Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2006, 18:56
Verwijderd
jeukjeukjeukjeuk zoveel jeuk dat mn ogen ervan dichtzitten (overal eczeem en ook rond mijn ogen, ja)
Advertentie
Oud 29-06-2006, 19:33
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Jutsu was leuk, vanmiddag was leuk, maar nu zie ik hem een week niet en ik moet verdomme echt naar mijn zusje . Jezus, ik heb haar misschien alweer drie weken niet gezien. Dan baal ik toch wel van proefwerkweken. Morgen misschien nieuwe schoenen en mijn laatste proefwerk en ik had een 6 voor wiskunde . Alleen een tiende te kort (volgens mij) op mijn eind . Dat is wel jammer maar het maakt ook geen fuck meer uit.

Nou, ik krijg dat Latijn er op deze manier ook niet in hč...
Oud 29-06-2006, 19:44
darkfairy
darkfairy is offline
auw
Oud 29-06-2006, 19:45
Verwijderd
Citaat:
darkfairy schreef op 29-06-2006 @ 20:44 :
auw
wat is er
Oud 29-06-2006, 19:55
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 29-06-2006 @ 20:45 :
wat is er
pijn
Oud 29-06-2006, 20:00
Verwijderd
Het kabinet is dood. Nou mag ik stemmen. Ook wel sneu dat twee van Balkie's kabinetten voortijdig zijn gevallen.

En mn vader is een ^%#$^&%#. Ik had het er vandaag nog over op therapie. Précies dat wat er vanavond weer gebeurde. Sukkel. Mn zelfvertrouwen wordt nog steeds verder de grond in getrapt. Ik kan niks, doe alles fout en dat ik niet assertief ben en wil zijn is toch wel een schande. (Gelukkig weet ik enigsinds dat dat niet klop.) En ik ga terug naar N. Opzich wel fijn, toch ook weer niet.

*Kusje* voor rare kwast. (Ja, zomaar even.) Hihi, word een beetje vrolijk van die politiek, ofzo.
Oud 29-06-2006, 20:10
rare kwast
rare kwast is offline
*knuf terug naar sonho*
Oud 29-06-2006, 20:21
Nijn*
Nijn* is offline
Oh ja, en alsof men nog niet genoeg plezier heeft, flikkert dat kabinet ook nog eens twee trappen naar beneden. Misschien zegt dat ook iets over meneer Balkenende, dat het wel errúg opvallend is dat dit al het tweede kabinet is van meneer dat valt..
Oud 29-06-2006, 20:28
Roosje
Roosje is offline
En ik, want ik ben er nog.

Yeah, alleen nog maar Latijn en dan ben ik vrij. En ik heb er niets aan gedaan, maar het interesseert me geen flikker want ik had een negenpunttwee voor mijn vorige proefwerk en zo en ik hoef maar een achtpuntvier te halen van mezelf en dat moet wel lukken dus ja, komt wel goed.

Jezus, ik wil vakantie, ik ben moe.

Edit: Hij moet zich leren gedragen.

Laatst gewijzigd op 29-06-2006 om 20:37.
Oud 29-06-2006, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 29-06-2006 @ 21:21 :
Oh ja, en alsof men nog niet genoeg plezier heeft, flikkert dat kabinet ook nog eens twee trappen naar beneden. Misschien zegt dat ook iets over meneer Balkenende, dat het wel errúg opvallend is dat dit al het tweede kabinet is van meneer dat valt..
Ach, hij moet het toch ergens leren. En driemaal is scheepsrecht toch?

Ik heb geen zin meer om te leren, moet nog 4 toetsen, en die 3 voor natuurkunde van gister is ook niet echt fijn. Maargoed ik sta nog een 5,9 gemiddeld.

Morgen scheikunde en anw.

Pfff, de tijd gaat zo snel, vorige week dacht ik nog: "se-week is zo ver weg" en nu is het alweer bijna om.
Oud 29-06-2006, 22:04
Stefanie
Stefanie is offline
Het is weer heel leuk allemaal. Waarom nu, na zoveel tijd? Het lijkt wel toeval allemaal, maar ik weet heel duidelijk wat ik voel, maar niet waarom het is.
Oud 29-06-2006, 22:41
Nona
Nona is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 29-06-2006 @ 21:21 :
Moggűh... De hele dag kranten verkopen en dan geen tijd hebben om eens iets te lezen. Even een nieuwssite opzoeken.
Ochja, Verdonk zeker.

Pfff, en dan naar bed, morgen weer werken en dan richting het verre noorden. Zou hij zijn kaartje al hebben?
Oud 29-06-2006, 22:43
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Eigenlijk ben ik heel blij. Enorm drukke dag gehad en niet zoveel aan studie kunnen doen, maar ik ben wel heel sociaal bezig geweest en dat voelt goed. Morgen weer heel hard verder typen, nog 3 dagen.
Oud 29-06-2006, 23:09
Redhair
Redhair is offline
Ik ben gelukkig, ja. Ik blijf het voelen, blijf het beseffen. Het gaat zoveel beter met me. Ik ga goed met drugs en drank om, ik ga redelijk met eten om, het gaat goed.
Heb vandaag 1 lijntje pep, 1 halve joint en 1 glas rose gehad. Ben niet stoned, niet dronken, sta niet strak van de pep. Ik kan het gewoon. Mijn pep is nu op, maar voel me er niet kut door. Haal binnenkort wel weer nieuwe, het maakt niet uit. Zo moet het zijn, zo is het.

Wat ook zo moet zijn is deze vakantie. De vakantie waar ik zo tegenop zag. Vanavond was D. hier. We hebben om tien uur een vuur in de tuin gemaakt, dat was zo leuk. Zij is echt de beste vriendin die je maar kan wensen.
Jaa, deze zomer, wat een tijd zeg. IJssel, bij mensen thuis hangen, achttien worden, lowlands, drank, drugs, geluk.
Waarschijnlijk 5 dagen in mijn eentje backpacken door Noorwegen, betaald door mijn ouders. 5 dagen tot rust komen, chillen, genieten, weg zijn. Wat zou dat geweldig zijn.

I lived my dreams today
And I have lived it yesterday
And I'll have lived it tomorrow
Oud 29-06-2006, 23:17
Verwijderd
Is het kabinet nu echt gevallen? Goh, wanneer zouden we dan mogen gaan stemmen (toch niet volgende week als ik in het ziekenhuis lig he ?!) En wat zal ik dan eens gaan stemmen... ik zat net in een periode dat ik het even niet wist... lastig lastig...

OT: Ow, wat baalde ik vanochtend. Ik had echt mn psych nodig, verslaap ik me ! Echt heel erg balen. Daarna helemaal in huilen uitgebarsten, wat dus niet meer over ging. Maar weer op m'n bed gaan liggen en uiteindelijk mezelf weer in slaap gehuild. Scheelde wel, toen ik daarna weer wakker werd... Anders was ik de hele dag zo klote geweest. Daarna naar m'n oma geweest en bij m'n tante gegeten. Was gezellig. Daarna laatste zangles gehad. Tenminste, ik verwacht dat ik over twee weken nog erg krot ben van de operatie en anders heb ik er nog één te gaan.
Morgen diplomauitreiking... erg gek. Echt de laatste keer op school... beetje eng eigenlijk.
Maar er is al meer afstand vind ik... het gaat geleidelijk. Na de vakantie blijf ik waarschijnlijk wel bijles geven. Tja, ze hebben altijd veel mensen nodig voor klassieke talen .
Ik heb wel zin in volgend jaar. Best wel erg veel zin eigenlijk .
Vandaag is oma verhuisd, wel gek. Gelukkig gister er nog geweest na de begrafenis en wat foto's met mijn nieuwe camera gemaakt. Ik vind het wel heel zielig voor oma, want ze was heel bedroefd heb ik gehoord. In dat huis waar ze nu zit, is niemand waar ze contact mee kan hebben eigenllijk omdat er alemaal bedlegerige mensen zijn... Ik hoop maar dat oma dat nog niet zo snel wordt...
Ik ga haar snel weer opzoeken als ik na de operatie al wat ben opgeklaard of misschien zondag even als we bij m'n tante zijn voor haar feest...
Ben ergens wel bang voor volgende week, de operatie, maar ik aanvaard het wel. Het moet gewoon echt en misschien valt het allemaal wel heel erg mee. Ik kan nu ook niet goed slikken en ik weet ook nog hoe dat was met dat abces. Misschien valt het erg mee. Laat ik daar maar van uit gaan, anders ga ik me alleen maar zorgen maken. Laat ik maar denken dat het leuk wordt... dat het interessant is en weer een ervaring...
Oud 29-06-2006, 23:40
WolterB
WolterB is offline
Klaar!
Oud 30-06-2006, 00:25
Verwijderd
Ik zal altijd een sociale mislukkeling blijven, wat een confronterende waarheid weer.
Oud 30-06-2006, 06:16
Verwijderd
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 29-06-2006 @ 19:56 :
jeukjeukjeukjeuk zoveel jeuk dat mn ogen ervan dichtzitten (overal eczeem en ook rond mijn ogen, ja)
Ik ken het. *Hele dikke knuf*. Het gaat weer over... je weet niet wanneer en voor hoelang, maar het duurt niet voor eeuwig. Er komen altijd weer betere periodes. Probeer lief te zijn voor jezelf en te ontstressen. En bij je ogen is het inderdaad helemaal rot.

@ OT. HOERA IK HEB EEN KAAAAAAAAAAAMER!!!!!!!!!!!!!
Oud 30-06-2006, 08:06
rare kwast
rare kwast is offline
gefeliciteerd xia

ook toevallig een tweedekamer? dan hebben wij meteen vervanging

-----

ik ben mn bed uit gekomen maar wil eigenlijk meteen weer terug.. maar dat gat niet want mag weer naar mn psycholoog *gaap*

Laatst gewijzigd op 30-06-2006 om 08:13.
Oud 30-06-2006, 08:11
anterx
anterx is offline
Kabinet gevallen... ik heb er gemengde gevoelens over. Ik maak me zorgen over de verkiezingen. En dan vooral wanneer ze gehouden worden. Ik las dat de verkiezingen minimaal over iets van 40 dagen gehouden moeten worden en maximaal over iets van 80 dagen. De vakantieperiode begint. Over een maand zit ik in Italië. Super natuurlijk, maar ik wil de verkiezingen niet missen
Oud 30-06-2006, 08:12
Nijn*
Nijn* is offline
Godverdomme, ik heb het NU alweer helemaal gehad met vandaag
Oud 30-06-2006, 08:13
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 30-06-2006 @ 00:17 :
Is het kabinet nu echt gevallen? Goh, wanneer zouden we dan mogen gaan stemmen (toch niet volgende week als ik in het ziekenhuis lig he ?!) En wat zal ik dan eens gaan stemmen... ik zat net in een periode dat ik het even niet wist... lastig lastig...

ligt er aan wat ze gaan doen, ze stappen vandaag naar beatrix en dan beslissen ze of ze met een minderheidskabinet doorgaan en pas volgend jaar ons laten stemmen
of dat ze vervroegde verkiezingen willen en dan zullen deze waarschijnlijk in het najaar plaatsvinden..

maar dat even niet helemaal thuishorend op psych..
Oud 30-06-2006, 08:20
Miracle
Miracle is offline
Vervroegde verkiezingen komen er sowieso, maar hoe ze voorlopig verder gaan weten ze nog niet. Verkiezingen zijn niet zo snel georganiseerd namelijk. En het is dus ook zeker niet volgende week.

Ontopic:
Ik heb zin in vandaag! Misschien krijg ik mijn laatste tentamencijfer terug en dat klote verslag moet ingeleverd. Ik zal blij zijn als dat achter de rug is. Helaas moet ik dan nog een presentatie en een gesprek... maar dat kan wel, zolang ik maar geen herkansing heb.
Oud 30-06-2006, 08:39
Verwijderd
Feest was wel cool. Maar waarom ben ik zo'n stresskip? *frons*

Misselijk.
Oud 30-06-2006, 08:40
anterx
anterx is offline
Ik heb gister mijn diploma gekregen en vandaag ga ik op vakantie voor een weekje. Alleen ben ik nog bezig met inpakken
Oud 30-06-2006, 08:45
Stefanie
Stefanie is offline
Vandaag laatste projectdag, daarna vakantie tot eind augustus!
Oud 30-06-2006, 08:49
Missy1234567890
Citaat:
anterx schreef op 30-06-2006 @ 09:11 :
Kabinet gevallen... ik heb er gemengde gevoelens over. Ik maak me zorgen over de verkiezingen. En dan vooral wanneer ze gehouden worden. Ik las dat de verkiezingen minimaal over iets van 40 dagen gehouden moeten worden en maximaal over iets van 80 dagen. De vakantieperiode begint. Over een maand zit ik in Italië. Super natuurlijk, maar ik wil de verkiezingen niet missen
Ze gaan heus niet in de vakantie verkiezingen houden..dan krijg je toch een waardeloze opkomst?
Veel plezier op vakantie trouwens

OT: beetje te laat opgestaan, ik had nu al in de bieb aan het typen willen zijn. Maar er is de laatste week toch geen kip meer, dus die computer heb ik nu ook nog wel. Vanavond maar echt op tijd slapen, anders kom ik er morgen ook niet uit en ik moet echt helder kunnen nadenken.

De laatste loodjes
Oud 30-06-2006, 08:56
Roosje
Roosje is offline
Vakantieeeeeeeeeeeeee!

En aardbeien en frambozen en De geur van vuur. en Foo Fighters en verf en zon en vriendje. <3
Oud 30-06-2006, 09:23
Hawahaai
Hawahaai is offline
Mjah. Na al dat gestress is het nu af. Ik voel me nog wel gestresst, bang dat ik toch een blaadje vergeten ben in te laten binden in dat verslag, of iets anders doms, maar dat kan haast niet, want ik heb alles 3x gecontroleerd. Straks inleveren en dan hoop ik dat de stress minder wordt. En dat mijn verslag voldoende is. Ik vind het niet prettig dat ik de coordinator van dat vak als beoordelaar heb; zij kijkt, volgens diverse studenten, veel strenger dan alle andere beoordelaars voor dat vak (dat wij bijvoorbeeld een bepaald citaat niet mogen gebruiken omdat daar in staat dat X voorwaarde is voor Y (wat impliceert dat als X niet aanwezig is, Y er ook niet goed kan zijn), maar dat wij alleen citaten mogen gebruiken in de vorm X veroorzaakt Z. En laten die nou heel moeilijk te vinden zijn).

Dalijk ook nog even overleggen over mijn statistische analyses. Ik hoop dat ik meer heb aan deze docent dan aan die vorige. *zucht*
Oud 30-06-2006, 09:43
Moustache
Moustache is offline
Ik ben er klaar mee. De situatie om me heen doet me nog steeds zeker wel iets, maar langzamerhand heb ik zoiets van laat ook allemaal maar, waarom zou ik er nog zo'n probleem van gaan maken. Ik schiet er niks mee op, en het is voor mezelf toch het vervelendst. Ik ben alleen erg bang dat mijn beste vriendin en ik door alles wat er is gebeurd de laatste paar maanden uit elkaar groeien. Dat er teveel is gebeurd om nog normaal door te gaan.

Am I loud and clear or am I breaking up?
Am I still your charm or am I just bad luck?
Are we getting closer or we just getting more lost?
Oud 30-06-2006, 10:22
moon
moon is offline
Het is allemaal gewoon zwaar klote

Het enige positieve nieuws is dat het kabinet is gevallen!

Maar verder...
Ik zou me het liefst opsluiten in mijn kamer en er nooit meer uitkomen, wat voel ik me rot. Van hem wil ik nog steeds niks weten, heb een vrij bot smsje naar hem gestuurd. Die opleiding sprak me eigenlijk helemaal niet aan, en die school en de stad al helemaal niet.
Mijn moeder was gekwetst omdat we haar niet gefeliciteerd hadden terwijl we het op een ander dag vieren. en ga zo maar door.....bah.
Oud 30-06-2006, 10:43
Serinay~
Serinay~ is offline
Ik verloochen m'n principes uit pure gemakzucht.
Tijdelijk wel te verstaan! Ik wil gewoon even gemoedsrust.
Hoewel dit me eigenlijk ook niet helemaal lekker zit.
..NEE, laat maar gaan. 'Tis maar voor even.
Als ik tob duurt het alleen maar langerder! En da's ook weer niet snor natuurlijk.
Oud 30-06-2006, 10:59
Drez
Drez is offline
Citaat:
Doavid schreef op 30-06-2006 @ 10:43 :

Am I loud and clear or am I breaking up?
Am I still your charm or am I just bad luck?
Are we getting closer or we just getting more lost?
rise against <3

hmm ik post hier nooit.
maargoed.
ik stressss want ik had gister mijn laatste tentamen die ik MOET halen om de minor journalistiek te mogen doen volgend jaar, maar juist daardoor lukte leren niet. teveel druk.arghhhhghghgg.
Oud 30-06-2006, 11:17
duivelaartje
duivelaartje is offline
Gisteravond zo'n 3 uur op een terrasje gezeten met een lief vriendinnetje. Was zo gezellig. Over van alles en nog wat gepraten. Het maakte ons niet uit als sommige mensen ons nogal vreemd aankeken. Morgen zeilkamp! Lekker zonnen en uitwaaien, yeah.

Maar eerst vanavond nog voorspeelavond van piano. Oh, ik vind 't best eng, want bij één stuk glij ik soms van de toetsen af. En als het zo warm is heb je plakhandjes en dan.. Nja, ik zie wel hoe het gaat! Vast wel goed.
Oud 30-06-2006, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Xia schreef op 30-06-2006 @ 07:16 :
@ OT. HOERA IK HEB EEN KAAAAAAAAAAAMER!!!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd

Ontopic: zo, gister was gezellig. En daarna nog heel lang met een vriend van me blijven praten toen hij nog even langskwam. Ik ben zó blij dat hij en de andere 3 er precies hetzelfde over denken! Dit geeft me echt weer vertrouwen in ons voor volgend jaar, wat ook wel nodig is. Ik voorzie geen problemen met ons vijven, alleen nummer 6 zorgt dus voor problemen. En ik hoop dat die goed aangepakt gaan worden op deze manier.

Verder begin ik het vertrouwen in de liefde te verliezen. Ik ben vrij kieskeurig, dat weet ik. Maar de afgelopen 3 mannen die ik wel enigzins leuk en interessant vond, zijn allemaal bezet

Ik heb niet veel te klagen op het moment: straks lekker zwemmen en daarna naar m'n ouders. Eens kijken of ze een weekendje zonder ruzie kunnen...
Oud 30-06-2006, 11:43
Saarah
Saarah is offline
Ik heb een geweldig goed rapport
Oud 30-06-2006, 11:47
Verwijderd
Ik voel me eenzaam en verdrietig.
Oud 30-06-2006, 11:50
Nijn*
Nijn* is offline
VAKANTIEIEIIE!

YEAH! Eindelijk heb ik m'n laatste her gedaan vandaag, dus nu ben ik helemaal klaar! Ben nog naar m'n anw docent toegeweest, hij zei dat mijn eerste SE-cijfer inderdaad niet klopte, en dat ik een 6.8 had voor mijn herkansing van gisteren!! JEEJ! Die van vandaag was wel een stúk moeilijker, ik denk dat het erom zal spannen.. Maar goed, over ben ik toch wel!!
Zometeen met mama naar de stad voor schoenen, een broek en een bloesje en vanavond werken. Ik ben zó zenuwachtig, ik draai vast de soep in!! OMFG, ik heb nu ook echt zo'n zenuwachtig giecheltje
Oud 30-06-2006, 11:55
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
anterx schreef op 30-06-2006 @ 09:11 :
Er wordt gespeculeerd dat de verkiezingen waarschijnlijk eind dit jaar gehouden worden (november). Iedereen moet de kans hebben compange voor te bereiden, even weer te bedenken waar ze voor staan en in welk opzicht dat een miniscule afwijkingen van de andere partijen vormt

Je kunt met een gerust hart op vakantie

@Xia: w00000000000000000t gefeliciteeeeeerd
Oud 30-06-2006, 12:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Ik heb mijn propedeuse cum laude gehaald Ik weet mijn laatste cijfer nog niet maar mijn docent drukte me op het hart en met twee zoenen dat die 8 echt wel goed zat, ik krijg een extra bos bloemen Ik ben zooooooo ongelooflijk blij, echt onvoorstelbaar. Ik stuiter door de kamer hier.

Verder een 8 voor hematologie en een 7 voor dat kut practicum. Mijn dag/week/maand/schooljaar kan niet meer stuk
Oud 30-06-2006, 12:32
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
We hebben gisteren een überlieve Rottweiler uit het asiel gehaald. Maar door het vage gedoe rondom mijn cavia's (zie F&F) is mijn dag weer verkloot. Ik HAAT mijn schoonmoeder.
Oud 30-06-2006, 13:12
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Jej, ik heb geen proefwerken meer. Ik heb mijn boeken al vermoord door de kaft eraf te rukken en ik heb ze ook al weer geplakt . Ik heb de cadeautjes al ingepakt en ik ga nu de kleren voor logeren klaarleggen.

En ik heb vandaag nog helemaal niets gesnoept .
Oud 30-06-2006, 13:53
morango
morango is offline
ik voel me rottig.
de hele dag heb ik diep van binnen een neerslachtig gevoel, hoe leuk ik het ergens ook heb.

gister mn verjaardag gevierd, het was leuk.
maar ik merk dat ik het nog steeds moeilijk vind om hem te zien nu we niet meer met elkaar zijn. Al helemaal met het idee dat hij nu verliefd op een ander meisje is (dan op mij...)

ik twijfel of het verstandig is om mee te gaan volgende week. we zouden met een hele groep (25) 2 dagen camperen. maar ik weet niet of ik het trek, om hun samen te zien, en dan al helemaal voor 2 nachten waarbij ik weet dat zij samen in een tentje liggen..

kutkutkut. ik wou dat ik die knul nou 's uit mijn hoofd kon zetten.
wist ik maar hoe het moest.
als ik het reeel probeer te bekijken zie ik dat mijn gevoel niet echt in verhouding is met de situatie, maar tóch, tóch voel ik me er zo rot over.

maargoed.. verder ben ik er gister weer achter gekomen dat ik leuke vrienden, vriendinnen en familie heb, die hartstikke lief voor me zijn!
Oud 30-06-2006, 13:55
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 30-06-2006 @ 13:24 :
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Ik heb mijn propedeuse cum laude gehaald Ik weet mijn laatste cijfer nog niet maar mijn docent drukte me op het hart en met twee zoenen dat die 8 echt wel goed zat, ik krijg een extra bos bloemen Ik ben zooooooo ongelooflijk blij, echt onvoorstelbaar. Ik stuiter door de kamer hier.

Verder een 8 voor hematologie en een 7 voor dat kut practicum. Mijn dag/week/maand/schooljaar kan niet meer stuk
Woow gefeliciteerd!!! Wat goed.

Cum Laude, daar kom ik niet voor in aanmerking. Maar, ik heb nu in elk geval al mijn tentamens gehaald, zonder herkansing.

Een stapje dichterbij de universiteit.
Oud 30-06-2006, 15:43
Nijn*
Nijn* is offline
@ Daantje_0705: Gefeliciteeerd!!! Cum Laude nog wel!!

OT: Ik háát schoenen kopen, maar heb nu wel ubertoffe ! En heb ook maar een broek + bloes voor m'n werk gekocht, daardoor heb ik een superleuk jurkje niet kunnen kopen, dus ik hoop maar voor ze dat ze het me makkelijk maken vanavond.. Oké ik ben zooooo zenuwachtig!! Oh en ik ben niet gemaakt voor strakke broeken, m'n kont ziet er niet uit en m'n benen zijn te dik en bah! (Maar heb er nu toch eentje gekocht.. niet dat ik 'm buiten m'n werk aan ga trekken maar toch)
En ik erger me dood aan m'n moeder die praat over 'de verse krassen op de arm van dat meisje in die winkel' OMFG ma, het is geen stuk vlees dat je bij de slager koopt of zo , echt hoor hoe verschrikkelijk respectloos kun je over zoiets praten? Ik moet er niet aan denken dat iemand dat over mij zal zeggen!

En ik gebruik écht teveel smilies in deze post..
Oud 30-06-2006, 15:52
Missy1234567890
Ik heb het idee dat ik vandaag alleen maar pauze heb gehad en koffie heb gedronken En nu zit ik alweer thuis. Maar het wilde gewoon niet. Strax nog maar eens een poging wagen, want anders ga ik het echt niet op tijd afkrijgen.

Dit gaat weer echt zo'n leuk weekend worden...maar niet heus dus. Zit ik hier weer in m'n eentje te stressen. Maar als het goed is, ben ik maandag voorlopig klaar.
Oud 30-06-2006, 16:24
Verwijderd
Hm gister weer flink gemerkt dat 'vrienden' ook niet altijd alles zijn. Gelukkig heb ik nog mijn échte vriend en ik ben ervan overtuigd dat wij teveel van elkaar houden om elkaar kwijt te raken, volgend jaar als hij weg uit zwolle gaat, het jaar daarop als ik naar frankrijk ga, de jaren daarop dat we allebei studeren.

Maar vandaag, m'n laatste SE's gemaakt, en ja ook nog wel herkansingen maar toch, en het ging prima en het was geschiedenis en daar ben ik altijd zo slecht in en het ging wel goed en jaaaa en daarna naar whythem met m'n vriendinnen en wat zijn ze toch leuk en kunnen we giechelen als kindjes met z'n drieën! Vanavond gaan we met z'n achten uit eten en daar heb ik zo'n zin in! Daarna nog naar een feestje met de hele vriendengroep en dat is ook al leuk. Jaaaaa vakantie
Oud 30-06-2006, 16:26
darkfairy
darkfairy is offline
Vakantie!!!!
Oud 30-06-2006, 16:40
Verwijderd
Hectisch en heet. Maar wel met lekkere koekjes met chacolade erin.
En mijn ratjes overleven het ook wel met hun fruitijsjes.
Oud 30-06-2006, 16:42
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik
ben
mijn
ouders
SPUUGZAT.

Zo, dat is nog eens Ljh...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten