Advertentie | |
|
![]() |
|
Less Than Jake in de Ekko
NOFX in de Melkweg Lowlands misschien The Vandals + Unwritten law in de Melkweg misschien Lairel Aitken & The Skarlatines + Jaya the Cat in de Melkweg
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@ Darkstar
Ik dacht al dat ik je kop eerder gezien had toen ik je kop op een van de fototopics hier zag. Maar waarom gaat iemand helemaal vanuit Soest naar Apeldoorn voor dreadlock pussy? ![]() maar goed ontopic: Ik heb mijn kaartjes voor Dynamo Wacken Nightwish In flames dus daar ga ik dan waarschijnlijk ook wel heen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
denk dat het eerst volgende 'concert' op Lowlands wordt voor mij.... dus het duurt nog eventjes..
of misschien voor die tijd nog ergens naar lokaal bandje ofzo, mocht er toevallig eentje hier ergens optreden..
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
bij agenda onderaan |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Lacuna Coil !! (in Haarlem)
Green Lizard (ook in Haarlem) My Dying Bride Voodoo Glow Skulls Carp+Cheesy Victims + Chakra + 88 Circles Above + Motherfed Beef Dreadlock Pussy+Agresion Bad Manners Waarschijnlijk Machinehead in de Melkweg (weet nog niet of ik kan) en Vlietpop, Huntenpop en Werfpop (ook: als ik kan) Lowlands Dynamo En ik wil eigelijk ook zeeer graag naar Eurorock..effe kijken of dat gaat lukken.
Laatst gewijzigd op 07-07-2002 om 14:06. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe wat een nieuw begin moest zijn, bijna het einde werd. Kraai | 27 | 26-11-2012 17:50 | |
Muziek |
Welke concerten gaan we bezoeken Nutshell | 1 | 08-06-2004 11:35 |