![]() |
||
Citaat:
Klopt, mijn rug is behoorlijk naar de klote, waar ik zelf niks aan kan doen. En al die vooroordelen, die blikken, die opmerkingen, die helpen ook niet bepaald.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ga trainen. |
![]() |
||
Citaat:
Weet je wat me opvalt? Als ik een keer inhoudelijk op je inga reageer je niet meer (omdat je niks weet terug te zeggen?!) maar je komt alleen maar met dit soort onzin. Jij weet toevallig veel van bodybuilding, dat zal best. Maar van borsten weet je gewoon NIKS. Eerst zeg je dat we 'gewoon moeten afvallen', daarna is het ineens onderrug trainen. Je ziet misschien ook in dat het allemaal niet zo makkelijk is als jij doet voorkomen (3 fysiotherapeuten, 1 cesar-therapeut, 1 huisarts, 1 plastisch chirurg en 1 orthopeed weten niet wat ik heb en hoe het verholpen moet worden, maar jij natuurlijk wel!), maar je bent te eigenwijs/arrogant om dat toe te geven. Zwak ![]()
||
Citaat:
Ik heb trouwens ook een stuk of 10 artsen in het ziekenhuis en een fysiotherapeut daarbuiten. Maar de oplossing is dus gewoon trainen ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Ik heb genoeg ervaring gehad met mensen 'die het allemaal zogenaamd wisten'. Het wil niet altijd wat zeggen. Maar laat je vriendjes maar uitleggen waarom het verkeerd zou zijn om je rug aan te sterken? Of loop jij ook al met een zenuwbeschadiging rond? En wat maakt jou aan het denken dat ik niks weet over borsten? Zo ingewikkeld zijn die ook weer niet... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap je probleem namelijk niet echt. Jij denkt blijkbaar te begrijpen hoe het is om borsten te hebben en daarnaast denk je blijkbaar ook te begrijpen hoe het is als deze borsten tot een zodanig formaat zijn gegroeid wat uitwerking heeft op je lichaam (zoals schouders, nek en rug) en je schijnt daarnaast ook te vergeten wat voor uitwerking grote borsten mentaal kunnen hebben. Ik ga met je mee in je mening dat over het algemeen (uitzonderingen dus daar gelaten!!!) het trainen van de rugspieren een (ik herhaal jouw quote) positief effect hebben op je houding en dat het de last kan verminderen. Wat je hierbij vergeet is het feit dat dit niet altijd de oplossing is. Je kunt makkelijk zeggen: "ga eerst eens afvallen" (wat, zoals ik al zei, vaak ook meteen gezegd wordt door de arts in het geval van overgewicht), maar in dit topic alleen al zijn er genoeg voorbeelden dat er geen sprake is van overgewicht en dat het niet gezond zou zijn om nog meer af te vallen. Daarnaast overschat je denk ik het afvallen ook, mbt de cupmaat. Je hebt genoeg ervaring met mensen die het allemaal wel wisten, zogenaamd? Ik zou mezelf dan bij dat lijstje voegen als ik jouw was, n.a.v. jouw posts hier in dit topic. De borst zelf is inderdaad niet zo ingewikkeld. Sla er een mooi boek op na en je weet hoe een borst in elkaar zit. Het hebben van borsten is een ander verhaal en dan hebben we het nog niet eens over de grote van de borsten. Oordeel dus niet over iets waar je je geen voorstelling van kunt maken. Ik zeg toch ook niet dat het helemaal niet vervelend is als je in het zwembad met een duidelijk zichtbare erectie rondloopt? Want ja, ik weet niet hoe dat is.... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zeg niet dat het verkeerd is om aan je rug te werken. Ik zeg wel dat het simpelweg niet helpt (bij mij). En hoe ik dat weet? Ik heb het al gedaan. Het heeft zeker wel een positief effect gehad op m'n houding. Maar nog steeds heb ik last van m'n rug/nek/schouders. Zou dat misschien niet toch kunnen komen omdat m'n borsten zwaar zijn? Je zegt dat je er genoeg vanaf weet, maar je praat erover alsof het allemaal zo makkelijk is en dat is het dus niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik kom niet meer online, dus als ik niet reageer dan komt het niet omdat je argumenten zo overweldigend goed waren, oke? ![]()
||
Citaat:
je zegt het goed verminderen, maar verminderen betekent niet dat het weg gaat. Heel erg veel pijn wordt alleen maar erg veel pijn en erg veel pijn wordt veel pijn snappen je/jullie het nu? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Rugspieren trainen zal zeker helpen, maar het zal me niet van de pijn afhelpen, aangezien ik minimaal 3 kilo aan borsten heb. In combinatie met mijn lengte (1.60m) zorgt dit voor een kromme houding, spieren die altijd vastzitten en vooral heel veel pijn. In mijn geval is een operatie dus wel zeer wenselijk.
|
|