Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Dusja, punt is makkelijker gezegt dan gedaan. klinkt ook onlogisch, maar ga er niet naar op zoek, het komt wel opeens voorbij gewandelt... Dat is ook meer natuurlijk en zo ga je dat meisje al niet wegjagen door te "gedwongen" over te komen. Ik kan van mezelf zegge dat ik nog nooit een vriendin heb gevonden op de moment dat ik ernaar op zoek was. (en dat van da boeken lezen vind ik persoonlijk dikke onzin hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zeker weten, ook op 't forum kom je wel vriendelijk over, dus... Gewoon kwestie van de juiste persoon tegen te komen. ![]() En die eerste "relatie" duurde tien dagen, dus niet wanhopen als die meteen uitraakt. (wat ik wel deed, twee weken lam gezopen ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
de makkelijkste manier om snel geld te verdienen. derbipower | 4 | 02-09-2006 17:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
[Centraal] Buik(spieren) Verwijderd | 19 | 08-08-2005 03:12 | |
Liefde & Relatie |
Slecht in Mannen(en relaties) :$ DO EE.B | 33 | 23-05-2005 22:48 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |