Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2006, 11:43
Jolt
Jolt is offline
Is er ook een mod of een crack die de tijd stil laat zetten?

Ik heb namelijk geen zin om steeds nieuwe generaals over te kopen.
Oud 10-09-2006, 21:16
one.
one. is offline
Up.

Had een vraagje. Ik ben net begonnen met spelen. Is er geen manier om je leger groter te maken dan twintig legioenen?
Oud 10-09-2006, 21:28
Verwijderd
Nope.
maar als je bedoelt dat je liever nog meer ventjes op je scherm wilt hebben, dan kan je dat wel veranderen via opties.
daar kan je dan bij unit amount(dacht ik, iig iets in die trant) kiezen voor low tot aan huge..
bij low heb je dan iets van 40 manschappen per stack, dus 20x40 man.
en als je voor huge kiest, heb je iets van 160mannetjes geloofik, dus 20x160. dit is een stuk drukker en je leger lijkt er ook een stuk groter door.
maar je hebt geen groter leger(in verhouding tot je vijanden dan), want hun units zijn ok groter geworden natuurlijk. maar het staat wel mooi, alleen trekt m'n computer dat niet.

ik ben zelf weer begonnen een week geleden met rome total realism, en de metropolis mod erbij, hier hebben alleen de echt belangrijke steden nog muren, eigenlijk dus ook zoals in het echt, daar had echt niet ieder dorp of stad muren om zich heen. het speel teen stuk sneller, want met een goed leger neem je in 1beurt wel 3 dorpen in. aan de andere kant werd ik gister aangevallen in mn rug door galliërs, normaal houden ze na 1 dorp wel op omdat ze dan doodgaan op mn muren, maar nu werd in 2 beurten heel noord italië ingenomen omdat ik net bezig was in griekenland. Het geeft een heel nieuwe uitdaging in het spel, want nu zijn sterke muren niet meer voldoende om je steden te beschermen. forten en goede garizons zijn nu belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 06:53
one.
one. is offline
K. Die ga ik dan denk ik eens downloaden als ik klaar ben met de campaign.
Oud 11-09-2006, 11:39
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik doe nu weer een campagne met de julii.
Ik heb heel west-europa veroverd incl britain en spain, dus vanaf die kust hoef ik geen aanvallen meer te verwachten, aan de oostelijke grens voer ik oorlog met de brutii, alleen we zitten een beetje in een standoff. Zij hebben alle rijke provincies in griekenland ed dus hun leger is mega groot, ondanks dat ik veel meer land heb. Mijn grensprovincies zijn alle van die kleine barbarian-stadjes dus ik kan geen fatsoenlijke verdediging bouwen daar.
Bovendien heb ik geen goeie generaals omdat de allerbeste allemaal zijn dood gegaan aan ouderdom.
Dit geld ook voor mijn assassin, hij was op het eind zo goed dat ie minstens 10 brutii-generaals naar de andere wereld heeft geholpen (inclusief hun factie-leider). Vaak had ie bij familieleden zo'n 80% kans dat het slaagde, mosterlijk hoog dus. Maar nu is ie dood door ouderdom.
Oud 11-09-2006, 15:37
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Er zit een scheur in mijn RTW CD nu ben ik met Barbarian Invasion bezig dat ik nog had liggen...Echt beduidend minder dan het orginele RTW.

Is het mogelijk RTW en RTW: Alexander in een double-pack te bestellen? Volgens mij kon je Alexander alleen maar downloaden.
Oud 11-09-2006, 16:50
Verwijderd
Het enige pack dat ik zie in de winkels is die total war era's edition..
met dus shogun, ME en R:tw.. en alle add-ons voor alle 3 de spellen..

maar een combi pack van r:tw en alexander heb ik neit gezien. wel nog die van rome en barbarian, die heb ik zelf gekocht toen mijn oude rome cd dood ging. maar daar heb je weinig aan denk ik..
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 17:37
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik ben net naar de music store geweest en daar zei de verkoper dat het Rome total war en Rome total war Alexander de 22ste in een double-pack uitkomt voor onder de 30 euro.

Lijkt me eerlijk gezegd sterk aangezien bij veel winkels Rome total war alleen al vaak nog 30 euro kost en bij de free record shop koste rtw Alexander alleen al 29,99. Nu ben ik een beetje aan het rondzoeken en hoop wat goeds te vinden. Als iemand nog een leuk aanbod weet laat maar weten.
Reageren

Regels voor berichten