| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Gefeliciteerd!
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Hoe lang zijn jullie eigenlijk al samen? Ik wens jullie echt alle geluk van de wereld toe, maar dat gaat vast helemaal lukken
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Om 15 uur zijn we in het stadhuis van Maastricht getrouwd, met daarbij 8 gasten (onze ouders, zussen en hun mannen ). Daarna zijn we met wonderbaarlijk weer naar ons huis gelopen, alwaar ik over de drempels (!) werd getild. Toen zijn we met z'n allen naar een hotel gegaan, waar we tot half zeven in een café hebben gezeten. We kregen belachelijk veel cadeau's Om half zeven hebben we ons verplaatst naar het restaurant (binnen datzelfde hotel) en zijn we gaan eten. Super leuk en lekker (ik heb nog de helft van mijn glas champagne over mezelf gegooid ). En mja, om 23 uur was het toch echt afgelopen.Thuis alle cadeaus uitgestald ![]() Oh, en toen we het stadhuis uit liepen, stonden er drie collega's van mijn man ( ) buiten die ons bekogelden met rijst Dus dat hebben we ook nog meegemaakt
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Haha cool om te kunnen zeggen . Gefeliciteerd Ontopic: mijn vriend komt dadelijk . Yeeh even wat anders dan dat stomme afstudeerproject... En heb hem al lang niet meer gezien (bijna een week...) en al helemaal niet meer lang met hem geslapen. Dus dat wordt tijd . Een minpuntje ik moet morgen om 8.00 uur werken dus we kunnen samen niet echt uitslapen ...
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Foto's?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij wordt pissig als hij met een ander meisje praat? Dan ga je em toch gewoon even ophalen, i.p.v 'wraak' nemen.Ontopic: Goedgoedgoed! Nog een ruim weekje en dan vlieg ik hem in de armen op het vliegveld. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #36 Methuselah | 498 | 16-06-2006 20:55 | |
| Liefde & Relatie |
Kippenvel puur | 7 | 27-10-2005 20:28 | |