Nope.
maar als je bedoelt dat je liever nog meer ventjes op je scherm wilt hebben, dan kan je dat wel veranderen via opties.
daar kan je dan bij unit amount(dacht ik, iig iets in die trant) kiezen voor low tot aan huge..
bij low heb je dan iets van 40 manschappen per stack, dus 20x40 man.
en als je voor huge kiest, heb je iets van 160mannetjes geloofik, dus 20x160. dit is een stuk drukker en je leger lijkt er ook een stuk groter door.
maar je hebt geen groter leger(in verhouding tot je vijanden dan), want hun units zijn ok groter geworden natuurlijk

. maar het staat wel mooi

, alleen trekt m'n computer dat niet.
ik ben zelf weer begonnen een week geleden met rome total realism, en de metropolis mod erbij, hier hebben alleen de echt belangrijke steden nog muren, eigenlijk dus ook zoals in het echt, daar had echt niet ieder dorp of stad muren om zich heen. het speel teen stuk sneller, want met een goed leger neem je in 1beurt wel 3 dorpen in. aan de andere kant werd ik gister aangevallen in mn rug door galliërs, normaal houden ze na 1 dorp wel op omdat ze dan doodgaan op mn muren, maar nu werd in 2 beurten heel noord italië ingenomen omdat ik net bezig was in griekenland. Het geeft een heel nieuwe uitdaging in het spel, want nu zijn sterke muren niet meer voldoende om je steden te beschermen. forten en goede garizons zijn nu belangrijk

.