg reed, wilde ik meteen dat hij was gebleven. Mja, en niet veel later wisten we van elkaar dat we elkaar erg leuk vonden en volgde al snel een tweede afspraak. Bij de derde afspraak bleef hij slapen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Koffie! Een ouderwetse CU2 vragenlijst. Fitematrulle | 44 | 12-01-2016 19:36 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied # 92 Thee Muts | 500 | 29-10-2008 14:01 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 |