Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2006, 12:22
Qimm
Qimm is offline
Samen in een lekker schuimbad terwijl de winamp allemaal mooie liedjes kiest... Hmmmmm
Oud 25-05-2006, 13:52
I C U
I C U is offline
Mja, wat zal ik zeggen? Gaat wel goed ofzo, maar vooral omdat ik me goed voel, niet omdat mijn relaties nu zo geweldig lopen. Dat verschilt dan weer per relatie...
Oud 25-05-2006, 14:33
Verwijderd
Goed
Getrouwd
Gisteren was er 80% kans op regen en 20% kans op zon, maar we hebben maar twee druppels gevoeld en tien minuten regen gezien (en toen zaten we dus binnen). De rest van de dag brak de zon telkens heel mooi door Het weer was dus super, en de rest natuurlijk ook
Oud 25-05-2006, 14:35
Verwijderd
Gefeliciteerd
Oud 25-05-2006, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 25-05-2006 @ 15:33 :
Goed
Getrouwd
Gisteren was er 80% kans op regen en 20% kans op zon, maar we hebben maar twee druppels gevoeld en tien minuten regen gezien (en toen zaten we dus binnen). De rest van de dag brak de zon telkens heel mooi door Het weer was dus super, en de rest natuurlijk ook
Gelukkig maar! Blij dat het zo leuk was
Oud 25-05-2006, 15:01
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 24-05-2006 @ 15:34 :
Vanavond ga ik hem weer eens versieren... ben benieuwd of dat gaat lukken

Ik laat het jullie natuurlijk weten!
Even leek het niet te lukken (hij had een logee en we hadden bonje) maar gelukkig werd hij vanmorgen weer wakker naast mij...
Oud 25-05-2006, 15:19
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Goed
Getrouwd
Geweldig Gefeliciteerd!
Oud 25-05-2006, 15:33
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Goed
Getrouwd
Gefeliciteerd! Wat geweldig. Wat details over de bruiloft?
Hoe lang zijn jullie eigenlijk al samen?
Ik wens jullie echt alle geluk van de wereld toe, maar dat gaat vast helemaal lukken
Oud 25-05-2006, 16:02
ST*R
ST*R is offline
Gefeliciteerd Andijvie! Haha die naam

Met mij gaat het prima. Ik moet gewoon niet te veel nadenken, en voor hoelang het leuk is is het leuk.
Oud 25-05-2006, 16:23
Thee Muts
Thee Muts is offline
@ Andijvie: Gefeliciteerd!!

Ot: Het is bij ons weer even net alsof we elkaar pas net leren kennen, haha. Hij is een paar dagen weg met scouting en ik zit een paar dagen bij mijn ouders. Net als toen we nog niet samenwoonden en dat is toch ook wel weer even leuk eigenlijk. Elkaar weer echt gaan missen (Nouja, nu nog niet, zijn allebei vanmorgen vroeg pas vertrokken ), veel smsjes, nachtelijke telefoongesprekken, uitkijken naar het moment dat je elkaar weer ziet, elkaar gek maken met opwindende berichtjes en woorden... Ja, is ook wel leuk eigenlijk Het zijn toch dingen die je mist of op een andere of mindere manier ervaart als je samenwoont. Alhoewel er dan natuurlijk ook weer veel voordelen van het samenwonen tegenover staan

Laatst gewijzigd op 25-05-2006 om 16:25.
Oud 25-05-2006, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 25-05-2006 @ 16:33 :
Gefeliciteerd! Wat geweldig. Wat details over de bruiloft?
Hoe lang zijn jullie eigenlijk al samen?
Ik wens jullie echt alle geluk van de wereld toe, maar dat gaat vast helemaal lukken
Bijna 6 jaar samen, waarvan we er 4 samen hebben gewoond.

Om 15 uur zijn we in het stadhuis van Maastricht getrouwd, met daarbij 8 gasten (onze ouders, zussen en hun mannen ). Daarna zijn we met wonderbaarlijk weer naar ons huis gelopen, alwaar ik over de drempels (!) werd getild. Toen zijn we met z'n allen naar een hotel gegaan, waar we tot half zeven in een café hebben gezeten. We kregen belachelijk veel cadeau's Om half zeven hebben we ons verplaatst naar het restaurant (binnen datzelfde hotel) en zijn we gaan eten. Super leuk en lekker (ik heb nog de helft van mijn glas champagne over mezelf gegooid ). En mja, om 23 uur was het toch echt afgelopen.
Thuis alle cadeaus uitgestald

Oh, en toen we het stadhuis uit liepen, stonden er drie collega's van mijn man ( ) buiten die ons bekogelden met rijst Dus dat hebben we ook nog meegemaakt
Oud 25-05-2006, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 25-05-2006 @ 17:59 :
van mijn man ( )

Haha cool om te kunnen zeggen . Gefeliciteerd .

Ontopic: mijn vriend komt dadelijk . Yeeh even wat anders dan dat stomme afstudeerproject... En heb hem al lang niet meer gezien (bijna een week...) en al helemaal niet meer lang met hem geslapen. Dus dat wordt tijd . Een minpuntje ik moet morgen om 8.00 uur werken dus we kunnen samen niet echt uitslapen ...
Oud 25-05-2006, 17:52
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Goed
Getrouwd
Gefeliciteerd

Foto's?
Oud 25-05-2006, 18:17
it is anoli
it is anoli is offline
@ andijvie: gefeliciteerd!!

ot- ik voel me niet bijzonder op relationeel gebied ;p, heb geen relatie dusja..
Oud 25-05-2006, 19:10
Verwijderd
Bluh. Stom gedoe. Ik had zo gehoopt dat het doorzou gaan, maar nee hoor. Het is niet zo, en morgen denk ik: Jezus, wat een onzin, maar nu voelt het alsof het altjd zo gaat. Altijd verheug ik me op iets, iets wat nou niet bepaald voorkomt, en dan, op het laatste moment word het afgezegd.
Ik wil nu alleen maar slapen en pas wakker worden als alles over is en alles goed is.

Laatst gewijzigd op 25-05-2006 om 19:18.
Oud 25-05-2006, 19:15
morango
morango is offline
ik voel me kut
Oud 25-05-2006, 19:19
Verwijderd
Citaat:
morango schreef op 25-05-2006 @ 20:15 :
ik voel me kut
Dat dus, kort gezegd.
Oud 25-05-2006, 19:54
cagie
cagie is offline
Moet straks weer werken met die leuke collega en ik ben lichtelijk zenuwachtig.
Pff en van hem krijg ik totaal geen hoogte meer. De ene dag denk ik dat het wel goed zit tussen ons, de andere dag lijkt het alsof hij geen interesse meer in me heeft. Daarnaast krijg ik ook geen hoogte meer van mijn eigen gevoelens voor hem dus misschien dat het daar ook aan ligt...
Oud 25-05-2006, 20:42
Verwijderd
Mwoh. Weet niet wat ik hier allemaal van moet vinden.
Oud 25-05-2006, 20:48
Verwijderd
Eh zoveel onduidelijkheid, maar zo leuk
Oud 25-05-2006, 20:52
fractuur
fractuur is offline
Ik ga zo maar even een lief smsje sturen, want volgens mij ben ik een beetje uitgevallen aan de telefoon vanmiddag. En dat terwijl het gisteravond zo gezellig was. Stomme karaktertrekjes heb ik toch soms..
Oud 25-05-2006, 21:02
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 25-05-2006 @ 17:59 :
*verhaal*

Wat leuk zeg, gefeliciteerd!
Oud 25-05-2006, 21:22
Li
Li is offline
Gisteren hadden we een party en er kwamen natuurlijk alleen maar meisjes naar hem toe grrr! Op een gegeven moment had ik ook wel met iedereen gekletst en zei ik dat we nu maar even samen gingen dansen, ben ik hem kwijt als we op de dansvloer zijn aagekomen. Zit hij ergens halverwege op een bank met een chick te kletsen
Daarna heb ik hem teruggefuckt om heel overdreven blij met een andere gast te kletsen.
Toen hadden we ruzie, maar toen we thuis kwamen was alles weer goed
Oud 25-05-2006, 22:01
WolterB
WolterB is offline
Ik moet beter erop letten hoe ik bepaalde dingen zeg denk ik. Maar daarvan leer ik wel weer en dat kan zeker geen kwaad

En nog een paar uurtjes, dan een lang weekend bij haar zijn
Oud 25-05-2006, 22:08
fractuur
fractuur is offline
Hij vond mijn sneren aan de telefoon wel meevallen? Naja.. ik wil hem snel weer zien!! Ben echt verliefd.. Kan dat? Eerst iemand heel leuk vinden, en dat dat dan groeit naar verliefdheid? Love it.. ehm.. love him.
Oud 25-05-2006, 22:32
snoopy
snoopy is offline
Ik ben gelukkig met m... <3
Gisteren samen naar n feestje en ik vind het dan zo leuk om te zien dat hij leuk met andere mensen omgaat!
Hij is echt iemand die ik ook leuk/aardig zou vinden als hij niet mijn vriend was. En dan elkaar door de 'menigte' heen af en toe aankijken
Oud 25-05-2006, 22:37
Verwijderd
Oeh, ik en Jon Bon Jovi, we zijn zo gelukkig samen Haha, helaas, alleen van een afstandje zien lopen. Kún je achter de schermen, heb je er nog geen flikker aan. Nou ja, wel de hele avond sjans achter de bar, maar dat spreekt eigenlijk voor zich. Wat dat betreft wel leuk om vrijgezel te zijn

En jezus, mensen die pissig worden als ze even moeten wachten omdat het echt téringdruk is of omdat traytjes een muntje kosten (die je terugkrijgt nota bene)
Oud 25-05-2006, 23:14
Menahem
Menahem is offline
@ Andijvie: gefeliciteerd. Het klinkt als een super dag!

OT: Fijn om samen naar de bios te gaan, ook was de film niet echt leuk.
Het is nog steeds fijn om haar naast me te voelen, en af en toe stiekem te kussen
Ik ben de gelukkigste man ter wereld!
Oud 26-05-2006, 02:10
Toet0r
Toet0r is offline
vandaag was echt top! súper gezellig met allerlei mensen! Ben beniuwd naar de foto's
Oud 26-05-2006, 08:15
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Waaaarom word ik altijd verliefd op de verkeerde persoontjes ..Kutzooi!
Oud 26-05-2006, 08:17
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hij heeft me een smsje gestuurd! *valt van stoel van verbazing* Dat doet ie anders nooit
Oud 26-05-2006, 08:32
Lelle_*
Lelle_* is offline
Ik snap het even niet. Ik doe een geweldig aanbod, ik dacht dat hij echt wel heel graag bij me wilde zijn. Hij kon komen, gisteravond en blijven slapen.. Maar hij kwam niet want op hemelvaartsdag 'hoort' hij de hele dag bij zn rvienden te zitten, al vanaf vanmiddag. En ik vroeg alleen maar of hij dan 's avonds hier kwam. Maar dat kon dus niet, maar als ik het eerder had gezegd, was hij niet naar zijn vrienden gegaan

Wat een teleurstelling.
Oud 26-05-2006, 09:46
Qimm
Qimm is offline
Oh Andijvie, geweldig zo'n 'besloten' bruiloft! Nog gefeliciteerd he, heel veel geluk en plezier samen en ik (met vele anderen ws) wacht op de mooie foto's!

Hahaha, leuk ouwehoeren met mijn vriendje en vriendinnetje, yathzee de gekste (natuurlijk heb ik gewonnen )

Ow en mijn zus belde of wij ook mee wouden het Pinksterweekend naar de Huttenheugte, met haar, haar kids en mijn andere zus. Ja natuurlijk! Leuk eens weg met mijn zussen, en mijn vriendje.... helaas met kiddies.... Maar goed

En daarna ga ik nog samen met mijn vriendje een midweekje maar Malmady (België) <3

Laatst gewijzigd op 26-05-2006 om 09:49.
Oud 26-05-2006, 10:14
Verwijderd
morgen zie ik m, ben benieuwd
Oud 26-05-2006, 11:16
Thee Muts
Thee Muts is offline
Bah, zondag wordt het waarschijnlijk ook zeikweer.. Hoop wel dat ons 2-jaar-samen-plannetje dan door kan gaan!

En hij miste mij gisteravond al, terwijl hij nog wel zo druk is.. Heerlijk om te merken dat dat alleen maar erger lijkt te worden naarmate je langer samen bent
Oud 26-05-2006, 11:49
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
dReZ schreef op 25-05-2006 @ 12:54 :
Cool, wat vind je ervan?
Wel aangrijpend.. Dat iemand zo kan blijven geloven in zijn idealen. En gewoon al dat proces (als je het al een kunt noemen..). Ik moet enkel de laatste 10 minuten nog zien. Wat vond jij ervan?
Oud 26-05-2006, 12:30
I C U
I C U is offline
Gisteraaf was gezellig, vanmiddag/vanavond forumster meeten Morgen familiedagje, of nou ja, ik ga mijn opa&oma verblijden met een bezoekje, en... o ja, tussendoor moet ik nog leren voor mijn examens Hiep hooi! Tja, ach... 't Gaat wel lekker, ofzo.
Oud 26-05-2006, 12:38
vedetje
vedetje is offline
Heel erg in de knoop

Via via heb ik gisteren gehoord dat mijn ex me de groetjes doet, me veel knuffels heeft, me heel erg mist en me niet vergeet...

En zo denk ik net over hem?

Waarom zijn we dan niet meer samen? Omstandigheden die het onmogelijk hebben gemaakt...

Uh, ik voel me zo verward, enerzijds heb ik iets van 'oooh, hij is me ook nog niet vergeten', anderzijds bracht het weer een hele hoop herinneringen met zich mee: hij aan de telefoon, de laatste keer dat ik hem sprak, op een heel smekende toon, bijna wenend, met een benauwende stem 'vergeet me asjeblieft niet', dan de maanden erachter waarin ik bijna iedere dag wenend in slaap viel...
En dan die laatste huilbui, misschien de grootste van al, 4 maand later, en eindelijk kon ik hem loslaten, eindelijk had ik hem verwerkt: ik zag (zie) hem nog graag, maar het leven gaat door...

Nu, 7 maand na ons laatste gesprek hoor ik dit nieuws. Net nu ik een andere jongen begin leuk te vinden...

Ik denk dat ik maar door doe zoals ik bezig ben 'niet vergeten, maar het leven gaat door', de omstandigheden die onze relatie onmogelijk maakten zijn er nog...
Oud 26-05-2006, 12:42
duivelaartje
duivelaartje is offline
Een genot voor het oog, al die jongens in Italie. Met uitgaan merkte ik wel dat ze me errug leuk vonden en heb op een avond nog nooit met zoveel jongens gedanst. Het was ook wel een gratis avondje voor me, alles werd betaald. Ik heb niet gezoend, omdat ik anders bang was dat ik na al die alcohol misschien in een wc werd geduwd.
Het was gewoon erg leuk en gezellig! En ze kunnen goed dansen, beter dan veel jongens hier met een wat slechter gevoel voor ritme.
Oud 26-05-2006, 12:59
__
__ is offline
wow gefeliciteerd nog @Andijvie de foto's volgen vast nog (a)?
Oud 26-05-2006, 13:05
I C U
I C U is offline
En o ja: Gefeli Andijvie! Echt hip!
Oud 26-05-2006, 13:22
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
I C U schreef op 26-05-2006 @ 13:30 :
Gisteraaf was gezellig, vanmiddag/vanavond forumster meeten
Wat toevallig, ik ook
Oud 26-05-2006, 13:42
luchtballon
luchtballon is offline
Grmbl, stom geval.

Ik ging hem bellen terwijl hij mij zou bellen maar stom smoesje. Toen vroeg ik of we wat gingen doen vandaag maar reeks aan stomme smoesjes. Toen wilde ik wat vertellen over gister en vandaag en toen kwam er: oh. Maargoed ik blablabla. Toen vond ik hem niet geinteresseerd en was er ook alleen maar oh en nog meer stomme smoesjes. En toen ging hij ophangen en zei hij doei en ik niet en toen hing hij toch op terwijl ik boos was en hij daar niet op reageerde en nu ben ik nog steeds boos . Maar ik wil hem niet nog een keer bellen, terwijl ik er wel over wil praten. Dan ga ik vast weer janken en dat helpt niet want dan vergeet ik alles goed te zeggen en dan doe ik alleen maar zielig terwijl ik wil weten waarom hij zo doet en dat hij weet dat ik het stom vind.

Edit: Andijvie: Gefeliciteerd!

Laatst gewijzigd op 26-05-2006 om 13:49.
Oud 26-05-2006, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Li schreef op 25-05-2006 @ 22:22 :
Gisteren hadden we een party en er kwamen natuurlijk alleen maar meisjes naar hem toe grrr! Op een gegeven moment had ik ook wel met iedereen gekletst en zei ik dat we nu maar even samen gingen dansen, ben ik hem kwijt als we op de dansvloer zijn aagekomen. Zit hij ergens halverwege op een bank met een chick te kletsen
Daarna heb ik hem teruggefuckt om heel overdreven blij met een andere gast te kletsen.
Toen hadden we ruzie, maar toen we thuis kwamen was alles weer goed
Jij wordt pissig als hij met een ander meisje praat? Dan ga je em toch gewoon even ophalen, i.p.v 'wraak' nemen.

Ontopic:
Goedgoedgoed! Nog een ruim weekje en dan vlieg ik hem in de armen op het vliegveld.
Oud 26-05-2006, 13:48
I C U
I C U is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 26-05-2006 @ 14:22 :
Wat toevallig, ik ook
No way!
Oud 26-05-2006, 14:06
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Rustig.. Geen liefdesverdriet meer, ook niet verliefd. Vanavond uit met een hele groep. Net wat ik nodig had. Ik heb echt een stel toffe vrienden
Oud 26-05-2006, 15:54
Verwijderd
Citaat:
it is anoli schreef op 25-05-2006 @ 19:17 :
@ andijvie: gefeliciteerd!!
OT: Best wel beetje alleen. Ben nu alleen thuis, en de afgelopen week steeds mensen om me heen gehad (collega's, vriendje natuurlijk).. Een goede vriendin van me is op Scoutiviteit, met scouting weg dus, en denk dat ze nog tot morgen weg is. Wil vanavond graag weg, niet alleen zijn, maar denk dat er niemand thuis is / weg wil met dit bagger weer
Oud 26-05-2006, 18:14
Verwijderd
Hij is weg. Helemaal naar Ney York. Zo ver. Zelfs al ga ik niet meer mee doen met spelletjes, dan wil ik hem nog wel kunnen bewonderen, stilletjes.

Eigenlijk zou ik het gewoon eens moeten vragen, weinig te verliezen eigenlijk. Misschien gaat dat hele verstop idee wel op en maskeert hij alles om niemand iets te laten merken. Leuke taak om daar doorheen te prikken Ik houd gewoon van oprechtheid.

En verder: ik heb zoveel zin in mijn verjaardag. Ik wist niet dat mensen zo graag naar mijn verjaardag zouden komen
Oud 26-05-2006, 21:41
Verwijderd
Morgenavond hebben we dat feestje. Ik vind het eng. Ik weet niet hoe het zal gaan, wie er zal zijn, of ik er mensen ken, hoe hij zal reageren, hoe iedereen op mij reageert. Kortom, hoe alles gaat lopen.
Ach wat, stel je niet aan. Het gaat vast lukken.
Godverdomme, waarom vind ik dat zo eng? AAAAAAAAAAAAAAAH, Wat een onzin allemaal. Ik heb dingen gedaan die enger waren, waarom heb ik er dan zoveel moeite mee om morgen gewoon te gaan? Blablablablabla
Het komt wel goed.
Hoop ik
Oud 26-05-2006, 22:12
Roxjuh
Roxjuh is offline
Ik voel me eeuh... vaag. Het is nu iets meer dan 2 dagen EGT uit met mijn ex, maar aan de ene kant wilde ik het niet, maar aan de andere kant juist wel heel graag. Oftewel: dilemma's alom..

VErder voel ik me eiglijk wel goed, alleen de jongen met wie ik egt nog een beschuitje wilde eten, zei tegen me dat hij het met een ander meisje aan het proberen (met wie hij overigens nooit heeft gezoend en zij hem 2 keer heeft afgewezen..).
Ohjah, en ze is lelijk...

zei ik al dillemma's, dillemma's??
*zucht*

Regels voor berichten