Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2006, 11:44
kirv
kirv is offline
nah, om niet een ander topic te openen,

Via welke slinkse manier vragen jullie aan iemand of hij/zij al een vriend(in) heeft?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2006, 16:56
Verwijderd
Citaat:
kirv schreef op 11-07-2006 @ 12:44 :

Via welke slinkse manier vragen jullie aan iemand of hij/zij al een vriend(in) heeft?
Niet. Volgens mij vraag ik dat soort dingen óf aan andere mensen, of ik zorg dat het gesprek zo loopt dat ik het gewoon rechtuit kan vragen. Waarom moet dat slinks?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2006, 17:16
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Gewoon de bekende knipoog en/of glimlach !!
Oud 11-07-2006, 18:05
Magican
Magican is offline
Citaat:
kirv schreef op 11-07-2006 @ 12:44 :

Ik zou je wel willen zoenen, maar dan wordt je vriend boos.
O, heb je die niet?
En dan kwijl ik meestal.
Oud 11-07-2006, 19:06
kirv
kirv is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-07-2006 @ 17:56 :
Niet. Volgens mij vraag ik dat soort dingen óf aan andere mensen, of ik zorg dat het gesprek zo loopt dat ik het gewoon rechtuit kan vragen. Waarom moet dat slinks?
neej, anders komt het zo over van, oh je hebt nog geen vriend ik stel me kandidaat
Met citaat reageren
Oud 11-07-2006, 20:47
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
kirv schreef op 11-07-2006 @ 20:06 :
neej, anders komt het zo over van, oh je hebt nog geen vriend ik stel me kandidaat
ach dan is t tenminste duidelijk.
Oud 12-07-2006, 00:34
Vip3r
Vip3r is offline
Sorry, kan je niet helpen. Ik ben net zo laf als vrouwen: gewoon wat hints proberen te laten vallen die ze toch niet oppakken. Net zoals dat dus andersom ook gaat. Schiet niet echt op.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2006, 10:24
Jones
Als je een beetje leuk aan het praten bent komt het toch vanzelf wel langs? Als je daar niet op kan wachten kan je er altijd een "wat zou je vriend daar wel niet van vinden.. " tussen door gooien.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 23:05
pvt. stengo
pvt. stengo is offline
ik ben niet zo'n echte held in versieren ik kan hier dus alleen maar van bijleren zeker
Met citaat reageren
Oud 14-07-2006, 18:58
kirv
kirv is offline
Citaat:
pvt. stengo schreef op 14-07-2006 @ 00:05 :
ik ben niet zo'n echte held in versieren ik kan hier dus alleen maar van bijleren zeker
lol, flirtlessen nemen

Me vriendin gaat op vakantie maar kom nit op het juiste zinnetje. Deze heb ik al gestuurd: 'het enige waar ik op wacht in de komende twee maanden is het moment dat ik jou weer in mijn armen kan nemen'
Iemand een soortgelijke? Shit ze gaat over 4uur al weg snel inspiratie!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2006, 19:32
Verwijderd
hetzelfde, maar laat 'in mijn armen' dan weg.

Met citaat reageren
Oud 15-07-2006, 09:39
Magican
Magican is offline
Citaat:
kirv schreef op 14-07-2006 @ 19:58 :
lol, flirtlessen nemen

Me vriendin gaat op vakantie maar kom nit op het juiste zinnetje. Deze heb ik al gestuurd: 'het enige waar ik op wacht in de komende twee maanden is het moment dat ik jou weer in mijn armen kan nemen'
Is 'neuk me' voldoende inspiratie?
Oud 16-07-2006, 21:35
kirv
kirv is offline
Citaat:
Anxiety schreef op 15-07-2006 @ 00:05 :
OMG, moeten wij dat voor jou gaan bedenken?Wees eens creatief en laat je eigen hart spreken en dus niet die van ons.
hehe true, naah tis allemaal goed gekomen
Met citaat reageren
Oud 16-07-2006, 21:39
Faerie
Faerie is offline
Wat heb je gestuurd dan?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2006, 10:41
kirv
kirv is offline
ze is naar Rusland voor 6 weken, daar zal ik niet zo snel meer met haar in contact komen. Dat wordt brieven schrijven haha. Heb haar uiteindelijk maar gewoon gebeld (ze kwam net door de paspoorcontrole en moest nog wachten totdat ze kon instappen. Het was 4 uur 's nachts ofzow en ze wilde niet dat ik wakker zou worden, maar heb gewoon mijn wekker gezet en gewoon nog even lekker met der gesproken over ditjes en datjes en uiteindelijk dat ik van haar hou. ('t hoeft ook allemaal niet zo overdreven )

Waarom ik haar niet heb afgezet? Omdat ik ook op reis ging een paar uur later op een ander vliegveld

Ontopic!

Versiertaktieken
Met citaat reageren
Oud 20-07-2006, 20:04
Charl0tteee
Charl0tteee is offline
ik heb niet echt een versier 'tactiek'. Ik heb ook nooit echt het doel van: laat ik die jongen eens versieren

Maar als ik een jongen leuk vind dan praat k veel met 'm, vooral met veel humor en gewoon een beetje bijdehand overkomen. Als je het fijn vind om bij iemand te zijn, en met diegene kunt lachen ben je al een heel eind.
Oud 20-07-2006, 20:47
Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
N00dles schreef op 28-06-2006 @ 01:40 :
En als je nou 5 keer achter elkaar iets nieuws koopt om af te rekenen en verder te babbelen, irriteert dat dan ook?
We have a winner
Oud 21-07-2006, 17:27
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
fractuur schreef op 26-05-2006 @ 16:48 :

De leukste jongens aan de kassa vind ik vooral de jongens non-verbaal flirten (naar elkaar kijken, wegkijken, lief lachen etc)
juist. Ik doe zelf kassa en jongens die aan mn hoofd beginnen te kletsen vind ik meestal erg vervelend. Ze houden de boel op enzo. Bovendien werkt het meestal ook niet aangezien je ze gewoon niet kent. Vooral gedoe met telefoonnummers vind ik verschrikkelijk. je KENT elkaar toch niet? Ja, hij heeft me misschien zitten observeren, maar ik (als de caissiere) heb maar 3 tellen vluchtig zn gezicht gezien. Er komen zoveel mensen langs. Tenzij hij me op miraculeuze wijze is opgevallen, maar dat is tot nu toe nog nooit voorgekomen. (achter de kassa dan) Het beste wat nog altijd werkt, als je wil dat ze je herkent is gwn vaker langsgaan. Ik herken ook soms gezichten die ik vaak zie langskomen. En daar let ik dan onbewust ook op.. zo van: oh, hij is er weer, grappig.

Maar rechtstreeks nummers vragen.... moet je mee oppassen hoor Toen iemand dat een keer deed bij mij schreef ik met een stalen gezicht het nummer op. Uurtje later ging de telefoon. Die jongen zat stoer te doen aan de lijn met zn vrienden, ze wilden duidelijk een grap uithalen. Helaas voor hem was ik m voor geweest want ik had m het nr. van mn werk gegeven en mn baas had opgenomen en wij allemaal genoten mee
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 17:30
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Charl0tteee schreef op 20-07-2006 @ 21:04 :

Maar als ik een jongen leuk vind dan praat k veel met 'm, vooral met veel humor en gewoon een beetje bijdehand overkomen. Als je het fijn vind om bij iemand te zijn, en met diegene kunt lachen ben je al een heel eind.
jep, zo doe ik het ook
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 19:44
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
kirv schreef op 14-07-2006 @ 19:58 :
lol, flirtlessen nemen

Jezus. Als je deze zin zegt blijft ze weg. Wil je een liefdesslaaf zijn of een onafhankelijke jongen voor wie zij haar best moet doen? idioot. Heb eens wat zelfrespect.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 16:32
Revelat!on
Revelat!on is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 22-07-2006 @ 20:44 :
Jezus. Als je deze zin zegt blijft ze weg. Wil je een liefdesslaaf zijn of een onafhankelijke jongen voor wie zij haar best moet doen? idioot. Heb eens wat zelfrespect.
Volgens mij zit jij op, of over het grensgebied van arrogantie...
Oud 24-07-2006, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Smokin' schreef op 22-07-2006 @ 20:44 :
Waarom moet alleen zij haar best doen? Als je allebei je best doet, komt het helemaal goed. Heb jij uberhaupt al eens een relatie gehad die verder ging dan daten?

Ik vind het zinnetje ook een beetje klef, maar het is altijd prettig om te horen dat je vriendje je gaat missen. Liever dat dan een 'nou doei, zie je na de vakantie wel weer een keer'...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten