Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb thuis eigenlijk van alles liggen
zelfs nog een nickelson trui, gewoon lekkere dikke wintertrui zonder wat erop gelukkig ![]() verder is het wat betreft karl kani wel anders dan vroeger, toen hadden ze nog kleding en schoenen die gewoon normaal waren en eigenlijk helemaal niet bekend, maar idd wat je nu in de winkels ziet trek ik niet eens gratis aan zo ordinair het gaat mij niet zozeer of ik het merk niet kan uitstaan maar hoe het is verwerkt in het kledingstuk, soms zie je tommy truien die zijn bedrukt met een bescheiden logootje maar je hebt die ook met een soort tommy vlag erop..dat vind ik niets je hebt gewoon de mensen die moeten laten zien dat ze een merk dragen en mensen die meer voor het kledingstuk gaan, vaak zijn die bedrukte kledingstukken volgens mij ook nog goedkoper Rat
||
![]() |
Citaat:
Ik heb naast de genoemde pauper merken het niet zo op merken als Twin life en Forecast oid. Ik vind het boers.. (Komt omdat dorpen in het hoge noorden Snuffels hebben, en alle boeren dus met dat type kleding rondloopt. Bij Forecast verkopen ze precies dezelfde kleding, alleen een tikkie duurder.) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() De merken die ik niet leuk vind: * Forecast * Coolcat/Wonder Woman * The Box * Lipstick * C&A * Bijenkorf huismerk * Alles wat ze bij de Britain verkopen en nog wel wat meer.. |
![]() |
|
Uhm...ik heb niks tegen bepaalde merken qua lelijkheid, van alle merken zie je wel een wat leuks ertussen.
Oke bij sommige wel heel heel af en toe, maar toch. Ik hou alleen niet van truien etc. waar het merk er zo groot mogelijk opstaat. Ik heb een tommyjas waar eigenlijk alleen dat hele kleine (blauw-rood-wit-blauwe) vlaggetje opstaat, voorderest nix. Maar heel veel truien van TH zien er niet uit(oudere collecties vooral). Dus ik kijk meer naar de kleding dan naar het merk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Moet je je eens indenken er leeft hier in dit huis ook een broertje die voldoet aan je beschrijving, alleen zijn zijn haartjes zo glad ingevet en bij het minste of geringste krulletje gaat de kam dr door. ![]()
|
Verwijderd
|
Fuck it!!
Ik haat al die shit van g-star, en weet ik veel hoe al die fucked up merken hete waar al die trance trippers in lopen! er zijn wel 80 van de 100 personen die in dezelfde g-star of wat dan ook trance trip broek/trui lopen!!! Ik loop zelf liever in Mecca, karl kani, fubu! daar heb je niet 1000 dezelfde van, maar ongeveer 1 t/m 30 dezelfde van, dat is tenminste beetje appart en ben je geen meeloper omdat niet snel iemand anders hem heeft! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik kan nou niet echt een merk opnoemen die ik echt lelijk vind. Over het algemeen vind ik wonderwoman vieze shirtjes nou niet echt mooi.(understatement) Maar toch heb ik er een truitje van in mijn kast hangen. Dus ik denk dat je bij alle merken wel iets leuks eruit kan pikken.
||
Citaat:
![]() en voor de mensen die Karl Kani afschilderen als een merk met alleen maar met grote letters het merk erop enzo... dat is lang niet bij al die kleren ..maar bij de simpele, goedkope lijnen dus wel.... bijv. van die foute dunne jasjes(net zoals bij die foute , vaak neppe tommy hilfiger kleren). Kani heeft bijv een hele mooi wit/blauwachtige broek (wax-achtig) met alleen maar ene K achterop .. dies wel koel |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wie ik? ![]() |
![]() |
|
5pook schreef:
Ik loop zelf liever in Mecca, karl kani, fubu! daar heb je niet 1000 dezelfde van, maar ongeveer 1 t/m 30 dezelfde van, dat is tenminste beetje appart en ben je geen meeloper omdat niet snel iemand anders hem heeft. Mecca, Pelle,Phat farm en broeken van Karl kani zijn mooi. Maar fubu is gewoon verschrikkelijk netzoals die G-star broeken troep.
|
afgezien van de merken die jullie allemaal net noemden.. vind ik zefl esprit en mexx ook heeel erg lelijk, maar vooral dodelijk saai.
Ik vind ralph vaak nogal manwijverig staan net als tommy, maar dat zal wel aan mij liggen of omdat de wijven die hier in het gooie die kleding dragen ook gewoon echt lelijk en helga zijn.
|
![]() |
pooier kleding (glimmend enzow)
Maar vooral Alto kleding ![]() Overzeas en dat soort trieste wijde broeken zooi! En dan nog cool cat, new york en dat soort shit! Bah ik er heb er allemaal een vreselijke hekel aan! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tommy Hilfiger vind ik dus ook niets. Tenminste alleen de sportkleding ervan. Het logo staat erzo opzichtig op en ik vind het ook helemaal geen bijzondere kleding... (Meestal zeg ik ook Tommy Bilvinger ipv Hillfiger... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
favoriete ontwerper? Verwijderd | 75 | 13-11-2005 19:22 | |
Verhalen & Gedichten |
-Nog titelloos- I C U | 180 | 10-04-2005 17:33 | |
ARTistiek |
Vuur (verhaal) | 4 | 09-07-2001 16:34 |