Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik wou echt dat ik eens de beste was... k faal eik alleen maar op school.... ben van vwo naar mavo afgezakt... ben inmiddels weer op havo, maar alweer blijven zitten...
![]()
|
![]() |
op de basisschool, altijd de slimste.
ik leerde nooit voor pw's e.d. zo ben ik ook de brugklas doorgesloft... iets meer moeite gedaan in de 2e.... dat ging dus minder lekker. de derde periode voor de helft ziek thuis gezeten. 6,7 gemiddeld. de 4e periode ging alles wat relaxter voor me, veel hoge punten met relatief weinig moeite... met een aantal vakken 't hoogste van de hele 2e klas. gemiddelde eindrapport: 7,75 best te doen dus. maja zat 1 iemand boven me met een 8,2 of 8,3 werd wel es vuile stuud naar m'n kop geslingerd door vrienden, gewoon voor de *LOL*. en sommige mensen van ja wat heb jij weer asociaal hoge punten bla bla. (dit was dus alleen de 4e periode van de 2e ![]() nou om een lang verhaal kort te maken ik heb schijt aan mensen die er problemen mee hebben. 'beter nu een stuud dan later een schooier' |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik ben ook een van de besten van de klas. Op de basisschool zat ik een klas van een laag niveau --> 90% ging naar het IVBO, VBO een paar procent naar de MAVO, en ik was de enige die VWO+ ging doen. Ik heb me dus nooit in hoeven spannen op de basisschool.
Zo ging het ook op de middelbare school. Ik ga nu naar 6 VWO+ en ik heb me nog nooit echt in hoeven spannen. Ik heb nog nooit de volle 100% hoeven geven. Ik heb al een aantal keren van mijn mentor en mijn conrector gehoord dat ze ervan staan te kijken dat iemand zo snel door de middelbare schooltijd heenloopt, zonder er echt iets voor hoeven te doen... Ik krijg het wel regelmatig te horen van mensen uit mijn klas. Dat ze me slim vinden. Verder word ik er echt niet mee voor de gek gehouden. Maar de meesten weten wel dat ze dat ook niet moeten doen ![]() Laatst gewijzigd op 26-08-2002 om 08:16. |
![]() |
|
Verwijderd
|
maar wat inderdaad wel irri is, is dat sommige mensen, waar je normaal niet zoveel mee omgaat, bij een toets ineens naast je komen zitten, zodat ze bij je kunnen spieken (of ze verwachten van me dat ik mijn blaadje in de lucht hou, zodat ze het beter kunnen lezen
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |