Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2006, 18:30
vrancken_anke
vrancken_anke is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 06-06-2006 @ 19:12 :
Hmm. Ik weet het ook niet meer.
Ik stel me aan en dat weet ik ook wel, maar ik vind het niet goed dat hij zijn ex een kusje geeft, want nu zijn wij bezig met misschien iets opbouwen.. en door haar haren aait . Is dat gek en onredelijk? Ik denk het wel hè?
Ik vind dat niet..!

On-topic: heeel goed, alleen wou ik dat ik hem iets vaker zag.. Argh, examens
Advertentie
Oud 06-06-2006, 18:31
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 06-06-2006 @ 01:12 :
ik wilde net zeggen!
Ach, ik ken mezelf min of meer.
Oud 06-06-2006, 18:43
T!ne
T!ne is offline
Ik kan zo niet van hem afblijven. En hij is zo lief
<3
Oud 06-06-2006, 19:03
groovy
groovy is offline
Citaat:
T!ne schreef op 06-06-2006 @ 19:43 :
Ik kan zo niet van hem afblijven. En hij is zo lief
<3
Leuk voor je dat je zo verliefd bent

Hoelang is hij eigenlijk met zijn ex gegaan? Ben je niet bang dat hij, zogauw hij weer iemand anders ziet die hij leuk vindt, jou ook zomaar laat vallen en diezelfde dag nog met iemand anders kust?

Of doet hij normaal niet zo?
Oud 06-06-2006, 19:28
.:zonnetje:.
.:zonnetje:. is offline
Een beetje down.
Ik wil zo veel, maar er komt zo weinig
Oud 06-06-2006, 19:34
Verwijderd
Mja. Gewoon goed, al erger ik me dood en word het echt tijd dat we een keer gaan praten. Echt wel. Anders eindigt het nooit goe met ons.
Oud 06-06-2006, 19:42
Toet0r
Toet0r is offline
Ik baalde gister stiekem best dat zn tante 'al' om 1 uur thuis kwam, toen we op zijn neefjes aan het oppassen waren. We waren net aan het stoeien toen we de deur dicht hoorden slaan, toen zaten we in 1x weer netjes recht op de bank tv te kijken En zn neefjes de hele tijd om te pesten zeggen 'nu is de vriendin van Sander', terwijl we computerspelletjes deden
Oud 06-06-2006, 19:58
zeep007
zeep007 is offline
2 jaar vandaag!
Gisteren al gevierd, vandaag veel te druk gehad. Maar het is weer helemaal alsof het net begonnen is, heeerlijk dat verliefde gevoel.
Oud 06-06-2006, 20:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Luna schreef op 05-06-2006 @ 23:04 :
had jij niet een engelse boy?
ik sindskort en wil eigenlijk alleen maar positieve verhalen over zo'n relatie op afstand horen..
Nou eh, bij mij is het niet zo positief afgelopen. Lees m'n post van de afgelopen 3 maanden maar terug. Dus ik zal niet zo gauw meer aan een lange afstands relatie beginnen...
Maar de relatie had best kunnen werken, als hij geen irritante onvolwassen puber had geweest dan. Van mijn kant uit had het eeuwig kunnen duren, maar meneer wilde zijn piemel ook wel eens in iemand anders steken. Tsja...
Dus, als jouw dude wel volwassen is en klaar is voor een relatie dan kan het absoluut lukken. Als je maar bereid bent om op elkaar te wachten.
Oud 06-06-2006, 21:22
Li
Li is offline
Tres bien, maar mis hem wel een beetje
Maar ja, het is al bijna donderdag en dan gaan we weer leuke dingen doen.
Oud 06-06-2006, 21:26
Roos
Roos is offline
Citaat:
Li schreef op 06-06-2006 @ 22:22 :
Tres bien, maar mis hem wel een beetje
Maar ja, het is al bijna donderdag en dan gaan we weer leuke dingen doen.
Jij hebt toch met een Rotterdammer?
Oud 06-06-2006, 22:12
vedetje
vedetje is offline
ik praatte vandaag met hem...

waarom lijkt hij me zo beschaamd? is hij beschaamd of moet hij me gewoon niet?

maar als hij me niet moest dan was ie wel niet zo lief tegen me...
Oud 06-06-2006, 22:30
Dragonisha
Dragonisha is offline
Oeh het was gezellig
Oud 06-06-2006, 22:30
Luna
Luna is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 06-06-2006 @ 21:01 :
Nou eh, bij mij is het niet zo positief afgelopen. Lees m'n post van de afgelopen 3 maanden maar terug. Dus ik zal niet zo gauw meer aan een lange afstands relatie beginnen...
Maar de relatie had best kunnen werken, als hij geen irritante onvolwassen puber had geweest dan. Van mijn kant uit had het eeuwig kunnen duren, maar meneer wilde zijn piemel ook wel eens in iemand anders steken. Tsja...
Dus, als jouw dude wel volwassen is en klaar is voor een relatie dan kan het absoluut lukken. Als je maar bereid bent om op elkaar te wachten.
ehja, hij is een aantal jaar (10 ) ouder en zeker geen puber meer. het is bij ons eerder omgedraaid, ik ben nog jong etc maar ik weet op dit moment zeker dat ik alleen hem wil. dus als het aan mij ligt..
hij is best duidelijk geweest in wat hij wil. we zien wel...

ohja, ik was de afgelopen 4 mnd aan de andere kant vd wereld dus niet op forum geweest vandaar dat ik achter loop qua info..
Oud 06-06-2006, 22:55
Ruby
Ruby is offline
Oh jawel, ik houd van hem
Oud 06-06-2006, 22:57
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
ze houdt van me..en ik van haar..ze moest eens weten hoe intens
Oud 06-06-2006, 23:04
Verwijderd
tis intens en fijn, maa ook nog een lange weg te gaan met veel opstakels.
Oud 07-06-2006, 00:26
Verwijderd
Ik mis alles aan 'm 'Ik val altijd voor de verkeerde' is hier echt weer een understatement...

En die ander deed even leuk, maar daarna weer niet. Bah, mannen
Oud 07-06-2006, 00:37
Verwijderd
Goed! Morgen met hem, zwager en schoonmoeder op stap, s'avonds uit eten met hun en mijn lieve vriendinnetje en zijn oma. Daarna een verjaardag van een vriend. Ik zit deze week helemaal vol met afspraken met leuke mensen en het is niet nodig om te zeggen dat ik daar wel blij mee be.

Vandaag vond ik hem echt even heel erg lief. (vind ik hem altijd wel heel erg, maar nu even extra) Ik kreeg de cijfers binnen van toetsen die we allebei gemaakt hadden. Ik heb ze gehaald en ben daar onwijs blij mee, maar vond dat wel moeilijk om te zeggen omdat ik ook meteen zag dat hij ze niet gehaald heeft. Vond hetwel even k*t om tegen hem te zeggen, maar hij reageerde heel lief. Hij is trots op me dat ik het gehaald heb en is ook heel blij voor me. Hij reageerde ook helemaal niet stom toen hij merkte dat hij het niet gehaald had, en dat was dus wel even heel lief van hem.

Lief ding is het toch... * zwijmel *
Oud 07-06-2006, 09:11
Verwijderd
Nu maar hopen dat mijn goede voornemen uitkomt. Ik ga iig mijn best doen
Oud 07-06-2006, 10:18
Li
Li is offline
Citaat:
Roos schreef op 06-06-2006 @ 22:26 :
Jij hebt toch met een Rotterdammer?
Yes
Oud 07-06-2006, 10:47
Thee Muts
Thee Muts is offline
Oe, nu zijn we echt huiselijk aan het worden Gisteravond een meneer over de vloer gehad die ons kwam adviseren over de energieleveranciers enzo Maar we hebben nu wel een heel mooi aanbod

En gister moest hij een echo laten maken omdat hij (pijn)klachten heeft overgehouden na een vervelende ontsteking eind januari. En nu krijgen we daar volgende week pas de uitslag van als we op gesprek moeten bij de huisarts... Hoop maar dat het niks ernstigs is
Oud 07-06-2006, 10:57
fractuur
fractuur is offline
Beter, beter. Even een klein dipje eergisteren, en ik heb me daar echt kut over gevoeld. Maar volgens mij gaat het nu wel weer goed. Vanavond zie ik hem weer! Niet al te lang, want ik voel me niet zo lekker..
Oud 07-06-2006, 11:19
Verwijderd
Ok.. collega (2) --> exit. Ik ben toch geen hond?

Volgende!

En gister was gezellig, onwijze buikpijn (tja, die spieren he), maar zo sportief! En het ijs was ook erg lekker
Oud 07-06-2006, 12:15
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
groovy schreef op 06-06-2006 @ 20:03 :
Leuk voor je dat je zo verliefd bent

Hoelang is hij eigenlijk met zijn ex gegaan? Ben je niet bang dat hij, zogauw hij weer iemand anders ziet die hij leuk vindt, jou ook zomaar laat vallen en diezelfde dag nog met iemand anders kust?

Of doet hij normaal niet zo?
Daar is hij niet de persoon voor. Hij was 2,5 maand samen met haar.. Zijn langste relatie ooit. En voor zijn relatie met haar is hij een jaar alleen geweest. Dus nee ik ben niet bang In het begin is het gewoon allemaal een kwestie van vertrouwen..
Oud 07-06-2006, 12:21
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Ik sta er een beetje van te kijken hoe blij en gelukkig ik op dit moment ben.

Het gaat zo leuk tussen hem en mij...
Als ik hem zie voelt het zo goed, het klikt leuk met zijn vriendengroep. We zijn allebei gewoon zo gelukkig zodra we elkaar zien of iets van elkaar horen

Gister zei hij zó iets liefs, wat zo diep van binnen bij hem kwam tegen mij, dat ik gewoon een brok in mijn keel kreeg en nee.. geen 'ik hou van jou'...

En toch hou ik een bepaalde afstand.. bang dat ik over een tijdje weer zoveel pijn voel.... niet te veel aan denken, en genieten van wat ik nu beleef een meemaak!
Oud 07-06-2006, 12:51
Flip!
Flip! is offline
Ben heel tevree over hoe het nu gaat. We hebben nog nooit echt een flinke ruzie gehad met schreeuwen en met deuren smijten. Wel zo heel heel zelden een woordenwisseling maar die zijn we gauw vergeten omdat hij niet zolang boos kan blijven (godzijdank).

Vanavond ga ik met hem naar een gala van mijn school, hij netjes in een mooi pak, ik in een prachtige jurk, heb er ontzettend zin in
Oud 07-06-2006, 14:09
farai
farai is offline
God ik zal zo blij zijn as we nog is face to face kunne praten.
Oud 07-06-2006, 14:43
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Het is pril, maar het is wel iets
Morgen ga ik naar hem toe (voor het eerst) en dat is leuk
Oud 07-06-2006, 15:51
Verwijderd
Oke, ik ga echt niet meer praten met verliefde mensen, ik wil het niet meer horen hoor
Oud 07-06-2006, 16:02
Verwijderd
Hihi
Oud 07-06-2006, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 05-06-2006 @ 21:57 :

Oké, ik maak er een groter probleem van dan het is, een week zonder hem, maar wat doet dat er toe?
Ik zag mn vriend de afgelopen ook iets van de hele week niet, en ik was er echt flink chagerijnig enzo van. Heel normaal als je verliefd bent

OT: Hij is dus weer terug en ik weer helemaal happy, hij ook hoor Zondag hebben we een jaar 'verkering' God, wat gaat dat snel zeg! Gezien het weer gaan we lekker naar Scheveningen. Zal vast druk zijn, maar dat deert me niet zoveel
Dus zondag eerst lekker (maar wel vroeg) ontbijten, en dan met de trein enzo richting het strand <3
Oud 07-06-2006, 17:25
Verwijderd
Vanavond samen naar Goldfrapp.
Oud 07-06-2006, 17:28
Gothic
Gothic is offline
Een jongen in de metro met goddelijke groene ogen die toevallig in Gouda woont en die als opening vraagt of ik expres paarse oorbelen in had die pasten bij mn shirtje, nadat hij daar iets te lang naar had lopen staren ...

of ik op zijn tuinfeestje wilde komen... ben benieuwd, weet alleen niet of ik ga ...
Oud 07-06-2006, 18:01
Nienna*
Nienna* is offline
Hmpf. Wat is het toch een eikel. Alles verdraaien, zodat het net lijkt of híj het heeft uitgemaakt. En ik wed dat hij er nog bij verzint dat hij me niet heeft voorgelogen en ook niet bij een meisje was terwijl hij zei dat hij thuis was, toen ik hem belde. Eikel en ik weet niet eens zeker of hij is vreemdgegaan... hij zegt van niet.
En vandaag hoorde ik dan van iedereen: ja maar ze zitten zo vaak aan elkaar... hebben ze iets? GVD, hoe moet ik dat nou weten, ik wist van niets. Hij zegt dat hij niets met haar wil.
Maar wanneer kan je zo iemand nou geloven?! Ik weet het ook niet...
Oud 07-06-2006, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 07-06-2006 @ 18:28 :
Een jongen in de metro met goddelijke groene ogen die toevallig in Gouda woont en die als opening vraagt of ik expres paarse oorbelen in had die pasten bij mn shirtje, nadat hij daar iets te lang naar had lopen staren ...

of ik op zijn tuinfeestje wilde komen... ben benieuwd, weet alleen niet of ik ga ...
jaaaaaaa dat is leuk. Ik zou wel gaan
Oud 07-06-2006, 19:17
Verwijderd
Ik zou op dit moment het liefste emigreren
Oud 07-06-2006, 19:23
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 07-06-2006 @ 20:17 :
Ik zou op dit moment het liefste emigreren
vanuit utrecht gezien is heemskerk buitenland
Oud 07-06-2006, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 07-06-2006 @ 18:28 :

Doendoendoen, goddelijke groene ogen zijn !
Oud 07-06-2006, 19:43
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-06-2006 @ 20:30 :
Doendoendoen, goddelijke groene ogen zijn !
eerst maar eens afwachten of hij daadwerkelijk mailt ...
Oud 07-06-2006, 20:22
Luna
Luna is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 07-06-2006 @ 17:48 :
Ik zag mn vriend de afgelopen ook iets van de hele week niet, en ik was er echt flink chagerijnig enzo van. Heel normaal als je verliefd bent
is dat normaal?
ik zie mn liefje nu al 3 weken niet en kan nog best lachen. (en ik ben echt dik inlove dat is het niet is er nu wat mis met mij?)
verder vind ik dat je toch dingen zonder hem kan doen waar je heel veel plezier aan beleefd, ookal is het wel een hele week?!

edit: inlove dus en kreeg echt een HI-LA-RISCH smsje van hem vannacht<3

Laatst gewijzigd op 07-06-2006 om 20:42.
Oud 07-06-2006, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 07-06-2006 @ 21:22 :
is dat normaal?
ik zie mn liefje nu al 3 weken niet en kan nog best lachen. (en ik ben echt dik inlove dat is het niet is er nu wat mis met mij?)
verder vind ik dat je toch dingen zonder hem kan doen waar je heel veel plezier aan beleefd, ookal is het wel een hele week?!
Nja, zij is het niet gewend, voor zover ik weet. En ik ben het ook niet gewend, weet niet hoe het bij jou zit natuurlijk.. En ik heb de hele week wel leuke dingen gedaan, meer met vriendinnen als normaal, en met mn moeder enzo. Maar toch, niet alles is het zelfde, en zeker de dagen waarop ik dan met mn vriend samen zou zijn, die dagen, en avonden, was ik erg chagerijnig. Kan niet goed tegen alleen zijn, I guess
Oud 07-06-2006, 20:27
Verwijderd
Ze reageert weer. Ze vond het "echt een hele lieve brief". Maar verder vond ik haar niet superenthousiast.

Maar daarentegen belde een gemeenschappelijke vriend me op, ruim na het posten van die brief, dat zij had gezegd dat het wel leuk zou zijn als ik mee zou gaan naar iets.

Lekker vaag allemaal, niets voor mij dit.
Oud 07-06-2006, 20:33
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Ertur schreef op 07-06-2006 @ 21:27 :
Ze reageert weer. Ze vond het "echt een hele lieve brief". Maar verder vond ik haar niet superenthousiast.

Maar daarentegen belde een gemeenschappelijke vriend me op, ruim na het posten van die brief, dat zij had gezegd dat het wel leuk zou zijn als ik mee zou gaan naar iets.

Lekker vaag allemaal, niets voor mij dit.
Vrouwen, je kan beter kippen houden.
Oud 07-06-2006, 21:11
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Hij is lieff
en ik wil hem stiekem in de fik steken, als ik mijn Frans mag geloven. <3
Oud 07-06-2006, 21:44
Verwijderd
En godverdomme, waarom mis ik dan toch zijn smsjes?
Oud 07-06-2006, 21:53
__
__ is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 05-06-2006 @ 22:00 :
Ach, ik zou daar ook wel tegen op zien hoor Het liefste heb ik hem gewoon zo veel mogelijk bij me. Al is het echte missen ook wel leuk zo af en toe
ja ik vind het ergens ook wel leuk hehe (ik zit nu in spanje). maar het heeft ook wel iets. ik weet trouwens niet eens of hij me mist maar eh ik vind het missen ergens ook wel iets leuks hebben iig ja ;p kun je uitkijken naar de dag dat je elkander weer ziet. (ZONDAG.)
Oud 07-06-2006, 21:57
woezel
woezel is offline
als ik in spanje was had ik wel wat beters te doen dan forummen
Oud 07-06-2006, 22:11
Verwijderd
Na een beetje gefrustreerd te zijn omdat het niet echt lukt met het schrijven van een sollicitatiebrief heb ik zin in een knuffel van HEM...
Hij hoort echt bij mij, dat kan niet meer anders
Oud 07-06-2006, 23:32
Verwijderd
Au
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten