Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2006, 22:20
darkfairy
darkfairy is offline
het lukt allemaal niet meer
Oud 10-07-2006, 22:25
Roosje
Roosje is offline
<3 mijn reflexen, ik sla muggen uit de lucht.
Oud 10-07-2006, 23:04
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Yana schreef op 10-07-2006 @ 20:44 :
Een jaar. En ik kan dat mens dus echt niet luchten of zien. Voordat ik dit wist al niet, maar dit maakt het allemaal veel kutter. En we kwamen haar dus tegen vandaag en ze gingen heel vrolijk kletsen en dat kan ik dus gewoon niet hebben.
Ik zou daar ook echt niet tegen kunnen hoor.
Wel lomp dat je vriend op jouw vraag 'ja altijd' antwoordde. Was dat serieus bedoeld of zei hij dat om jou te 'pesten' ?
Ik denk dat je aan je zelfbeeld moet werken, want dat veroorzaakt dat onzekere gedoe.

OT: ik heb nu een soort van vakantie, totdat m'n 1e versie van m'n scriptie becommentarieerd is, dan kan ik weer aan de bak. Het voelt alleen niet als vakantie, ik moet nog zoveel dingen regelen naar mijn idee en tegelijkertijd ben ik doodsbenauwd dat ik het allemaal niet op tijd red en dat aanmeldingen te laat verwerkt worden (IBG) en dat ze m'n scriptie niet goed vinden.

En ik moet eigenlijk nog steeds vakantiewerk zoeken, maar ik wil het echt niet meer. Ik heb geld nodig, maar ik weet echt niet waar ik moet werken, zo lang kan ik ook niet, wie wil me dan nog hebben. Daarnaast kan ik niks en durf ik niks dus wordt het niks. (ja, en dan heb ik het hierboven over een zelfbeeld )
En het erge is, er wordt van me verwacht dat ik ga werken, m'n vriend hint er steeds op (maar toen ik er niet op reageerde hield hij wel op, maar kwam er later weer op terug), m'n zusje, m'n broertje...en ik vind het ook abnormaal als ik weer niet zou gaan werken. Iedereen die ik ken doet vakantiewerk en ik zit me thuis te vervelen. Omdat ik te schijterig ben om nog wat te zoeken, want ik kan toch niks? Ik ben gewoon mislukt en ik verschuil me achter m'n studie/scriptie/afstuderen. Maar in feite durf ik gewoon niks.

Laatst gewijzigd op 10-07-2006 om 23:12.
Oud 10-07-2006, 23:06
kroot
kroot is offline
bbq bij baas met het team was wel gezellig, ik zag er wel tegenop.
Morgen een mondstuk kopen voor mijn sax en naar therapie
Oud 10-07-2006, 23:27
Nijn*
Nijn* is offline
Misselijk als de hel. Mis M. ontzettend. Geen zin meer om op vakantie te gaan. Wel zin in die twee weken bij J. als ik terug kom,, ja heerlijk lekker vrij zijn. Al weet ik nu al dat die me kapot zullen maken. Ach.. Alsof ik nu nog niet kapot ben. Zin in lowlands ook, hoop maar dat het lukt! Misselijk, wil nog niet slapen. Morgen lekker tijdschriften en boeken kopen voor vakantie, dat is dan wel weer leuk. Warm, misselijk. Bah. Plakzomer. Eet nooit meer die koekjes, veel te misselijkmakend,, ik mag ook eigenlijk geen chocolade met warm weer.
Oud 11-07-2006, 00:08
Redhair
Redhair is offline
Ik blijf posten.

Ik ben zo verward. Heb op de site van de politie persberichten gelezen. Hier en daar hebben ze het over drugsdealers, maar de leeftijd of woonplaats van N. klopt niet. Ik snap er helemaal niets meer van. Hoe kan dat nou, waarom staat hij er niet op? Of is hij niet opgepakt, liegt M.? Of heeft N. gelogen tegen M.? Ik snap er helemaal niets meer van, weet niet meer wat ik moet doen. What the hell is er aan de hand?

Edit:
Jezus, misschien is dit veel te ver gezocht, maar ik bedacht me wat. Vandaag was het een half jaar geleden dat N.'s pand afbrandde. Hij staat niet bij de persberichten op de politiesite. Zou hij M. hebben gebeld, zeggen dat hij is opgepakt, om ons te laten denken dat hij 7 dagen in de cel zit? Zodat hij zelfmoord kan plegen? Ik bedoel, op mijn verjaardag is het een half jaar geleden dat hij zijn laatste zelfmoordpoging deed, maar ik zag vorige week hoe hoog het verdriet nog zit. Jezus, ik maak mezelf gek. Ik weet het echt niet meer. Waar the fuck zit je, N.?

Laatst gewijzigd op 11-07-2006 om 00:49.
Oud 11-07-2006, 01:08
Mariekje*
Mariekje* is offline
Hij is echt zo onwijs leuk! Vandaag samen op een terrasje gezeten en errrug leuk met elkaar kunnen praten

Ik zeg... We gaan ervoor!!
Oud 11-07-2006, 06:30
Yana
Yana is offline
@ Missy, hij meende het heel serieus. Daarom steekt het ook zo, omdat ik dit voor altijd zal weten. Ik kan het niet meer uit mijn hoofd bannen. En ik haat haar

@ OT.

De strijd gaat door vandaag
Oud 11-07-2006, 07:37
Missy1234567890
Ik zit nu dus te wachten tot de Energiewacht hier een oude boiler komt ophalen. Dan krijg je een kaartje dat ze 's morgens langskomen, zonder tijd er bij. Kan dus 8uur of 12uur zijn
Nou ik wacht wel hoor..moet toch nog schoonmaken, leuk!

Ben nu wel weer wat blijer dan gisteravond. Ik zie het wel en misschien dient er zich nog werk aan. En anders maar niet en dan ga ik me vooral niet teveel van iedereen proberen aan te trekken. Ik heb 2x gesolliciteerd, dus al 200% meer dan vorig jaar geprobeerd werk te vinden. Is al heel wat voor iemand met die !!#$% faalangst.

En ik moet ook nog afstuderen, zorgen dat ik volgend jaar aan master kan beginnen, hier verhuizen, kamer zoeken in A'dam en nog een weekje op vakantie, oja, en rijles als het kan. Dus druk heb ik het toch wel.
Oud 11-07-2006, 08:53
farai
farai is offline
pff weer problemen met mn darmen......

Ik weet dat ik er mee ga moeten leren leven maar dat is soms verdomd moeilijk.
Oud 11-07-2006, 10:09
Meissiej
Meissiej is offline
Waarom twijfel ik hierover? Kan ik dan niet gewoon een beslissing nemen zónder er steeds wéér over te twijfelen..?

Zo. beslissing genomen. En dan nu niet meer zeuren en/of twijfelen.

Laatst gewijzigd op 11-07-2006 om 10:30.
Oud 11-07-2006, 10:25
gewoonik
gewoonik is offline
en dan word je 's ochtends wakker en de eerste tien minuten denk je 'he, vandaag voel ik me beter' jammer dat dat aar tien minuten duurt en dat daarna t rotgevoel er weer is.
Oud 11-07-2006, 10:40
Nona
Nona is offline
Nog even een uurtje naar bed. Niet zo erg, een stroomstoring. Maar ik slaap in halve uurtjes uit angst dat ik niet wakker word.
Oud 11-07-2006, 10:42
Verwijderd
Teveel vrije tijd, teveel nadenken, teveel dingen zien die er niet zijn.
Oud 11-07-2006, 11:05
Verwijderd
Ben gister terug gekomen van dat weekend met de leerlingenvereniging, was wel gezellig. Ben nog steeds niet weg van dat hele gebeuren, maar ok.
Er zijn serieus negenhonderd mensen naar me toe gekomen om te vragen of ik weer iets had met mijn ex. Nee, mensen, nee. Het is echt onmogelijk hč, om gewoon goed met iemand om te gaan. Ja, we houden veel van elkaar, nee, dat gaat niet meer weg, ja, we zien elkaar veel, nee, we zijn niet meer verliefd op elkaar!
Dan nog mijn vriendin en haar vriendje, maak het toch alsjeblieft uit, dat is echt beter, voor jullie allebei. Aan de ene kant schaam ik me ervoor dat ik dat denk, ik heb er tenslotte niets mee te maken. Maar anderzijds zie ik dat ze elkaar zo verdrietig maken, dat ze dingen voor elkaar verpesten en dat ze problemen vreselijk groot maken die niets te betekenen hebben..

Deze week werkenwerkenwerkenwerken en dan maandag op vakantiiiiiiiie! Heeeerlijk een week met een suuuuuupergoede vriendin naar Rome, echt ik kijk er zooooo naar uit! We hebben elkaar véél te lang niet gezien en nu gaan we lekker samen zijn en de rest vergeten <3
Oud 11-07-2006, 11:26
ilse
ilse is offline
Ik weet niet meer wat ik wil... Ik weet niet of ik hiermee door wil, ik weet niet wat ik er uit haal wat goed is voor mezelf

Ik ben er alleen maar op een negatieve manier mee bezg en dat werkt dus niet..

Maar wat dan..
Oud 11-07-2006, 11:31
anterx
anterx is offline
Gisteravond iemand leren kennen en vannacht al weer definitief afscheid moeten nemen. Het is mijn eigen schuld, want ik sprak hem aan. Ik wilde helpen maar door de reactie van anderen voelde hij zich alleen maar nog rotter (om het even net te zeggen). Ik voel me verantwoordelijk als hij domme dingen gedaan heeft vannacht.
Oud 11-07-2006, 11:32
Missy1234567890
Ben een beetje aant schoonmaken en het is alweer 25,5 graad hierbinnen, dus echt leuk is dat niet, maar ik ben op de helft van wat ik wil doen, daarna ga ik weer treinen naar m'n ouders.
Oud 11-07-2006, 11:54
darkfairy
darkfairy is offline
whoei
Oud 11-07-2006, 12:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Pff, waarom zijn er zoveel mensen die zich met me bemoeien, heb het even gehad en nou zit ik weer in tranen. Van mijn moeder moet ik op vakantie terwijl ik helemaal niet perse wil, van mijn studieloopbaancoach moet ik op de fiets naar school 'want het is toch vlakbij' Als ik nou lekker naar mezelf had geluisterd had ik nog lekker thuis gewoond, was ik dit jaar niet op vakantie gegaan en lekker thuisgebleven, scheelt me een hoop geld en stress. Laat het met verdomme toch lekker allemaal zelf uitzoeken
Oud 11-07-2006, 13:04
rare kwast
rare kwast is offline
knuffel voor daantje..
Oud 11-07-2006, 13:23
Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, 3x post weg. En nu maar hopen dat de IB-groep het snapt en het niet terugstuurt met de mededeling dat ik het niet goed heb gedaan of naar de verkeerde postbus heb gestuurd, want dan doe ik ze wat. Ik ben het spuugzat, al die bureaucratie.

En stiekem heb ik heel veel zin om The Sims 2 te gaan doen, maar mijn scriptie moet eerst... Dan kan ik het misschien vandaag nog opsturen om te kijken of ze het zo in gedachten had.
Oud 11-07-2006, 13:28
coopergirl
coopergirl is offline
Gisteren spontaan ergens gelogeerd maar mn medicijnen vergeten Nu heb ik allemaal stroomschokjes in m'n hoofd Bzzzzz.
Net druk geweest met stofzuigen, schoonmaken en opruimen e.d. Als ik later rijk ben neem ik een huishoudster, that's for sure
Oud 11-07-2006, 13:54
rare kwast
rare kwast is offline
rot op, rot op..
laat mij alsjeblieft mijn leven ZELF bepalen, zelf beslissingen nemen.. en hoe eens op steeds een verklaring overal voor te vragen of te zoeken..
Oud 11-07-2006, 13:57
Roosje
Roosje is offline
Dadelijk met mijn zusje naar paardrijden. En ik heb er zin in, wonder boven wonder. Paardrijden is leuk, helpen bij de kleintjes is óók leuk.

Het lijkt me trouwens best vreemd om een grote zus te hebben, nu ja, een čcht grote, die zeven jaar ouder is en je elke week meeneemt naar de manege voor je paardrijles. Ik ken dat helemaal niet, ik ken enkel het fenomeen kleine kleuters die aan je benen gaan hangen en spelletjes met je doen en je 's avonds een nachtkusje komen brengen. Leuk zijn ze wel. Soms.
Oud 11-07-2006, 14:12
Verwijderd
Aaaach, wát, wát is er nou in hemelsnaam zo vermoeiend? Gaap, ik wil naar bed.
Oud 11-07-2006, 14:20
Yana
Yana is offline
Vandaag naar de winkel en de bibliotheek geweest. Het deed me herinneren aan die tijd, vroeger... ik bladerde boeken over eetstoornissen door en ik zag me weer als klein puberend meisje. Waarom denk ik zoveel aan haar, de laatste tijd? Zij heeft daar ook gestaan. Daar, precies op die plek in die bibliotheek, bij die boeken. Ik ben in geen jaren in die bieb geweest en nu herleefde ik haar gevoel van toen. Nu ben ik ouder. Zes jaar ouder maar liefst, met dezelfde gedachtes als toen. Ik lees de boeken, misschien zijn het wel dezelfde. Soms schieten de tranen me in mijn ogen van pure herkenning, op andere momenten voel ik me zo'n aanstelster. "Een eetstoornis? Je hebt toch gegeten vandaag!?"

Het ene moment schreeuwt alles in mij om hulp en wil ik het liefst meteen nog de telefoon pakken om de huisarts te bellen. Het andere moment wil ik geen hulp, wil ik niet eten, wil ik niet leven en alles kwijt (kunnen) raken. Ik heb geen eetlijst, ik heb geen behoefte aan "eten op vaste momenten" en ik spring niet uit mijn vel als het avondeten pas om vijf over zes wordt opgediend. Het maakt me niet uit of ik op vaste tijden moet eten of niet. Ik hoef niet precies 100 gram dit of 100 gram dat. Ik heb wat dat betreft niets dat mij als controlfreak aanduidt. Soms wíl ik eten, heb ik honger en trek ik het niet om nog langer te wachten. Soms ben ik blij dat het tijd is om te avondeten, dat er mensen zijn die op mij rekenen, blij dat ik er niet onderuit kan. Soms eet ik chocola, of snoep en andere tussendoortjes. Soms eet ik pizza en daar geniet ik op dat moment dan heel even van. Dat heeft iemand met een echte eetstoornis allemaal niet.

Ik heb misschien een paar "rare" trekjes. Dat ik 's morgens brood eten als een "verpeste dag" zie. Dat ik me iedere ochtend weeg. Dat ik soms probeer over te geven (maar het lukt me nooit) en dat ik soms heel lang ga sporten om iets te compenseren. Dat ik maaltijden wil overslaan. Maar de laatste tijd hou ik het allemaal nooit zo goed meer vol. Ik heb eetbuien (en schuldgevoelens), maar ik compenseer niet meer zoveel. Het voelt nog altijd verschrikkelijk, maar toch doe ik het. Dan kan ik toch geen eetstoornis hebben?
Oud 11-07-2006, 15:24
Stefanie
Stefanie is offline
Eindelijk weet ik weer hoe heerlijk het is om een boek te lezen. Het verhaal krijgt zo'n andere wending dan ik gedacht had *gaat gauw verder lezen*
Oud 11-07-2006, 15:26
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
BAH BAH BAH!!!
Waarom gaan mensen dood die nog heel lang mochten leven?
Oud 11-07-2006, 15:47
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 11-07-2006 @ 16:24 :
Eindelijk weet ik weer hoe heerlijk het is om een boek te lezen. Het verhaal krijgt zo'n andere wending dan ik gedacht had *gaat gauw verder lezen*
Fijn, he. Dat had ik dus pas ook.
Maar nu heb ik mezelf voorgenomen dat ik tot het eten aan mijn scriptie werk en daarna pas verder mag lezen.
Oud 11-07-2006, 16:52
Nijn*
Nijn* is offline
Heb weer eens ontzettend slecht geslapen, werd om de twee uur wakker. Een verschrikkelijk ingewikkelde, lange droom gehad die ik absoluut niet kon thuisbrengen.

Vandaag rustig dagje, met m'n moeder naar de IKEA, drogist en de boekwinkel geweest. Vakantie-inkopen, inkopen voor mijn nieuwe kamer. Heb drie ontzettend leuke/goede boeken gekocht en ben nu bezig met mijn boekenkast uit te ruimen. Kom nu dus allemaal jeugdsentiment tegen, zó schattig, maar ook moeilijk. Omdat ik zo graag wil dat het nog zoals toen was, maar die tijd is nu echt voorbij. Mijn broer is 20 geworden, en heeft zijn P gehaalt dus dat gaan we straks vieren, lekker uiteten en zo. Kan ik best aan, het gaat goed met eten vandaag. Morgen voor de laatste keer met J. naar de strook, inpakken en op vakantie. Heb wel zin, en heb geen zin.
Oud 11-07-2006, 16:57
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Adgertic Z4 schreef op 11-07-2006 @ 16:26 :
BAH BAH BAH!!!
een vraag waar helaas geen antwoord op is...
Oud 11-07-2006, 17:00
Roosje
Roosje is offline
Omg, mijn homemadekipmetketjap smaakt naar de kipnuggets van de Mac.
Oud 11-07-2006, 17:02
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 11-07-2006 @ 16:47 :
Fijn, he. Dat had ik dus pas ook.
Maar nu heb ik mezelf voorgenomen dat ik tot het eten aan mijn scriptie werk en daarna pas verder mag lezen.
Ik begon te lezen een hele tijd terug, maar omdat het altijd zo groots omschreven is kun je best snel afhaken (teveel details enzo). Maar nu wilde ik persé een boek lezen op vakantie, maar voordat we weg zijn heb ik 'm altijd bijna uit. Ik kan niet wachten tot ie uit is

Welke boeken lees jij graag? Ik die van Nicci French en Nicci Gerard alleen.
Oud 11-07-2006, 17:15
ilse
ilse is offline
vrijdag had ik nog geoon een huis, veilig bij mjin vader thuis. en nu ineens moet ik op kamers. omdat ik niet bij me moeder kan wonen en me vader is te overspannen om mij er ook nog eens bij te hebben. tis zo hypocriet, ik heb 2 weken eerder nog kasten gekocht voor bij mijn vader thuis in me kamer enzo, de verf was al uitgezocht en nu kan er ineens niets meer. je gaat maar bij je moeder, of op jezelf. maar ik heb anderhalf jaar voor mezelf moeten zorgen en dan nu de zorg van mijn moeder weer krijgen, dat is moeilijk. me weer aanpassen aan alle kleine regeltjes, me vriend mag hier nit meer zo vaak komen en ik moet alles weer vragen in plaats van gewoon doen.

maar ik hecht zo veel waarde aan een vaste plek. ik wil gewoon een kamer voor mezelf hebben. en dan zegt me vader dat ie wel kan regelen dat ik een kamer kan vinden, met een eigen douche en eigen keuken. maar waar, ja , hij kent wel mensen en die zullen het wel weten. dat wil ik allemaal niet, ik wil gewoon thuis blijven wonen, wil niet alles moeten regelen dat ik alles om moet zetten, ik kan helemaal nog niet op mezelf. ik ben er niet klaar voor, wil het ook niet.

en dan heeft me moeder het over wooncontainers in zaandam. ja leuk enzo, eerst een vette wachtrij + dat ik het vet eng vind om met zoveel mensen in een gebouw te gaan wonen. allemaal studenten, die eens chool hebben. ik heb helemaal niets, als ik strax uit de kliniek kom moet ik eerst een jaar werken want me uitkering houdt er dan ook mee op en ik kan ook niet meer naar school want als ik daar klaar ben is dat al begonnen.

ik word echt gek, word zo depressief als ik het allemaal niet meer in de hand heb. vorige week was er nog niets aan de ahnd, en nu moet ik ineens alles anders doen. bij mijn vader was ik altijd alleen thuis, en nu ineens moetik daar weg. gewoon weg. omdat hij het niet mere aan kon. eerst moest ik bij me moeder weg omdat zij het niet meer aan kon. wat voor vreselijk mens ben ik dan?!

ik weet het echt allemaal niet meer
Oud 11-07-2006, 17:44
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Adgertic Z4 schreef op 11-07-2006 @ 16:26 :
BAH BAH BAH!!!
Als je je die vraag stelt, zul je er nooit wijzer van worden. Je doet er goed aan het te accepteren en door te gaan met jou leven. Hier en daar een traantje mag best
Oud 11-07-2006, 18:46
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik voel dat ik wegzak, dat ik steeds raardere ideeen krijg over eten, dat ik depressiever word en nergens meer zin in heb.
Maar toch, ik voel niet eens échte pijn het grootste deel van de tijd. Eigenlijk alleen maar soort van leegte, duizeligheid. Wat ik best fijn vind eigenlijk.
Oud 11-07-2006, 19:16
Halflight
Halflight is offline
Heerlijk om te merken dat ik globaal gezien al dit hele schooljaar goed in m'n vel zit. En de laatste, 3 en een halve maand zelfs heel goed. Ik heb gewoon een gezellig en leuk leven. Leuke vrienden, leuke andere contacten en soms een jongen voor de afwisseling. Sociaal is voor mij nog altijd het belangrijkste en het zit daar gewoon goed, dat geeft een heerlijk gevoel.

Thuis gaat het steeds minder. Ik bots steeds meer en erger me kapot aan hun narrow minded instelling en alle andere kleinburgerlijke zooi. Het feit dat zus&broer uit huis wonen maakt het er niet makkelijker op. Maar ze bedoelen het vast allemaal goed en bla bla, ik overleef het ook wel weer.

School helaas blijven zitten dit jaar, de kater komt later op dit gebied. Weet dat ik deze jaarlaag ongelooflijk ga missen en zeker mensen ga 'verliezen' door het simpele feit dat we niet meer in dezelfde klas zitten. Klinkt raar, maar het zijn dan vrij oppervlakkige contacten die gewoon gezellig en leuk zijn. Maar ik moet er van uit gaan dat ik dit ook weer opbouw in een nieuwe klas. Ik ga ze zo vreselijk missen, ik zit al 5 jaar bij dezelfde mensen in de klas en nu kom ik opeens ergens anders terecht, ontzettend moeilijk.

Op eetgebied gaat het redelijk. Kan het goed loslaten en ben in evenwicht. Nu bijna 10 maanden op het zelfde gewicht en dat geeft een goed gevoel. Hoewel voorgenomen er meer op te letten komt het er nu niet van en ik kan heerlijk zorgeloos eten. Het komt wel weer.

Ondanks al het geluk wat ik de afgelopen maanden heb ondervonden ben ik bang voor het bijna onvermijdelijke zwarte gat wat moet volgen op zoveel leuks. Maar zelfs nu het vakantie is, en ik meestal vrolijk gedumpt wordt, is het leuk. Vorige week lekker drie dagen bij het meer gelegen en donderdag en vrijdag gezellig voor me zelf gehad. In het weekend wezen kamperen en vandaag weer weg met vrienden. Super. Maandag op vakantie, in m'n eentje. Ik neem m'n fotoboek mee om heimwee te voorkomen en ga superweken hebben.

Rest van de vakantie op pad met mijn theatergroep, weekendje weg naar een riant vakantiehuisje met diezelfde theatergroep, varen met vrienden, twee feesten, fijne zomeravonden doorbrengen met vrienden en een beetje aan mezelf en mijn creativiteit werken. Leuke plannen om wat met mijn kamer te gaan doen. Daarnaast misschien wat actiever worden en wat meer gaan zwemmen.

Oh, wat is het een verademing om gelukkig te zijn. Ik waardeer het ook heel erg, logischerwijs omdat ik iets veel moeilijkers heb gekend. Ik geniet zo van deze periode, leg alles vast om zo lang mogelijk het vast te kunnen houden. I love life op dit moment.

Dat wou ik even kwijt
Oud 11-07-2006, 19:18
Yana
Yana is offline
*gooit knuffels naar Da Leentjuh en Ilse, en alle andere mensen die het nu heel hard nodig hebben*

Vanavond hoor ik of mijn droom weer verder gaat, zelfs beter wordt als dat ik dacht dat het zou zijn. De kans is klein, er zijn 10 anderen. En ik ben nog nooit boven 10 anderen verkozen, dus eigenlijk geloof ik er niet zo in.

En toch wil ik optimistisch blijven!
Oud 11-07-2006, 20:08
Miracle
Miracle is offline
Jeetje, ik heb me in tijden niet zó moe gevoeld. Het is negen uur en het liefste zou ik nu gaan slapen.
Opzich niet verkeerd, want m'n benen doen enorm zeer en ik moet er morgen vroeg uit.
Oud 11-07-2006, 20:12
kroot
kroot is offline
pfoe mijn lippen doen pijn van voor het eerst saxofoon spelen. En ze vinden het nu al te veel herrie....
Mijn therapiegroep wordt uitgebreid naar 2 dagen, moet ik weer alles omregelen
Oud 11-07-2006, 20:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb maar 920 calorieen gegeten vdaag! en ik heb ong. 30 km gefietst en de hele dag gezwommen!
en ik weeg hetzelfde als vanochtend
WAUW! i feel good
Oud 11-07-2006, 20:54
Verwijderd
Há, conditie de gexte!
En ja we gaan nu eindelijk-sinds-jaren-voor-het-eerst-familie-achtig naar zee! Wel weer zonder broertje, maar goed, kunt niet alles hebben.
Oud 11-07-2006, 20:58
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
fizzle-fluffy schreef op 11-07-2006 @ 21:39 :
Ik heb maar 920 calorieen gegeten vdaag! en ik heb ong. 30 km gefietst en de hele dag gezwommen!
WAUW! i feel good
jaaaah jij bent echt gezond bezig...
Oud 11-07-2006, 22:18
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 11-07-2006 @ 18:02 :
Ik begon te lezen een hele tijd terug, maar omdat het altijd zo groots omschreven is kun je best snel afhaken (teveel details enzo). Maar nu wilde ik persé een boek lezen op vakantie, maar voordat we weg zijn heb ik 'm altijd bijna uit. Ik kan niet wachten tot ie uit is

Welke boeken lees jij graag? Ik die van Nicci French en Nicci Gerard alleen.
Als ik weer eens aan lezen toekom, lees ik een boek in een dag of anderhalve dag uit .
Nicci French vind ik leuk, maar ook Nicholas Evans, Carry Slee, Renate Dorrestein en diverse schrijvers van thrillers of juist psychologische/filosofische boeken.

OT: Zo, ik heb mijn vijfde versie gemaild aan onze ex-scriptiebegeleidster. Nu maar hopen dat ze er binnenkort naar kijkt en dat de uitwerking van de resultaten inderdaad ongeveer is wat zij ervan verwacht. Dan kan ik verder met het schrijven van de discussie, die ik eind juli af wil hebben.

En verder: waarom ben ik zo raar? Ik doe helemaal niet lief...
Oud 11-07-2006, 22:44
Redhair
Redhair is offline
Damn, heb vandaag tot zes uur 's avonds geslapen, gegeten, om half zeven weer in op bed gaan liggen en tot half elf geslapen. Ik werd soms wakker, verward. Durf M. niet lastig te vallen met mijn vermoedens. Maar ik ben bang, zo bang. Zal ik straks het nieuws krijgen? Of maak ik mezelf echt gek en staat N. gewoon over een paar dagen voor mijn neus?
Over een kwartier ben ik achttien. Het doet me geen flikker. Morgen komt de familie, moet ik leuk zijn. Nou, ik ben helemaal in de stemming! Ja, tuurlijk gaat alles goed met me!
Oud 11-07-2006, 22:45
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
fizzle-fluffy schreef op 11-07-2006 @ 21:39 :
WAUW! i feel good
*eetstoornis in ontwikkeling detected*

Ik wil heel graag een brief schrijven, maar vind het moeilijk om te schrijven
Nouja, veel haast heeft het toch niet nu... morgen is er weer een dag
Oud 11-07-2006, 22:59
Dennis27
Dennis27 is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 11-07-2006 @ 23:45 :
*eetstoornis in ontwikkeling detected*
*ontwikkeling voltooid*
Oud 11-07-2006, 23:01
Verwijderd
ik lig me maar bij de feiten neer....... ach wat mot je anders he....
Oud 11-07-2006, 23:02
Verwijderd
Pff, het duurt wel lang vind ik hoor! Vandaag voor het eerst weer naar buiten geweest en ik wilde op de fiets naar het centrum. Was wel leuk. Fijn om even iets anders te zien dat mijn bed, mijn kamer, de tv.
Ik voel zulke gekke dingen weet je. En ik snap gewoon niet waarom. Gek genoeg denk ik opeens weer aan mijn exen. Maar misschien mis ik meer de liefde, de genegenheid en niet hen. Tenminste, dat hoop ik dan maar. Er lopen trouwens genoeg leuke studenten rond waar ik mij volgend jaar op kan richten . Ik heb wel heel erg zin om te gaan studeren. Overmorgen het definitieve afscheid van school, daarna helemaal niet meer. Alhoewel, ik blijf er wel komen om bijles te geven waarschijnlijk, maar toch.
Nu moet ik van internet af, want mijn vader wil... Hij is echt sikkeneurig de laatste tijd... bah. Hopelijk wordt het snel minder als hij wat meer slaapt...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten