|
|
Bekijk resultaten poll: Vind jij jezelf racistisch? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
25 | 16.03% |
Nee |
110 | 70.51% |
Ik hou ervan om te klikken. |
11 | 7.05% |
Boeiend.... |
10 | 6.41% |
Aantal stemmers: 156. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Het is idd zo dat je een IQ test dient te interpreteren als een graatmeter tot wat een persoon instaat is en niet als een graatmeter voor jou biologische aanleg tot denken. Maar dan moet je het juist met me eens zijn dat een IQ test erg relatief is, aangezien de score heel erg afhangt van de omstandigheidsfactoren waarin de persoon zich heeft ontwikkeld. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens ben ook ik geen racist. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Met slim bedoeld men nu dus vooral, jou algemene kennis en waartoe jij op dat moment instaat bent in een "ontwikkelde" maatschappij. In dat opzicht zou je wel kunnen stellen dat zo een bosjesman dommer is, maar het is eigenlijk niet veelzeggend. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() maar betreffende intelligentie zijn er teveel contaminerende factoren, omdat intelligentie met je ontwikkeling heeft te maken. Ik kan me niet voorstellen dat ze die contaminderende factoren weten te elimineren, en twee identieke groepen weten te creeeren om daar een vergelijking van te maken. Met andere onderwerpen is dat makkelijker, maar intelligentie lijkt me een no go. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik leef voor dit soort momenten ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(weer zo'n rotzin, maar ik weiger hem aan te passen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Die tweeling onderzoeken zij ook niet altijd veelzeggend, omdat er ten eerste veel minder tweelingen zijn te vinden die vanaf hun geboorte zijn gescheiden. Als je al die tweelingen die vanaf hun geboorte zijn gescheiden zou optellen, kom je op een te klein percentage om conclusies te kunnen trekken. Je had geloof ik een hoogleraar op de vu of uva die zo een onderzoek had gedaan, maar ze zag daar een heel belangrijk punt over het hoofd. Namelijk dat veel van die tweelingen waar ze onderzoek naar had gedaan tot een bepaalde leeftijd in hetzelfde nest zijn opgegroeit en pas op een latere leeftijd van elkaar zijn gescheiden. De kans dat zij ongeveer dezelfde score op zo een IQ test behalen is dan al groter. Kinderen die opgroeien in een ander raciale ras zijn idd in meerdere maten te vinden, echter dan nog heb je teveel contaminerende factoren om met zekerheid tot conclusies te komen. Want je kan nooit kinderen vinden die exact in dezelfde omgevingsfactoren zijn opgegroeit, hoogstens enigzins vergelijkbare omgevingsfactoren. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Islamieten zijn niet een volkje. Het is een goep gelovigen en ze haten zeker niet allemaal westerlingen. Alleen de fundamentalisten houden daar niet zo van. En zij zijn dan ook degenen die uit geloofsovertuiging geen hand willen geven. Ze vermoorden mensen vooral om aandacht te krijgen en ze zijn zeker niet van plan om Nederland tot een moslimstaat te krijgen. Het is ze zelfs nog niet in Turkije gelukt, alhoewel Erdogan wel iemand is die zeer Islamitisch is. Maar sharia ofzo willen ze niet invoeren. Ga je gewoon eerst eens verdiepen in de materie. Wij zijn ook vanuit Nederland gegaan om mensen in andere landen, vooral onze kolonier, ons geloof op te dringen. En mensen van de SGP zijn ook een soort fundamentalistische cristenen, al gebruiken ze gelukkig geen geweld. Ik word echt een beetje ziek de laatste tijd van al die aandacht voor de Islam. Het gaat om de persoon en zijn daad, niet om dat algemene gel*l eromheen. Denk eens een keer na, voordat je iets zegt! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Ik ben zeker geen racist, ik maak wel racistische opmerkingen, maar die zijn altijd voor de grap bedoeld en dat weet ook iedereen bij mij.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat een volk (dat toevallig islamtisch is) gewelddadig is, zegt weinig over de islam.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Het is echter een veel te simpele voorstelling van zaken om dan maar te stellen dat de islam verantwoordelijk is voor die conflicten. Citaat:
Is het dan niet een ongelovelijke paradox dat aan de ene kant wordt opgeroepen die voorschriften zo nauwgezet mogelijk te volgen en aan de andere kant fundamentalisme zou worden afgeraden?
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Zwarte Piet DAH | 417 | 03-08-2016 22:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |