Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2006, 19:38
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
Hulk schreef op 29-06-2006 @ 00:13 :

Terwijl 'bodybuilding' eigenlijk niks meer inhoudt dan een levensstijl die als doel heeft zo efficient mogelijk spiermassa te kweken.
Nee ik kan niet met iemand leven die dit als levensstijl heeft, omdat dit juist iets is wat ik absoluut onbelangrijk vind
Oud 29-06-2006, 21:47
snoopy
snoopy is offline
nou, de meeste bodybuilders hebben mij teveel zichtbare spieren, dat vind ik niet zo mooi.

Verder maakt het me niet zoveel uit.
Oud 29-06-2006, 22:33
Ndimension
Ndimension is offline
Sommige mensen hier zijn echt ontzettend dom

Weten jullie wel waar jullie over praten? Mijn God, wat een vooroordelen hier zeg.
Oud 29-06-2006, 22:44
Streepjescode
Streepjescode is offline
Mensen met vooroordelen zijn over het algemeen niet dom, maar slecht geinformeerd. En je klinkt zelf niet slimmer door andere mensen dom te noemen.
Oud 29-06-2006, 22:58
Ndimension
Ndimension is offline
Bespaar me je bijdehante bullcrap.
Oud 29-06-2006, 23:14
vedetje
vedetje is offline
Gaat het over uiterlijk of over levensstijl?

Het uiterlijk van die eerste foto's, totaal niet!!! Veel te extreem, en de levensstijl, tsjah, ik denk niet dat ik die echt ken.

Als ik hier reacties lees over bodybuilders heb ik het gevoel dat ze zich aan een nauw voedingsschema houden, om dat uur dit, om dat uur dat... en dat lijkt me eigenlijk best wel zwaar. Ik verkies iemand die wel wat flexibel is in tijden, en gewoon gezellig samen kunnen eten, en eten wat je wil eten, niet omdat het zo moet, vind ik wel fijner...

Mijn ex deed 5 van de 7 dagen aan krachttraining, 3 a 5 dagen per week speelde hij squash (regelmatig had hij wedstrijden vrijdag-zaterdag-zondag), en verder deed hij ook nog 3 keer per week aan spinning.
Maar hij deed helemaal niet moeilijk over voeding (hij lette wel op maar had geen schema ofzo), en was ook flexibel, kwam het eens een dag niet uit met zijn werk dan maakte hij er geen drama van... en vaak ging ik zelfs mee naar de sportschool (alleen vind ik er niets aan, maar tof gezelschap is wat anders)

daar kan ik dus wel meeleven...
Oud 30-06-2006, 09:43
DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
Ndimension schreef op 29-06-2006 @ 23:58 :
jullie zijn dom blabla
beauty is in the eye of the beholder!
Oud 30-06-2006, 10:51
Vice
Vice is offline
Gewoon een vriendin zoeken die ook aan bodybuilden doet en dan samen romantisch naar de sportschool gaan.
Oud 30-06-2006, 11:34
Roos
Roos is offline
Mwah, echt zo'n bodybuilder hoeft van mij niet. Zo iemand die elke week met een meetlint kijkt of zijn kuitspieren al groter zijn, nehh... Maar een man met veel spieren, is niks mis mee. Een brandweerman ofzo <3
Oud 30-06-2006, 12:29
squat
squat is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-06-2006 @ 19:39 :
Dat is niet minder zielig dan de foto's die je daar post. Als je je alleen maar bezig houdt met, zelfs je hele levensstijl inricht op, het zo efficiënt mogelijk kweken van spiermassa, dan heb je echt een vrij oppervlakkig interessepatroon.
Het is me al vaker opgevallen maar fuck wat ben jij bekrompen voor een kerel van 24. Misschien moet je je tijd eens wat beter besteden dan op een scholierenforum.
Oud 30-06-2006, 15:42
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Vice schreef op 30-06-2006 @ 11:51 :
Gewoon een vriendin zoeken die ook aan bodybuilden doet en dan samen romantisch naar de sportschool gaan.
<3 hoe gaaf zou dat zijn. Elkaar stimuleren als je 't moeilijk hebt met voeding of trainen, ideaal imho.

Meestal zijn de fanatieke chicks niet zo heel erg ehm... hot.

Maar dr zitten dr wel wat tussen tuurlijk, maarja beperkte oplage lijkt wel.
Oud 30-06-2006, 15:44
adon1s
adon1s is offline
Citaat:
squat schreef op 30-06-2006 @ 13:29 :
Het is me al vaker opgevallen maar fuck wat ben jij bekrompen voor een kerel van 24. Misschien moet je je tijd eens wat beter besteden dan op een scholierenforum.
Haha idd.
Oud 30-06-2006, 15:57
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Ndimension schreef op 29-06-2006 @ 23:33 :
Sommige mensen hier zijn echt ontzettend dom

Weten jullie wel waar jullie over praten? Mijn God, wat een vooroordelen hier zeg.
Dat was precies wat ik al eerder zei. Je moet kijken naar de breedtesport, niet naar de topsport, want bij wielrennen, bij de Tour, rijden veel topmannen niet mee wss, omdat ze hoogstwaarschijnlijk doping hebben gebruikt, dus omdat ik ook wielren, gebruik ik ook doping?

Topsport is praktisch nooit gezond, gewoon normaal aan bodybuilding doen is wel gezond

De meesten hebben naar mijn mening ook geen voedingsschema enzo, maar doen het voor hun plezier
Oud 30-06-2006, 15:59
Mara
Mara is offline
Citaat:
Equinoxe schreef op 30-06-2006 @ 16:57 :
Dat was precies wat ik al eerder zei. Je moet kijken naar de breedtesport, niet naar de topsport, want bij wielrennen, bij de Tour, rijden veel topmannen niet mee wss, omdat ze hoogstwaarschijnlijk doping hebben gebruikt, dus omdat ik ook wielren, gebruik ik ook doping?

Topsport is praktisch nooit gezond, gewoon normaal aan bodybuilding doen is wel gezond

De meesten hebben naar mijn mening ook geen voedingsschema enzo, maar doen het voor hun plezier
Dat laatste klopt niet. Als je jezelf echt als 'bodybuilder' wil omschrijven ben je óók met je voeding bezig, zeker. Misschien niet tot in 't extreme, maar toch. Anders ben je gewoon 'een beetje aan 't fitnessen'
Oud 30-06-2006, 16:00
Mara
Mara is offline
Citaat:
Roos schreef op 30-06-2006 @ 12:34 :
Mwah, echt zo'n bodybuilder hoeft van mij niet. Zo iemand die elke week met een meetlint kijkt of zijn kuitspieren al groter zijn, nehh... Maar een man met veel spieren, is niks mis mee. Een brandweerman ofzo <3

Roos ziet 't al helemaal zitten
Oud 30-06-2006, 16:07
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 30-06-2006 @ 16:59 :
Dat laatste klopt niet. Als je jezelf echt als 'bodybuilder' wil omschrijven ben je óók met je voeding bezig, zeker. Misschien niet tot in 't extreme, maar toch. Anders ben je gewoon 'een beetje aan 't fitnessen'
Vind ik niet IK zeg niet dat je niet met voeding bezig bent, ik zeg alleen maar dat je niet perse schema's hoeft te maken
Oud 30-06-2006, 16:22
Pruts0r
Pruts0r is offline
even een offtopicreactie:

Ik vind t zeker bij die profs, en dan al helemaal bij de vrouwen gewoon eng dat ze zoveel spiermassa hebben, en kvind het ook eng dat t kan.

T zal je maar gebeuren dat je over t strand loopt en zo'n vrouw poseert effe als je langsloopt en heeft armen die dikker zijn als jouw benen. Dan schrik je toch ook wel effe.
Oud 30-06-2006, 17:21
Vice
Vice is offline
Citaat:
Equinoxe schreef op 30-06-2006 @ 17:22 :
even een offtopicreactie:

Ik vind t zeker bij die profs, en dan al helemaal bij de vrouwen gewoon eng dat ze zoveel spiermassa hebben, en kvind het ook eng dat t kan.

T zal je maar gebeuren dat je over t strand loopt en zo'n vrouw poseert effe als je langsloopt en heeft armen die dikker zijn als jouw benen. Dan schrik je toch ook wel effe.
Normaal gesproken gaan ze ook alleen vlak voor zo'n wedstrijd veel trainen en een apart dieet volgen en zien de rest van hun tijd minder extreem uit.
Oud 30-06-2006, 22:17
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Vice schreef op 30-06-2006 @ 18:21 :
Normaal gesproken gaan ze ook alleen vlak voor zo'n wedstrijd veel trainen en een apart dieet volgen en zien de rest van hun tijd minder extreem uit.
Maar echt niet minder groot hoor. Juist groter, maar vetter.
Oud 01-07-2006, 17:35
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 30-06-2006 @ 23:17 :
Maar echt niet minder groot hoor. Juist groter, maar vetter.
Ja, das ook eng

En tis sowieso ongezond En gewoon goor en ranzig. Fitness daarentegen is wel meestal mooi en gezond
Oud 01-07-2006, 17:40
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Equinoxe schreef op 01-07-2006 @ 18:35 :
Ja, das ook eng

En tis sowieso ongezond En gewoon goor en ranzig. Fitness daarentegen is wel meestal mooi en gezond
Haha, ik vind haar echt monsterlijk

Maar wel een mooi lijf though, opzich. Hoewel misschien iets te brede bovenarmen naar mijn smaak.
Oud 01-07-2006, 17:44
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Bloem schreef op 01-07-2006 @ 18:40 :
Haha, ik vind haar echt monsterlijk

Maar wel een mooi lijf though, opzich. Hoewel misschien iets te brede bovenarmen naar mijn smaak.
monsterlijk in welke zin? en bovenarmen op de openingsfoto die je als intro krijgt ligt aan de camerahoek, kijk maar eens naar de foto's in zwemkleding
Oud 01-07-2006, 18:03
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Equinoxe schreef op 01-07-2006 @ 18:44 :
monsterlijk in welke zin? en bovenarmen op de openingsfoto die je als intro krijgt ligt aan de camerahoek, kijk maar eens naar de foto's in zwemkleding
Ze is plastic, opgespoten lippen, opgevulde borsten, hairextensions, en dan niet subtiel maar echt té overdreven.

Op de andere foto's vind ik haar armen nog steeds aan de brede kant, maar inderdaad minder dan op die introductie foto. Haar benen en buik though... Mooi
Oud 01-07-2006, 18:05
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Bloem schreef op 01-07-2006 @ 19:03 :
Ze is plastic, opgespoten lippen, opgevulde borsten, hairextensions, en dan niet subtiel maar echt té overdreven.

Op de andere foto's vind ik haar armen nog steeds aan de brede kant, maar inderdaad minder dan op die introductie foto. Haar benen en buik though... Mooi
nja, kheb al eens op die site rondgekeken, maar ze heeft dus ook fitnesswedstrijden gedaan en dan heb je dus toch echt wel behoorlijk wat kracht nodig om die fratsen uit te halen

Maar ze heeft idd wel wat dingen aan laten passen, das op zich wel jammer
Oud 01-07-2006, 18:09
Pruts0r
Pruts0r is offline

Dat valt toch reuze mee wat dr armen betreft?
Oud 01-07-2006, 18:09
Pruts0r
Pruts0r is offline
Benen, billen en buik zijn idd heel mooi
Oud 01-07-2006, 22:24
Verwijderd
Citaat:
adon1s schreef op 30-06-2006 @ 16:44 :
Haha idd.
Typisch dat enkel de bodybuildertjes dat vinden
Oud 01-07-2006, 23:40
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Morgan schreef op 01-07-2006 @ 23:24 :
Typisch dat enkel de bodybuildertjes dat vinden
Andere jongens komen waarschijnlijk niet in dit topic. Nare man is gewoon een beetje een knaak wat dat betreft. Triomfantelijk in iedere fitness topic praten over hoe stoer hij is omdat hij niet sport maar een dikke pens heeft van weet ik 't (bier?).

Maar idd. Nare man heeft gelijk. Sport is echt dom tijdverdrijf. Je kunt beter op je 24e 2 uur per dag meeposten en lezen op een scholierenforum.
Oud 02-07-2006, 00:27
JJB
JJB is offline
Je kunt het ook allebei doen, of het afwisselen.
Oud 02-07-2006, 09:02
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
JJB schreef op 02-07-2006 @ 01:27 :
Je kunt het ook allebei doen, of het afwisselen.
idd
Oud 02-07-2006, 09:33
Roos
Roos is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 30-06-2006 @ 17:00 :
[afbeelding]

Roos ziet 't al helemaal zitten
Hahaha neeee Mijn vriendje is brandweerman en die is niet zo lelijk gespierd
Oud 02-07-2006, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Equinoxe schreef op 29-06-2006 @ 15:02 :
[afbeelding] zoiets valt toch nog reuze mee?
Ik vind het alles behalve mooi. Ik heb ff gegoogled op 'chippendales' en ook dat vind ik niet echt 'je van het'.

Op zo'n glimmend opgeblazen persoon zou ik helemaal niet kunnen vallen, maar ik geloof niet dat ik me door de wat normale varianten wel aangetrokken zou voelen...
Oud 02-07-2006, 10:04
Vip3r
Vip3r is offline
Wat vinden dames hier nu dan van? Alleen oordelen over zijn fysiek, niet z'n hoofd.

Oud 02-07-2006, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Vip3r schreef op 02-07-2006 @ 11:04 :
Wat vinden dames hier nu dan van? Alleen oordelen over zijn fysiek, niet z'n hoofd.

[afbeelding]
Mooi voor een sporter, maar het zou niet iets zijn waarop ik zou vallen. Mocht ik hem nou leren kennen als ie kleren aan heeft en mocht ie nou heel erg aardig zijn ed en hij zou op een gegeven moment zijn trui/blouse uittrekken, dan zou ik hem niet wegsturen, maar als ik hem als onbekende zonder trui/blouse zou zien lopen zou ik ook niet denken 'wouw' en meteen verliefd zijn oid.
Oud 02-07-2006, 10:10
Dith
Dith is offline
Armen en benen niks mis mee, maar die buik.
Als ik iemand vasthoud wil ik daar beetje in kunnen knijpen en nou ja, het moet gewoon beetje zacht voelen.
Oud 02-07-2006, 10:16
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Dith schreef op 02-07-2006 @ 11:10 :
Armen en benen niks mis mee, maar die buik.
Als ik iemand vasthoud wil ik daar beetje in kunnen knijpen en nou ja, het moet gewoon beetje zacht voelen.
Hij spant natuurlijk z'n buik aan. Zonder aanspannen ziet het er allemaal wat minder hard uit. Maargoed, het is natuurlijk niet zo zacht als een laagje vet nee. Maar goed ook.
Oud 02-07-2006, 10:56
Bloem
Bloem is offline
Idd, z'n armen en benen is niks mis mee, maar z'n buik en borst vind ik wel redelijk té. Hoewel ik hem niet meteen weg zou sturen als hij verder heel erg leuk is, als hij dan maar belooft niet gespierder te worden (A)
Oud 02-07-2006, 11:01
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Bloem schreef op 02-07-2006 @ 11:56 :
Idd, z'n armen en benen is niks mis mee, maar z'n buik en borst vind ik wel redelijk té. Hoewel ik hem niet meteen weg zou sturen als hij verder heel erg leuk is, als hij dan maar belooft niet gespierder te worden (A)
Borst tè? Vind ik niet. Het staat goed in verhouding tot zijn armen + schouders. Rug kan ik niet echt zien zo. Benen mogen echt wel wat beter imho.
Oud 02-07-2006, 11:05
Estar
Estar is offline
Citaat:

[afbeelding]
Behalve zijn buik. RRRRRRrrrr
Oud 02-07-2006, 11:16
nilsjei1234
nilsjei1234 is offline
Ik zou er niet zo uit willen zijn, mij nog te klein ,buik kan nog harder borst nog harder weet je.

Die kerel ziet er hier op die foto perfect uit ingeolied, opgepompt perfecte belichting enz om zo droog mogelijk te lijken enz.

Normaal ziet ie er vrij iel uit denk ik
Oud 02-07-2006, 11:23
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 02-07-2006 @ 12:01 :
Borst tè? Vind ik niet. Het staat goed in verhouding tot zijn armen + schouders. Rug kan ik niet echt zien zo. Benen mogen echt wel wat beter imho.
Nou ja, ik vind het niet mooi Misschien als hij gewoon ontspannen staat dat het dan beter is.
Oud 02-07-2006, 11:30
Estar
Estar is offline
Citaat:
nilsjei1234 schreef op 02-07-2006 @ 12:16 :
Ik zou er niet zo uit willen zijn, mij nog te klein ,buik kan nog harder borst nog harder weet je.

Die kerel ziet er hier op die foto perfect uit ingeolied, opgepompt perfecte belichting enz om zo droog mogelijk te lijken enz.

Normaal ziet ie er vrij iel uit denk ik
Er zal vast wel iets bij geholpen zijn, maar je hebt zo' n effect niet als er niet minimaal wat spierontwikkeling is.

En hij heeft een super kop erop staan, dat is nog belangrijker dan spieren.

Ik zeg: Laat maar komen.
Oud 02-07-2006, 11:39
nilsjei1234
nilsjei1234 is offline
Ja tuurlijk als hij lelijk zou zijn zou geen ondergoedmodel bij calvin klein zijn he !
Oud 02-07-2006, 11:41
Estar
Estar is offline
Er zijn anders genoeg modellen die lelijk zijn.Ook bij bekende merken.
Oud 02-07-2006, 12:28
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 29-06-2006 @ 20:25 :
Spieren kweken als hobby of doel in je leven trekt me niet. Ik hou ook niet van ijdele mannen. Een man moet gewoon gezond leven en zichzelf goed verzorgen, niet over de top gaan.
Ik zou niet kunnen leven met een bodybuilder, omdat dat soort mensen me gewoon niet aanspreken.
Oud 02-07-2006, 16:41
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Equinoxe schreef op 30-06-2006 @ 16:57 :

Dat maakt IMHO het hele verschil tussen wat "fitnessen" en "bodybuilding".

Training is slechts de vonk, voeding is de brandstof.
Oud 02-07-2006, 16:59
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 02-07-2006 @ 17:41 :
Dat maakt IMHO het hele verschil tussen wat "fitnessen" en "bodybuilding".

Training is slechts de vonk, voeding is de brandstof.
Zo is het
Oud 02-07-2006, 17:16
dark princess
dark princess is offline
ik weet niet of ik er mee zou kunnen leven, als hij zelf zijn eten kookt en zelf op alles let misschien wel. ik ga me iig niet elke dag aan zijn dieet houden (en klaarmaken) omdat hij 'mooi' wil zijn. Ik kan trouwens ook niet tegen mannen die zo erg met hun uiterlijk bezig zijn, ik weet niet wat dat is. En het is toch wel belangrijk om tegen iemand (zn levensstijl) te kunnen als je er mee leeft.

maar ik weet absoluut zeker dat ik geen bodybuilder als vriend of man zou willen, ik houd helemaal niet van gespierde mannen (ook niet van bierbuiken overigens). Geef mij maar iemand met een 'normaal' postuur.

ik vind dat die bodybuilders beter een wat minder strak broekje aan kunnen doen, dan valt het niet zo op dat ze daar niet veel onder hebben zitten, ik vind dat dat nu zo opvalt tussen al die spieren
Oud 02-07-2006, 18:07
botervleug
botervleug is offline
Ik niet, ik vind het vreselijk onsexy, en de "verminking" van het lichaam is redelijk afstotelijk. bovendien is iemand die zover gaat waarschijnlijk geestelijk niet helemaal joppie. maar das speculatie natuurlijk.
Oud 02-07-2006, 18:22
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:

[afbeelding]
Het hoofd vind ik juist het leukste van de foto

Regels voor berichten