Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2006, 12:18
DvoorA
DvoorA is offline
nee ik bedoel eigenlijk geen medicijnen maar ontsmettingsspul...als je een wondje hebt ofzo of bij operaties ruikt dat ook naar alcohol.
Oud 25-06-2006, 05:26
Verwijderd
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel
Met citaat reageren
Oud 25-06-2006, 07:05
Broeder
Broeder is offline
Eigenlijk alleen alcohol nog, in wisselende mate. Niet dat ik op andere dingen tegen ben, maar zelf koop ik het nooit en ik ken weinig anderen die het nog gebruiken, dus komt het er gewoon niet meer van. Echt missen doe ik het (meestal) ook niet.
Oud 25-06-2006, 12:39
Verwijderd
Wiet: als ik voor 10 eu haal is het binnen een dag op, als ik geluk heb binnen 2 dagen. Rookte eerst bijna iedere dag, ben nu dan ook aan het minderen.

Hasj: zelden eigenlijk, merk er niet zo veel van tenzij het echt goede hasj is, zal het ook niet vaak kopen, af en toe wel es mee roken.

Alcohol: 3x in de week, soms fles wijn met zn 2en, anders gewoon in de kroeg bier tanken. Af en toe Tequila, maar dan raak ik echt van de wereld.

Paddo`s: nog niet gedaan, staat wel op de planning voor deze zomer. Wel afgelopen zomer truffels gehaald. Erg chill was dat, hele tijd lachen en mega ontspannend.

Harddrugs: Zou wel eens een keertje coke willen proberen, heb het een keertje aangeboen gekregen maar toen was de situatie niet chill, en misschiens LSD, maar liever nadat ik wat trip ervaring heb opgedaan.

Ow salvia lijkt me ook wel lachen om te proberen
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 01:15
Martin Chaos
Martin Chaos is offline
alcohol: Dagelijks. Biertje voor de dorst. Ben geen fan van zuipen en dronkenschap dus dat weet ik meestal wel te voorkomen. hooguit 1x per maand benk echt bezopen, op een feestje of onverwacht bij vrienden thuis. Tis ook meer om me tot hetzelfde niveau te verlagen als het milieu waarin ik me bevind. Niet-bezopen tussen bezopen lui vind ik afgrijzelijk. Daarnaast is het te instabiel. Moodswings bij het leven onder invloed van alcohol. Vrolijk. Onder de tafel. Nee, ik maak het liever mee. En, ervaringen later van anderen aan moeten nemen, achteraf me moeten schamen om minder leuke handelingen is niet mijn ding.
Toen we nog een bar thuis hadden wast 2x per week lazerus maar dat brak me een beetje op. Dus mee gestopt.

wiet & hasj: elke week. verschilt van 4 tot 7 dagen in de week. Meestal dagelijks, tenzij de finaciele toestand van mij, of anderen het niet toe laat. 1 a 2 gram per dag

paddo's: af en toe...2-3 x per jaar. drink een gedroogd schimmeltheetje op het moment. Maar da's een test voor de groeier dus telt niet

xtc: Laatste maanden niet meer gedaan, daarvoor een korte periode veel. De lol was er een beetje af. Nam niet zoveel tegelijkertijd (2-3 pillen hooguit, meestal 1) maar wel wekelijks. Binnenkort maar weer 's doen

MDMA: Alleen alsk al echt wat pep heb gehad anders word ik een dwijl en klap dicht, in tegenstelling tot pillen.

speed: Wekelijks. Paar lijntjes. Heb meestal zelf geen dope maar anders 1 gram in een weekend, gedeeld met enkele andere individuen

coke: Zeer weinig. Als het langs komt wil ik nog wel eens iets nemen, maar vind er geen drol aan. Zinloze snuiverij.

ghb: nooit. geen ervaring mee ook. drink altijd wel en heb te veel mensen daardoor fout zien gaan. 't spreekt me sowieso niet echt aan ofzo...

keta:soms. Wel wazig maar 't kan me niet echt boeien. Leuk om een beetje instabiel te zijn maar niet mijn ding. 1x per 2 maanden

LSD: Heel soms, 1, 2 keer per jaar. Vind het zeer boeiend maar ben er daarna ook nog wel een paar maandjes mee zoet. Na een trip heb ik geen zin in een volgende voor lange tijd. Daarnaast trip 'k liever niet met anderen en meestal hebk wel vrienden of huisgenoten om me heen of om rekening mee te houden.

lachgas: 1x in de zoveel maanden. Als het er is een paar ballonnen. Vind het geweldig lekker maar te nerneukeratief verslavend; voor ik het weet ben ik er een paar uur mee bezig. Ik breek m'n hersencellen liever ietsje langzamer af...

salvia: te weinig. wil het wel steeds maar het komt er gewoon nooit van. 6x gebruikt, pas laatste ervaringen waren Boeiend.
[/B]

Ben momenteel de bloemen aan het buiten zetten. Heb lange tijd nix anders gedaan dan blowen en dat hielp me pas echt goed naar de kanker. Gebruik redelijk veel harddrugs maar weet ongeveer waar m'n grenzen liggen en ben meestal niet echt van 't padje af. Liever van alles een beetje dan veel van niks
Je hebt fases, en je hebt een gekankert leven...ik zoek nog even lekker uit waar ik ongeveer zit.

Laatst gewijzigd op 30-06-2006 om 01:33.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 09:01
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Whappie schreef op 16-06-2006 @ 12:17 :
- xtc: so oft wie möglich. in de praktijk houd dat in dat als mephisto heeft ik ook weer heb.
ik voel me nu echt zo'n dealer
Oud 30-06-2006, 09:49
bakbeest
bakbeest is offline
Citaat:
Martin Chaos schreef op 30-06-2006 @ 02:15 :
good read
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 13:20
Type
Type is offline
Niet zo heel veel meer, eigenlijk.

Ik ben sowieso nooit zo 'hardcore' geweest als enkele lui hier, maar het afgelopen jaar heb ik wel iedere dag meerdere joints er doorheen gepaft.

Van 1 gram tot 3 gram per dag, denk ik. En dat dan met z'n 2 / 3 / 4 -en.
De laatste twee weken heb ik nagenoeg niet geblowed tho, en ik ben trots op mezelf

En drinken... tja... een paar pilsjes in de week, niet echt veel.
Oud 30-06-2006, 13:25
woezel
woezel is offline
ik doe alleen wiet en alcohol, maar de laatste weken iets te veel(allebei iedere dag ofzo) en daar heb ik nu ff geen zin meer in dus ik probeer te stoppen met blowen.
Oud 30-06-2006, 14:06
Verwijderd
Ben nu een weekje gkapt met blowen en gelijk krijg je weer allemaal van die tering waaazige dromen, best lachen eiegenlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten