Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2006, 14:14
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 02-07-2006 @ 15:06 :
Jullie zijn gewoon moeilijk.

Klopt, mijn rug is behoorlijk naar de klote, waar ik zelf niks aan kan doen.
En al die vooroordelen, die blikken, die opmerkingen, die helpen ook niet bepaald.
Oud 02-07-2006, 14:15
Estar
Estar is offline
Citaat:
Niet over dingen gaan praten waar ej totaal geen verstand van hebt gup.

Ga trainen.
Oud 02-07-2006, 14:47
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ja, wij allemaal.
Weet je wat me opvalt? Als ik een keer inhoudelijk op je inga reageer je niet meer (omdat je niks weet terug te zeggen?!) maar je komt alleen maar met dit soort onzin.

Jij weet toevallig veel van bodybuilding, dat zal best. Maar van borsten weet je gewoon NIKS. Eerst zeg je dat we 'gewoon moeten afvallen', daarna is het ineens onderrug trainen.
Je ziet misschien ook in dat het allemaal niet zo makkelijk is als jij doet voorkomen (3 fysiotherapeuten, 1 cesar-therapeut, 1 huisarts, 1 plastisch chirurg en 1 orthopeed weten niet wat ik heb en hoe het verholpen moet worden, maar jij natuurlijk wel!), maar je bent te eigenwijs/arrogant om dat toe te geven. Zwak
Oud 02-07-2006, 14:50
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
snoopy schreef op 02-07-2006 @ 15:47 :
Ja, wij allemaal.
Weet je wat me opvalt? Als ik een keer inhoudelijk op je inga reageer je niet meer (omdat je niks weet terug te zeggen?!) maar je komt alleen maar met dit soort onzin.

Jij weet toevallig veel van bodybuilding, dat zal best. Maar van borsten weet je gewoon NIKS. Eerst zeg je dat we 'gewoon moeten afvallen', daarna is het ineens onderrug trainen.
Je ziet misschien ook in dat het allemaal niet zo makkelijk is als jij doet voorkomen (3 fysiotherapeuten, 1 cesar-therapeut, 1 huisarts, 1 plastisch chirurg en 1 orthopeed weten niet wat ik heb en hoe het verholpen moet worden, maar jij natuurlijk wel!), maar je bent te eigenwijs/arrogant om dat toe te geven. Zwak
Idd.
Ik heb trouwens ook een stuk of 10 artsen in het ziekenhuis en een fysiotherapeut daarbuiten.
Maar de oplossing is dus gewoon trainen Dat ze daar niet aan gedacht hebben zeg.
Oud 02-07-2006, 15:14
Estar
Estar is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 02-07-2006 @ 15:50 :
Idd.
Ik heb trouwens ook een stuk of 10 artsen in het ziekenhuis en een fysiotherapeut daarbuiten.
Maar de oplossing is dus gewoon trainen Dat ze daar niet aan gedacht hebben zeg.
Mijn huisarts zei dat dat wel een beetje hebt, je rugspieren trainen.
Oud 02-07-2006, 15:58
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Estar schreef op 02-07-2006 @ 16:14 :
Mijn huisarts zei dat dat wel een beetje hebt, je rugspieren trainen.
Mijn zenuwen zijn naar de klote, dus dat gaat dan vrij lastig.
Oud 02-07-2006, 17:17
Estar
Estar is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 02-07-2006 @ 16:58 :
Alle jezus en dat komt allemaal door je borsten?
Oud 02-07-2006, 18:10
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Estar schreef op 02-07-2006 @ 18:17 :
Alle jezus en dat komt allemaal door je borsten?
Nee, ben ik mee geboren. Maar dat gewicht van die borsten maakt het er niet beter op.
Oud 02-07-2006, 21:41
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 02-07-2006 @ 16:58 :
Goed dat je dat ook ff vermelde ja. Ik kan namelijk door scholieren heenkijken, door je monitor en dan kan ik nog door je lichaam zien dat je zenuwen verneukt zijn.

Citaat:
snoopy schreef op 02-07-2006 @ 15:47 :
Ja, wij allemaal.

Ik blijf bij m'n standpunt. Wanneer je je rug goed traint, spieren sterker maakt en voor meer spiermassa zorgt in de onderrug ben ik er van overtuigd dat dit een positief effect heeft op je houding en dat het de last verminderd omdat je rug gewoon de boel zonder problemen recht kan houden omdat die sterk genoeg is.

Ik heb genoeg ervaring gehad met mensen 'die het allemaal zogenaamd wisten'. Het wil niet altijd wat zeggen.

Maar laat je vriendjes maar uitleggen waarom het verkeerd zou zijn om je rug aan te sterken? Of loop jij ook al met een zenuwbeschadiging rond?

En wat maakt jou aan het denken dat ik niks weet over borsten? Zo ingewikkeld zijn die ook weer niet...
Oud 02-07-2006, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Vip3r schreef op 02-07-2006 @ 22:41 :
Goed dat je dat ook ff vermelde ja. Ik kan namelijk door scholieren heenkijken, door je monitor en dan kan ik nog door je lichaam zien dat je zenuwen verneukt zijn.

Ik blijf bij m'n standpunt. Wanneer je je rug goed traint, spieren sterker maakt en voor meer spiermassa zorgt in de onderrug ben ik er van overtuigd dat dit een positief effect heeft op je houding en dat het de last verminderd omdat je rug gewoon de boel zonder problemen recht kan houden omdat die sterk genoeg is.

Ik heb genoeg ervaring gehad met mensen 'die het allemaal zogenaamd wisten'. Het wil niet altijd wat zeggen.

Maar laat je vriendjes maar uitleggen waarom het verkeerd zou zijn om je rug aan te sterken? Of loop jij ook al met een zenuwbeschadiging rond?

En wat maakt jou aan het denken dat ik niks weet over borsten? Zo ingewikkeld zijn die ook weer niet...
Ik heb al een paar keer met een verbaasde glimlach je posts gelezen, maar dit keer moet ook in even reageren.
Ik snap je probleem namelijk niet echt. Jij denkt blijkbaar te begrijpen hoe het is om borsten te hebben en daarnaast denk je blijkbaar ook te begrijpen hoe het is als deze borsten tot een zodanig formaat zijn gegroeid wat uitwerking heeft op je lichaam (zoals schouders, nek en rug) en je schijnt daarnaast ook te vergeten wat voor uitwerking grote borsten mentaal kunnen hebben.

Ik ga met je mee in je mening dat over het algemeen (uitzonderingen dus daar gelaten!!!) het trainen van de rugspieren een (ik herhaal jouw quote) positief effect hebben op je houding en dat het de last kan verminderen.
Wat je hierbij vergeet is het feit dat dit niet altijd de oplossing is. Je kunt makkelijk zeggen: "ga eerst eens afvallen" (wat, zoals ik al zei, vaak ook meteen gezegd wordt door de arts in het geval van overgewicht), maar in dit topic alleen al zijn er genoeg voorbeelden dat er geen sprake is van overgewicht en dat het niet gezond zou zijn om nog meer af te vallen. Daarnaast overschat je denk ik het afvallen ook, mbt de cupmaat.

Je hebt genoeg ervaring met mensen die het allemaal wel wisten, zogenaamd? Ik zou mezelf dan bij dat lijstje voegen als ik jouw was, n.a.v. jouw posts hier in dit topic.

De borst zelf is inderdaad niet zo ingewikkeld. Sla er een mooi boek op na en je weet hoe een borst in elkaar zit. Het hebben van borsten is een ander verhaal en dan hebben we het nog niet eens over de grote van de borsten. Oordeel dus niet over iets waar je je geen voorstelling van kunt maken. Ik zeg toch ook niet dat het helemaal niet vervelend is als je in het zwembad met een duidelijk zichtbare erectie rondloopt? Want ja, ik weet niet hoe dat is....
Oud 03-07-2006, 11:04
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 02-07-2006 @ 22:41 :

Als je nou even leest volgende keer...

Ik zeg niet dat het verkeerd is om aan je rug te werken. Ik zeg wel dat het simpelweg niet helpt (bij mij). En hoe ik dat weet? Ik heb het al gedaan. Het heeft zeker wel een positief effect gehad op m'n houding. Maar nog steeds heb ik last van m'n rug/nek/schouders. Zou dat misschien niet toch kunnen komen omdat m'n borsten zwaar zijn? Je zegt dat je er genoeg vanaf weet, maar je praat erover alsof het allemaal zo makkelijk is en dat is het dus niet.
Oud 03-07-2006, 12:50
fractal-illusio
fractal-illusio is offline
voor mensend ie een borstverkleining willen doen, maar die lang moeten wachten:
een vriendin van mij zou in nederland ruim n jaar moeten wachten op een borstverkleining, toen is zij gaan informeren in belgie. daar kon ze binnen 1,5 maand terecht voor een gesprek en binnen 5 maanden kon ze de operatie hebben.
de meeste verzekeringen vergoeden dit ook gewoon, ook in belgie.

als ik jullie allemaal hoor, mag ik toch wel erg blij wezen met mn kleine 75b

in ieder geval succes met denken, beslissen en doen!
Oud 03-07-2006, 13:29
Verwijderd
Citaat:
fractal-illusio schreef op 03-07-2006 @ 13:50 :
voor mensend ie een borstverkleining willen doen, maar die lang moeten wachten:
een vriendin van mij zou in nederland ruim n jaar moeten wachten op een borstverkleining, toen is zij gaan informeren in belgie. daar kon ze binnen 1,5 maand terecht voor een gesprek en binnen 5 maanden kon ze de operatie hebben.
de meeste verzekeringen vergoeden dit ook gewoon, ook in belgie.

als ik jullie allemaal hoor, mag ik toch wel erg blij wezen met mn kleine 75b

in ieder geval succes met denken, beslissen en doen!
Mijn moeder is door de verzekering naar Duitsland verwezen. Daar kon het ook allemaal snel.
Oud 04-07-2006, 15:21
Verwijderd
ik denk dat vip3r vroeger een vrouw was, hij weet wel érg goed hoe het zit.
Oud 04-07-2006, 15:22
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Rogue schreef op 04-07-2006 @ 16:21 :
En toen zag ik in dat je beter een man kunt zijn, dat is veel fijner.
Oud 04-07-2006, 15:26
jemappelebas
jemappelebas is offline
Citaat:
Rogue schreef op 04-07-2006 @ 16:21 :
Ik heb dit topic even doorgelezen en Vip3r zegt zeker wel relevante dingen, en hij geeft gewoon tips om de klachten die jullie beschrijven te verminderen.
Oud 04-07-2006, 18:32
Verwijderd
Citaat:
jemappelebas schreef op 04-07-2006 @ 16:26 :
Ik heb dit topic even doorgelezen en Vip3r zegt zeker wel relevante dingen, en hij geeft gewoon tips om de klachten die jullie beschrijven te verminderen.
Heb je dan ook de reacties gelezen?
Oud 06-07-2006, 11:57
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 04-07-2006 @ 16:22 :
En toen zag ik in dat je beter een man kunt zijn, dat is veel fijner.
maar inhoudelijk reageren doe je niet meer...
ik kom niet meer online, dus als ik niet reageer dan komt het niet omdat je argumenten zo overweldigend goed waren, oke?
Oud 11-07-2006, 19:47
joehoe19
joehoe19 is offline
Citaat:
jemappelebas schreef op 04-07-2006 @ 16:26 :
even voor alle duidelijkheid:
je zegt het goed verminderen, maar verminderen betekent niet dat het weg gaat. Heel erg veel pijn wordt alleen maar erg veel pijn en erg veel pijn wordt veel pijn snappen je/jullie het nu? Zelf ben ik ook rijkelijk "beloond" met 75C met mijn 1.67m... En geloof me: je wilt ze niet groter hebben ...
Oud 16-07-2006, 15:15
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 27-06-2006 @ 23:44 :
Bij sommige vrouwen is het ook niet gek dat ze zo'n cupmaat hebben. Als ze bijv nou eerst dat vet van hun lichaam zouden trainen, dan durf ik te wedden dat ze 2 cupmaten zakken.

Ik weet niet of dat het geval is bij de topicstarter?
Meestal zegt de chirurg er wel wat van, je wordt niet geopereerd voordat jij een gezond gewicht hebt. En anders vergoedt je verzekering het niet. Toen ik afviel (niet op verzoek van de chirug overigens) ging ik van 80F naar 75G/H. Werkt echt goed, dat afvallen

Rugspieren trainen zal zeker helpen, maar het zal me niet van de pijn afhelpen, aangezien ik minimaal 3 kilo aan borsten heb. In combinatie met mijn lengte (1.60m) zorgt dit voor een kromme houding, spieren die altijd vastzitten en vooral heel veel pijn. In mijn geval is een operatie dus wel zeer wenselijk.
Oud 11-07-2007, 13:49
Obsessie*
Obsessie* is offline
Wat een achterlijke opmerking over dat lichaamvet. Ik ben 17 jaar oud, heb een BMI van 17,3 met een gewicht van 46 kilo en een lengte van 1,64 en heb een E/F-cup met een vetpercentage van 10,9 procent. Het gemiddelde vetpercentage voor mijn leeftijd en lengte ligt op de 21%, en omdat borsten grotendeels uit vet bestaan zit dus bijna AL mijn lichaamsvet in mijn borsten. Dit stoorde me zo erg dat ik bleef afvallen en bleef afvallen omdat hypocriete mannetjes zoals jij die dachten er alles van af te weten het me zeiden! 'als je afvalt, worden die borsten vanzelf kleiner'. nou NIET DUS, mijn OMTREK werd kleiner, want draag nu een 60E/F, kan niet gaan zwemmen omdat bikini's niet bestaan en heb verdomme een eetstoornis van hier tot kyoto. Dus wil jij eff lekker nadenken voor jij je bek nog eens open denkt te trekken, mr ik weet alles beter dan de rest!?
Oud 11-07-2007, 14:15
Verwijderd
go girl!

je bent wel een girl toch? de m staat namelijk voor man, niet meisje
Oud 11-07-2007, 14:18
Obsessie*
Obsessie* is offline
haha oeps.
Ja, ik heb nog nooit een man gezien met een F-cup (ligt eventjes dubbel - haha!)
Oud 11-07-2007, 15:11
ekki
ekki is offline
we houden niet zo van topics uppen.

Regels voor berichten