|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Mensen, voordat je iets vraagt, kijk eens even of het npog niet gevraagd is, helemaal bovenaan zowat bij mystiek.... staat er een lange thread over... het is niet zo moeilijk om te kijken hoor... hint hint
en voor de mensen die het dan nog niet kunnen vinden is hieronder de link: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=149149 ~
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||||
|
Hier is ik weer *buigt om gejuich in ontvangst te nemen*
![]() Omdat jullie me allemaal zo gemist hebben, zal ik maar es beginnen met een stel replies op jullie posts: Citaat:
*Citaat:
Citaat:
Citaat:
2) ten eerste heet dat teleportatie, en ten tweede kost kan ik dat niet ![]() 3) In de ogen van niet gelovers zet ik mezelf altijd voor lul... 4) Nope, still here Zo, dat was dat,nu ffies mn eigen verhaal. Ik wordt steeds beter in TK, kan nu de snelheid en de richting van het psiwheel steeds beter bepalen, en begin er ook langzamerhand achter te komen hoe het nou zo'n beetje in elkaar steekt: Het heeft te maken met de richting en sterkte van de energie. Je kan de energie ook magnetisch maken, dat werkt op de een of andere manier ook (ja ik weet het, papier is niet magnetisch aan te trekken). Met 'magnetisch' bedoel ik dan ook de polariteit/frequentie (wat het ook moge zijn) van je energie zo aan te passen dat het een voorwerp aantrekt/afstoot, vandaar de naam magnetisch. En mensen, als je 'ons' niet gelooft, ok, maar laat ons dan lekker 'in ons eigen wereldje' wat boeit het jullie dat wij een stel gekken zijn die in de meest maffe dingen geloven (het verbaast me eigenlijk dat er hier nog geen idioot is die claimt een super saiyin (spellcheck) te zijn )
|
|||||
|
|
|||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
ik bedoel, omschrijf het eens... Citaat:
|
|
|
|
Btw mensen psipog is terug, dit is het befaamde TK artikel (mét do it yourself psiwheel instructies
): http://www.psipog.net/show.php?id=14
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik vond het vreemd, meerdere zullen het met mij eens zijn. Dit betekent niet nu KiPrac. heeft gereplied dat ik alles zomaar geloof ineens. Ik zou best wel eens een stukje bewijs daarvan willen zien (webcam tada), met natuurlijk een onafhankelijk iemand daarbij. maar goed, das natuurlijk weer lastig te realiseren. Ik sta open voor heel veel dingen, maar dan moet het ook wel op een bepaalde manier te bewijzen zijn, het moet een bepaalde ondergrond hebben. ~
|
|
|
|
heejzz peepz
ik ben al wel ff bezig mee telekinesse enzo alleen ik kan men aand8 er steeds nie bijhoude maar in ieder geval hebk gehoord da je moet begine meej een openstaande deur en die moet je laten proberen te bewege... suc6 dermeej toedelss -xx- ellen ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_ surrounded by evil _)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸ |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Als het hem is gelukt enzo nou fijn voor hem laat 'm lekker in z'n waarde (of laat 'm lekker lullen als je denkt dat hij dat doet). Denk dat je beter in kunt gaan op de inhoud van een dergelijk bericht. Anders is het al gauw flamebait. Niet alles valt nou eenmaal (momenteel) te bewijzen.Vraag er anders een notaris bij enzo (jij betaalt? ) , maakt hij ook kans in het Guiness book of records te komen ![]() Ik zie btw momenteel niet zo direct het nut van telekinese. Hoewel, als je goochelaar wilt worden
|
|
||
|
Citaat:
) lichter dan een deur.
|
||
|
|