![]() |
||
Citaat:
![]() edit v an de startpost: ik bedoel dat de mensen die raar zijn voor anderen/zich afwijkend gedragen en dan meestal in positieve zin, genegeerd worden, althans dat is mijn ervaring in de afgelopen jaren, zeker vanaf de brugklas, terwijl het juist hele bijzondere mensen blijken te zijn. @Maija, dat probeer ik niet ![]() @Topdrop: Waarom zou je mensne in hokjes plaatsen @Emily Eau: Waarom zou je zon vraag stellen, toen mijn ex een nieuwe vriend kreeg (ik dans nu met dr ![]() Meer vraag je toch niet? En ik heb niet veel vrienden btw, maar toch kreeg ik van allerlei mensen de vragen in die zin. Ik bedoel maar, wat gaat hun dat nu aan. En met niet verder kijken dan de neus lang is bedoel ik ook bijv een stil iemand in het hokje denker plaatsen of gewoon maar ervanuitgaan dat die persoon saai is of weet ik wat ![]() @Dragon_Fly: De meeste mensen negeren autisten wel is mijn ervaring, terwijl het vaak idd hele aardige mensen zijn en naar mijn mening toch ook best bijzonder ![]() ![]() Ik had dat ook niet verwacht btw ![]()
Laatst gewijzigd op 04-06-2006 om 10:04. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Gelukkig heb ik twee goede contacten plus nog wat contacten bij een soos ![]()
||
Citaat:
btw, ik heb nu nog maar een goed contact, plus nog wat contacten bij de soos, het was mn beste contact dacht ik, maar ik ben er nu eindelijk achter dat ik wel genoeg gebruikt ben, althans daar kwam een opmerking van haar toch wel duidelijk op neer ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() @bbyn: die "frustratie" van jou is precies wat ik bedoel ![]() btw, die relatie die ik heb gehad kon je ook niet echt een relatie noemen, dat was met die meid waar ik zon stress me heb. IK ben met haar in de fout gegaan door niet eerst elkaar echt goed te leren kennen en dat is dus wel nodig. Maar ook al heb je het idee, dat mensen heel aardig zijn, dan kunnen ze nog steeds achteraf een bitch/lul zijn, dat zie je nu wel ![]() Ook al heb je dat in eerste instantie nog niet door ![]()
||
Citaat:
![]() Ik bedoelde meer van, als je door iemands eerste indruk een bepaald gevoel over hem/haar krijgt, is het moeilijk om daar vanaf te komen. Stel, iemand doet iets onhandigs, laat iets vallen ofzo, en onbewust bestempel je die persoon als 'onhandig', dan komt ie daar bij jou niet gauw meer van af. En áls je dan een bepaald beeld van iemand hebt, dan zoek je daarna argumenten om dat te bevestigen. Als die persoon allemaal handige dingen doet, maar een klein dingetje gaat fout, dan denk je, zie je wel, hij is onhandig. En dan let je niet op de andere dingen die hij heeft gedaan. Zo zie ik het tenminste.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Angst Grayrai | 4 | 13-12-2011 19:55 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[Debat] Verplichte stage van drie maanden bij maatschappelijke instelling Verwijderd | 0 | 22-04-2007 18:33 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Thomas evangelie, is dat zuiver of niet? Bron | 54 | 01-08-2006 20:42 | |
Eten & Drinken |
Melk is slecht voor elk! TechXP | 92 | 07-06-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Leven Gezeligemeid | 3 | 22-05-2004 20:38 |