![]() |
||
![]() |
Citaat:
of is dat te kort door de bocht? daag |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Leg me geen woorden in de mond knul. Ik weet dat je ervan houdt me zover mogelijk een hoekje in proberen te krijgen, het gaat je alleen niet lukken. |
![]() |
||
Citaat:
Ja/nee.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En trouwens, dat is wat de Amerikanen hebben gedaan in Irak. Saddam onderdrukte het volk. Amerikanen willen helden zijn en maken van heel Irak een slachtveld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Saoudi-Arabië is niet in oorlog, net zo min als Irak. Beantwoord nu mijn vraag aub.
||
Citaat:
Ze zei zelf al: "Terroristen zijn zij, die zijn komen aanvallen in een land waar ze niet horen." Daarmee is het dus voor iedereen duidelijk dat Al Zarqawi een terrorist is toch? Alleen ziet ze t zelf weer eens anders, maarja, niet iedereen heeft de gave van enig verstand in zn kop en al helemaal neit de gave van objectief dingen bekijken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, en ik was een hoertje. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Zowel soennieten als sjiieten waren slachtoffer van Al-Zarqawi. Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Van 93 tot 99 heeft in in Jordanie in de gevangenis gezeten, van 99 tot 2000 woonde ie in Pakistan, waarna ie naar Afghanistan vluchte toen hij in Jordanie wederom gezocht werd, in 2001 werd ie in Jordanie bij verstek ter dood veroordeeld. Toen de Irak oorlog begon ging ie daarheen met een zooi buitenlandse vriendjes. Maw, die vent heeft niks met Irak te maken, net als zn vriendjes niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alleen niet op die barbaarse manier van hem. Hoe denk je dat de Amerikanen hem vandaag te pakken hebben gehad? De soennieten in Baquba hebben Al-Zarqawi aangegeven. Soennieten, sjiieten, Koerden, christenen en Toerkmenen in Irak waren Al-Zarqawi meer dan zat. Hij was er niet om tegen de Amerikanen te vechten. Hij vermoord 1 Amerikaanse soldaat en neemt tegelijkertijd 100 Irakezen mee de dood in. Nee dat noem ik geen verzet, eerder terrorisme. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Maar dat heb je in tijden van oorlog. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder tja, de amerikanen terroriseren de irakezen en de al zarqawi's de amerikanen en irakezen. Ze oogsten gewoon wat ze gezaaid hebben en de gewone burgers zijn er weer de dupe van. Vreemd dus dat er nog mensen vragen waar die haat voor de VS vandaan komt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heeerrrlijk ![]() ![]() Maar waarom ben je 'even onbekend'? En hoezo ben ik opeens tegen alle Amerikanen en Engelsen? En scheer het WESTEN eens niet zo over een kam. Ik heb toch nergens beweerd dat het daar prettiger is? En wat dan nog, IK BLIJF LEKKER IN NEDERLAND EN HAAL EEN LEKKERE IRAKEES OF JORDANIËR NAAR NEDERLAND. EN SAMEN MAKEN WE EEN HELEBOEL KINDJES. HAHAHA. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het gewoon te kortzichtig om te stellen dat meneer een terrorist is, als hij tegen een bezetter (en degenen met hun) vecht. En de bezetter hier neerzetten als een bevrijder of als een oorlogvoerend land waardoor al hun misdaden gerechtvaardigd worden. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Opzich ook feiten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Leuk joh. ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hij heeft bewust onschuldige burgers laten ombrengen, dan ben je een terrorist, daar valt verder niet zoveel over te discussieren. Als die verzetstrijders in de tweede wereldoorlog bewust burgers die kant kozen van hitler zouden neerschieten, waren dat evengoed terroristen, maar dat gebeurde niet ze verzette zich tegen het algehele "apparaat". |
![]() |
||
Citaat:
You do the math. Maar ja, dat ze steld dat de Amerikanen meer slachtoffers maken geeft al aan dat er geen land mee te bezeilen is. Zoals Hudaifa al aanstipte liggen er al een slordige 6000 doden van onderlinge strijd in mortuaria, dat is exclusief alle andere omgekomen mensen. Dan hardnekkig blijven beweren dat de Amerikanen dat voorbij streven (uiteraard zonder bron of onderbouwing) is weinig anders dan Sahafisme. Al Zarqawi was lief! Er zijn geen Amerikanen in Bagdad!
||
Citaat:
Met dezelfde debiele logica noem jij Zarqawi een verzetsstrijder. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
*Laten we alsjeblieft de irrelevante zaken buiten beschouwing laten ok. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Rohit | 501 | 26-12-2005 19:40 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' naam onbekend | 501 | 26-11-2005 23:55 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-11-2005 11:40 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 18-07-2005 00:38 | |
Mogelijke genocide in Irak (niks genocide, maar het klinkt wel stoer) tosyali | 122 | 19-09-2004 00:04 | |
Ramp in Jordanië voorkomen na verijdelde aanslag Gatara | 11 | 02-05-2004 21:25 |