Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb geen zin meer om te leren, moet nog 4 toetsen, en die 3 voor natuurkunde van gister is ook niet echt fijn. Maargoed ik sta nog een 5,9 gemiddeld. Morgen scheikunde en anw. Pfff, de tijd gaat zo snel, vorige week dacht ik nog: "se-week is zo ver weg" en nu is het alweer bijna om. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ochja, Verdonk zeker. Pfff, en dan naar bed, morgen weer werken en dan richting het verre noorden. Zou hij zijn kaartje al hebben?
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ OT. HOERA IK HEB EEN KAAAAAAAAAAAMER!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ligt er aan wat ze gaan doen, ze stappen vandaag naar beatrix en dan beslissen ze of ze met een minderheidskabinet doorgaan en pas volgend jaar ons laten stemmen of dat ze vervroegde verkiezingen willen en dan zullen deze waarschijnlijk in het najaar plaatsvinden.. maar dat even niet helemaal thuishorend op psych.. ![]()
||
Citaat:
Veel plezier op vakantie trouwens ![]() OT: beetje te laat opgestaan, ik had nu al in de bieb aan het typen willen zijn. Maar er is de laatste week toch geen kip meer, dus die computer heb ik nu ook nog wel. Vanavond maar echt op tijd slapen, anders kom ik er morgen ook niet uit en ik moet echt helder kunnen nadenken. De laatste loodjes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hmm ik post hier nooit. maargoed. ik stressss want ik had gister mijn laatste tentamen die ik MOET halen om de minor journalistiek te mogen doen volgend jaar, maar juist daardoor lukte leren niet. teveel druk.arghhhhghghgg.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: zo, gister was gezellig. En daarna nog heel lang met een vriend van me blijven praten toen hij nog even langskwam. Ik ben zó blij dat hij en de andere 3 er precies hetzelfde over denken! Dit geeft me echt weer vertrouwen in ons voor volgend jaar, wat ook wel nodig is. Ik voorzie geen problemen met ons vijven, alleen nummer 6 zorgt dus voor problemen. En ik hoop dat die goed aangepakt gaan worden op deze manier. Verder begin ik het vertrouwen in de liefde te verliezen. Ik ben vrij kieskeurig, dat weet ik. Maar de afgelopen 3 mannen die ik wel enigzins leuk en interessant vond, zijn allemaal bezet ![]() Ik heb niet veel te klagen op het moment: straks lekker zwemmen en daarna naar m'n ouders. Eens kijken of ze een weekendje zonder ruzie kunnen... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je kunt met een gerust hart op vakantie ![]() @Xia: w00000000000000000t gefeliciteeeeeerd ![]()
||
Citaat:
![]() Cum Laude, daar kom ik niet voor in aanmerking. ![]() ![]() ![]() ![]() Een stapje dichterbij de universiteit. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |