Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2006, 11:55
Roosje
Roosje is offline
Ik had echt een ongelooflijk mooie droom. Hoe het precies ging weet ik niet meer, maar het ging over een heul grote walvis die iedereen opat maar met allemaal kleuren en zon en nog veel meer kleuren en het was echt heel tof. En daarna droomde ik dat al mijn oude lievelingspony's weer terugwaren op de manege. En dáárna dat mijn vriendje bij me kwam slapen. Dus.
Oud 20-07-2006, 12:22
PrinCeSs Aarbei
PrinCeSs Aarbei is offline
haha nou ik weet nog wel een paar dromen maar euh de gene die me het meeste bij blijft is van een tijdje geleden maar wel een hele domme droom hieronder staat hij :

ik droomde dat ik met een meisje mee naar huis fietste over de kanaaldijk *dat andere meisje woont best ver weg* en toen we daar dus fietste kwam er in een keer allemaal zwanen *ik ben als de dood voor zwanen* zo een zwaan sleurde dat meisje het water in en nam haar super ver mee dus ik maar gillen nee nee vermoord dr niet nee nee stop!! enzO allemaal zulke dingen maar ik reed wel gewoon door over de kanaaldijk toen werd ik in een keer door een zwaan gepakt ik ging op zn rug zitten en we gingen ook het water in en die zwaan zei tegen mij *die zwaan kon praten* het komt goed ze gaat niet dood het komt goed.. en allemaal mij gerust stellen enzo.. toen fietste ik door en kwam bij het einde van de kanaaldijk en daar lag dat meisje DOOD op de grond en ik stond zo te kijken er kwamen een paar tranen uit mn ogen *moets niet eens hard janken* en toen fietste ik door

Dat was echt een hele rare droom maar de laatste tijd kan ik al mijn dromen onthouden vet raar maar is niet erg heb ik iets leuks te vertellen op de fiets tegen een vrienden haha maar toen ik dat dus vertelde lag ik helemaal in een deuk en mn vriendin ook het was echt een domme drOom
Oud 20-07-2006, 12:59
Orpheus
Orpheus is offline
Dertien smileys in één droom - klinkt als een nachtmerrie?
Oud 20-07-2006, 18:14
Glupa
Glupa is offline
Eerst was ik met wat vrienden aan het inbreken in allerlei huizen in zo'n typisch welgestelde Amerikaanse buurt. Toen werden we betrapt door iemand die daar woonde, de moeder van een klasgenoot van ons. En mn vrienden blevne staan maar ik rende de trap af en wilde de deur openen maar ik stond zo te klooien dat het niet lukte voor die moeder weer beneden was.

Even later stond ik in mn oude basisschool en was bang voor de leraar die ik in groep 8 had. En verstopte me.
Oud 20-07-2006, 22:21
Roosje
Roosje is offline
Ik weet niet meer zo goed wat ik droomde. Maar ik werd wakker om veertien voor zeven en dat was kut.
Oud 23-07-2006, 13:40
Verwijderd
Ik droomde dat ik met wat vrienden ging vliegen. Onderweg kwamen we een enorme muur tegen waar we overheen moesten vliegen, en iedereen bereikte de andere kant, behalve ik. Net voor ik bij de muur was stortte ik naar beneden, en dus zat ik aan de ene kant van de muur en de rest aan de andere kant. Denk dat het erop neer kwam dat ik erg geneigd ben om mezelf van alles af te sluiten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten