Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
maar ik hoor graag jouw oplossing voor het fileprobleem, waar iedereen (ook de 2e kamer) zich erg bewust van is
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Oplossing is volgens mij gewoon meer wegen bouwen. Volgens mij heb je daar in die Randstad alleen maar Snelwegen (A-wegen), en weinig N-wegen. Volgens mij is het juist handig daar ook een heel aantal van aan te leggen. Verder wegen verbreden naar 14 banen ofzo zou ook helpen, dubbeldeks snelwegen. En als die NS eens wat harder reed met die treinen, en op tijd... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Friesland is hetzelfde, behalve dat ik dat beschouw als een land apart en ik hou niet van emigreren.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of, bang, ik wil er gewoon niet wonen! Drenthe de gekste! Ik snap niet dat mensen hier niet willen wonen.. ![]() Daarnaast kunnen de mensen hier normaal doen; gewoon 'hallo' zeggen tegen of een praatje beginnen met een vreemde op straat, en een beetje gezelligheid in een leefbare straat/buurt! ![]() En nee, lang niet iedereen praat Drents (sterker nog, ik ken niemand die het wel doet, op m'n opa na) en we lopen ook niet op klompen. Kortom; het is is hier fantaaaaaastisch! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||