alcohol: Dagelijks. Biertje voor de dorst. Ben geen fan van zuipen en dronkenschap dus dat weet ik meestal wel te voorkomen. hooguit 1x per maand benk echt bezopen, op een feestje of onverwacht bij vrienden thuis. Tis ook meer om me tot hetzelfde niveau te verlagen als het milieu waarin ik me bevind. Niet-bezopen tussen bezopen lui vind ik afgrijzelijk. Daarnaast is het te instabiel. Moodswings bij het leven onder invloed van alcohol. Vrolijk. Onder de tafel. Nee, ik maak het liever mee. En, ervaringen later van anderen aan moeten nemen, achteraf me moeten schamen om minder leuke handelingen is niet mijn ding.
Toen we nog een bar thuis hadden wast 2x per week lazerus maar dat brak me een beetje op. Dus mee gestopt.
wiet & hasj: elke week. verschilt van 4 tot 7 dagen in de week. Meestal dagelijks, tenzij de finaciele toestand van mij, of anderen het niet toe laat. 1 a 2 gram per dag
paddo's: af en toe...2-3 x per jaar. drink een gedroogd schimmeltheetje op het moment. Maar da's een test voor de groeier dus telt niet
xtc: Laatste maanden niet meer gedaan, daarvoor een korte periode veel. De lol was er een beetje af. Nam niet zoveel tegelijkertijd (2-3 pillen hooguit, meestal 1) maar wel wekelijks. Binnenkort maar weer 's doen
MDMA: Alleen alsk al echt wat pep heb gehad anders word ik een dwijl en klap dicht, in tegenstelling tot pillen.
speed: Wekelijks. Paar lijntjes. Heb meestal zelf geen dope maar anders 1 gram in een weekend, gedeeld met enkele andere individuen
coke: Zeer weinig. Als het langs komt wil ik nog wel eens iets nemen, maar vind er geen drol aan. Zinloze snuiverij.
ghb: nooit. geen ervaring mee ook. drink altijd wel en heb te veel mensen daardoor fout zien gaan. 't spreekt me sowieso niet echt aan ofzo...
keta:soms. Wel wazig maar 't kan me niet echt boeien. Leuk om een beetje instabiel te zijn maar niet mijn ding. 1x per 2 maanden
LSD: Heel soms, 1, 2 keer per jaar. Vind het zeer boeiend maar ben er daarna ook nog wel een paar maandjes mee zoet. Na een trip heb ik geen zin in een volgende voor lange tijd. Daarnaast trip 'k liever niet met anderen en meestal hebk wel vrienden of huisgenoten om me heen of om rekening mee te houden.
lachgas: 1x in de zoveel maanden. Als het er is een paar ballonnen. Vind het geweldig lekker maar te nerneukeratief verslavend; voor ik het weet ben ik er een paar uur mee bezig. Ik breek m'n hersencellen liever ietsje langzamer af...
salvia: te weinig. wil het wel steeds maar het komt er gewoon nooit van. 6x gebruikt, pas laatste ervaringen waren Boeiend.
[/B]
Ben momenteel de bloemen aan het buiten zetten. Heb lange tijd nix anders gedaan dan blowen en dat hielp me pas echt goed naar de kanker. Gebruik redelijk veel harddrugs maar weet ongeveer waar m'n grenzen liggen en ben meestal niet
echt van 't padje af. Liever van alles een beetje dan veel van niks
Je hebt fases, en je hebt een gekankert leven...ik zoek nog even lekker uit waar ik ongeveer zit.