Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2006, 20:30
Konijn
Konijn is offline
Tja, mensen vinden het vast snel dat we het na 2 maanden tegen elkaar zeiden.. maar het voelde goed tussen ons en we wisten het zeker. Het is ook niet dat ik het tegen hem zeg en na drie maanden weer tegen een ander, ik vind het echt bijzonder, ook al zeggen we het vaak.
Dat ihet goed voelde is ook de reden dat we na vijf maanden zijn gaan samenwonen, ook vrij snel te noemen..
Oud 05-06-2006, 14:25
Verwijderd
na 3 maand, op de fiets toen we dronken waren. ik viel van de fiets, en toen zei hij "IK HOU VAN VAN VAN EH FIETSEN...... envanjou"
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 15:00
Methuselah
Methuselah is offline
Ik heb haar al "luf joe" gesmst, maar dan gewoon gezegd dat ik dat bedoelde als afwisseling op "ik zie je graag"...

Voel me wel erg goed bij haar en als ik nu dit topic doorlees, krijg ik 't helemaal warm vanbinnen... Misschien dat ik 't er één van de komende dagen/weken ook wel uitflap. Zij wilt 't trouwens niet als eerste zeggen, dus tja...
Oud 05-06-2006, 18:06
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 05-06-2006 @ 16:00 :
Zij wilt 't trouwens niet als eerste zeggen, dus tja...
wat is dat nou voor instelling
Oud 05-06-2006, 18:11
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
ZerO schreef op 05-06-2006 @ 19:06 :
wat is dat nou voor instelling
Ja, ze is bang dat ik niet hetzelfde voor haar voel, of dat ik 't niet durf zeggen of blablabla... 't Is en blijft 'n meisje hé.

Nu ja, wie weet krijg ik haar wel zo gek.
Oud 05-06-2006, 19:48
Drez
Drez is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 05-06-2006 @ 19:11 :
Ja, ze is bang dat ik niet hetzelfde voor haar voel, of dat ik 't niet durf zeggen of blablabla... 't Is en blijft 'n meisje hé.
Oja want elk meisje doet zo .
Oud 05-06-2006, 19:55
ZerO
ZerO is offline
wou ik net zeggen
Oud 05-06-2006, 19:57
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
dReZ schreef op 05-06-2006 @ 20:48 :
Nou, zijn nog meisjes die er zo over denken, dus tja... Maakt mij geen reet uit, ik weet wat ze voor me voelt dus...
Oud 05-06-2006, 20:37
vedetje
vedetje is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 05-06-2006 @ 20:57 :
Nou, zijn nog meisjes die er zo over denken, dus tja... Maakt mij geen reet uit, ik weet wat ze voor me voelt dus...

ja ik verkies ook dat de jongen het als eerste zegt, in het algemeen verkies ik dat een jongen de (zichtbare) leiding neemt
Oud 05-06-2006, 20:38
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
dReZ schreef op 05-06-2006 @ 20:48 :
Dat bedoel ik trouwens niet. Ik bedoel enkel dat ik van niet veel meer opkijk, wat meisjes/vrouwen betreft, qua gedachtenkronkels...
Oud 05-06-2006, 21:11
Mrs Mojo Risin
Mrs Mojo Risin is offline
Ik hou er niet van als jongens ik hou van je zeggen.
Eén keer zei een jongen het al vóór onze eerste date. En toen kon ik niet anders dan hem heel hard uitlachen.

Verder vind ik het bullshit om dat na een week te zeggen. Dan is er nog geen sprake van houden van.
En 'ik hou van je' zeggen geeft zo'n verplichting om iets als ik ook van jou terug te zeggen. Dat is hatelijk. Want wat kan je anders zeggen op zo'n moment.
Oud 05-06-2006, 21:44
Drez
Drez is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 05-06-2006 @ 21:38 :
Dat bedoel ik trouwens niet. Ik bedoel enkel dat ik van niet veel meer opkijk, wat meisjes/vrouwen betreft, qua gedachtenkronkels...
Oh.

OT: ik geloof dat het voor het eerst niet-als-grapje-bedoelt een keer ´savonds toen we net op mijn kamer waren en wijn gingen drinken. Hij zei dat het niet eerlijk was dat ik zo leuk en lief was omdat hij dan teveel van me ging houden.
<3

oh en dat was na... 4/5 maanden? sinds hij me zijn vriendinnetje ging noemen.

Laatst gewijzigd op 05-06-2006 om 21:46.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 09:54
Fainne
Fainne is offline
Toen we voor het eerst heel lang knuffelden, hij had het al op msn gezegd maar had het nog niet kunnen zeggen in het echt. Toen zei hij opeens 'mag ik zeggen dat ik heel veel van je hou' en ik 'jaaaa' en hij 'ik hou heel veel van je' hihi. En dat was voor dat we samenwaren best raar maar het klopte wel
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 12:11
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
fractuur schreef op 01-06-2006 @ 00:34 :

Hoe gaat het met jouw jongens? En ehm.. wat "wij" ons afvroegen: wie was die jongen laatst op college?
haha, ehh ik ben nog steeds een ramp met jongens
Dat was een vriend van een vriendin van mij, hij wilde graag een college meemaken. Echt waar !
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 13:07
drukknoopje
drukknoopje is offline
hmmm dat was op onze derde date bij zijn ouders thuis op de bank met zijn broertje op de andere bank. Toen fluisterde hij "mmm ik hou zoveel van je" in mijn oor en ik heb wel vijf minuten geen adem meer gehaald...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 18:24
~eef
~eef is offline
volgens mij kwam er gisteren per ongeluk een I love you uit Hij schrok volgens mij zelf onwijs van wat hij zei ofzo.. euh.. en hij ratelde er vlug overheen
Oud 07-06-2006, 21:45
Somebody Special
Somebody Special is offline
Waar en wanneer kan ik me niet herinneren maar vond het heel vreemd/eng.
Ik kende absoluut geen liefde, ook niet van mijn ouders dus het was heel eng, kon het eigenlijk ook niet geloven
Oud 07-06-2006, 22:19
Verwijderd
Dat is al lang geleden, ik weet niet meer precies wanneer en op welke manier dat was.
Wel vond ik het wat benauwends hebben, help hij houdt van mij, hou ik ook wel al van hem?! Ik vond het zo definitief en officieel klinken ofzo.
Het heeft dan ook een lange tijd geduurd voordat ik dit tegen hem durfde te zeggen. Nu, na bijna 4 jaar, lukt dit me toch .
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 22:58
Nienna*
Nienna* is offline
Ik ben net ge"houvanjou-t". Maar ik kon het niet terug zeggen... we kennen elkaar een maand en hebben niet eens wat. Hij zei vlak daarna dag, dus ik zei alleen dag terug...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 16:49
Methuselah
Methuselah is offline
We lagen eergisteren in bed en toen voelde ik me ineens helemaal warm worden toen ik in haar ogen keek. Kon 't niet meer inhouden, en zij zei 't meteen ook terug... *jeej*
Oud 10-06-2006, 13:47
teenager
teenager is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 07-06-2006 @ 23:58 :
Ik ben net ge"houvanjou-t". Maar ik kon het niet terug zeggen... we kennen elkaar een maand en hebben niet eens wat. Hij zei vlak daarna dag, dus ik zei alleen dag terug...
dramaqueen!!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2006, 13:57
Verwijderd
ik vind het altijd een beetje ongemakkelijk als iemand dat tegen mij zegt.. ik zou dat namelijk niet kunnen zeggen zonder een beetje een naar gevoel van twijfel (dus zeg ik het maar niet).
Met citaat reageren
Oud 10-06-2006, 20:41
Alistar
Alistar is offline
Ik zei tegen hem: 'Ik hou van je' en hij zei toen dat hij nie tgewend was om het te zeggen, en dat ik een beetje geduld met 'm moest hebben. Maar ik mocht het wel tegen hem zeggen.
Laatst waren we op een weekend met roeivereniging, en we hadden zaterdagavond een feest, en toen zei ik weer dat ik van hem hield, en toen kwam eruit: 'Ik denk dat ik ook van jou hou. Ik weet het eigenlijk wel zeker'. En toen kwam 'Rood' van Marco Borsato voorbij, en zong hij keihard mee 'Schreeuw van de roodbedekte daken dat ik van je hou!' We hadden toen iets langer dan een maand.

Was een mooi moment
Oud 10-06-2006, 20:44
Alistar
Alistar is offline
Citaat:
vedetje schreef op 05-06-2006 @ 21:37 :
ja ik verkies ook dat de jongen het als eerste zegt, in het algemeen verkies ik dat een jongen de (zichtbare) leiding neemt
Ik heb geprobeerd vol te houden het niet te zeggen tot hij het had gezegd......helaas, waar het hart van vol is loopt de mond van over....
Oud 11-06-2006, 09:52
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
teenager schreef op 10-06-2006 @ 14:47 :
dramaqueen!!
Haha . Ik geloof dat jij daar niet over kunt oordelen. Ik vind "ik hou van jou" iets heel belangrijks om te zeggen, dat zeg je niet zomaar na een maandje. Dan kun je hoogstens zeggen "ik vind je heel leuk" of "ik ben echt verliefd op je".
Maar goed, volgens die jongen ben ik preuts en zo, ook omdat ik niet zomaar met mensen zoen dus denk wat je wilt denken . Ik zeg het liever mét betekenis, voor hem is het hetzelfde als "je bent zo leuk en ik ben zo graag bij je". Wat betekent het dan nog?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 18:00
blacky
blacky is offline
De eerste keer dat mijn vriendje dat zei was vorige week en we hebben al 2 jaar iets dus hij meende het ook wel echt.
Oud 17-06-2006, 19:01
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
blacky schreef op 17-06-2006 @ 19:00 :
De eerste keer dat mijn vriendje dat zei was vorige week en we hebben al 2 jaar iets dus hij meende het ook wel echt.
Wow, na twee jaar... bijzonder .
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 14:37
sas_andrea
sas_andrea is offline
eerste keer "hou van jou". hmz... zal wel met een maandje of 3 verkering zijn geweest. (zijn nu 5 jaar samen) weet alleen nog maar dat ik t t eerste zei en hij ff opschrok. paar minuten later pakte hij me vast en zei hij: "ik ook van jou, gekkie". tja...
Oud 18-06-2006, 14:41
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 05-06-2006 @ 16:00 :
"ik zie je graag"...
Mooie uitspraak vind ik dat!
Helemaal als je de persoon ook nog vousvoyeert
Oud 18-06-2006, 14:49
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 18-06-2006 @ 15:41 :
Mooie uitspraak vind ik dat!
Helemaal als je de persoon ook nog vousvoyeert
Hé bah, 'ik zie u graag' vind ik echt de gruwelijkste uitspraak ooit.
Als iemand dat ooit tegen mij zegt hoef ik diegene nooit meer te zien.
Oud 18-06-2006, 18:51
Verwijderd
Ik kende hem toen zo'n 4 maanden en het was bij mij op mijn kamer. We waren foto's aan het maken geloof ik, en helemaal zonder het zelf door te hebben zei ik het en sloeg toen een hand voor mijn mond en begon te blozen, het flipfloepte er een beetje uit.
Maar was daarom niet minder gemeend. Toen moest ie heel hard lachen en ging me knuffelen en zei dat hij ook van mij houdt .
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 23:24
cult
cult is offline
Met ex was na iets meer dan een maand. We lagen op bed, opeens floepte het er bij haar eruit. Was wel een heel mooi moment. Daarna was de ban gebroken en hebben we het meer dan regelmatig tegen elkaar gezegd.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 02:37
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 18-06-2006 @ 15:49 :
Hé bah, 'ik zie u graag' vind ik echt de gruwelijkste uitspraak ooit.
Als iemand dat ooit tegen mij zegt hoef ik diegene nooit meer te zien.
Rigoureus maar weer hoor!
Oud 19-06-2006, 08:27
Nienna*
Nienna* is offline
Bij mijn exvriend zei ik het overigens al tegen hem en hij tegen mij, want we waren al twee jaar beste vrienden en gaven enorm veel om elkaar. Het was eerst vooral over sms "hvj" en zo, later werd dat steeds serieuzer. Ik weet niet meer precies wanneer we het echt tegen elkaar zeiden, maar waarschijnlijk was ik de eerste en waren we beste vrienden en ik gok zo dat ik me enorm kut voelde .
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 21:44
Verwijderd
Ik vind iedereen een beetje overdreven hoor, waarom reageert iedereen zo geschrokken als dat tegen ze gezegd wordt? Alsof je gelijk ten huwelijk wordt gevraagd. En waarom zou je het niet kunnen zeggen na een maand, als dat is wat je voelt op dat moment?

Anyway, ik weet niet meer hoe lang we hadden... (sms'en ofzo vind ik niet tellen)
Maar ik zei het dus zonder geluid, dat hij moest liplezen, en het was eigenlijk niet de bedoeling dat hij het zag, maar hij zag het toch. En toen zei hij zonder geluid "Ik ook van jou".

Ahw, en de eerste keer dat hij het tegen mij zei uit zichzelf was echt zo'n leuk moment. <3
We waren met zijn ouders en broer en zijn vriendin naar een musical geweest, en we zaten met z'n zessen opgepropt in de auto, op de terugweg... en toen fluisterde hij in m'n oor "Ik hou van je". Dat was extra lief en romantisch omdat zijn hele gezin op een halve meter afstand zat.

Oh, good old times.

Laatst gewijzigd op 20-06-2006 om 22:07.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje schreef op 20-06-2006 @ 22:44 :
Anyway, ik weet niet meer hoe lang we hadden... (sms'en ofzo vind ik niet tellen)
Maar ik zei het dus zonder geluid, dat hij moest liplezen, en het was eigenlijk niet de bedoeling dat hij het zag, maar hij zag het toch. En toen zei hij zonder geluid "Ik ook van jou".
Dat vind ik toch echt wel romcom schattig
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 08:54
Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Ik zei het een beetje perongeluk.. We lagen te praten en grapjes te maken en ik was hem wat aan't plagen waarna ik zei "aww, ik hou wel een beetje van je hoor". Toen dacht ik
Hij vroeg dan "ooh..! wat zei je?" en ik "euh niks", hij "nee zeg nog eens wat je zei, ik verstond het niet goed"
Na een beetje gekloot zei ik het nog een keer en toen besprong hij me half.
Ik meende het overigens wel.
Oud 21-06-2006, 11:51
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 20-06-2006 @ 22:44 :
Ik vind iedereen een beetje overdreven hoor, waarom reageert iedereen zo geschrokken als dat tegen ze gezegd wordt? Alsof je gelijk ten huwelijk wordt gevraagd. En waarom zou je het niet kunnen zeggen na een maand, als dat is wat je voelt op dat moment?

Ik denk dus dat je dat niet kúnt voelen na een maandje. Ik vind houden van iets heel dieps. Ik houd van lang niet iedereen. In het begin kun je het misschien wel zeggen, maar dan betekent het volgens mij meer iets van "Ik vind je zo leuk en ik zie je zo graag en ik wil je echt nooooit meer kwijt (al is dat ook relatief)" en niet "ik hou van je". Het gaat veel dieper bij mij, het is een diep gevoel.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 12:17
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 21-06-2006 @ 12:51 :
Ik denk dus dat je dat niet kúnt voelen na een maandje. Ik vind houden van iets heel dieps. Ik houd van lang niet iedereen. In het begin kun je het misschien wel zeggen, maar dan betekent het volgens mij meer iets van "Ik vind je zo leuk en ik zie je zo graag en ik wil je echt nooooit meer kwijt (al is dat ook relatief)" en niet "ik hou van je". Het gaat veel dieper bij mij, het is een diep gevoel.
In het begin word je overspoeld met blij gevoelens voor hem/haar. Je zegt dan eigenlijk 'ik vind je heel erg leuk' of 'ik ben zo verliefd op je', daarom zeggen mensen 'ik hou van je'.

Maar ik denk dat je best van iemand al kunt houden na een korte tijd, omdat je het gevoel hebt dat hij/zij 'de ware' is. Alleen moet dat eigenlijk achteraf blijken.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Oke, het is bij iedereen natuurlijk anders, ook hoe je "houden van" ervaart. ( ) Mijn vriend en ik bijvoorbeeld, vonden elkaar al een jaar leuk voordat we iets kregen, maar we waren toen nog niet officieel bij elkaar. Dus dat is natuurlijk wel een verschil bij mensen die elkaar 2 weken kennen en dan een relatie krijgen.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 11:41
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 21-06-2006 @ 17:27 :
Oke, het is bij iedereen natuurlijk anders, ook hoe je "houden van" ervaart. ( ) Mijn vriend en ik bijvoorbeeld, vonden elkaar al een jaar leuk voordat we iets kregen, maar we waren toen nog niet officieel bij elkaar. Dus dat is natuurlijk wel een verschil bij mensen die elkaar 2 weken kennen en dan een relatie krijgen.
Precies, dat is ook wat ik bedoel. Ik heb ooit iets gekregen met mijn beste vriend, die ik al twee jaar als beste vriend had. Tegen hem zei ik het dus al.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 13:02
bladertje
bladertje is offline
Ik weet niet meer wanneer de eerste keer was dat we ik hou van je tegen elkaar zeiden, wss begon het via de sms. Zo bijzonder als iedereen dat moment hier schijnt te ervaren was het bij ons dus niet. Ook zeiden we het al best wel snel tegen elkaar, maar ik merk nu wel dat het steeds meer begint te betekenen. Soms zeggen we het zelfs met tranen in de ogen .
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 13:38
DvoorA
DvoorA is offline
ik kan het me niet herinneren dus het zal wel niet veel byzonders zijn geweest
Oud 22-06-2006, 14:35
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
uuuf schreef op 05-06-2006 @ 15:25 :
na 3 maand, op de fiets toen we dronken waren. ik viel van de fiets, en toen zei hij "IK HOU VAN VAN VAN EH FIETSEN...... envanjou"
haha cool
Oud 22-06-2006, 22:42
waves
waves is offline
Dat was in de nacht van 10 op 11 december 2004 (na 2 maanden en 2 dagen relatie) .
We waren fijn aan het knuffelen nadat hij me heel laat naar huis gebracht had en toen zei hij het.
Ik vond dat zo lief! En toen zei ik het ook .
Oud 22-06-2006, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dus dat je dat niet kúnt voelen na een maandje.
jawel. het is mogelijk om gelijk diepe gevoelens voor iemand te hebben. het komt niet vaak voor, maar het gebeurt soms.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 12:16
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Ik had al na vijf dagen ofzo dat ik wist dat ik best veel van mijn vriend hou.
Reageren

Regels voor berichten