Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2006, 10:36
Supreme Dutch
Mjah, als je weet dat je de neiging hebt om met "zomaar" iemand het bed in te duiken dan moet je het gewoon met die vriend doen. Maar als je er echt iets speciaals van wilt maken.. Dan kan je beter wachten op een geschikter persoon.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 13:30
Verwijderd
Ohja ontopic. Als je het helemaal niet erg vindt dat je maagd bent, dan heb je kennelijk geen behoefte aan seks, want anders zou je het wel jammer vinden dat je geen seks hebt. Als je geen behoefte aan seks hebt, waarom zou je dan seks hebben met wie dan ook?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 15:02
funky_female
funky_female is offline
Citaat:
Sarah schreef op 06-06-2006 @ 14:30 :
Ohja ontopic. Als je het helemaal niet erg vindt dat je maagd bent, dan heb je kennelijk geen behoefte aan seks, want anders zou je het wel jammer vinden dat je geen seks hebt. Als je geen behoefte aan seks hebt, waarom zou je dan seks hebben met wie dan ook?
mja nu trek je een beetje snel conclusies denk ik
ik vindt het niet erg dat ik nog maagd ben maar ik kan er toch wel
nieuwsgierig naar zijn
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 15:07
Verwijderd
als je er zo nieuwsgierig naar seks bent dat je het graag wil, dan vind je het toch automatisch jammer als je geen seks hebt?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 15:08
funky_female
funky_female is offline
ik vind het niet jammer ofzo
mja ik wil het gewoon eens meemaken denk ik
niks mis mee toch ?
Oud 06-06-2006, 15:12
Verwijderd
Nee, niets mis mee, maar ik gewoon dat je jezelf tegenspreekt
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 15:15
Verwijderd
Ik denk niet dat je het echt jammer kunt vinden dat je geen seks hebt als je nog nooit seks hebt gehad. Je weet dan toch niet wat je mist?
En toch kun je er nieuwsgierig naar zijn zonder het jammer te vinden.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 15:17
funky_female
funky_female is offline
ja precies zo denk ik ook
en ik vind niet echt dat het een vorm van tegenspreken is
al kan het lichtelijk een beetje tegenstrijdig overkomen
Oud 06-06-2006, 15:19
Verwijderd
Maar je vindt het 'helemaal niet erg' dat je geen maagd bent. Dan denk je dus nooit 'goh, was ik maar geen maagd meer', want als je dat wel zou denken, zou je er op dat moment mee zitten dat je maagd was. Als je er zelf helemaal geen behoefte aan hebt om ontmaagd te worden, waarom zou je daar dan toch voor kiezen?

Als je nieuwsgierig bent naar seks, dan wil je dus wél weten hoe het is om seks te hebben, en dan vind je het dus wél vervelend dat je maagd bent, omdat je dan niet weet hoe het is om seks te hebben.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 06-06-2006 @ 16:19 :
Maar je vindt het 'helemaal niet erg' dat je geen maagd bent. Dan denk je dus nooit 'goh, was ik maar geen maagd meer', want als je dat wel zou denken, zou je er op dat moment mee zitten dat je maagd was. Als je er zelf helemaal geen behoefte aan hebt om ontmaagd te worden, waarom zou je daar dan toch voor kiezen?

Als je nieuwsgierig bent naar seks, dan wil je dus wél weten hoe het is om seks te hebben, en dan vind je het dus wél vervelend dat je maagd bent, omdat je dan niet weet hoe het is om seks te hebben.
Je hoeft het toch niet erg te vinden om nog maagd te zijn?
Het kan toch dat ze er geen problemen mee heeft maar als ze ontmaagd zou worden zou ze dat ook niet erg vinden?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 15:23
Verwijderd
een beetje zo van 'ach, ik lig hier nu toch, ga je gang maar'? Leuke seks wordt dat zeg. Je moet geen seks gaan hebben alleen maar omdat je dat 'niet erg zou vinden', maar omdat je het zélf graag wil.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 06-06-2006 @ 16:23 :
een beetje zo van 'ach, ik lig hier nu toch, ga je gang maar'? Leuke seks wordt dat zeg.
Haha
Dat is nou ook weer niet wat ik bedoel
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 15:26
funky_female
funky_female is offline
je denkt veel te zwart wit

ik dacht niet van goh ik wil nou echt eens ontmaagd worden
en ik heb er geen problemen mee dat ik maagd ben zoals ik al zei
ik ben alleen nieuwsgierig en zou het graag met een goede vriend willen doen , lijkt me een mooie ervaring ..
maar dit betekent niet dat ik het meteen erg vind dat ik nog maagd ben of dat ik het jammer vind ofzo
Oud 06-06-2006, 15:27
Verwijderd
Als je graag seks zou willen, dan zou je dus graag ontmaagd willen worden. Je kunt nu eenmaal geen seks hebben zónder ontmaagd te worden. Dat gaat niet.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 15:36
funky_female
funky_female is offline
moet jij altijd gelijk hebben ofzo

het gaat ook niet om het feit dat ik niet ontmaagd zou wilen worden

maar ik vind het niet erg dat ik nog maagd ben

hehe zo duidelijk ;-)
Oud 06-06-2006, 15:41
Verwijderd
nee, ik snap het gewoon niet als je ontmaagd wil worden (= seks hebben), dan wil je toch geen maagd zijn (=geen seks hebben)? Als het je niet zo veel kan schelen of je wel of niet seks hebt, dan moet je 't niet doen, vind ik.

Wat jij zegt is: ik wil graag iets dat ik niet heb, maar ik vind het geen enkel probleem dat ik dat niet heb. Dat kán gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 15:46
funky_female
funky_female is offline
tja

het klinkt mss dom maar zo voel ik het echt
vind het ni erg dat ik het nu niet heb
maar ben nieuwsgierig naar hoe het is

thats it

mja ik val in herhaling
Oud 06-06-2006, 17:05
DanseMacabre
DanseMacabre is offline
Ach, toen het uit was met mijn vriend ging hij ook twee weken later met z'n beste vriendin batsen.
Oud 06-06-2006, 20:03
Verwijderd
Hmm. Ik ken je probleem wel een beetje. Op een gegeven moment, had ik precies hetzelfde. "Goh.. nu wil ik ook wel eens weten hoe t is om seks te hebben met iemand".

Een goede vriend van mij stelde toen idd ook hetzelfde voor. "Als jij dat echt wilt, dan vind ik dat je dat niet moet doen met iemand die je niet vertrouwt. Daarvoor zou ik iemand zoeken die dichterbij je staat." En daarna ik vroeg aan hem, of hij dat wilde doen, en hij zei 'Ja'. Hij vond t bijzonder dat hij dat voor me mocht doen, blabla. Weet ik niet meer.

Op de een of andere manier is het er nooit echt van gekomen, want toen kreeg hij weer een vriendinnetje en ik weer een vriendje enzovoorts enzovoorts. Stiekem vind ik dat wel een beetje jammer, ik had t nu liever wel gedaan, al dat maagd-zijn vind ik gedoe en ik wil dr nu gewoon eens vanaf zijn.

Aan de andere kant vind ik t ook wel beter zo. Nu kan ik mn perfecte eerste keer hebben, met mn leukste vriendje met kaarsjes en warmte en heel veel liefde en veiligheid en je kan het nog veeeel keer over doen, met dezelfde, met een bijzondere relatie.

Overigens; ik ben dus nog steeds maagd .
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 10:50
Baas-J
Baas-J is offline
Als jij toch zegt... dat je het leuk lijkt om het met die goede vriend van je te doen, je hem daar speciaal genoeg voor vind en ook nog eens nieuwsgierig bent.. wat houd je tegen?

Enige waar je wel rekening mee moet houden is dat de relatie tussen jou en je goede vriend kan veranderen nadat je sex met hem hebt gehad.. je gaat misschien toch anders tegen elkaar aan kijken!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 10:52
Orpheus
Orpheus is offline
Citaat:
Sarah schreef op 06-06-2006 @ 16:27 :
Je kunt nu eenmaal geen seks hebben zónder ontmaagd te worden. Dat gaat niet.
Als je het goed naleest; ben je het dan nog met jezelf eens?
Oud 07-06-2006, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Orpheus schreef op 07-06-2006 @ 11:52 :
Als je het goed naleest; ben je het dan nog met jezelf eens?
Ja, als je eenmaal geen maagd meer bent dan kan dat natuurlijk wel . Maar ik had het over de situatie van de ts.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 11:42
Orpheus
Orpheus is offline
Citaat:
Sarah schreef op 07-06-2006 @ 12:21 :
Ja, als je eenmaal geen maagd meer bent dan kan dat natuurlijk wel . Maar ik had het over de situatie van de ts.
hehe - okay ...
Oud 07-06-2006, 14:21
Verwijderd
Jezus Sarah, wat is je probleem? Het meisje vind het an sich niet erg dat ze nog maagd is maar is anderzijds wel nieuwsgierig naar seks. Dat is geen contradictio in terminis, dunkt me. Dat is gewoon met het verstand te verklaren.

Ontopique: als je het an sich niet erg vindt dat je nog maag bent en als je niet perse een hele sterke behoefte hebt aan seks, zou ik 'gewoon' wachten tot er iemand in je leven komt waarvan je daadwerkelijk houdt - op een andere manier dan van een gewone vriend. Ik zou seks en liefde niet zo heel snel loskoppelen, dat gebeurt al veel te vaak. (Vind ik.)
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 14:41
Verwijderd
Ik begrijp best dat je nieuwsgierig kunt zijn naar iets waar je geen behoefte aan hebt, maar niet dat je iets kunt willen waar je geen behoefte aan hebt. Als je seks gaat hebben moet je het wél echt willen en het niet alleen maar doen omdat je je wel eens afvraagt hoe het is.
Ik stelde in eerste instantie gewoon een vraag om ts aan het denken te zetten of ze het wel echt wilde, maar kennelijk bleek dat wat veel gevraagd.

edit: voordat mensen dát weer verkeerd begrijpen. Daarmee bedoel ik niet dat ts niet zou kunnen nadenken, maar dat het óf zo is dat ik niet goed ben in het stellen van sturende vragen, óf dat ts niet goed is in het omgaan met sturende vragen, óf een combinatie van beide.

Laatst gewijzigd op 07-06-2006 om 14:52.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 14:51
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
KurtYo schreef op 07-06-2006 @ 15:21 :
Zo, het lijkt alsof ik jou opeens in ieder topic tegen kom
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 16:30
herr renz
herr renz is offline
Sturende vragen vind ik zoizo al niet positief. Je vraagt iets omdat't niet duidelijk is zodat je daarna een betere mening kan geven waar de ts al dan niet iets aan heeft. je moet hier niet proberen de ts een hak te zetten (al dan niet terecht) zodat ze zou kunnen beginne twijfelen en "meer nadenken" want zo maak je der alleen maar onzeker.

zoals ik denk wat ze bedoelt:
de ts vind't niet erg dat ze maagd is in die zin dat ze zich er niet voor schaamt ofzo, ze is gewoon nieuwsgierig ernaar en zou't wel graag is meemaken, maar als ze maagd blijft dan is dat maar zo. Dat zal ze niet opeens erg gaan vinden.

tis niet omdat je "ja" zegt tegen het ene dat je "nee" zegt tegen het andere... (heeft een of andere naam in de argumentatieleer, maar die ben ik vergeten edit: => vals dilemma )

Laatst gewijzigd op 07-06-2006 om 16:37.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 16:39
Verwijderd
En ik vind dus dat je geen seks moet hebben uit zomaar wat nieuwsgierigheid, maar omdat je het heel graag wil. En als je iets heel graag wil, vind je het wél vervelend om het niet te krijgen.

Het zou ook inderdaad kunnen dat ze wél heel graag seks wil, maar dat ze zich niet schaamt als ze het niet heeft. Maar je kunt iets natuurlijk ook vervelend vinden om andere redenen dan schaamte.

En alleen vragen begrijpen die gesteld worden om informatie te verkrijgen is iets voor computers . Sturende vragen zijn vaak juist handig, omdat ze iemand er toe aanzetten om zélf een antwoord te bedenken, waardoor die iemand dat antwoord meer zal waarderen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 17:17
herr renz
herr renz is offline
Citaat:
Sarah schreef op 07-06-2006 @ 17:39 :
En ik vind dus dat je geen seks moet hebben uit zomaar wat nieuwsgierigheid, maar omdat je het heel graag wil. En als je iets heel graag wil, vind je het wél vervelend om het niet te krijgen.
maar de ts wil blijkbaar wel rgaag seks uit nieuwsgierigheid he en dat is dan haar vrije mening en natuurlijk als je iets "heeel" graag wil, vind/t/dt je't erg om het niet te krijgen maar mensen willen altijd meer en je moet ook tevreden kunnen zijn met wat je hebt...
(neem nu iemand die heel graag ontmaagd wil worden maar ook tevreden is met haar maagd zijn... *fictief voorbeeld* )

Citaat:
Sarah schreef op 07-06-2006 @ 17:39 :
En alleen vragen begrijpen die gesteld worden om informatie te verkrijgen is iets voor computers . Sturende vragen zijn vaak juist handig, omdat ze iemand er toe aanzetten om zélf een antwoord te bedenken, waardoor die iemand dat antwoord meer zal waarderen.
maar zet mensen ook aan om een antwoord (zoals je zegt) te "bedenken" waar ze mss niet zeker van zijn... en zo ga je mensen hun mening sturen... (niet dat dat an sich iets fouts is, maar ik ben er geen voorstander van)

En ik peiz dat dat de reden is waarom je kritiek kreeg omdat men zowat het gevoel kreeg dat je de ts haar mening op dat vlak probeerde te verdraaien doordat ze ze zelf niet goed kon/kan uitleggen...

tis niet omdat je het niet goed kan verwoorden dat je daarom fout bent... (of vice versa, zie getuigen van jehova etc )

EDIT: btw ontopic: ik heb een goeie vriendin die ik al een tijdje gelede niet had gezien (vroeger voelde ik wel wat voor haar, maar heeft ze duidelijk gemaakt dat ze een relatie nie zag zitten ) en aangzien we tijdens't weerzien allebei een lief hadden wat ongeveer rond dezelfde moment is uitgegaan (wat we ook allebei wat zagen aankomen) zijn we daar wel is over begonnen... zo subtiel in derde persoon: ik zou wel zo "iemand" willen die een goede vriend gewoon is en waar ge af en toe seks mee hebt... dan blijf je vrijgezel, behoefte aan seks word bevredigt zodat je geen hopeloze relaties gaat aangaan, etc...
ik denk wel dat het er van zou gekomen zijn maar toen ontmoete k mijn huidige vriendin...
(en ja is natuurlijk wel nog iets anders dan als je maagd bent maar persoonlijk zie'k er geen probleem in)

Laatst gewijzigd op 07-06-2006 om 17:22.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 17:29
Verwijderd
Offtopic:
Ja, zij vraagt om hulp om haar mening te vormen, dan lijkt het mij geen probleem als ik probeer haar mening te sturen . Laten we het er op houden dat internet geen geschikt medium is voor sturende vragen, waardoor zij mij verkeerd begreep.

Als ze heel graag seks uit nieuwsgierigheid wil, dan zit ze er dus wel mee als ze geen seks uit nieuwsgierigheid heeft
Voorbeeldje (beetje cru misschien, maargoed).
Ik ben nieuwsgierig naar hoe het is om dood te zijn. Ik vind het echter helemaal niet erg dat ik leef. Moet ik om die reden mezelf doden?
Stel nou dat ik echt heel erg graag dood wil zijn, om welke reden dan ook. Kan ik er dan nog tegelijkertijd tevreden mee zijn dat ik leef?
Wat 'mensen willen altijd meer' er mee te maken heeft begrijp ik niet zo goed.

Oh en nu hou ik er over op want ik ben zwaar dit topic aan het vervuilen, als je door wil praten over gesprekstechnieken die al dan niet wenselijk zijn, pm je me maar
Overigens, als jij alle vragen puur stelt om informatie te verkrijgen: Ik heb op het moment last van hoofdpijn, dank je voor je interesse .

Ontopic en helemaal 100 % letterlijk
Ik vind dat het geen probleem hoeft te zijn om de eerste keer seks te hebben met een gewone vriend; het is iemand die je niet zal kwetsen en bij wie je je vertrouwd voelt. Wel vind ik dat je niet aan seks moet beginnen puur uit nieuwsgierigheid, maar dat je dat zou moeten doen uit verlangen.

Laatst gewijzigd op 07-06-2006 om 17:31.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 18:39
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
Citaat:
Sarah schreef op 05-06-2006 @ 21:44 :
En waagohm hebbun mensun tog kgietiek op duh mannieg waagop ik spel? Dat is tog gwoon hoe ik pgaat? Zuh hebbun gwoon een heekul aan duh manieg waagop ik pgaat, dat is diskgiemienaatsie!

Maar gelukkig zijn er ooit spellingsregels uitgevonden waardoor we niet hoeven te spellen zoals we praten, maar kunnen spellen op een manier die er voor zorgt dat iedereen onmiddelijk begrijpt wat we bedoelen.
waarom heebne er toch altijd zoveel mensen commentaar op spellings fouten je kunt toch lezen wat er bedeolt word
Oud 07-06-2006, 18:45
Verwijderd
Offtopic:
Citaat:
naam ingebruik schreef op 07-06-2006 @ 19:39 :
waarom heebne er toch altijd zoveel mensen commentaar op spellings fouten je kunt toch lezen wat er bedeolt word
ik heb niets tegen spelfouten, die kunnen gebeuren, wel tegen expres dingen verkeerd schrijven
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 18:53
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
die eo omgedraait was dus echt perongeluk en ookeey
Oud 07-06-2006, 18:55
Verwijderd
ik snap dat dat per ongeluk ging Ske*, waar mijn reactie die je quootte tegen gericht was, typte expres raar.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 19:39
Verwijderd
Citaat:
naam ingebruik schreef op 07-06-2006 @ 19:39 :
Maar als niemand er wat van zegt, leren ze het ook nooit. En het vreselijk irritant als mensen zich niet houden aan bepaalde stijlconventies. Bedoeld. Wordt.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Zo, het lijkt alsof ik jou opeens in ieder topic tegen kom
Vind je 't erg?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 12:11
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Sarah schreef op 05-06-2006 @ 21:44 :
En waagohm hebbun mensun tog kgietiek op duh mannieg waagop ik spel? Dat is tog gwoon hoe ik pgaat? Zuh hebbun gwoon een heekul aan duh manieg waagop ik pgaat, dat is diskgiemienaatsie!

Maar gelukkig zijn er ooit spellingsregels uitgevonden waardoor we niet hoeven te spellen zoals we praten, maar kunnen spellen op een manier die er voor zorgt dat iedereen onmiddelijk begrijpt wat we bedoelen.
Dat laatste is niet waar . Het doel van spelling is juist het afspiegelen van hoe we praten. Waarom denk je dat de spelling steeds verandert?
Oud 18-06-2006, 08:23
skater600
skater600 is offline
ge moet het zelf zien het is u leven
Met citaat reageren
Oud 25-06-2006, 11:41
Mr. Faded Glory
Mr. Faded Glory is offline
Ik ben ontmaagd door een vriendin van mij. Zij had wel al seks gehad, ik niet. Ik had er geen probleem mee, na de eerste keer nog vele malen seks gehad... allemaal heel leuk, nu zijn we nog steeds even goede vrienden.

Sindsdien ben ik nog wel eens met een vriendin naar bed geweest maar het bleek dan dat zij verliefd was op mij en dat is minder afgelopen...

dus ja, je moet het zelf maar weten en proberen inschatten.

ps. Ze zouden beter stoppen met de spelling te veranderen, het is ronduit belachlijk, 't is niet moeilijk dat zoveel mensen fouten schrijven.
Oud 25-06-2006, 12:13
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 05-06-2006 @ 18:17 :
Begrijpend lezen is ook al niet je sterkte punt hè?
hij had wel gelijk want ik het het niet over men in het algemeen hoor.
als je een mening levert dan kan je er toch niet vanuit gaan dat iedereen het daarmee een is? dus doe ik dat ook niet. dat is gewoon wat ík vind.
Oud 30-06-2006, 01:48
Martin Chaos
Martin Chaos is offline
't gaat er om hoe jij er tegen aan kijkt, niet wat men er over zegt. M'n ervaring is dat zodra er seks binnen een vriendschap komt de band ook sterker, intiemer wordt. Dat is vaak fijn, maar kan ook zeer rare sitiuaties opleveren. Zolang het van beide kanten relaxed is en duidelijk is heb ik liever wel seks met vrienden dan niet.

Seks opzich maakt niet zoveel kapot. De Verliefdheid vertieft je.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 14:20
LovexMusic
LovexMusic is offline
Ik denk dat iedereen dat gewoon zelf moet weten. Als jij je 100% op je gemak voelt bij diegene, dan is er helmaal niks mis mee denk ik. Zelf zou ik kiezen voor iemand waarbij ik echt de kriebels heb en hem ook ken qua persoonlijkheid. Waarbij je echt de liefdesgevoelens hebt. maar als jij het niet erg vindt om je eerste keer te laten gebeuren met een vriend van je, is daar helemaal niets mis mee denk ik
Met citaat reageren
Oud 12-07-2006, 20:40
funky_female
funky_female is offline
na een paar keer keer gedate te hebben , wat erg leuk was
zijn we verder gegaan dan zoenen ..
allemaal erg leuk maar nu hebben we allebei gevoelens gekregen en ik wil voor hem gaan maar hij twijfelt nog

oftewel een enorme kutsituatie

hopen op een goede vriendschap dan maar

en dan wel zonder sex
Oud 12-07-2006, 21:20
brinkster
brinkster is offline
Dit didactische verhaal ga ik later aan mn kinderen vertellen
Oud 17-07-2006, 19:22
funky_female
funky_female is offline
doe dat haha

het zou een wijze les zijn iig
Oud 17-07-2006, 19:25
VelvetDreams
VelvetDreams is offline
Ikzelf vind dat je pas met iemand naar bed kunt gaan, als je van diegene houd. Ik zie het dan ook echt niet los van elkaar.
het is een manier van gevoelens uitten. Ik zou het zelf echt niet kunnen als ik niets voor die andere voel (niet meer dan gewoon alleen vrienden). En dan nog moet ik zeker weten dat ik wel echt van diegene houd..
Met citaat reageren
Oud 17-07-2006, 21:48
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
VelvetDreams schreef op 17-07-2006 @ 20:25 :
Ikzelf vind dat je pas met iemand naar bed kunt gaan, als je van diegene houd. Ik zie het dan ook echt niet los van elkaar.
het is een manier van gevoelens uitten. Ik zou het zelf echt niet kunnen als ik niets voor die andere voel (niet meer dan gewoon alleen vrienden). En dan nog moet ik zeker weten dat ik wel echt van diegene houd..
Maar je bent ook pas 14... Ik schat de kans groot dat je er over een paar jaar heel anders tegenaan kijkt.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2006, 23:04
Jones
Citaat:
Chloe Siere schreef op 17-07-2006 @ 22:48 :
Maar je bent ook pas 14... Ik schat de kans groot dat je er over een paar jaar heel anders tegenaan kijkt.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2006, 23:19
Nona
Nona is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 17-07-2006 @ 22:48 :
Kan. Maar seks met iemand van wie ik oprecht houd vind ik zelf ook duisent keer fijner.
Oud 18-07-2006, 01:34
Not for Sale
Not for Sale is offline
Wat een onterechte Sarah-bashing hier zeg
Ik ben het wel met haar logica eens.

Anyway, benieuwd hoe het afloopt
Ik snap het gedeelte niet van "allebei gevoelens gekregen" in combinatie met "maar hij twijfelt nog".

Regels voor berichten