![]() |
||
![]() |
Citaat:
On-topic: heeel goed, alleen wou ik dat ik hem iets vaker zag.. Argh, examens ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Hoelang is hij eigenlijk met zijn ex gegaan? Ben je niet bang dat hij, zogauw hij weer iemand anders ziet die hij leuk vindt, jou ook zomaar laat vallen en diezelfde dag nog met iemand anders kust? Of doet hij normaal niet zo? |
![]() |
||
Citaat:
Maar de relatie had best kunnen werken, als hij geen irritante onvolwassen puber had geweest dan. Van mijn kant uit had het eeuwig kunnen duren, maar meneer wilde zijn piemel ook wel eens in iemand anders steken. Tsja... Dus, als jouw dude wel volwassen is en klaar is voor een relatie dan kan het absoluut lukken. Als je maar bereid bent om op elkaar te wachten.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() hij is best duidelijk geweest in wat hij wil. we zien wel... ohja, ik was de afgelopen 4 mnd aan de andere kant vd wereld dus niet op forum geweest vandaar dat ik achter loop qua info..
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Hij is dus weer terug en ik weer helemaal happy, hij ook hoor ![]() ![]() Dus zondag eerst lekker (maar wel vroeg) ontbijten, en dan met de trein enzo richting het strand <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik zie mn liefje nu al 3 weken niet en kan nog best lachen. (en ik ben echt dik inlove dat is het niet ![]() verder vind ik dat je toch dingen zonder hem kan doen waar je heel veel plezier aan beleefd, ookal is het wel een hele week?! edit: inlove dus en kreeg echt een HI-LA-RISCH smsje van hem vannacht<3
Laatst gewijzigd op 07-06-2006 om 20:42. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat: