Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2006, 19:03
Verwijderd
Toen ik mijn eerste trek nam moest een heel pak ijsthee eraan geloven.

En ik was al stoned, want we hadden spacepannekoeken gezet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2006, 21:09
Antubis
Antubis is offline
Spacepannekoeken.. vettt
Oud 22-06-2006, 21:15
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Reverend schreef op 22-06-2006 @ 20:03 :
Toen ik mijn eerste trek nam moest een heel pak ijsthee eraan geloven.

En ik was al stoned, want we hadden spacepannekoeken gezet
ik dacht dat er een vlek op m'n scherm zat... Begon te boenen, bleek dat het bij jouw avatar hoort
Oud 23-06-2006, 14:36
lennuzz
lennuzz is offline
leuk topic is dit! reacties enzo

mijn eerste joint was een stickie omdat dat meisje dacht dat we waarschijnlijk overal wel stoned van zouden worden. die avond dus t saaiste feest ooit gehad omdat mn vriendin en ik geen alcohol wilden drinken met dat blowen hmm mn eerste échte joint... kan ik me niet eens meer herinneren en zo hoort het ook.
Oud 23-06-2006, 14:51
Verwijderd
ja man met de broer van robo, in de voortuin bij hem thuis, ik was moe en wilde gaan pitten, toen gingen we dus die joint roken en toen was ik niet meer zo moe, beetje zitten lachen enzo, en een half uurtje later in coma
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 17:17
evilernie
evilernie is offline
1e joint 14 jaar onder schooltijd pauze, niet heel veel gevoeld daarna wel nu nog steeds smoken maar niet meer elke dag... (nu bijna 18)
Oud 23-06-2006, 23:49
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
evilernie schreef op 23-06-2006 @ 18:17 :
[B]1e joint 14 jaar onder schooltijd pauze, niet heel veel gevoeld daarna wel nu nog steeds smoken maar niet meer elke dag...
Oud 24-06-2006, 09:50
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Antubis schreef op 22-06-2006 @ 22:09 :
Spacepannekoeken.. vettt
Die hebben wij ook een keer gemaakt met hash. Ze waren op zich best aardig te eten alleen wat ze deden kan ik me niet meer herinneren (wat een kutwoord. ).
Oud 24-06-2006, 18:01
Antubis
Antubis is offline
*gaat meteen weer achter t fornuis staan *
Oud 25-06-2006, 13:45
very drunk driver
very drunk driver is offline
eerste keer een joint was ik in duitsland in een mooi landschap met allemaal hoge heuvels en mooie wijngaarden.
mijn broer had al wel eens geblowd en die wist van het fenomeen "eerste keer niet stoned" dus had hij een waterpijp gemaakt zodat ik genoeg wiet binnen zou krijgen.

en of ik dat gemerkt had was best wel van de kaart leek net alsof ik op de maan zat. maar het mooiste was nog wel het uitzicht echt een aanrader voor iedereen.

we hadden die week veel regen gehad en zaten daarom ook te toasten naar de wolken en hun te bedanken dat het zo'n mooi weer was.

pretty fucked up
Oud 04-07-2006, 11:31
Floorr*
Floorr* is offline
Eerste joint paar maanden geleden toen k 14 was .. niks van gemerkt nee, maar het was ook niet veel..

Afgelopen weekend was mooi, bij feest, joints in het bos wezen roken, en paar shotjes gehad. De hele wereld draaide gek
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 18:49
nps
nps is offline
ik was 15 ofzo, en toen gingen we met zijn 3en in een parkje hangen en toen zeiden mijn andere experienced vrienden ja weet je wat je meot doen, RENNEN en ik pleurde toen omver

daarna gingen we naar een winkel fietsen en het was net een film in slow motion, toen hebben we dropjes gehaald en dat in een woordeloze frenzie naar binnen gewerkt, toen gingen we naar het huis van X en daar gingen zij tender love hebben en toen ben ik naar huis gegaan.
Oud 05-07-2006, 14:24
KiMZz
KiMZz is offline
Mijn eerste joint was op een zomeravond, ongeveer 3 jaar geleden. Samen met twee vriendinnen en mijn vriend hadden we 1 joint gehaald. Ik rookte niet, de ene vriendin had weleens geblowd maar heel weinig, de andere vriendin rookte wel maar had nog nooit geblowd en mijn vriend rookte en had weleens geblowd maar dan in Frankrijk, niet echt wiet maar iets van caramel waardoor je je ook vreemd ging voelen..
We mochten van mijn moeder op mijn kamer blowen, ze had vroeger zelf ook geblowd en wilde graag dat het dan maar thuis gebeurde.
Ik moest uiteraard vreselijk hoesten en wist niet dat je zo'n dorst kreeg van een joint roken. Dus beneden drinken gehaald en verder gerookt. Maar t effect was niet echt goed, merkte er weinig van eigenlijk. Daarna vaker gaan blowen en toen t hoesten weg ging en t effect goed kwam was ik echt knetterstoned. Nu blow ik bijna dagelijks en het effect verschilt van joint tot joint. Soms word ik heel 'praterig', soms heel suf en gaar, soms ga ik gekke dingen doen en zeggen..

Maar de herinnering aan de eerste joint blijft voor altijd!
Oud 12-07-2006, 04:08
Verwijderd
Citaat:
Hulk schreef op 17-06-2006 @ 16:20 :
niet correct. THC imiteert anandamide waardoor je het stonede gevoel krijgt.. dus komt niet door de antistoffen. THC houdt tevens de neurotransmitter GABA tegen waardoor er meer dopamine kan worden afgegeven (gelukshormoon).

Dopamine is verantwoordelijk voor het lacherige gevoel en anandimide voor de honger en coordinatieproblemen (stonede).

on-topic.. mijn eerste joint was voor een schoolfeest toen ik 14 was.. toen had ik samen met een paar vrienden voor 30 gulden twee joints gekocht.. die avond had ik ook ontzettend veel gezopen en het eindigde kotsend op de wc's. ik zorgde in ieder geval wel vanaf het begin dat ik de rook in mn longen kreeg in tegenstelling tot veel andere 'beginners'.
euhm endorfine is geluks hormoon

ontopic eerste 4 keer voelde ik niks(ik was 12 a 13, was met een half jaar oudere vriend, maar waren ook lachwekkende hoeveel heden, de 5e keer merkte ik het ook erg goed)
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 21:17
Verwijderd
Uhah ik was 17 en het was met een vriendinnetje samen en we hadden een joint bij iemand opgehaald en gingen die stiekem buiten roken, maar ik merkte er helemaal niets van. :\ Een half jaar later oid had ik samen met m'n vriendje een waterpijp gekocht en daarin hebben we wiet gerookt en het was echt héftig. We zaten op bed en ik zakte door het bed heen en hij ging beneden eten halen en het duurde dágen en de muziek was zo prachtig en ik ging voor de spiegel staan en ik was ook geweldig mooi, ja dat was wel tof.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 21:46
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Sepul schreef op 12-07-2006 @ 05:08 :
euhm endorfine is geluks hormoon

ontopic eerste 4 keer voelde ik niks(ik was 12 a 13, was met een half jaar oudere vriend, maar waren ook lachwekkende hoeveel heden, de 5e keer merkte ik het ook erg goed)
dopamine en serotonine hebben eveneens invloed op je (geluks)gevoel. Termen als gelukshormoon gebruik ik nooit?! Dus wat daar mee bedoelt wordt laat ik even buiten beschouwing.
Oud 17-07-2006, 00:33
Verwijderd
HMm... Eerste keer (en laatste tot nu toe ;p)

kweet nog, dr zaten een jongen en een meisje op een bank tegenover me te knuffelen (kwas al dronken trouwens), waar ik heel gezellig naar zat te kijken (hehe )..

Toen kwam er zo'n gast aan die ik vaag een beetje kende van school, stelde voor mij een shotje te geven. Ik dacht van, nou ja, nooit geprobeerd.. kom maar op! Na nog een paar heisjes was ik erg ver weg....

Ik herinner me dus niet veel mee van daarna. Wel weet ik nog dat ik over een bospad reed met prikkeldraad aan de zijkanten(waardoor je dus nog meer slingert ).

Blijkbaar ben ik daar ergens ook nog gevallen, want op een gegeven moment zaten m'n fiets z'n snelbinders door mn achterwiel heen .. Ik merkte dat pas na iets van 500 meter fietsen. Ik kon niet echt meer verder, heb mn fiets in de tuin van een bakkerij gesmeten en ben bij iemand achterop naar huis gegaan.

Van dat achterop zitten herinner ik me letterlijk NIKS meer

't Was heerlijk.. ^_^ (op die kater en die wonden de daaropvolgende middag na, maar dat was wel uit te houden! )
Met citaat reageren
Oud 17-07-2006, 09:48
adon1s
adon1s is offline
Deze weet ik nog heeeel goed!
Was met de 3 oktober feesten paar jaar geleden in leiden. Regende als een malle, had me al helemaal lam gezopen en ik zou gaan blowen. Stond daar dus met een voorgedraaide en een biertje in me hand, de joint was geknakt.. er was echt geen roken meer aan. De keren erna waren veel beter
Oud 19-07-2006, 18:36
Hoii
Hoii is offline
kvernam er geen ene fuck van
Oud 20-07-2006, 00:15
confused
confused is offline
kan de eerste keer niet herinneren, zal wel stoned geweest zijn
Oud 21-07-2006, 01:19
justnaat
justnaat is offline
De eerste 2 keer toen ik geblowd had was echt geen pret. Ik kwam thuis, ging op de bank liggen en alle pogingen die ik ondernam om te gaan staan en om vervolgens eten te maken mislukten keer op keer. Na ongeveer een half uur, kon ik weer staan en kreeg ik een enorme vreetkick. Heb toen wel iets van 10 tosti's gemaakt.
De 2e keer toen ik blowde, ging ik weer nokkie. Maar nu omdat ik in de zon geblowd had, dat wist ik nog niet als beginnende blower.
Tja, heb veel meegemaakt in de 3 jaar dat ik blow..veel leuke maar ook veel slechte herrineringen.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 19:26
Saai Jongetje
Saai Jongetje is offline
Hele lichte effectjes.

Verstrooidheid, in een soort van waas rondlopen, dat soort spul.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 23:09
Verwijderd
Ik zat op het strand, en toen ging ik het water in. Het was best koud maar na even wennen was het wel ok
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 00:24
fractal-illusio
fractal-illusio is offline
eerste keer la gik half te slapen en kreeg ik n sticky voor mn neus, 3 hijsen en ik sliep weer

tweede keer, dikke joint gerookt...
eerst in de bosjes van een huis geflikkerd met fiets en al....
daarna in de aldi lopen spacen als een idioot...dacht ik door de grond zakte en dat alles scheef ging..dus dat zal eruit gezien hebben
daarna 3 kwartier achterop de fiets gezeten met een dikke big smile
echt geweldig gewoon...vergeet t nooit meer
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 00:57
SilverBlue
SilverBlue is offline
Mijn eerste keer was niet echt een joint maar spacecake, leuke kleurtjes en het gevoel van ver af en dichtbij compleet kwijt. Dat leverde wel een grappig beeld op. Daarna compleet van de wereld, de volgende ochtend de na sleep zo moe als wat.

De eerste hijs van een joint hmja, naar 1 hijsje lag ik te hoesten, dus ben gestopt toen kwam ik thuis en toen voelde ik mij alleen wat zwaar in mijn hoofd voor 10 minuten.

Wil nog wel weer eens een joint proberen op vakantie.
Oud 25-07-2006, 12:03
apekop123
apekop123 is offline
1e keer:

ik voelde niets had maar 2 hijsjes ofzo

2e keer:

toen wel een halve joint gehad en ik had dieper ingeademd. Dat hielp dus

Ik weet nog heel goed dat ik alles zo raar vond gaan. Ik weet nog dat ik moest pissen en dat gewoon onder het lopen deed (niet in m'n broek ofzo )

ik moet trouwens zeggen dat dat echt bizar is want normaal doe ik echt niet van die vage dingen als ik stoned ben, eerder na veel te veel drank ofzo

toen kwamen we op centraal station en ik moest weer pissen, ik weet nog dat ik onderweg naar de wc voelde dat m'n handen tintelde en raar aan voelde. Toen ik bij de wc was vroeg ik waar de wc was. De persoon achter de balie wees naar de wc, ik snapte het niet en vroeg dit nog zo'n 4 keer. Toen had ik het door

misschien hadden we ook nog iets gezopen want ik pis normaal echt niet zoveel

Ik was ook erg lacherig en kon ook niet stoppen met glimlachen. Als ik liep leek het een beetje of mijn hoofd zweefde en alles ging onbewust, alles gebeurde gewoon.

Als ik er nu aan terug denk, was ik best ver weg want tegenwoordig na een paar joints ben ik nog helderder. De effecten waren redelijk "standaard". Beetje de dingen die je overal leest.
Oud 27-07-2006, 22:16
JFFRY-
JFFRY- is offline
Citaat:
pourlesyeux_ schreef op 18-06-2006 @ 12:56 :
oeh mijn eerste keer
ik zat met mijn exvriend na groezrock op een bankje in het park bij mijn huis en hij had nog hash en wiet over dus toen dacht ik ach waarom ook niet. ik ben allergisch voor alcohol en dat wist ik toen twee maanden, dus ik dacht, je moet wat he. ;-)
de wolken deden echt rare dingen en ik voelde me echt zwaaar relaxed. daarna nog wat meer joints gerookt maar nooit meer zo relaxed gevoel gehad als die eerste keer, word er vooral uuuuberlam van.
jij hebt echt een verschrikkelijk leven als je allergisch bent voor alcohol leef met je mee ,,
Oud 27-07-2006, 23:27
Lucky Me
Lucky Me is offline
was 11 maar het was wel chill had precies genoeg gehad
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 12:29
Verwijderd
Haha ik werd best melig en voelde me heel licht, daardoor was ik ook de hele tijd aan het huppelen. En toen ik in bed lag smste ik naar een vriendinnetje dat ik aan het surfen was in mijn waterbed (ik heb geen waterbed)
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Fishy schreef op 23-06-2006 @ 15:51 :
ja man met de broer van robo, in de voortuin bij hem thuis, ik was moe en wilde gaan pitten, toen gingen we dus die joint roken en toen was ik niet meer zo moe, beetje zitten lachen enzo, en een half uurtje later in coma
Toen hadden we die space lamp met die kleurtjes nog. Te heftig ^^.
Maar sinds die joint (die voor mij de 2e of 3e was) is alles bergafwaarts gegaan. And I like it down there .
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 15:07
Gwenniej
Gwenniej is offline
ik voelde me een beetje relaxed & had last van binnenpretjes.
Dit heb ik beide nog steeds.

Ik heb 10 min serieus op de grond gelegen van het lachen, niemand snapte wat ik zo grappig vond, ik zelf ook niet

& ik heb indd gevoelens als in slow motion hoelahoepen, of het surfen op de golfen. Heel relaxed
Oud 01-08-2006, 19:05
Verwijderd
Eerste keer maar een paar trekjes genomen want ze zeiden dat ik voorzichtig moest zijn enzo dus dat deed ik dan ook i kvoelde eigenlijk niks..
Tweede en derde keer, veel meer getrokken maar voelde nog steeds amper iets.. het was nogal slechte wiet en weinig dus waarschijnlijk zal het wel daaraan liggen, maar mijn motivatie is nu toch een beetje verdwenen
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 10:17
DarkRobo
DarkRobo is offline
De eerste keer zag ik een haar dansen op de schouder van m`n ex, ik begreep grappen totaal niet en moest daardoor pas 10 sec later lachen om een grap (lees: mastermovies) en dit klinkt schunnig maar het orgasme met m`n ex (toen nog niet nee) was zo cool ! En dat al na 8 hijsen van een pure j
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 13:35
sloeber
sloeber is offline
Citaat:
fractal-illusio schreef op 25-07-2006 @ 01:24 :
eerste keer la gik half te slapen en kreeg ik n sticky voor mn neus, 3 hijsen en ik sliep weer

tweede keer, dikke joint gerookt...
eerst in de bosjes van een huis geflikkerd met fiets en al....
daarna in de aldi lopen spacen als een idioot...dacht ik door de grond zakte en dat alles scheef ging..dus dat zal eruit gezien hebben
daarna 3 kwartier achterop de fiets gezeten met een dikke big smile
echt geweldig gewoon...vergeet t nooit meer

Als je nou nog steeds van elke joint gaat space, weetjehoerelax!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 14:21
zeehond23
zeehond23 is offline
5 maanden (op 5 dagen na) gestopt bent met blowen, weetjehoerelaxt!
Oud 08-08-2006, 20:24
devin3
devin3 is offline
na mn eerste (en tot nu toe laatste) joint
was ik 2 dagen ziek
ik voeld me misselijk
en eigenlijk ook gelukkig
maar vooral misselijk
volgende keer beter
Oud 08-08-2006, 22:29
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 08-08-2006 @ 15:21 :
5 maanden (op 5 dagen na) gestopt bent met blowen, weetjehoerelaxt!
omg *aanbid seal*
Oud 09-08-2006, 12:21
Verwijderd
14 of 15 en ik was met wat vrienden die ouder zijn en regelmatig blow(d)en, voelde niet heel veel, m'n motoriek was wel wat minder.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 15:39
Moustache
Moustache is offline
Ik zat in de derde, dus ik was een jaar of 14. Een vriend van mij die een jaar ouder is dan ik, had net voor het eerst geblowt en had 1 joint gekocht van een jongen die we van school kenden en die al 18 was. Samen hebben we hem maar voor de helft opgerookt, we vonden onszelf vet stoer, deden rare dingen en dachten dat we echt compleet stoned waren. Later bleek dat allemaal wle mee te vallen, maar op het moment zelf was het wel leuk.
Oud 09-08-2006, 18:13
A*
A* is offline
Mijn eerste joint was echt erg.
Ik rookte niet, dus ik was niet bekend met het fenomeen 'draaien'.
Wij proberen, het 'lukte', gingen het proberen te roken en toen ging het zeg maar mis.
Aangezien die joints van ellende uit elkaar vielen en mijn broer dit toch wel erg zielig voor ons vond, kregen we zijn puurpijp te leen.
En toen was ik wel stoned volgens mij, of eerder high ofzo. Ik weet niet. Niet echt stoned maar eerder wazig. Later werd ik wel goed stoned.

Laatst gewijzigd op 09-08-2006 om 18:18.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 20:20
ruz
ruz is offline
Ik had al gedronken en was flink dronken toen een wiet joint gerookt en was helemaal van de wereld. Voelde me heel gelukkig maar dat kan ook gewoon van de drank zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2006, 00:56
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Ik was op Bevrijdingspop in Haarlem met mijn broer, een vriend van hem en mijn neef.

Kwamen wat plaatsgenoten tegen die wiet bij zich hadden.
Paar trekjes genomen en voelde er eigelijk niet veel van.

Volgens mijn broer heb ik toen met mijn neef alleen maar staan ouwehoeren over helemaal niks. Alleen dit kan ik me niet meer herinneren en ik weet ook niet meer waar het gesprek (duurde ongeveer een paar uur) over ging.
Oud 12-08-2006, 23:40
fractal-illusio
fractal-illusio is offline
Citaat:
sloeber schreef op 08-08-2006 @ 14:35 :
Als je nou nog steeds van elke joint gaat space, weetjehoerelax!
helaasch, zoiets dergelijks is me nog 2/3 keer overkomen en sindsdien niet meer.
en als t al zo was, dan had ik echt nog maar een vaag leven.
loop je daar de godganze dag te spacen als een idioot
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 22:22
Whappie
Whappie is offline
ik heb pas 2 keer gespaced op een wiet.
misschien ligt het aan mij maar op wiet space ik niet zo gauw dan heb je echt goed psychedelica voor nodig
Oud 13-08-2006, 22:23
Whappie
Whappie is offline
ik blow wel veel omdat ik het lekker vind om in die mood te raken maar echt space doe ik dus weining
Oud 15-08-2006, 06:50
Verwijderd
mijn eerste x was een bad trip, ik zag zelfs draaikolken.....
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 03:25
MB
MB is offline
Citaat:
Frostbite schreef op 17-06-2006 @ 04:02 :
Ik had minimaal een hele joint gehad en ik merkte absoluut niets ervan.
Tweede keer ook niet en toen ben ik er mee gestopt. Na een half jaar weer eens geprobeerd, maar nu met een home-made waterpijp van een vriend van me. Toen was het wel leuk, lachkicks enzo...
Oud 25-08-2006, 03:32
n.
n. is offline
Hmm, mijn eerste keer

Ik was 16, en ging in die tijd wel eens naar de mac met een vriend uit Haarlem die in Leiden (ik woon in Oegstgeest) stage liep.. en dan was hij rond etenstijd klaar gingen we ff bikken weetje. Chaill enzo.

Nja dus een keer zegtie op een gegeven moment opeens dat hij joints bij zich heeft.. Dus ik zo van laat eens zien Hij haalt ze zo tevoorschijn en ik dacht bij mezelf: chilll Had altijd al wel t idee gehad dat ik blowen zou gaan proberen, en vond t wel een mooi moment ^^

Dus wij zo klaar met eten, wij daar wegboeken. Ik was nog n00b, dus had nog niet t oog van een ervaren blower (jeweetwel, dat je van die spots ziet en denkt: dat is wel een chille blowspot ). En hij woonde niet in Leiden ofzo dus kende de stad ook niet echt.. Dus toen hebben we daar midden in Leiden op een brug waar allemaal mensen en bussen overheen komen op de railing gezeten (railing is zeg maar in de voorm van een bank) en daar 2 joints zitten roken.. Ik voelde hem wel goed, maar werd er onwijs slaperig van ^^'' Viel bijna in slaap daar whehe Toen na een kwartiertje ofzo toen ik me niet meer zo slaperig voelde gingen we richting t station lopen om ff iets te eten te scoren ofzo.. Vet grappig toen kwam er zo'n man in kanariepak langslopen (ja ik zweer je, ik verbeelde het me niet ) en toen ging ik zo roepen of ie uit ze kooi ontsnapt was, hehe

Dus wij komen op t station aan, maar volgens mij hebben we helemaal geen eten gekocht Owja, nee, we moesten ff checken tot hoe laat de treinen naar Haarlem gingen ^^

Iig, toen hebben we daar echt een uur lang in zo'n ding waar normaal van die Metro kranten in liggen maar die leeg waren gezeten Dat was echt superlounge ^^ Toen kwam op een gegeven moment zo'n gast en die ging onwijze verhalen ophangen over dat hij het licht had gezien en shit, en toen had hij zo'n tijdschrift bij zich.. Ik vond t helemaal geweldig en shit, dacht echt dat het onwijs goed was enzo (Ik was indertijd nogal depressed) en dat het zou helpen ^^''

Toen ging hij op een gegeven moment met de trein naar Haarlem en ging ik naar huis op mn fietsje ^.^ Dat was erg ontspannend, en toen heb ik thuis heerlijk geslapen =)

Was erg chill, en heb het daarna nog veel vaker gedaan

ps: de volgende morgen toen ik wakker werd heb ik dat tijdschrift zien liggen en gedacht 'nee teer neer' en het gelijk in mn prullenbak geflikkerd ^^

Laatst gewijzigd op 25-08-2006 om 03:38.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 15:46
Verwijderd
Citaat:
deadlock schreef op 17-06-2006 @ 04:53 :
ik merkte geen fuck.

Met citaat reageren
Oud 26-08-2006, 11:02
DarkRobo
DarkRobo is offline
Citaat:
jw1985 schreef op 25-08-2006 @ 16:46 :