Citaat:
fractuur schreef op 26-05-2006 @ 16:48 :
De leukste jongens aan de kassa vind ik vooral de jongens non-verbaal flirten (naar elkaar kijken, wegkijken, lief lachen etc)
|
juist. Ik doe zelf kassa en jongens die aan mn hoofd beginnen te kletsen vind ik meestal erg vervelend. Ze houden de boel op enzo. Bovendien werkt het meestal ook niet aangezien je ze gewoon niet kent. Vooral gedoe met telefoonnummers vind ik verschrikkelijk. je KENT elkaar toch niet? Ja, hij heeft me misschien zitten observeren, maar ik (als de caissiere) heb maar 3 tellen vluchtig zn gezicht gezien. Er komen zoveel mensen langs. Tenzij hij me op miraculeuze wijze is opgevallen, maar dat is tot nu toe nog nooit voorgekomen. (achter de kassa dan) Het beste wat nog altijd werkt, als je wil dat ze je herkent is gwn vaker langsgaan. Ik herken ook soms gezichten die ik vaak zie langskomen. En daar let ik dan onbewust ook op.. zo van: oh, hij is er weer, grappig.
Maar rechtstreeks nummers vragen.... moet je mee oppassen hoor

Toen iemand dat een keer deed bij mij schreef ik met een stalen gezicht het nummer op. Uurtje later ging de telefoon. Die jongen zat stoer te doen aan de lijn met zn vrienden, ze wilden duidelijk een grap uithalen. Helaas voor hem was ik m voor geweest want ik had m het nr. van mn werk gegeven en mn baas had opgenomen en wij allemaal genoten mee