Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2002, 13:10
anjali
anjali is offline
Ik ben ook iemand die heel hoge cijfers haalt. Maar ik schep er nooit mee op ik ben elk jaar de beste van mijn klas tuurlijk ben ik daar blij mee.
Maar wat ik ontzettend haat is dat er altijd iemand achter mij zit of naast mij die antwoorden vraagt aan mij. Een keer gaf ik tijdens een toets van engels een antwoord terug en je mag tijdens een toets niet praten dus kregen ik en die jongen allebei een 1. Ik vond dat zo erg omdat de hele klas mij uitlachte en mij pestte. Een jongen zei zelfs je hebt een 1 ga zelfmoord plegen!
Ik heb door dat ik de beste van de klas ben ook helemaal geen vriendinnen. Eigenlijk is het niet zo dat ik knap ben of erg intelligent ik ben misschien wel een van de domste van de klas maar toch heb ik de hoogste cijfers en dat komt doordat ik echt me best doe. Ik heb het ervoor over om de hele avond te leren!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2002, 20:20
alpha
alpha is offline
Citaat:
anjali schreef:
Ik ben ook iemand die heel hoge cijfers haalt. Maar ik schep er nooit mee op ik ben elk jaar de beste van mijn klas tuurlijk ben ik daar blij mee.
Maar wat ik ontzettend haat is dat er altijd iemand achter mij zit of naast mij die antwoorden vraagt aan mij. Een keer gaf ik tijdens een toets van engels een antwoord terug en je mag tijdens een toets niet praten dus kregen ik en die jongen allebei een 1. Ik vond dat zo erg omdat de hele klas mij uitlachte en mij pestte. Een jongen zei zelfs je hebt een 1 ga zelfmoord plegen!
Ik heb door dat ik de beste van de klas ben ook helemaal geen vriendinnen. Eigenlijk is het niet zo dat ik knap ben of erg intelligent ik ben misschien wel een van de domste van de klas maar toch heb ik de hoogste cijfers en dat komt doordat ik echt me best doe. Ik heb het ervoor over om de hele avond te leren!
De domste van de klas ben je echt niet als je altijd hele hoge cijfers haalt. Misschien dat je niet de slimste bent van nature maar de domste, nee dat geloof ik niet.
Oud 21-08-2002, 20:49
miekmuis
miekmuis is offline
Ik wou echt dat ik eens de beste was... k faal eik alleen maar op school.... ben van vwo naar mavo afgezakt... ben inmiddels weer op havo, maar alweer blijven zitten... k Ga nu proberen mijn ouders over te halen mij een spoedcursus te laten doen...
Oud 22-08-2002, 00:43
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
op de basisschool, altijd de slimste.
ik leerde nooit voor pw's e.d.
zo ben ik ook de brugklas doorgesloft...

iets meer moeite gedaan in de 2e.... dat ging dus minder lekker.
de derde periode voor de helft ziek thuis gezeten. 6,7 gemiddeld.
de 4e periode ging alles wat relaxter voor me, veel hoge punten met relatief weinig moeite...
met een aantal vakken 't hoogste van de hele 2e klas.
gemiddelde eindrapport: 7,75 best te doen dus.

maja zat 1 iemand boven me met een 8,2 of 8,3

werd wel es vuile stuud naar m'n kop geslingerd door vrienden, gewoon voor de *LOL*.
en sommige mensen van ja wat heb jij weer asociaal hoge punten bla bla. (dit was dus alleen de 4e periode van de 2e )

nou om een lang verhaal kort te maken ik heb schijt aan mensen die er problemen mee hebben. 'beter nu een stuud dan later een schooier'
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 13:52
Sommetje
Sommetje is offline
Citaat:
anjali schreef:
Eigenlijk is het niet zo dat ik knap ben of erg intelligent ik ben misschien wel een van de domste van de klas maar toch heb ik de hoogste cijfers en dat komt doordat ik echt me best doe. Ik heb het ervoor over om de hele avond te leren!
Het komt je misschien niet aangevlogen, maar dan hoef je niet dom te zijn. Als jij hele avonden huiswerk maakt, moet jij dat weten. Vele anderen -waaronder ondergetekende- hebben dat er simpelweg niet voor over. Cijfers zeggen me weinig, als ik maar overga.
Oud 26-08-2002, 08:12
Verwijderd
ik ben ook een van de besten van de klas. Op de basisschool zat ik een klas van een laag niveau --> 90% ging naar het IVBO, VBO een paar procent naar de MAVO, en ik was de enige die VWO+ ging doen. Ik heb me dus nooit in hoeven spannen op de basisschool.
Zo ging het ook op de middelbare school. Ik ga nu naar 6 VWO+ en ik heb me nog nooit echt in hoeven spannen. Ik heb nog nooit de volle 100% hoeven geven. Ik heb al een aantal keren van mijn mentor en mijn conrector gehoord dat ze ervan staan te kijken dat iemand zo snel door de middelbare schooltijd heenloopt, zonder er echt iets voor hoeven te doen...
Ik krijg het wel regelmatig te horen van mensen uit mijn klas. Dat ze me slim vinden. Verder word ik er echt niet mee voor de gek gehouden. Maar de meesten weten wel dat ze dat ook niet moeten doen

Laatst gewijzigd op 26-08-2002 om 08:16.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 08:20
Verwijderd
maar wat inderdaad wel irri is, is dat sommige mensen, waar je normaal niet zoveel mee omgaat, bij een toets ineens naast je komen zitten, zodat ze bij je kunnen spieken (of ze verwachten van me dat ik mijn blaadje in de lucht hou, zodat ze het beter kunnen lezen ) Hetzelfde geldt voor werkstukken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten