haha nou ik weet nog wel een paar dromen maar euh de gene die me het meeste bij blijft is van een tijdje geleden maar wel een hele domme droom

hieronder staat hij :
ik droomde dat ik met een meisje mee naar huis fietste over de kanaaldijk *dat andere meisje woont best ver weg* en toen we daar dus fietste kwam er in een keer allemaal zwanen *ik ben als de dood voor zwanen

* zo een zwaan sleurde dat meisje het water in en nam haar super ver mee dus ik maar gillen nee nee vermoord dr niet nee nee stop!! enzO allemaal zulke dingen maar ik reed wel gewoon door over de kanaaldijk toen werd ik in een keer door een zwaan gepakt ik ging op zn rug zitten en we gingen ook het water in en die zwaan zei tegen mij *die zwaan kon praten

* het komt goed ze gaat niet dood het komt goed.. en allemaal mij gerust stellen enzo.. toen fietste ik door en kwam bij het einde van de kanaaldijk en daar lag dat meisje DOOD op de grond en ik stond zo te kijken er kwamen een paar tranen uit mn ogen *moets niet eens hard janken

* en toen fietste ik door

Dat was echt een hele rare droom

maar de laatste tijd kan ik al mijn dromen onthouden

vet raar

maar is niet erg

heb ik iets leuks te vertellen op de fiets tegen een vrienden

haha maar toen ik dat dus vertelde lag ik helemaal in een deuk en mn vriendin ook

het was echt een domme drOom