![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En natuurlijk had het iets met wapens te maken. Het gaat tegenwoordig over niets anders dan wapens, terrorisme en de zogenaamde vrijheid en trotsheid van de VS.. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed. Ik ben tegen bewaarplichten i.h.a. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Een regering waarvan de leider heeft gezegd dat ik op basis van mijn gebrek aan geloofsovertuiging geen burgerrechten verdien vertrouw ik niet. Laat staan dat het hen een fuck aangaat wie ik bel. Dat mogen ze van mij niet weten, punt. Als dat betekent dat ze een aanslag niet kunnen voorkomen en dat er daardoor volgend jaar honderd Amerikanen worden opgeblazen, dan is dat vette pech voor die Amerikanen. De prijs van vrijheid heet zoiets.
||
![]() |
Citaat:
Als de CIA onschuldige mensen vasthoudt....so be it....prijs van de vrijheid. En zoals het nu gaat heeft de CIA ook jouw telefoongesprekken niet nodig om je in een donkere kelder te stoppen. Die enkele terrorist die ze oppakken neem ik voor lief omdat we er toch niets van merken dat ze onze gegevens hebben. Die honderd opgeblazen amerikanen scheelt ons misschien weer een oorlog in een één of ander afgelegen olieland waar we nog nooit van gehoord hebben. Mijn telefoongesprekken mogen ze hebben...dat is dan mijn nederige bijdrage aan de vrijheid. Misschien wel die van jou ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik hoop dan wel dat het je ook niet uitmaakt wat terroristen allemaal doen, want dat kan je dan ook niet langer afkeuren.
||
Citaat:
Dat is tevens de reden waarom mensen die geloven dat de CIA goed en rechtvaardig werk verricht zwaar naief zijn.
||
![]() |
Citaat:
De dingen die de CIA uitvreet weet op een paar mensen op dit planeetje na niemand iets vanaf. Je kunt het naïef noemen om te denken dat het allemaal wel best is. Maarja erover oordelen gaat lastig als we vrijwel er niets van weten. |
![]() |
||
Citaat:
Overigens moeten we ook onze neofascistische verre oosterburen niet vergeten. Polen werkte mee aan CIA vluchten waarin waarschijnlijk onschuldigen in strijd met elke vorm van nationaal en internationaal recht gevangen gehouden worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Godwin's Law de gekste. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De CIA zegt tegen Polen: Hoi, wij hebben een paar potentiële terroristen gevangen mogen we die ff overvliegen? Of de CIA zegt helemaal niets en Polen weet van niets. In beide gevallen niet echt fascistisch. Door die nieuwe informatie dmv telefoongesprekken pakken ze juist de fascisten en extremisten. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
1 ideologie, berustende op nationalistische, autoritaire en corporatieve beginselen, zoals Mussolini in Italië aanhing Het willen dicteren van de moraal, sterk gericht op overheidscontrole, nationalisme/patriotisme über alles, anti-vrijheid... Bush komt aardig ver in die definitie van fascisme my dear.. Citaat:
|
Vluchtgegevens worden iig niet verstrekt. Misschien dat de rechter ook een stokje steekt voor de telecomgegevens.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|