![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() wie op hem lijkt mag mij bellen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() OT: ik ben er nog steeds niet achter wat het moet zijn
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoiets. |
![]() |
||
Citaat:
![]() doe'm eens de groeten
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nee, het is gewoon toeval, hij zit er toevallig precies tussen beide in. Als je mijn vriend en mijn ex naast elkaar zet dan zie je weinig over een komst, hij zit er echt toevallig tussen in ![]() |
![]() |
||
Citaat:
verder ben ik het met Vip3r eens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Goed wat ik waardeer in een man is denk ik: - eerlijkheid in het leven - lief voor mensen om hem heen (incl. mij) - dingetjes v mij doen (bijv. ontbijt maken s ochtends, maar niet onder dwang, gewoon dattie dat uit zichzelf doet) - verschillend van elkaar zijn (daardoor kun je veel van elkaar leren) - een verschillende muziek smaak, maar niet dat ik me eraan stoor - beetje gemeenschappelijke interesses, maar ook verschillende waardoor je elkaar ook weer van de wereld laat zien - houden van reizen binnen europa en naar australie (dat wil k graag) - leuk en spontaan om kunnen gaan met de mensen bij 'grote groepsdingen' - gek op dieren - iemand die zich realiseert dat die altijd blijft groeien in zijn leven (niet zo'n arrogant iemand die zichzelf al helemaal 'af' vindt en dus te koppig is om te groeien en te leren) - een trouw iemand, maar die wel de spanning weet te behouden dat die niet vanzelfsprekend is - beetje houden van familie spelletjes (en liefst wel een beetje slim uit de hoek komen, kan niet bij ieder spel of course) - dus eigenlijk iemand die een beetje een prettige familie heeft - een breed georienteerd iemand - niet te lui zijn (dus btje erbij werken, studeren en anders gewoon veel ondernemen) - geen thuiszitter (iemand die ook dingen meemaakt zonder dat ik erbij ben) - iemand die mijn worst case scenario's een beetje kan relativeren ![]() - inderdaad iemand die geen hekel heeft aan stofzuigen - liefst een jongen die kan koken - een jongen die graag met je mee winkelen gaat - liefst een jongen die wel kan als ik met hem wil afspreken Ja en met zo'n lijst valt natuurlijk te verwachten dat mijn vriend niet helemaal voldoet, maar k ben wel heel blij met hem ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
verder ot: Hij moet (een beetje) nerdie zijn. Zich geen hol aantrekken van de huidige trends, maar er toch wel iets van weten. Ik moet urenlang met 'm kunnen praten over totaal onzinnige dingen. Hij moet cynisch en sarcastisch zijn tegen anderen, maar natuurlijk heel lief tegen mij. Een beetje snobby mag ook wel, een 'alle mensen zijn debiel' mentaliteit. En hij moet graag dingen willen ontdekken, zodat we samen op reis kunnen en het nooit saai is.
Laatst gewijzigd op 23-07-2006 om 16:09. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Al hadden ze in Almere al boodschappenmandjes voor vrijgezellen, misschien kunnen ze daar een lijstje in doen en dan komt het helemaal goed. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Liefde & Relatie |
borsten Flickan | 55 | 05-02-2010 22:49 | |
Liefde & Relatie |
Jouw type Iza | 152 | 21-04-2008 22:07 | |
Psychologie |
Hoe ziet jouw ideale man/vrouw eruit? Yana | 16 | 23-03-2008 00:17 | |
Lifestyle |
Enquête ivm idealen goeltje | 3 | 07-02-2008 20:28 | |
Seksualiteit |
Fantasie?! angelnummertwee | 16 | 21-06-2002 13:55 |