Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wel lomp dat je vriend op jouw vraag 'ja altijd' antwoordde. Was dat serieus bedoeld of zei hij dat om jou te 'pesten' ![]() Ik denk dat je aan je zelfbeeld moet werken, want dat veroorzaakt dat onzekere gedoe. OT: ik heb nu een soort van vakantie, totdat m'n 1e versie van m'n scriptie becommentarieerd is, dan kan ik weer aan de bak. Het voelt alleen niet als vakantie, ik moet nog zoveel dingen regelen naar mijn idee en tegelijkertijd ben ik doodsbenauwd dat ik het allemaal niet op tijd red en dat aanmeldingen te laat verwerkt worden (IBG) en dat ze m'n scriptie niet goed vinden. En ik moet eigenlijk nog steeds vakantiewerk zoeken, maar ik wil het echt niet meer. Ik heb geld nodig, maar ik weet echt niet waar ik moet werken, zo lang kan ik ook niet, wie wil me dan nog hebben. Daarnaast kan ik niks en durf ik niks dus wordt het niks. (ja, en dan heb ik het hierboven over een zelfbeeld ![]() En het erge is, er wordt van me verwacht dat ik ga werken, m'n vriend hint er steeds op (maar toen ik er niet op reageerde hield hij wel op, maar kwam er later weer op terug), m'n zusje, m'n broertje...en ik vind het ook abnormaal als ik weer niet zou gaan werken. Iedereen die ik ken doet vakantiewerk en ik zit me thuis te vervelen. Omdat ik te schijterig ben om nog wat te zoeken, want ik kan toch niks? ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 10-07-2006 om 23:12. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar nu heb ik mezelf voorgenomen dat ik tot het eten aan mijn scriptie werk en daarna pas verder mag lezen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Welke boeken lees jij graag? Ik die van Nicci French en Nicci Gerard alleen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Nicci French vind ik leuk, maar ook Nicholas Evans, Carry Slee, Renate Dorrestein en diverse schrijvers van thrillers of juist psychologische/filosofische boeken. ![]() OT: Zo, ik heb mijn vijfde versie gemaild aan onze ex-scriptiebegeleidster. Nu maar hopen dat ze er binnenkort naar kijkt en dat de uitwerking van de resultaten inderdaad ongeveer is wat zij ervan verwacht. Dan kan ik verder met het schrijven van de discussie, die ik eind juli af wil hebben. En verder: waarom ben ik zo raar? Ik doe helemaal niet lief... |
![]() |
||
Citaat:
Ik wil heel graag een brief schrijven, maar vind het moeilijk om te schrijven ![]() Nouja, veel haast heeft het toch niet nu... morgen is er weer een dag ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||