Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kan me niet voorstellen dat als jij op straat loopt, uit gaat, naar de bingo gaat of wat dan ook, nooit een jongen ziet lopen en denkt:"nou nou, díe ziet er leuk uit" Dat houdt dan toch ook niet in dat je die persoon gelijk ook leuker vindt dan je vriendje? Gewoon leuk om naar te kijken. Maar misschien ben ik gewoon te makkelijk. Gisteren tijdens de film nog met het vriendje erover gehad wie hij mooier/lekkerder vond, Halle Berry (barry?) of Famke Janssen. En we waren het oneens. En zulke dingen bespreken we ook wel eens op een terrasje. En wie hij ook kiest, hij voegt er wel altijd aan toe dat ik toch leuker ben ![]() 'k dwaal af. NIet zo onzeker, als jij niet leuk genoeg was dan had hij niets met jou. Dat zegt genoeg.
||
Citaat:
![]() Ik vind het erg onprettig als het meisje dat verondersteld wordt mijn vriendin te zijn andere jongens lekker ding noemt. Als ik van iemand hou dan kijk ik ook niet op zo'n manier naar andere meisjes, en daar hoef ik geen moeite voor te doen ofzo. ![]() Het is lastig dat woorden als mooi, leuk en knap zoveel betekenissen kunnen hebben. Iemand anders leuk (aangenaam, prettig) vinden is niet erg, maar iemand leuk vinden (tot diegene aangetrokken voelen, een beetje verliefd zijn) is wel weer wat anders. ![]() Ik vind het wel leuk om het te hebben over wat mooie mensen zijn, in esthetische zin inderdaad, zoals Sarah al zei.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Partner laten dansen met ander Frondish | 499 | 04-10-2006 05:15 | |
Psychologie |
Houden van jezelf (eetstoornis) Yana | 43 | 27-01-2006 18:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Columnwedstrijd: Vakantieplezier Ieke | 0 | 06-05-2004 11:39 | |
Liefde & Relatie |